Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
nounou
Ondertussen in Braboland

Afbeelding
Afbeelding
nounou
Afbeelding
nounou
Hier rond de Veluwe,een paar druppels. Nu alweer 27 gr buiten. Alle mooie donkerblauwe en rode buien trekken langs ons op :cry:
Afbeelding
nounou
Dat lieveheersbeestje :rofl:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
elmoni schreef:
28-07-2018 14:35
Hier rond de Veluwe,een paar druppels. Nu alweer 27 gr buiten. Alle mooie donkerblauwe en rode buien trekken langs ons op :cry:

De komende twee uur staan er héél dikke rode buien over de Veluwe 'gepland', daar zal toch ook voor jullie wel wat in zitten ?
Hier schijnt de zon inmiddels ; gaat alles weer verdampen :|
nounou
zazamaenade schreef:
28-07-2018 14:39
De komende twee uur staan er héél dikke rode buien over de Veluwe 'gepland', daar zal toch ook voor jullie wel wat in zitten ?
Hier schijnt de zon inmiddels ; gaat alles weer verdampen :|
Zou het dan echt ? De planning is er meestal wel, alleen de uitvoering laat vaak te wensen over.
Afbeelding
nounou
Afbeelding
nounou
Afbeelding
nounou
Het helpt niet, Zaza! :-|
Life is short. Eat dessert first.
zazamaenade schreef:
28-07-2018 14:48
Afbeelding
Dit heb ik een keer gedaan met een vriend van en de bushalte stond helemaal vol. Het was ook hoogzomer toen.
Ik ging haast onderuit van het lachen. :-D

Nu zou ik zoiets nooit meer doen natuurlijk. :angel:
Het regent eindelijk. Wat een heerlijk bui, het regent lekker door maar net niet te hard. Mag wel even zo door gaan en dat lijkt ook te gebeuren aldus buienradar. Kan ik weer een regenwatervoorraad aanleggen.

:jump:
doornroosje9 schreef:
28-07-2018 14:51
Het helpt niet, Zaza! :-|

Oh, wat jammer. Boven België is inderdaad niets op de radar te zien :(
Is het nog steeds warm bij jullie ?
nounou
Het heeft geregend, het zou pas een uur of vijf zijn, maar nadat de eerste ronde was droog was en ik hetgeen beddegoed wilde ophangen ging het los......
Wel 2 hele mm en daarna miezerregen. Het is wel afgekoeld tegen vijven komt er meer regen.
Nope,nog steeds niets. Wel een lekkere harde wind en gerommel in de verte. Ik ben al superblij met de wind.
zazamaenade schreef:
28-07-2018 15:03
Oh, wat jammer. Boven België is inderdaad niets op de radar te zien :(
Is het nog steeds warm bij jullie ?
Yep, heel warm. Maar gelukkig geen 38 gr mee!
Ik was een klein beetje teleurgesteld over het matige buitje van vanmorgen en de zon die daarna weer volop is gaan schijnen, maar dít. Dit is wel echt even een bui die ik in gedachten had :worship:
Hier (omgeving achterhoek) flinke hoosbuien en onweer.
Hier in Helsingborg ook een bui gehad en 't is een stuk koeler nu. Het heeft hier ook al een hele tijd niet geregend, en er staat schuim op de straten.
Liv8 schreef:
28-07-2018 15:36
Ik was een klein beetje teleurgesteld over het matige buitje van vanmorgen en de zon die daarna weer volop is gaan schijnen, maar dít. Dit is wel echt even een bui die ik in gedachten had :worship:

Ja, hè. Hier ook flinke bui met onweer, windstoten, hagel en veel regen, maar niets extreems dat de boel onderliep.

@Aviv, Helsingborg, is dat Zuid-Zweden ? Hoe is het met de bosbranden in Zweden ?
nounou
Geen regen voor ons en de komende twee weken ook nog niet. Dit gaat nog even zo door dus. Ik zie het niet meer zo goed zitten nu. :-|
the_Wicked_Witch schreef:
28-07-2018 15:48
Hier (omgeving achterhoek) flinke hoosbuien en onweer.
Ja, mooi was ie he? Zoon en ik zitten heerlijk nog een beetje na te druipen genieten :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven