Help! Zwanger van scharrel

26-07-2018 19:59 242 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2018 08:54
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
99.35% gewijzigd
To wil dit graag....en denkt dat zij met een zwangerschap een man aan zich kan binden. To wil kind en to wil een man. Het ene heeft zij al voor elkaar nu het andere nog.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
29-07-2018 10:16
To wil dit graag....en denkt dat zij met een zwangerschap een man aan zich kan binden. To wil kind en to wil een man. Het ene heeft zij al voor elkaar nu het andere nog.
Wat een treurige situatie voor het ongeboren én het oudste kind. Een moeder die zo wanhopig haar wensen vervult wil krijgen dat ze hun belangen totaal vergeet.
viva-amber schreef:
29-07-2018 10:16
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 19:59
30.81% gewijzigd
Gebruikte je helemaal geen anti conceptie? Dat is dan wel een beetje dom.

Hij gaat je vanaf nu elke dag overtuigen tot een abortus tot je 16 weken zwanger bent 😲

Ach zo’n fantastisch exemplaar had ik ook als bio vader van mijn zoon. Soms denk ik wel eens mijn kleine is echt wel een kind vd rekening. Ik heb dus wel maatregelen genomen dat perongeluk zwanger worden me niet zomaar meer overkomt en jij had toch ook beter moeten weten met al een kindje.

Denk vooral even aan wat je dit kindje te bieden hebt. Samen een toekomst opbouwen met de vader zit er zo te horen niet in. Dus komt er waarschijnlijk een omgangs regeling. Als ze wat ouder zijn prima maar met een baby moet je niet gaan zeulen.

Aan de andere kant heb je ook je al aanwezige kind waar je rekening mee moet houden. En als jij psychisch een abortus niet kan handelen zit die zo met een diep ongelukkige moeder. Daar heeft het ook niks aan.

In elk geval succes en wijsheid toegewenst. Makkelijk zal het niet worden.
siri20172017 schreef:
29-07-2018 10:21
Wat een onzin zeg!
Jij kent mij persoonlijk? Ik hoef geen “ man” want ik kom uit een lang huwelijk en wil gewoon rust

En hem binden ? Laat me niet lachen...dit is nooit geplant geweest en zou ook niet eens kunnen
Als je rust wil zou een overtijdbehandeling / abortus hoog op je lijstje van mogelijkheden moeten staan.
Ik denk dat je voorlopig rust krijgt, een zwangerschap is niet rustig en een baby al helemaal niet en dan die man nog waar je niet meer vanaf komt omdat je middels een kind verbonden bent.....nee, zoals jezelf ook had kunnen bedenken, zit er voorlopig niet meer in.

Wanneer je rust had gewilde dan had je de pil of een spiraal moeten nemen voordat je seks hebt buiten een relatie. Blijkbaar houd je je erg selectief aan de principes van je geloof.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
siri20172017 schreef:
Wat een onzin zeg!
Jij kent mij persoonlijk? Ik hoef geen “ man” want ik kom uit een lang huwelijk en wil gewoon rust
Goed, ik hap: wat is lang?
siri20172017 schreef:
29-07-2018 10:01
Waar slaat dit precies op?

Ik zat hier ook niet op te wachten hoor! Alsof ik het bewust gedaan heb ofzo

Het is lief dat hij mij steunt maar ik voel druk omdat hij mij het gevoel geeft dat ik voor abortus moet gaan
Heb inmiddels je andere topic ook even opgeduikeld. Wat ik eruit begrijp:
je bent in een dronken bui “vergeten” anticeptie te gebruiken. Je hebt bewust verzaakt een MAP te nemen. Nu zit je met een scharrel die niks meer met je wil, maar toevallig ben je ineens zwanger. Over al deze dingen heb je eerst een beetje vaag met hem zitten appen, en de telefoon vervolgens niet aangenomen “omdat je niet in de gelegenheid was”. En dit alles “overkomt je, want je zit er absoluut niet opnte wachten”. Sorry TO, maar jij bent echt de nachtmerrie van elke man :nope:
Waarom ben jij niet in staat een normale relatie te hebben/te houden?
Honingbij_ schreef:
29-07-2018 12:18
Heb inmiddels je andere topic ook even opgeduikeld. Wat ik eruit begrijp:
je bent in een dronken bui “vergeten” anticeptie te gebruiken. Je hebt bewust verzaakt een MAP te nemen. Nu zit je met een scharrel die niks meer met je wil, maar toevallig ben je ineens zwanger. Over al deze dingen heb je eerst een beetje vaag met hem zitten appen, en de telefoon vervolgens niet aangenomen “omdat je niet in de gelegenheid was”. En dit alles “overkomt je, want je zit er absoluut niet opnte wachten”. Sorry TO, maar jij bent echt de nachtmerrie van elke man :nope:
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 20:00
21.72% gewijzigd
Ksenija schreef:
29-07-2018 12:20
Waarom ben jij niet in staat een normale relatie te hebben/te houden?
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 20:01
18.41% gewijzigd
siri20172017 schreef:
29-07-2018 12:21
Waar heb jij het over?

Ik ben niet vergeten anticonceptie te gebruiken. Hij heeft geen condoom gebruikt! En ik ben niet aan de pil. Als we bij hem thuis zijn dan hoort hij dat gewoon te regelen

En mijn andere topic gaat over een platonische vriend

Al mijn topics doorgelezen? Ik heb er maar 2

Als je niks zinnigs te zeggen hebt reageer dan gewoon niet
Jij hebt geen condoom gebruikt bedoel je. Je bent ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor anticonceptie, dus ook voor condooms.
lise1985 schreef:
29-07-2018 12:23
Jij hebt geen condoom gebruikt bedoel je. Je bent ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor anticonceptie, dus ook voor condooms.
-
anoniem_373411 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 20:02
20.39% gewijzigd
siri20172017 schreef:
29-07-2018 12:24
In dit topic vraag ik om tips

Dat het dom is geweest geen condoom te gebruiken weten we nu wel!!!!!!!!
Jij blijkbaar nog niet, want je schuift het allemaal af op een ander.

Tips heb je al gekregen, maar dat is niet wat je wilt horen.

Wat wil je zelf voor tips krijgen?
Wat ga je nou doen Siri?
Je vertelt veel dingen die er totaal niet toe doen.
Je bent zwanger, wat ga je doen?
siri20172017 schreef:
29-07-2018 12:22
Hoe bedoel je precies ?

Een normale relatie met mijn scharrel ?
Met de vader van je eerste kind ben je niet gebleven. Nu heb je een losse relatie. Waarom heb je geen normale relatie?

Hij hoort helemaal geen condoom te regelen. Die had jij zelf toch ook kunnen meebrengen?!

Plus dat je nog steeds kans hebt zwanger te raken.

Jij hebt je verantwoordelijk niet genomen in deze.
lise1985 schreef:
29-07-2018 12:23
Nou zeg die scharrel is op zn minst net zo verantwoordelijk als hij weet dat ze niet aan de pil was. Dat het dom is ja zeker en iedereen doet wel eens domme dingen. De vraag is alleen hoe je het vervolgens oplost.

Een MAP was wel een heel goed idee geweest maar nu te laat.

Alles afschuiven op alleen de TO vind ik ook niet correct. Waarom is het enkel haar verantwoording om AC te gebruiken? T is zijn leuter hoor die zonder veel lekkerder voelt dan met condoom. Samen sex is samen verantwoordelijk voor de verantwoording die vij sex komt kijken.

Je zal er dus samen uit moeten komen! Als hij geen adoptie wil en jij geen abortus dan komt de baby er dus gewoon en kan hij maar beter stoppen met zeuren. Samen kijken hoe je het gaat doen. En vooral veel succes!

Ik kan je wel vertellen dat in je eentje zwanger zijn verdomde zwaar is. Ook al krijg je niet eens complicatie.
Ksenija schreef:
29-07-2018 12:33
Met de vader van je eerste kind ben je niet gebleven. Nu heb je een losse relatie. Waarom heb je geen normale relatie?

Hij hoort helemaal geen condoom te regelen. Die had jij zelf toch ook kunnen meebrengen?!

Plus dat je nog steeds kans hebt zwanger te raken.

Jij hebt je verantwoordelijk niet genomen in deze.
Hij ook niet hoor. Daar hebben ze beiden net zoveel schuld aan. Waarom is het in vredesnaam de taak van een vrouw om een condoom bij de man om te schuiven? Als hij zelf niet alleen met zn lul dacht op dat moment had hij ook kunnen bedenken dat hem er instoppen bij een vrouw die geen AC gebruikt niet heel erg snugger is!

Dan is het wel heel makkelijk om te zeggen ah foutje, doe maar een abortus. Maar zo makkelijk zit de wereld niet in elkaar.

Het is in mijn ogen wel haar verantwoording een MAP te nemen. Ongeacht wie het ding koopt.
siri20172017 schreef:
Waar heb jij het over?

Ik ben niet vergeten anticonceptie te gebruiken. Hij heeft geen condoom gebruikt! En ik ben niet aan de pil. Als we bij hem thuis zijn dan hoort hij dat gewoon te regelen

TO; je bent een volwassen vrouw van over de 30 met een kind. Mijn fucking god zeg, "ik ben niks vergeten, HIJ heeft geen condoom gebruikt"?! Haal alsjeblieft de verantwoordelijkheid die je hebt over je gezondheid (je bent een alleenstanade moeder!!) uit waar-je-die-ook-hebt-gestopt! Jij bent hier absoluut geen slachtiffer van hem, je bent slachtoffer van wat 100% je eigen stomme, onverantwoordelijke en risiconemende gedrag is. Jullie hadden BEIDE aan anticonceptie moeten denken, en jij misschien nog iets meer omdat jij je cyclus kent (en hij als scharrel niet) en WIST dat je aan ovuleren was, daarnaast had jij als enige de MAP kunnen nemen. Als man had hij daar weinig invloed op. Je schuift alles af op het gedrag van een ander, terwijl je zelf een ontzettend groot aandeel hebt in deze puinhoop.
Trien30 schreef:
29-07-2018 12:49
Hij ook niet hoor. Daar hebben ze beiden net zoveel schuld aan. Waarom is het in vredesnaam de taak van een vrouw om een condoom bij de man om te schuiven? Als hij zelf niet alleen met zn lul dacht op dat moment had hij ook kunnen bedenken dat hem er instoppen bij een vrouw die geen AC gebruikt niet heel erg snugger is!

Dan is het wel heel makkelijk om te zeggen ah foutje, doe maar een abortus. Maar zo makkelijk zit de wereld niet in elkaar.

Het is in mijn ogen wel haar verantwoording een MAP te nemen. Ongeacht wie het ding koopt.
Omdat zij zwanger raakt en niet hij.
Ik weet geen tips. Je bent zwanger en ik denk dat je dat willens en wetens bent.
Proficiat.
Jouw scharrel klinkt trouwens een beetje als een koorknaapje. Spugen van de zenuwen. Is hij ook van de kerk?
siri20172017 schreef:
Waar heb jij het over?

Riiiight, slechts twee topics... Onder deze nick bedoel je. Hoe dom denk je dat we zijn?
Pergamon schreef:
29-07-2018 12:53
TO; je bent een volwassen vrouw van over de 30 met een kind. Mijn fucking god zeg, "ik ben niks vergeten, HIJ heeft geen condoom gebruikt"?! Haal alsjeblieft de verantwoordelijkheid die je hebt over je gezondheid (je bent een alleenstanade moeder!!) uit waar-je-die-ook-hebt-gestopt! Jij bent hier absoluut geen slachtiffer van hem, je bent slachtoffer van wat 100% je eigen stomme, onverantwoordelijke en risiconemende gedrag is. Jullie hadden BEIDE aan anticonceptie moeten denken, en jij misschien nog iets meer omdat jij je cyclus kent (en hij als scharrel niet) en WIST dat je aan ovuleren was, daarnaast had jij als enige de MAP kunnen nemen. Als man had hij daar weinig invloed op. Je schuift alles af op het gedrag van een ander, terwijl je zelf een ontzettend groot aandeel hebt in deze puinhoop.
Inderdaad. Waarschijnlijk ging hij ervan uit dat ze aan de pil was. Stom om dat niet te vragen natuurlijk. Ze zijn beide even dom bezig geweest. Maargoed, als je niet zwanger wilt worden en je weet dat je de pil niet slikt, dan zorg je er toch voor dat de ander een condoom gebruikt? Ik vind toch wel dat je als vrouw zelf verantwoordelijk bent om niet zwanger te worden. Ik blijf het ook bijzonder vinden dat een man geen enkele zeggenschap heeft over wat een vrouw met een zwangerschap doet (afbreken of houden), maar dat er vaak wel naar de man als schuldige gewezen wordt op het moment dat een vrouw ongewenst zwanger raakt. En dan ook nog eens geen MAP halen terwijl je wist dat je zwanger kon worden. Sorry hoor, maar eigen schuld.
Trien30 schreef:
29-07-2018 10:22

Hij gaat je vanaf nu elke dag overtuigen tot een abortus tot je 16 weken zwanger bent 😲
16 weken? Volgens mij mag het zelfs tot 22-24 weken tegenwoordig.
siri20172017 schreef:
Wat een onzin zeg!

En hem binden ? Laat me niet lachen...dit is nooit geplant geweest en zou ook niet eens kunnen
Je bindt hem wel degelijk aan je als je deze zwangerschap uitdraagt. Hij kan daar niets aan veranderen. Hij wordt vader, zonder keuze daarin.

Als jij hem zou respecteren zou je samen een oplossing zoeken. Jullie neukten vanwege jeuk, niet om een kindje te maken. Hij althans niet. Je kent hem nog maar een kwartaal. 3 maanden.

Het zou je sieren wanneer hij ook inbreng heeft in de keuze. En in het belang van alles en iedereen in dit verhaal zou een overtijdbehandeling het beste zijn imo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven