Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Loullah schreef:
16-08-2018 12:20
Ik word nu ook door allerlei forummers op gescholden, van stalking, obsessie en geniepigheid enz beschuldigd. Wanneer komt de HRS mij redden van dit pestgedrag? Of moet ik eerst geband worden? Gewoon een vraag hoor... :whistle:
wat denk je zelf
Loullah schreef:
16-08-2018 12:20
Ik word nu ook door allerlei forummers op gescholden, van stalking, obsessie en geniepigheid enz beschuldigd. Wanneer komt de HRS mij redden van dit pestgedrag? Of moet ik eerst geband worden? Gewoon een vraag hoor... :whistle:
Ik pas.
Ik schrijf pas iets wat als HRS betiteld zou kunnen worden als ik het onterecht vind hoe iemand aangesproken wordt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Loullah schreef:
16-08-2018 12:22
Dus jij was 1 van die vele ‘anderen’ die FV herkend had uit dat “verdraaide” post van RB? :hihi:
Ja. Wat is daar voor hihi aan ? Ik deel namelijk jouw eh...” humor “ niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
16-08-2018 12:28
Ja. Wat is daar voor hihi aan ? Ik deel namelijk jouw eh...” humor “ niet.
wie wel
nina1966 schreef:
16-08-2018 12:15
De desbetreffende forummer reageert al tijden extreem. Niks nieuws onder de zon.
Ze wordt dan ook al tijden een soort van opgejaagd Ook niets nieuws onder de zon maar wel oervervelend, intens gemeen en logisch dat je daar anders door gaat reageren.
Loullah schreef:
16-08-2018 11:53
Haar mening was/is op de man. Oftewel het een sluit het ander niet uit.

Ik vind je een zuigstengel. Zal ook wel op de man zijn zeker.
16-08-2018 12:31
Ze wordt dan ook al tijden een soort van opgejaagd Ook niets nieuws onder de zon maar wel oervervelend, intens gemeen en logisch dat je daar anders door gaat reageren.
Door wie wordt ze dan opgejaagd?
Wat verwacht men dan eigenlijk van FV dat ze alles maar moet slikken? Alles wat zij zegt wordt op een weegschaaltje gelegd.
Pipistrello schreef:
16-08-2018 12:32
Ik vind je een zuigstengel. Zal ook wel op de man zijn zeker.
denk niet dat ze dit bedoelt met HRS
Wat ik niet snap, maar al sinds de kleuterschool zie gebeuren, is dat iemand eerst wordt opgejaagd, en als hij/zij dan gaat huilen (kleuterschool), of schoppen/schelden, dan staat iedereen er omheen met opgetrokken wenkbrauwen. Wat ráár, wat een onvolwassen gedrag, wat hysterisch!

Je hoeft geen hekel aan FV te hebben om te zien dat ze inderdaad steeds extremer reageert. Maar je moet wel of een heel laffe meeloper zijn, of een enorme hekel aan FV hebben, of echt dikke poep in je ogen, als je jezelf of anderen graag wijsmaakt dat FV zich zo onbegrijpelijk hysterisch gedraagt.

Ik vermoed dat ik niet de enige ben die FV eigenlijk gewoon mag, en het uiterst pijnlijk vind om te zien hoe ze inderdaad zichzelf onmogelijk aan het maken is. Maar het is de pijnlijke waarneming van iemand zien verdrinken, nadat ze door anderen het water in is geduwd die nu staan toe te kijken en roepen "had je maar moeten leren zwemmen he".

Ja, FV reageert bizar. Maar hoe kan je dat aanzien zonder zelfs maar je af te vragen hoe dat zo komt.
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 12:37
0.15% gewijzigd
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
S-Meds schreef:
16-08-2018 12:34
denk niet dat ze dit bedoelt met HRS

Ik ben dan ook niemands HRS :D
Ik word hier op het ogenblik ook opgejaagd. So what. Als ik maar lang genoeg ga zitten janken en klagen in het mod topic dan gaat de HRS to the rescue komen?

Probleem is dat die desbetreffende forummer niet alleen extreem reageert ik het betreffende topic, maar ook nog eens op allerlei manieren negatieve aandacht gaat zitten opeisen in het mod topic ipv een mail te sturen. Het verbaasd me oprecht dat jullie hierin trappen.
En ja, daar reageer ik graag op want het dringt maar niet tot jullie door dat ze dit waarschijnlijk met opzet doet. Ze had heus wel kunnen inschatten dat dit niet een slimme zet zou zijn en dat het zou escaleren. Echt wel.
Loullah schreef:
16-08-2018 12:37
Ik word hier op het ogenblik ook opgejaagd. So what. Als ik maar lang genoeg ga zitten janken en klagen in het mod topic dan gaat de HRS to the rescue komen?

Probleem is dat die desbetreffende forummer niet alleen extreem reageert ik het betreffende topic, maar ook nog eens op allerlei manieren negatieve aandacht gaat zitten opeisen in het mod topic ipv een mail te sturen. Het verbaasd me oprecht dat jullie hierin trappen.
En ja, daar reageer ik graag op want het dringt maar niet tot jullie door dat ze dit waarschijnlijk met opzet doet. Ze had heus wel kunnen inschatten dat dit niet een slimme zet zou zijn en dat het zou escaleren. Echt wel.
Dit kan je absoluut niet weten. Ik kan me best voorstellen dat je je op zo'n moment niet eerst gaat voorstellen wat voor impact je reactie heeft. Dat besef komt naderhand pas, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.
JollyRider schreef:
16-08-2018 12:36
Wat ik niet snap, maar al sinds de kleuterschool zie gebeuren, is dat iemand eerst wordt opgejaagd, en als hij/zij dan gaat huilen (kleuterschool), of schoppen/schelden, dan staat iedereen er omheen met opgetrokken wenkbrauwen. Wat ráár, wat een onvolwassen gedrag, wat hysterisch!

Je hoeft geen hekel aan FV te hebben om te zien dat ze inderdaad steeds extremer reageert. Maar je moet wel of een heel laffe meeloper zijn, of een enorme hekel aan FV hebben, of echt dikke poep in je ogen, als je jezelf of anderen graag wijsmaakt dat FV zich zo onbegrijpelijk hysterisch gedraagt.

Ik vermoed dat ik niet de enige ben die FV eigenlijk gewoon mag, en het uiterst pijnlijk vind om te zien hoe ze inderdaad zichzelf onmogelijk aan het maken is. Maar het is de pijnlijke waarneming van iemand zien verdrinken, nadat ze door anderen het water in is geduwd die nu staan toe te kijken en roepen "had je maar moeten leren zwemmen he".

Ja, FV reageert bizar. Maar hoe kan je dat aanzien zonder zelfs maar je af te vragen hoe dat zo komt.
Precies, het doet mij ook zeer om dat te zien.

Goed geschreven Jolly :redrose:
Loullah schreef:

Zoals de waard is...Maar ik heb het gewoon over de buurvrouw natuurlijk.
Loullah schreef:
want het dringt maar niet tot jullie door dat ze dit waarschijnlijk met opzet doet. Ze had heus wel kunnen inschatten dat dit niet een slimme zet zou zijn en dat het zou escaleren. Echt wel.

Joh..

:fortune:
Loullah schreef:
Ik word hier op het ogenblik ook opgejaagd.

O, ja ? Reageren er mensen die hier je mening niet delen ook opeens op elk ander topic waar je in schrijft ?

So what. Als ik maar lang genoeg ga zitten janken en klagen in het mod topic dan gaat de HRS to the rescue komen?

Denk je echt dat het zo werkt of vind je het wel lekker bekken
?

Wat jouw probleem met FV is weet ik echt wel, hoor.
“RiRi” schreef:
16-08-2018 12:39
Precies, het doet mij ook zeer om dat te zien.

Goed geschreven Jolly :redrose:
+1
MarindaH schreef:
16-08-2018 11:35
O nee hoor. Het bedoelde stuk begon met 'ik ken een forummer die', en toen volgden er 7, 8 regels. Uit hoeveel zinnen die regels bestonden weet ik niet exact meer, maar meer dan de 'twee korte zinnen' waar die Loull mee schermt, want daar vul je niet zo'n lap tekst mee.
Het is nog gewoon te lezen? Normaal gesproken zou ik/iemand dr naar kunnen linken, maar ik houd mn ledematen graag aan mn lijf.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
JollyRider schreef:
16-08-2018 12:36

Mooi stukje Jolly maar deze forummer reageert wel vaker brutaal op dingen die niet eens persoonlijk naar haar toe bedoeld zijn. Ik vind dat je haar nu neerzet alsof ze labiel is en geen controle heeft over haar eigen handelingen. Ik denk dat ze juist heel berekenend te werk gaat. Pas wanneer het averechts werkt gaat ze zo tekeer en eisen dat iedereen (inclusief mods) doet wat zij zegt. Dit gedrag zie je ook vaak bij kleuters.
Oakes schreef:
16-08-2018 12:34
Door wie wordt ze dan opgejaagd?
Als je zo graag mee wil praten is het ook wel zo handig als je een klein beetje op de hoogte bent.
Ik ga geen lijstje maken want dat betekent binnen no time een ban.
Degenen die hun hand in eigen boezem zouden kunnen steken zouden het nooit toegeven, al zou ik 8000 quotes plaatsen.
Tja, ik ben het niet met je betoog eens.
Maar moet wel enorm denken aan dat gegeven dat datgene wat je schrijft vooral iets zegt over jezelf.

Ik denk namelijk dat jij heeeeeel graag in het middelpunt van de belangstelling staat en daarvoor elke gelegenheid aangrijpt.
Eindeloos piepen over (in mijn ogen terechte) waarschuwingen/bannen, met een enorme calimero-act en een repeatknop waar je eerst secondelijm op hebt gesmeerd.
Dingen waar je (in mijn ogen terecht) een waarschuwing voor gekregen hebt hier nog eens even herhalen (misschien noem jij dat humor, maar ik vind het iets zeggen over je karakter)
Jammeren en mekkeren over de HRS en hem vervolgens zelf ook willen.

En net als de anderen geef ik jou nu wat brandhout voor je egovuurtje. Niet omdat ik denk dat jij iets zal veranderen hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Loullah schreef:
16-08-2018 12:46
Ik denk dat ze juist heel berekenend te werk gaat. Pas wanneer het averechts werkt gaat ze zo tekeer en eisen dat iedereen (inclusief mods) doet wat zij zegt. Dit gedrag zie je ook vaak bij kleuters.

wederom: :fortune:

Bloedirritant dat jij gaat bedenken wat een anders intenties zijn.
simbalabimba schreef:
16-08-2018 12:45
Het is nog gewoon te lezen? Normaal gesproken zou ik/iemand dr naar kunnen linken, maar ik houd mn ledematen graag aan mn lijf.
Drie regels en de laatste zin ging over FV.
Life is short. Eat dessert first.
Loullah schreef:
16-08-2018 12:46
Mooi stukje Jolly maar deze forummer reageert wel vaker brutaal op dingen die niet eens persoonlijk naar haar toe bedoeld zijn. Ik vind dat je haar nu neerzet alsof ze labiel is en geen controle heeft over haar eigen handelingen. Ik denk dat ze juist heel berekenend te werk gaat. Pas wanneer het averechts werkt gaat ze zo tekeer en eisen dat iedereen (inclusief mods) doet wat zij zegt. Dit gedrag zie je ook vaak bij kleuters.
Nou, en waarom denk je dat ?
Er zijn mensen die al 100 jaar elkaar tegenkomen op dit forum. Die hebben vaak zat fitties, gedoetjes, gezeur en gezanik zien gebeuren en elkaars reacties daar op. Maar jij als newbe weet het beter. Tuurlijk, joh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven