Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Star² schreef:
30-10-2018 10:50
Yup.
Nee joh echt die heb ik nooit meer herkend maar dat zou zo maar kunnen.
Rosabella1 schreef:
30-10-2018 10:42
Die had een permaban toch of heb ik de verkeerde hats voor me?
Ja, maar komt telkens terug.
Pipistrello schreef:
30-10-2018 10:44
Neh. Die schreef wel irritant maar niet zooo dom.
Ik dacht vanwege die obsessie met napraters de maat nemen en preken enzo.
Star² schreef:
30-10-2018 10:50
Yup.
:winkie:
Nou ja zeg. Het voorbeeld van usurpatie wat ik bij de mods aangaf hebben ze gewist. :-o
Ik vond het een legitieme vraag hoor. Misschien een beetje flauw, maar wel gewoon legitiem.
Lilli-Putter schreef:
30-10-2018 12:20
Nou ja zeg. Het voorbeeld van usurpatie wat ik bij de mods aangaf hebben ze gewist. :-o
Ik vond het een legitieme vraag hoor. Misschien een beetje flauw, maar wel gewoon legitiem.

Ik wou dat ze jou eens wissen. Wat kan jij zuigen zeg, echt niet normaal meer. Word je daar zelf nou blij van?
Lilli-Putter schreef:

Ik denk dat ze je een beetje zat zijn. Net als wij, zeg maar.
RikM schreef:
30-10-2018 12:30
Ik wou dat ze jou eens wissen. Wat kan jij zuigen zeg, echt niet normaal meer. Word je daar zelf nou blij van?
ben je nu aan het provoceren ? :lmao:
RikM schreef:
30-10-2018 12:30
Ach, als dat de enige lol in haar leventje is.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
30-10-2018 12:48

Dat moet haast wel, al kan ik me niet voorstellen hoe saai je leven moet zijn als het enige lolletje in je leven is om uitgekotst te worden op een forum.
Eens met jullie. Maar waarom dan nog zo op haar reageren? Laat 'r.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Beau-ter-Ham schreef:
30-10-2018 12:54
Eens met jullie. Maar waarom dan nog zo op haar reageren? Laat 'r.
Juist. blijkbaar is hun leven net zo saai. :idee:
anoniem_376788 wijzigde dit bericht op 30-10-2018 12:56
12.97% gewijzigd
SombraOnline schreef:
30-10-2018 12:48

Laat ze dat even ergens anders gaan doen dan. De sfeer op dit forum wordt de laatste tijd enorm verpest door drammers en zuigers zoals zij. Het is hier niet voor niets zo rustig de laatste tijd. Nog even en er is geen forum meer over.
RikM schreef:
30-10-2018 12:55
Laat ze dat even ergens anders gaan doen dan. De sfeer op dit forum wordt de laatste tijd enorm verpest door drammers en zuigers zoals zij. Het is hier niet voor niets zo rustig de laatste tijd. Nog even en er is geen forum meer over.
Daarvoor bestaat de blokkeerknop natuurlijk, al werkt die niet voor iedereen.
Het forum was al stervende voordat zulke zuigers er kwamen.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
30-10-2018 12:59
Daarvoor bestaat de blokkeerknop natuurlijk, al werkt die niet voor iedereen.
Het forum was al stervende voordat zulke zuigers er kwamen.

Het was al wel een zinkend schip maar nu is het een zinkend schip met ratten erop.
RikM schreef:
30-10-2018 13:17
Het was al wel een zinkend schip maar nu is het een zinkend schip met ratten erop.
Helaas wel, ja.
¡Apagando las luces!
Head* schreef:
30-10-2018 11:31
Ja, maar komt telkens terug.
Er begint mij ineens een lampje te branden onder welke nick ze weer terug is. :lightbulb:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Zonder te willen nickhinten of daarnaar te vragen: door die fleurtje_5 moet ik de hele tijd denken aan de echte originele wél leuke fleurtje, met die Tjolk-ava. Weet iemand hoe het met haar is en of ze hier nog wel eens komt? Ik vraag niet naar een eventuele nieuwe nick dus maar vroeg het me gewoon af, vond haar altijd zo fijn om te lezen!
streepjesdekbed schreef:
30-10-2018 16:48
Zonder te willen nickhinten of daarnaar te vragen: door die fleurtje_5 moet ik de hele tijd denken aan de echte originele wél leuke fleurtje, met die Tjolk-ava. Weet iemand hoe het met haar is en of ze hier nog wel eens komt? Ik vraag niet naar een eventuele nieuwe nick dus maar vroeg het me gewoon af, vond haar altijd zo fijn om te lezen!

Het gaat goed met Fleurtje, hier is ze niet meer (of ze is heel erg incognito).
Star² schreef:
30-10-2018 16:50
Het gaat goed met Fleurtje, hier is ze niet meer (of ze is heel erg incognito).
Oh fijn om te lezen! En ik dacht al dat ze hier niet meer was; had haar in ieder geval nog nooit ergens gespot. Dank!
RikM schreef:
30-10-2018 12:55
dat komt omdat ik steeds ben uitgelogd
Lilli-Putter schreef:

Hoe bedoel je een beetje?
shifty schreef:
30-10-2018 19:09
Ze heeft een ban. Je moet nog even wachten op een antwoord.
¡Apagando las luces!
shifty schreef:
30-10-2018 19:09

Het valt me nog mee dat jij je niet in de discussie over Hats hebt gemengd en mijn naam nog niet genoemd hebt. Aangezien jij mij verdenkt/verdacht Hats te zijn :mrgreen:
SombraOnline schreef:
30-10-2018 19:17
Ze heeft een ban. Je moet nog even wachten op een antwoord.

Ah. Ok.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven