Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
:fortune:

Ik denk dat ZP vlot taboe wordt op dit forum.
Dat je er geen topic over mag hebben.
Want dan vallen de verschillen tussen de mods zo op.

(Ik geloof namelijk niet dat alle mods dom en partijdig zijn. Ik heb in mijn bol gezien dat er bepaalde momenten zijn dat er een modje los/loos gaat)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Het-groepje schreef:
18-11-2018 19:18
Omdat het clubje dat het hardst krijst over dat ze 'niks' mogen zeggen omdat 'hullie' dan weer grachtengordelachtig gaan staffen, zelf het hardste staft want hun vrijheid van meningsuiting is belangrijker dan die van een ander.
Daarnaast is de loepfunctie heel handig denk ik.
doen ze al jaren. De meeste verschrikkelijke dingen zeggen en dan zeggen dat het vrijheid van meningsuiting is. Maar wee je gebeente als je tegengas geeft dan word je een ban aangenaaid. Want vrijheid van meniingsuiting geldt blijkbaar voor de ene persoon wel en de andere niet
feow schreef:
18-11-2018 19:21
:fortune:

Ik denk dat ZP vlot taboe wordt op dit forum.
Dat je er geen topic over mag hebben.
Want dan vallen de verschillen tussen de mods zo op.

(Ik geloof namelijk niet dat alle mods dom en partijdig zijn. Ik heb in mijn bol gezien dat er bepaalde momenten zijn dat er een modje los/loos gaat)
dat was het al. Ik kreeg vorige week nog een WS omdat ik in het A7 topic had gezegd dat ik de roetveegpieten in het sinterklaasjournaal zo leuk vond. Maar het verschilt per dag hoe de handhaving is
S-Meds schreef:
18-11-2018 19:22
dat was het al. Ik kreeg vorige week nog een WS omdat ik in het A7 topic had gezegd dat ik de roetveegpieten in het sinterklaasjournaal zo leuk vond. Maar het verschilt per dag hoe de handhaving is
Nee, niet! 🙄
yasmijn schreef:
18-11-2018 19:23
Nee, niet! 🙄
ja echt
feow schreef:

Ja, eens in de 28 dagen. ;)
S-Meds schreef:
Wat!? Een waarschuwing voor het verkondigen van een feit? :O

Gras is groen, behalve afgelopen zomer, en de roetveegpieten zijn gewoon leuk!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
S-Meds schreef:
Euh Meds...
Ik heb me neergelegd bij het gegeven dat ik kennelijk niet altijd duidelijk ben, maar dat ZP bespreekverbod was me niet ontgaan hoor.
Ik verwacht alleen van de huidige CM dat dit opnieuw de 'oplossing' zal zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
S-Meds schreef:
Belachelijk!
Ik stel voor dat we de hele Actueelpijler vervangen door dit plaatje. Wordt de wereld waarschijnlijk een stukje leuker van.

Afbeelding
yasmijn schreef:
18-11-2018 19:23
Nee, niet! 🙄
er staat dat ze de zwarte pietendiscussie niet meer toestaan en dat mijn bericht over die leuke roetveegpieten in het a7 topic (het topic over de blokkeerfriezen die de anti pieters van de snelweg terroriseerden) een poging is om de discussie weer op te starten. Echt, ik verzin het niet
S-Meds schreef:
18-11-2018 19:29
er staat dat ze de zwarte pietendiscussie niet meer toestaan en dat mijn bericht over die leuke roetveegpieten in het a7 topic (het topic over de blokkeerfriezen die de anti pieters van de snelweg terroriseerden) een poging is om de discussie weer op te starten. Echt, ik verzin het niet

Koekoek. Helemaal van de pot gerukt.
feow schreef:
18-11-2018 19:27
Euh Meds...
Ik heb me neergelegd bij het gegeven dat ik kennelijk niet altijd duidelijk ben, maar dat ZP bespreekverbod was me niet ontgaan hoor.
Ik verwacht alleen van de huidige CM dat dit opnieuw de 'oplossing' zal zijn.
ja dat verbod is mij ook niet ontgaan. wat me dan wel ontgaat is dat je gewoon topics zoals het blokkeerfriezentopic en het topic over sylvana simons open laat staan.
Nemaìn’ schreef:
18-11-2018 19:01
Welnee, dan zouden ze de ban niet steeds terugdraaien en allang een perma hebben gegeven. Het is gewoon intense domheid.
Ja, daar heb je wel een punt.
Am Yisrael Chai!
S-Meds schreef:
😱😱😱😱😱
S-Meds schreef:
Je maakt een grap?
Am Yisrael Chai!
yasmijn schreef:
18-11-2018 18:15
Die heeft geen ruk te vertellen.

Mail die CM anders met je bevindingen.
Die mail komt vast niet aan maar verdwijnt weer in de Vivabermudadriehoek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
S-Meds schreef:
Hou op schei uit. Dit gaat toch helemaal nergens meer over jongens.
Am Yisrael Chai!
Nemaìn’ schreef:
18-11-2018 19:01
Welnee, dan zouden ze de ban niet steeds terugdraaien en allang een perma hebben gegeven. Het is gewoon intense domheid.
Iets anders kan ik er ook niet van maken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
S-Meds schreef:
18-11-2018 19:04
ik heb daar inmiddels mijn twijfels over. alle onbenulligheden vallen bijna altijd negatief uit voor bepaalde forummers en positief voor anderen, zoals het inconsequent toepassen van het bansysteem. Sommigen krijgen alleen maar 24 uurtjes.
ik heb wel echt het idee dat het simpelweg zo is dat de oude garde en wellicht ook de links gutmenschen (dat overlapt elkaar een beetje) veel minder vaak naar de staf grijpt dan die nieuwe (extreem-) rechtse kliek en een aantal kerels. Dus als er slechts naar stafjes gekeken wordt dan is het logisch dat wij vaker de pineut zijn want wij worden denk ik extreem vaak gestaft.
Am Yisrael Chai!
RikM schreef:
18-11-2018 19:26
Ja, eens in de 28 dagen. ;)
Rekenfoutje van je.
S-Meds schreef:
doen ze al jaren. De meeste verschrikkelijke dingen zeggen en dan zeggen dat het vrijheid van meningsuiting is. Maar wee je gebeente als je tegengas geeft dan word je een ban aangenaaid. Want vrijheid van meniingsuiting geldt blijkbaar voor de ene persoon wel en de andere niet
Ja zo werkt dat hier :|
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Maar wat ik dan niet begrijp dat zo iemand die 3 maanden oude posts omhoog gaat halen met als enig doel ze te staffen niet gewoon gepermaband wordt. in de trein word je er ook uitgetieft als je steeds maar aan de noodrem trekt.
Am Yisrael Chai!
Wat mij betreft gooien ze die hele staffunctie eruit en stellen ze gewoon weer net als vroeger pijlermods aan.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
18-11-2018 19:40
Maar wat ik dan niet begrijp dat zo iemand die 3 maanden oude posts omhoog gaat halen met als enig doel ze te staffen niet gewoon gepermaband wordt. in de trein word je er ook uitgetieft als je steeds maar aan de noodrem trekt.
ja dat is doelbewust de boel verstieren. en nog aantoonbaar ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven