Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
20-11-2018 12:12
Ik las het in dat topic en ben maar op mijn handen gaan zitten.
Vorige week zei een werkrelatie (die ik 2 keer per jaar ontmoet) als begroeting: 'Zo, jij wordt ook niet dikker zeg!'. Dat werd een erg stugge afspraak. Ik word zo vaak 'grappig' beledigd omwille van mijn figuur.
Ik snap als dik persoon en voorheen erg mager persoon niet wat daar erg aan is eerlijk gezegd.
Ik vond het leuk om te horen dat ik mager was toen ik het was, want het is zoiets als: wat heb jij dik haar zeg/zo wat een bos wimpers/ (ook nooit erg).
maar: 'jij bent ook nogal aangekomen zeg' is in geen enkel universum een compliment.
Oudblond schreef:
20-11-2018 12:12
Ik las het in dat topic en ben maar op mijn handen gaan zitten.
Vorige week zei een werkrelatie (die ik 2 keer per jaar ontmoet) als begroeting: 'Zo, jij wordt ook niet dikker zeg!'. Dat werd een erg stugge afspraak. Ik word zo vaak 'grappig' beledigd omwille van mijn figuur.
Ik snap als dik persoon en voorheen erg mager persoon niet wat daar erg aan is eerlijk gezegd.
Ik vond het leuk om te horen dat ik mager was toen ik het was, want het is zoiets als: wat heb jij dik haar zeg/zo wat een bos wimpers/ (ook nooit erg).
maar: 'jij bent ook nogal aangekomen zeg' is in geen enkel universum een compliment.
Star² schreef:
20-11-2018 16:13
Wat is dit voor off topic gewauwel Noes? :proud:

Ik ben ook voor een apart topic hoor en niet hier, maar ja, dit kon ik niet laten liggen natuurlijk. :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Head* schreef:
20-11-2018 16:36
Als hij nu echt zo ongemotiveerd is en de baan eigenlijk niet wil, is het wel een leuk tijdverdrijf om hem een beetje op te naaien door net te doen alsof jullie heel enthousiast over hem zijn. :proud:
:proud: :hihi:
Nouschi schreef:
20-11-2018 16:47
Ik ben ook voor een apart topic hoor en niet hier, maar ja, dit kon ik niet laten liggen natuurlijk. :mrgreen:
“Het hoort op de pijler Werk en Studie”, sprak zij belerend.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
20-11-2018 16:49
“Het hoort op de pijler Werk en Studie”, sprak zij belerend.
Jullie hebben gelijk. Mijn excuses. Ik schatte mijn vraag niet in als topic-waardig eigenlijk :$
*Labalade* schreef:
20-11-2018 16:51
Jullie hebben gelijk. Mijn excuses. Ik schatte mijn vraag niet in als topic-waardig eigenlijk :$
😆
Geen bijzonderheden
*Labalade* schreef:
20-11-2018 16:51
Ik vond het wel een leuke vraag.
Het-groepje schreef:
20-11-2018 16:40
Wel als je je hele leven heel druk bezig bent om niet nog meer af te vallen en een enigszins normaal gewicht probeert te houden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Was ik vanmorgen bij de AH.
Voor ik naar binnen ging, maakte ik een praatje met een oudere man. Zijn fiets stond namelijk naast de mijne. Over het weer en toen over begon hij over-die-wie-we-hier-niet-bij-naam-mogen-noemen. Nou de man was een pro en heel fanatiek. Ik bleef heel rustig en vertelde hem dat we toch echt beter konden kiezen voor anti, maar nee, zwarter dan zwart, vond de man.
"We zijn allemaal ooit slaaf geweest mevrouw". Nou ja, als U zich graag een slachtoffer wilt voelen, moet U dat vooral niet laten. En ik ben snel, druk, druk mompelend de AH ingeschoten. Hij was erg druk bezig bij onze fietsen ik dacht nog dat hij misschien moeite had met het slot te openen. Kom ik terug van het boodschappen doen, is mijn fietslamp er totaal afgerukt! Niet meer te repareren, ik zal er mee naar de fietsenmaker moeten.
Moet je maar niet zo openlijk progressief zijn tegenover oude mannen Karin, dan krijg je dus gedonder :proud:
oudebaas schreef:
20-11-2018 11:31
Een topic over modellen zonder BH: De waarheid mag niet gezegd worden, namelijk dat die modellen zo uitgemergeld zijn dat ze geen BH nodig hebben....
Wat is dat toch dat vrouwen elkaar een anorexia aanpraten en het idee hebben van hoe dunner, hoe mooier.

Lijkt mij een faptopic. TO komt in ieder geval niet over als 'een echte trendvolger', maar als een ouwe zak die probeert jong te doen.
Star² schreef:
20-11-2018 17:51
Lijkt mij een faptopic. TO komt in ieder geval niet over als 'een echte trendvolger', maar als een ouwe zak die probeert jong te doen.
Zeker weten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat the Hell is een faptopic? 😱
Geen bijzonderheden
Nieman er staat een lijstje bij het zeurende nichtje.
yasmijn schreef:
20-11-2018 18:10

Serieus, hoe lang kom je nu al op het internet? :proud:
yasmijn schreef:
:woa:
Nouschi schreef:
Nieman er staat een lijstje bij het zeurende nichtje.

Ik moest even even denken :rofl:
Star² schreef:
20-11-2018 18:13
Ik moest even even denken :rofl:
Ik hou em erin, vindt Dana leuk :mrgreen:
Dat zeurend nichtje topic :rofl:
Het-groepje schreef:
20-11-2018 16:40
Er zat een afkeurende ondertoon in en eigenlijk zei hij dat ik te mager (geworden) ben. Daarbij heeft een zakelijke relatie zich niet uit te spreken over mijn lijn. Andere 'grappige' opmerkingen zoals 'Geef haar maar het grootste stuk taart want ze past toch door het sleutelgat'. Ik rol nog net niet van mijn stoel van het lachen. NOT. Ongewild en chronisch ondergewicht (bij mij door ziekte) is een dagelijks gevecht om 100 gram erbij te krijgen. Niet grappig, niet leuk, niet gezond en stressvol. En dan heb ik het nog niet eens over de verkapte anorexia opmerkingen: 'Je moet echt gaan eten joh!'. Ik weet zelf best dat ik een aangeklede kapstok ben die geen taart verdraagt en daar hoef ik geen opmerkingen over van 'wildvreemden'. Die zijn voor mij niet alleen kwetsend maar ook gewoon pijnlijk.
oudblond wijzigde dit bericht op 20-11-2018 18:25
0.49% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Head* schreef:
20-11-2018 14:07
Ja, dat ervaar ik ook zo. Succes Red!
Jij ook! :rose:
Nouschi schreef:
20-11-2018 18:13
:woa:
Ja wat?
Geen bijzonderheden
Oudblond schreef:
20-11-2018 18:21
Er zat een afkeurende ondertoon in en eigenlijk zei hij dat ik te mager (geworden) ben. Daarbij heeft een zakelijke relatie zich niet uit te spreken over mijn lijn. Andere 'grappige' opmerkingen zoals 'Geef haar maar het grootste stuk taart want ze past toch door het sleutelgat'. Ik rol nog net niet van mijn stoel van het lachen. NOT. Ongewild en chronisch ondergewicht (bij mij door ziekte) is een dagelijks gevecht om 100 gram erbij te krijgen. Niet grappig, niet leuk, niet gezond en stressvol. En dan heb ik het nog niet eens over de verkapte anorexia opmerkingen: 'Je moet echt gaan eten joh!'. Ik weet zelf best dat ik een aangeklede kapstok ben die geen taart verdraagt en daar hoef ik geen opmerkingen over van 'wildvreemden'. Die zijn voor mij niet alleen kwetsend maar ook gewoon pijnlijk.
Is ook stom en kwetsend Oudblond, hier ook ervaring. Altijd superslank (gratenpakhuis zeiden mensen gewoon :evil: ) geweest en de laatste jaren normaal gewicht: maar wat mensen daarover allemaal niet durven te zeggen...
yasmijn schreef:
Je maakt een grapje toch? :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven