Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
gemini2009 schreef:
05-12-2018 17:33
De reclame van H&M met dat chagrijnig model wat raar doet met haar schouders.

Of H&M in dat Hotel, waar ineens dat kind voor een heleboel dames met zwarte jurkjes gaat staan. @(
Later is nu
Dreamer schreef:
08-12-2018 17:01
Of H&M in dat Hotel, waar ineens dat kind voor een heleboel dames met zwarte jurkjes gaat staan. @(
Daar snap ik niks van.van die reclame.of ben ik achterlijk?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
radio reclame van vodafon denk ik, iemand belt naar vodafon om advies te vragen over welke muziek ze moet opzetten tijdens een auto rit naar Maastricht... en dan kan je niet zelf bedenken omdat?... :bonk:
Relax we're all crazy, it's not a competition
chrisjoh schreef:
08-12-2018 22:42

Dan ben ik dat ook.

Zag vanavond die van de Plus, vond 'm toch wel mooi. Kwam alleen te vaak langs.
Later is nu
Rouge__ schreef:
08-12-2018 22:53
radio reclame van vodafon denk ik, iemand belt naar vodafon om advies te vragen over welke muziek ze moet opzetten tijdens een auto rit naar Maastricht... en dan kan je niet zelf bedenken omdat?... :bonk:
Vast geïnspireerd door dit het forum, hier worden ook nogal eens vragen gesteld waarvan je denkt: Kon je dat zelf niet bedenken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
chrisjoh schreef:
08-12-2018 22:42
Ik snap hem ook niet.
Kwebbeltje91 schreef:
07-12-2018 21:35
Haha volgens mij ben ik echt 1 van de weinige die de reclames van Jumbo wel leuk vind :)

Ik vind ze meestal ook leuk. Die met Sinterklaas; S van Schatje. ;-D Maar die met die appeltaart, die leek een beetje op een bepaalde pizzareclame (pizza de mama?) weer niet.
nessemeisje schreef:
07-12-2018 22:16
En die van de Plus zap ik door omdat ik anders zit te grienen. :'(

Ik vond het eerst een vage reclame. Maar nu zap ik weg, anders is het idd grienen. :'( Zit niet zo goed in mijn vel, dus dan kan ik dit soort dingen helemaal niet hebben.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
nlies schreef:
08-12-2018 23:07
Vast geïnspireerd door dit het forum, hier worden ook nogal eens vragen gesteld waarvan je denkt: Kon je dat zelf niet bedenken

Ik zag op facebook een foto van één van de eerste inlichtingentelefooncentrales van de NS. Daar werd bij verteld dat haar moeder, die daar werkte, ook vragen kreeg over koken oid. Dus toen al :)
Later is nu
Dreamer schreef:
09-12-2018 15:40
Ik zag op facebook een foto van één van de eerste inlichtingentelefooncentrales van de NS. Daar werd bij verteld dat haar moeder, die daar werkte, ook vragen kreeg over koken oid. Dus toen al :)

Echt?! o_o Hilarisch! :rofl:
nlies schreef:
08-12-2018 16:24
En nu nog wachten op de supermarkt die in januari durft te adverteren met: Weet je nog vorige maand toen je wel aandacht had voor je alleenstaande buurvrouw, tante of opa?
Verras ze nu eens echt: ga eens op de koffie met een bloemetje en een gebakje
Dat zou wel heeeeel sterk zijn!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Kwebbeltje91 schreef:
07-12-2018 21:35
Haha volgens mij ben ik echt 1 van de weinige die de reclames van Jumbo wel leuk vind :)
Normaal heb ik er niet zo'n problemen mee, maar die kerstreclame vind ik echt vreselijk.

En dat die flapdrol dan ook nog zegt dat hij de wijn vergeten is en dan komt Verstappen binnen en zegt dat hij die heeft. Neeheeeee, jij hebt champagne ! :facepalm:
S0LEIL schreef:
09-12-2018 16:57
Normaal heb ik er niet zo'n problemen mee, maar die kerstreclame vind ik echt vreselijk.

En dat die flapdrol dan ook nog zegt dat hij de wijn vergeten is en dan komt Verstappen binnen en zegt dat hij die heeft. Neeheeeee, jij hebt champagne ! :facepalm:
Nou, volgens mij ook niet. De fles gaat open en het lijkt of er glitterconfetti uitkomt!

Maar het is en blijft een irritant deuntje. Had het de afgelopen nacht in mijn hoofd zitten en kwam er maar niet af😡
Oh Jumbo :furious:
We’re all mad here
Ik vind die van Beau met zijn Lie-del (Lidl) reclame ook irritant, vraag me niet waarom.
Als hij een deel van zijn gage deelt met zijn deelnemers aan het Rotterdam-project word ik iets milder.

Jumbo: leuk voor een paar keer maar niet ieder uur.

Plus: confronterend.

AH: kan me nog geen kerstreclame herinneren, dus of hij is er nog niet, of ik vind het de moeite niet waard.
Die van de plus komt echt te vaak voorbij gewoon.
nienkejj schreef:
10-12-2018 21:23
Ik vind die van Beau met zijn Lie-del (Lidl) reclame ook irritant, vraag me niet waarom.
Als hij een deel van zijn gage deelt met zijn deelnemers aan het Rotterdam-project word ik iets milder.

Jumbo: leuk voor een paar keer maar niet ieder uur.

Plus: confronterend.

AH: kan me nog geen kerstreclame herinneren, dus of hij is er nog niet, of ik vind het de moeite niet waard.
Albert Heijn heeft dit jaar dan ook niet echt een specifieke kerstreclame, maar meer gericht op de hele feestmaand december. Dus hij valt inderdaad niet zo op. Ik heb hem wel gezien maar kan hem me ook zo 1-2-3 niet voor de geest halen...
Nothing happens for a reason
Off topic (voor sommigen misschien niet ;) ) : ik vind de nieuwste reclame van de Staatsloterij eindelijk weer eens echt een leuke reclame! Frekkel :heart:

https://youtu.be/YwJAbhgdFJI

https://www.ad.nl/show/zielig-loterijho ... ~ab6ba2ad/
Ik zag net de reclame van de plus weer voorbij komen, maar volgens mij hebben ze het een gedeelte ingekort.
Kwebbeltje91 schreef:
11-12-2018 21:37
Ik zag net de reclame van de plus weer voorbij komen, maar volgens mij hebben ze het een gedeelte ingekort.
Ja, ze hebben het beginnetje eruit geknipt. Daardoor lijkt het voor mij nu net of de moeder niet is overleden maar alsof ze niet met de rest mag mee-eten en daarom in de keuken blijft.
De niet ingekorte versie vond ik best mooi, komt inderdaad wel heel vaak langs maar de eerste keer moest ik wel even slikken.
De reclame van Andrelon. Dochter zegt dat mama moe en mat is. Over het haar.
Dan gebruikt moeder Andrelon glans shampoo oid, dus ma straalt, maar dochter vind dat toch iets te veel. Eerst straalt ma helemaal miet, dan te veel. Is ook nooit goed.
Caro_22 schreef:
11-12-2018 21:42
Ja, ze hebben het beginnetje eruit geknipt. Daardoor lijkt het voor mij nu net of de moeder niet is overleden maar alsof ze niet met de rest mag mee-eten en daarom in de keuken blijft.
De niet ingekorte versie vond ik best mooi, komt inderdaad wel heel vaak langs maar de eerste keer moest ik wel even slikken.
:hug: Sommige reclames kunnen erg confronterend zijn inderdaad.
nartjie schreef:
11-12-2018 21:51
De reclame van Andrelon. Dochter zegt dat mama moe en mat is. Over het haar.
Dan gebruikt moeder Andrelon glans shampoo oid, dus ma straalt, maar dochter vind dat toch iets te veel. Eerst straalt ma helemaal miet, dan te veel. Is ook nooit goed.
Sowieso die andrelon-reclames, die de indruk geven dat het plezier in ons leven afhangt van hoe ons haar zit. Logisch dat je dat als shampoofabrikant graag wilt, maar sjonge.. allemaal vrouwen (uiteraard) die helemaal in de put zitten, omdat hun háár niet goed zit. Dan kwam ik daar nooit meer onderuit weg.

Hoewel "Al dat gemekker, ik kom hier voor m'n rust" wel een gevleugelde uitdrukking geworden is, dus ooit vonden we ze leuk :blond:
Later is nu
Die reclame van Expeditie Robinson. Binnenkort de finale en nu komt elke deelnemer even met tekst in beeld. Op het eind iemand die iets zegt van: Ta Ta..

Dus...
Radioreclame van Incento of Incentro, of zoiets ("een IT bedrijf") die bekender willen worden en daarom geprojecteerd gaan worden op de maan oid. Waarna er een soort ironisch (denk ik) "tadaaa!" en een kuchje volgt. Ik snap hem niet. Serieus, of als grap bedoeld? Maar dan snap ik de grap niet.
Nothing happens for a reason
nienkejj schreef:

Waarom zou hij zijn gage moeten delen?
nienkejj schreef:

:facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven