Meest irritante reclame - DEEL 2

zaterdag 8 december 2018 om 17:01
gemini2009 schreef: ↑05-12-2018 17:33De reclame van H&M met dat chagrijnig model wat raar doet met haar schouders.
Of H&M in dat Hotel, waar ineens dat kind voor een heleboel dames met zwarte jurkjes gaat staan.

Later is nu
zaterdag 8 december 2018 om 22:42
zaterdag 8 december 2018 om 22:53
zaterdag 8 december 2018 om 23:07
Vast geïnspireerd door dit het forum, hier worden ook nogal eens vragen gesteld waarvan je denkt: Kon je dat zelf niet bedenken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 9 december 2018 om 15:40
Kwebbeltje91 schreef: ↑07-12-2018 21:35Haha volgens mij ben ik echt 1 van de weinige die de reclames van Jumbo wel leuk vind![]()
Ik vind ze meestal ook leuk. Die met Sinterklaas; S van Schatje.

nessemeisje schreef: ↑07-12-2018 22:16En die van de Plus zap ik door omdat ik anders zit te grienen.![]()
Ik vond het eerst een vage reclame. Maar nu zap ik weg, anders is het idd grienen.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zondag 9 december 2018 om 15:40
Ik zag op facebook een foto van één van de eerste inlichtingentelefooncentrales van de NS. Daar werd bij verteld dat haar moeder, die daar werkte, ook vragen kreeg over koken oid. Dus toen al

Later is nu
zondag 9 december 2018 om 15:43
Echt?!

Dat zou wel heeeeel sterk zijn!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zondag 9 december 2018 om 16:57
Normaal heb ik er niet zo'n problemen mee, maar die kerstreclame vind ik echt vreselijk.Kwebbeltje91 schreef: ↑07-12-2018 21:35Haha volgens mij ben ik echt 1 van de weinige die de reclames van Jumbo wel leuk vind![]()
En dat die flapdrol dan ook nog zegt dat hij de wijn vergeten is en dan komt Verstappen binnen en zegt dat hij die heeft. Neeheeeee, jij hebt champagne !

zondag 9 december 2018 om 20:00
Nou, volgens mij ook niet. De fles gaat open en het lijkt of er glitterconfetti uitkomt!
Maar het is en blijft een irritant deuntje. Had het de afgelopen nacht in mijn hoofd zitten en kwam er maar niet af
maandag 10 december 2018 om 21:23
Ik vind die van Beau met zijn Lie-del (Lidl) reclame ook irritant, vraag me niet waarom.
Als hij een deel van zijn gage deelt met zijn deelnemers aan het Rotterdam-project word ik iets milder.
Jumbo: leuk voor een paar keer maar niet ieder uur.
Plus: confronterend.
AH: kan me nog geen kerstreclame herinneren, dus of hij is er nog niet, of ik vind het de moeite niet waard.
Als hij een deel van zijn gage deelt met zijn deelnemers aan het Rotterdam-project word ik iets milder.
AH: kan me nog geen kerstreclame herinneren, dus of hij is er nog niet, of ik vind het de moeite niet waard.
maandag 10 december 2018 om 22:22
Albert Heijn heeft dit jaar dan ook niet echt een specifieke kerstreclame, maar meer gericht op de hele feestmaand december. Dus hij valt inderdaad niet zo op. Ik heb hem wel gezien maar kan hem me ook zo 1-2-3 niet voor de geest halen...nienkejj schreef: ↑10-12-2018 21:23Ik vind die van Beau met zijn Lie-del (Lidl) reclame ook irritant, vraag me niet waarom.
Nothing happens for a reason
dinsdag 11 december 2018 om 21:30
Off topic (voor sommigen misschien niet
) : ik vind de nieuwste reclame van de Staatsloterij eindelijk weer eens echt een leuke reclame! Frekkel
https://youtu.be/YwJAbhgdFJI
https://www.ad.nl/show/zielig-loterijho ... ~ab6ba2ad/

https://youtu.be/YwJAbhgdFJI
https://www.ad.nl/show/zielig-loterijho ... ~ab6ba2ad/

dinsdag 11 december 2018 om 21:42
Ja, ze hebben het beginnetje eruit geknipt. Daardoor lijkt het voor mij nu net of de moeder niet is overleden maar alsof ze niet met de rest mag mee-eten en daarom in de keuken blijft.Kwebbeltje91 schreef: ↑11-12-2018 21:37Ik zag net de reclame van de plus weer voorbij komen, maar volgens mij hebben ze het een gedeelte ingekort.
De niet ingekorte versie vond ik best mooi, komt inderdaad wel heel vaak langs maar de eerste keer moest ik wel even slikken.

dinsdag 11 december 2018 om 22:10
Caro_22 schreef: ↑11-12-2018 21:42Ja, ze hebben het beginnetje eruit geknipt. Daardoor lijkt het voor mij nu net of de moeder niet is overleden maar alsof ze niet met de rest mag mee-eten en daarom in de keuken blijft.
De niet ingekorte versie vond ik best mooi, komt inderdaad wel heel vaak langs maar de eerste keer moest ik wel even slikken.

dinsdag 11 december 2018 om 22:30
Sowieso die andrelon-reclames, die de indruk geven dat het plezier in ons leven afhangt van hoe ons haar zit. Logisch dat je dat als shampoofabrikant graag wilt, maar sjonge.. allemaal vrouwen (uiteraard) die helemaal in de put zitten, omdat hun háár niet goed zit. Dan kwam ik daar nooit meer onderuit weg.
Hoewel "Al dat gemekker, ik kom hier voor m'n rust" wel een gevleugelde uitdrukking geworden is, dus ooit vonden we ze leuk

Later is nu

vrijdag 14 december 2018 om 10:06
Radioreclame van Incento of Incentro, of zoiets ("een IT bedrijf") die bekender willen worden en daarom geprojecteerd gaan worden op de maan oid. Waarna er een soort ironisch (denk ik) "tadaaa!" en een kuchje volgt. Ik snap hem niet. Serieus, of als grap bedoeld? Maar dan snap ik de grap niet.
Nothing happens for a reason

vrijdag 14 december 2018 om 10:30