Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 16 december 2018 om 10:51
Marana-- schreef: ↑16-12-2018 10:49Die opmerking van Alkemade komt uit het niets en slaat nergens op, prima dat Het Groepje erop reageerde maar dan hoeft er daarna toch niet nog eens door anderen een plasje over gedaan te worden? Belachelijke posts moet je 1x tegenin gaan en verder negeren, dan is er geen lol aan en stopt het vanzelf.
Juist.
zondag 16 december 2018 om 10:51
Huh? Ik heb even terug gelezen, maar ik vind niet dat FV slachtoffer is.doornroosje9 schreef: ↑16-12-2018 10:48Dit was een voorbeeld. Zo gaat het altijd en de uitkomst is dan ook altijd dat FV het slachtoffer is. Dat stoort me.
Ik heb een hekel aan racisme, laat dat duidelijk zijn, maar wat FV vaak doet, dat vind ik ook niet kunnen.

zondag 16 december 2018 om 10:52
Als je even terugleest dan kan je zien dat ik reageer op het bericht van het groepje, dat heb ik nota bene nog gequote. Het groepje heeft het over het bericht van Alkemade dus ik snap niet waar dit op slaat

zondag 16 december 2018 om 10:53
Ik wist niet dat het een regel was dat iemand maar een keer mag reageren op een belachelijk post. Stom van me zegMarana-- schreef: ↑16-12-2018 10:49Die opmerking van Alkemade komt uit het niets en slaat nergens op, prima dat Het Groepje erop reageerde maar dan hoeft er daarna toch niet nog eens door anderen een plasje over gedaan te worden? Belachelijke posts moet je 1x tegenin gaan en verder negeren, dan is er geen lol aan en stopt het vanzelf.
zondag 16 december 2018 om 10:55
Sinds wanneer bepaal jij - of wie dan ook -waar we over napraten op Napraat ?Marana-- schreef: ↑16-12-2018 10:49Die opmerking van Alkemade komt uit het niets en slaat nergens op, prima dat Het Groepje erop reageerde maar dan hoeft er daarna toch niet nog eens door anderen een plasje over gedaan te worden? Belachelijke posts moet je 1x tegenin gaan en verder negeren, dan is er geen lol aan en stopt het vanzelf.
Racisme stopt trouwrns echt niet vanzelf als het genegeerd wordt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zondag 16 december 2018 om 10:57
Met de regel dat iemand maar 1 keer mag reageren op een belachelijke post is napraat ten dode opgeschrevenblijfgewoonbianca schreef: ↑16-12-2018 10:55Sinds wanneer bepaal jij - of wie dan ook -waar we over napraten op Napraat ?
Racisme stopt trouwrns echt niet vanzelf als het genegeerd wordt.
zondag 16 december 2018 om 10:58
Als je “ alleen maar iets vindt “ is het misschien niet zo handig om “ moeten “ te gebruiken.
Ja, helaas altijd dezelfden. Heel jammer. .
zondag 16 december 2018 om 10:58
Zeiktopic.

zondag 16 december 2018 om 10:59
Het hele topic bestaat bij gratie uit reageren op belachelijke dingen. Hier speelt iets anders. Heeft fashion Victim iets gedaan waardoor ze niet verdedigd mag worden?

zondag 16 december 2018 om 11:00
Zeg dan ook niet iets in de trant van racisme is slecht maar fv gedraagt zich wel raar
zondag 16 december 2018 om 11:02

zondag 16 december 2018 om 11:03
Dat snap ik, ik heb ook nergens de gedachte gehad dat je dat wel zo zijn. En dat geldt ook voor de anderen hier. die post van Alkemade was walgelijk en daar laat ik mij de mond niet over snoerendoornroosje9 schreef: ↑16-12-2018 11:02Dat was mss niet zo goed geformuleerd idd. Ik wilde even benadrukken dat ik absoluut tegen racisme ben.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 16-12-2018 11:04
0.13% gewijzigd

zondag 16 december 2018 om 11:05
Dat mag hier.
zondag 16 december 2018 om 11:07
zondag 16 december 2018 om 11:09

zondag 16 december 2018 om 11:09
naïef van mij om te denken dat racisme door iedereen in dezelfde mate veroordeeld wordt. Dat het gedrag of de reputatie van het slachtoffer er niet toe doet. Maar blijkbaar is dat niet zo. Als het slachtoffer iets onaardigs heeft gedaan dan is een racistische post ineens een belachelijke post en hoef je niet op te reageren?
zondag 16 december 2018 om 11:10
Ik vind het maar eng.S-Meds schreef: ↑16-12-2018 11:09naïef van mij om te denken dat racisme door iedereen in dezelfde mate veroordeeld wordt. Dat het gedrag of de reputatie van het slachtoffer er niet toe doet. Maar blijkbaar is dat niet zo. Als het slachtoffer iets onaardigs heeft gedaan dan is een racistische post ineens een belachelijke post en hoef je niet op te reageren?
We zijn er nog lang niet Meds.