Kind als Instagram model

27-12-2018 20:27 201 berichten
Instagram Moeders,

Mijn vraag is wanneer ga je te ver? ik zelf heb een dochter van 5 die gewoon buiten speelt, vriendjes heeft, geen mobiel heeft. En mist ook totaal niks verder in de zin van kind zijn.
Een vriendin van mij heeft ook een dochter van 5. Maar deze heeft wel een mobiel, is "instagrammodel" beheerd door moeders. Persoonlijk vind ik dit heel zielig en merk ik ook in de omgang dat dit kind denkt meer te mogen en te zijn als de andere. (Dit kind is geen model in de zin van oh wat een knap kind, ze wordt letterlijk elke week door heel nederland meegenomen en er worden professionele fotografen ingehuurd"

Nu is mijn vraag wanneer ga je te ver? Het is niet dat ik psycholoog ben. Maar als straks de echte wereld om de hoek komt kijken en ze doorheeft dat ze niet meer in het middelpunt staat omdat ze 1 van de vele is wat dan?

Ik vind het een rare bezienswaardigheid omdat je merkt dat moeders iets gemist heeft in haar jeugd ook ofzo.
TinaTheeTante schreef:
28-12-2018 17:33
Jij bent vast de leukste thuis, in hoeverre moet mijn "profielnaam" bah zijn? Tina drinkt thee en is tante. Plus jij bent lekker origineel met je quote uit Game of Thrones. Super origineel ben je joh!
Sorry ik vind het echt niet kunnen.
Murrmurr schreef:
28-12-2018 17:40
Sorry ik vind het echt niet kunnen.
Wat kan niet dan? Leg mij het uit dan dat ik het kan begrijpen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-12-2018 19:42
Reden: provoceren
98.07% gewijzigd
Murrmurr schreef:
28-12-2018 17:43
Echt serieus? TinaTheeTante? TTT? KKK? Kom op zeg. :nooo:
What the fuck! Meen je dit serieus? Gaat het allemaal wel goed?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2018 11:45
Reden: op de man/provoceren
98.01% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-12-2018 19:43
Reden: quote en reactie verwijderd
97.40% gewijzigd
TinaTheeTante schreef:
28-12-2018 17:47
What the fuck! Meen je dit serieus? Gaat het allemaal wel goed?
Jij wil beweren dat dat toeval is?
Thordis* schreef:
28-12-2018 17:56
Eh mis ik iets?
Ik zou uitleg aan MurrMurr vragen, waarschijnlijk sla je steil achter over. Vermakelijk is het wel. Moet ik eerlijk toegeven. Ik zou misschien even Bob's Burgers opzoeken. Maakt een hoop duidelijk. [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2018 11:48
Reden: op de man/provoceren
27.83% gewijzigd
Grapje ik bedoelde natuurlijk Danishqwa.
Murrmurr schreef:
28-12-2018 18:15
Grapje ik bedoelde natuurlijk Danishqwa.
Wat is daar dan niet goed aan? ik heb het veranderd in Madelief ondertussen, wat er dan mis moet zijn met Danishqwa snap ik niet, Ik had ook Loes kunnen gebruiken of Fatima. Maar goed, vooral verbanden leggen. Is goed voor je boven kamer.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-12-2018 19:43
Reden: quote en reactie verwijderd
97.48% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Murrmurr schreef:
28-12-2018 17:43
Echt serieus? TinaTheeTante? TTT? KKK? Kom op zeg. :nooo:
Kan deze comment niet gehuldigd worden als meest vergezocht verband ooit? Ik zou willen dat ik kan zeggen ja je hebt gelijk maar ik weet zelf niet hoe je hier op kan komen. Ook als grapje af doen werkt helaas niet meer. Je was bloedserieus. Ik was ook bezig met een profiel foto aangezien ik nieuw ben hier, misschien was het dan duidelijker.
TinaTheeTante schreef:
28-12-2018 18:24
Kan deze comment niet gehuldigd worden als meest vergezocht verband ooit? Ik zou willen dat ik kan zeggen ja je hebt gelijk maar ik weet zelf niet hoe je hier op kan komen. Ook als grapje af doen werkt helaas niet meer. Je was bloedserieus. Ik was ook bezig met een profiel foto aangezien ik nieuw ben hier, misschien was het dan duidelijker.
Je gaat wel een beetje off topic nu.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2018 11:39
Reden: op de man
95.65% gewijzigd
Murrmurr schreef:
28-12-2018 18:36
Je gaat wel een beetje off topic nu.
Zeg jij

Echt serieus hoe kom je op het idee om zoiets te plaatsen

Dat is echt niet normaal hoor,
TinaTheeTante schreef:
28-12-2018 17:25
Hoe is dat denigrerend, gewoon een meisjes naam. Dat jij iets denigrerends in die naam ziet is vreemder.
Dat die naam als eerst in jou opkomt zegt genoeg over je tokkiegehalte
Wat een gezellig topic is dit geworden! :love:
Later is nu
https://youtu.be/Y_ELpNWAo3I

Deze moeder wil alleen al voor een etentje dat alles perfect zit bij haar dochter. Verschrikkelijk!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Jeetje TO ik zou niet meer reageren.
Dit topic heeft al even iets weg van een kleuterklasje waarin 1 meisje gepest wordt.
Wat een niveau zeg.
Yasmeenah82 schreef:
29-12-2018 12:53
https://youtu.be/Y_ELpNWAo3I

Deze moeder wil alleen al voor een etentje dat alles perfect zit bij haar dochter. Verschrikkelijk!
Maar dit is toch gewoon echt paupervolk. En dan bedoel ik arm aan manieren en fatsoen. Midden in een restaurant je dochter laten rondhuppelen, wat ze zelf aanheeft met d’r bh aan de achterkant eruit hangend. Lijkt wel een stoomcursus ‘Hoe maak ik van een normaal meisje een volleerde lellebel’.
lemoos2 schreef:
29-12-2018 13:22
Maar dit is toch gewoon echt paupervolk. En dan bedoel ik arm aan manieren en fatsoen. Midden in een restaurant je dochter laten rondhuppelen, wat ze zelf aanheeft met d’r bh aan de achterkant eruit hangend. Lijkt wel een stoomcursus ‘Hoe maak ik van een normaal meisje een volleerde lellebel’.
Ik kan dit echt nauwelijks aanzien. Arm, arm kind.
lemoos2 schreef:
29-12-2018 13:22
En dan ook nog het labeltje uit de bh.
Ik kan me slecht voorstellen dat dat echt is. Wie filmt het, bijvoorbeeld? Of is het een programma? En dan nog, zijn ze altijd zo, of alleen vanwege programma.

Ik hoop dat het niet echt is :sigh:
Later is nu
sam1968 schreef:
29-12-2018 13:15
Jeetje TO ik zou niet meer reageren.
Dit topic heeft al even iets weg van een kleuterklasje waarin 1 meisje gepest wordt.
Wat een niveau zeg.
Inderdaad,
bump

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven