Kind als Instagram model

donderdag 27 december 2018 om 20:27
Instagram Moeders,
Mijn vraag is wanneer ga je te ver? ik zelf heb een dochter van 5 die gewoon buiten speelt, vriendjes heeft, geen mobiel heeft. En mist ook totaal niks verder in de zin van kind zijn.
Een vriendin van mij heeft ook een dochter van 5. Maar deze heeft wel een mobiel, is "instagrammodel" beheerd door moeders. Persoonlijk vind ik dit heel zielig en merk ik ook in de omgang dat dit kind denkt meer te mogen en te zijn als de andere. (Dit kind is geen model in de zin van oh wat een knap kind, ze wordt letterlijk elke week door heel nederland meegenomen en er worden professionele fotografen ingehuurd"
Nu is mijn vraag wanneer ga je te ver? Het is niet dat ik psycholoog ben. Maar als straks de echte wereld om de hoek komt kijken en ze doorheeft dat ze niet meer in het middelpunt staat omdat ze 1 van de vele is wat dan?
Ik vind het een rare bezienswaardigheid omdat je merkt dat moeders iets gemist heeft in haar jeugd ook ofzo.
Mijn vraag is wanneer ga je te ver? ik zelf heb een dochter van 5 die gewoon buiten speelt, vriendjes heeft, geen mobiel heeft. En mist ook totaal niks verder in de zin van kind zijn.
Een vriendin van mij heeft ook een dochter van 5. Maar deze heeft wel een mobiel, is "instagrammodel" beheerd door moeders. Persoonlijk vind ik dit heel zielig en merk ik ook in de omgang dat dit kind denkt meer te mogen en te zijn als de andere. (Dit kind is geen model in de zin van oh wat een knap kind, ze wordt letterlijk elke week door heel nederland meegenomen en er worden professionele fotografen ingehuurd"
Nu is mijn vraag wanneer ga je te ver? Het is niet dat ik psycholoog ben. Maar als straks de echte wereld om de hoek komt kijken en ze doorheeft dat ze niet meer in het middelpunt staat omdat ze 1 van de vele is wat dan?
Ik vind het een rare bezienswaardigheid omdat je merkt dat moeders iets gemist heeft in haar jeugd ook ofzo.

vrijdag 28 december 2018 om 17:40
Sorry ik vind het echt niet kunnen.TinaTheeTante schreef: ↑28-12-2018 17:33Jij bent vast de leukste thuis, in hoeverre moet mijn "profielnaam" bah zijn? Tina drinkt thee en is tante. Plus jij bent lekker origineel met je quote uit Game of Thrones. Super origineel ben je joh!

vrijdag 28 december 2018 om 17:57
Jij wil beweren dat dat toeval is?TinaTheeTante schreef: ↑28-12-2018 17:47What the fuck! Meen je dit serieus? Gaat het allemaal wel goed?

vrijdag 28 december 2018 om 18:06
Ik zou uitleg aan MurrMurr vragen, waarschijnlijk sla je steil achter over. Vermakelijk is het wel. Moet ik eerlijk toegeven. Ik zou misschien even Bob's Burgers opzoeken. Maakt een hoop duidelijk. [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2018 11:48
Reden: op de man/provoceren
Reden: op de man/provoceren
27.83% gewijzigd

vrijdag 28 december 2018 om 18:19
Wat is daar dan niet goed aan? ik heb het veranderd in Madelief ondertussen, wat er dan mis moet zijn met Danishqwa snap ik niet, Ik had ook Loes kunnen gebruiken of Fatima. Maar goed, vooral verbanden leggen. Is goed voor je boven kamer.

vrijdag 28 december 2018 om 18:24
Kan deze comment niet gehuldigd worden als meest vergezocht verband ooit? Ik zou willen dat ik kan zeggen ja je hebt gelijk maar ik weet zelf niet hoe je hier op kan komen. Ook als grapje af doen werkt helaas niet meer. Je was bloedserieus. Ik was ook bezig met een profiel foto aangezien ik nieuw ben hier, misschien was het dan duidelijker.

vrijdag 28 december 2018 om 18:36
Je gaat wel een beetje off topic nu.TinaTheeTante schreef: ↑28-12-2018 18:24Kan deze comment niet gehuldigd worden als meest vergezocht verband ooit? Ik zou willen dat ik kan zeggen ja je hebt gelijk maar ik weet zelf niet hoe je hier op kan komen. Ook als grapje af doen werkt helaas niet meer. Je was bloedserieus. Ik was ook bezig met een profiel foto aangezien ik nieuw ben hier, misschien was het dan duidelijker.

zaterdag 29 december 2018 om 07:01
Dat die naam als eerst in jou opkomt zegt genoeg over je tokkiegehalteTinaTheeTante schreef: ↑28-12-2018 17:25Hoe is dat denigrerend, gewoon een meisjes naam. Dat jij iets denigrerends in die naam ziet is vreemder.
zaterdag 29 december 2018 om 12:53
https://youtu.be/Y_ELpNWAo3I
Deze moeder wil alleen al voor een etentje dat alles perfect zit bij haar dochter. Verschrikkelijk!
Deze moeder wil alleen al voor een etentje dat alles perfect zit bij haar dochter. Verschrikkelijk!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

zaterdag 29 december 2018 om 13:22
Maar dit is toch gewoon echt paupervolk. En dan bedoel ik arm aan manieren en fatsoen. Midden in een restaurant je dochter laten rondhuppelen, wat ze zelf aanheeft met d’r bh aan de achterkant eruit hangend. Lijkt wel een stoomcursus ‘Hoe maak ik van een normaal meisje een volleerde lellebel’.Yasmeenah82 schreef: ↑29-12-2018 12:53https://youtu.be/Y_ELpNWAo3I

zaterdag 29 december 2018 om 13:27
Ik kan dit echt nauwelijks aanzien. Arm, arm kind.lemoos2 schreef: ↑29-12-2018 13:22Maar dit is toch gewoon echt paupervolk. En dan bedoel ik arm aan manieren en fatsoen. Midden in een restaurant je dochter laten rondhuppelen, wat ze zelf aanheeft met d’r bh aan de achterkant eruit hangend. Lijkt wel een stoomcursus ‘Hoe maak ik van een normaal meisje een volleerde lellebel’.

zaterdag 29 december 2018 om 13:28
En dan ook nog het labeltje uit de bh.lemoos2 schreef: ↑29-12-2018 13:22Maar dit is toch gewoon echt paupervolk. En dan bedoel ik arm aan manieren en fatsoen. Midden in een restaurant je dochter laten rondhuppelen, wat ze zelf aanheeft met d’r bh aan de achterkant eruit hangend. Lijkt wel een stoomcursus ‘Hoe maak ik van een normaal meisje een volleerde lellebel’.
zaterdag 29 december 2018 om 14:18