Scheten laten in bed !?

29-01-2019 22:00 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
Noujaaaazeg, wie doet dat? Ik denk iedereen wel.
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Mijn mening is gestippeld.
Wel handig zo’n kind. Kan je die altijd de schuld geven in het openbaar! :lightbulb:
Sansa_ schreef:
29-01-2019 23:19
Daarom heb ik wrsch geen relatie, ik vind scheten laten in het bijzijn van een ander echt ranzig, kleine moeite om even een andere ruimte op te zoeken.

Ik doe het zelf niet, en waardeer het ook niet als een ander het doet.
Doet een ander niet wat u niet wilt dat het u geschiedt gescheet.
Gatekeeper* schreef:
29-01-2019 23:22
Je moet hem wel opvoeden Lux. Alleen krijgen is niet genoeg :proud:
Je toekomstige schoondochter (of schoonzoon) zal je daarvoor danken.

Zit zij anders later met zo'n ruftig stinkmonster opgescheept :mrgreen:.
Gatekeeper* schreef:
Je moet hem wel opvoeden Lux. Alleen krijgen is niet genoeg :proud:
Ja dat zeggen ze, maar dat werkt helemaal niet. Hij zegt overal ‘NEE!!! NEE NEE NEE MAMA NEEE!!!!’ op.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
yogayup schreef:
Si! Dus ik ben ook erg benieuwd.
Ik heb man al voorbereid dat alles wat maar uit een lichaam kan komen, er waarschijnlijk uitkomt. Maar die maakt dat echt niks uit.
(En ik hoop dat je wens uit komt, indien mogelijk)
Komt vast goed. Mijn man heeft het allemaal nauwelijks meegekregen, die vond mijn pijn vooral heel heftig.

En jaaaa komt vast goed maar moet nog even wachten. Eerst afstuderen :A:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
lux- schreef:
29-01-2019 23:24
Ja dat zeggen ze, maar dat werkt helemaal niet. Hij zegt overal ‘NEE!!! NEE NEE NEE MAMA NEEE!!!!’ op.
Zo een heb ik er nu ook rond lopen en dan heb ik er ook een die de hele tijd zegt “IK WIL NIET”.
Pipostippels schreef:
29-01-2019 23:21
Wut?
Geen pijne buik om of in oor?
Geen buikpijn om een ander.....met andere woorden...lekker laten gaan.
lux- schreef:
29-01-2019 23:21
En mijn zoon vergezelt zo’n stinkscheet steevast van het enigszins verbaasde doch blije commentaar: ‘poep?!’
Geweldig als volwassenen 'poep?!' roepen als er iemand per ongeluk een scheet laat. Op het werk bijvoorbeeld.
Sansa_ schreef:
29-01-2019 23:19
Daarom heb ik wrsch geen relatie, ik vind scheten laten in het bijzijn van een ander echt ranzig, kleine moeite om even een andere ruimte op te zoeken.

Ik doe het zelf niet, en waardeer het ook niet als een ander het doet.
Dat is helemaal geen kleine moeite, zeker als ik net lekker in mijn warme bed lig.

En ja, dat is vast en zeker dé reden dat je geen relatie hebt.
Man laatst uit de nachtdienst...viel in slaap in complete ontspanning en ik werd vergast......

Ik ben uit bed gegaan. Ik ging bijna over mijn nek. Hartelijk om gelachen samen later.
Wij laten in onze relatie de scheten de vrije loop het hoort bij de spijsvertering.
Wel is het één keer gebeurt hij had op zijn werk een pizza gegeten en ik thuis krieltjes met broccoli.
Het was 's nachts twee uur en ik voelde er een opkomen, boeboe baba,ik schrok zelf van de vergane verrotte broccoli lucht hij sliep als een blok maar werd er wakker van en sloeg op de vlucht verder heeft hij in de logeer kamer geslapen ik bleef gaan en het was echt niet te banken.
Moraal van het verhaal laat gerust alles de vrije loop maar pas op met koolsoorten.
Pipostippels schreef:
29-01-2019 23:28
Geweldig als volwassenen 'poep?!' roepen als er iemand per ongeluk een scheet laat. Op het werk bijvoorbeeld.
Op mijn werk is poep meestal een belangrijk gespreksonderwerp.
Ik laat werkelijk waar nooit een scheet. Alleen op de wc vlak voor ik moet poepen, anders echt nooit dus. Ben ik de enige dan?
Mensen van wie ik hou mogen scheten laten bij mij. En ik laat ook scheten bij de mensen van wie ik hou. De eerste x dat mijn ex een scheet liet bij mij dacht ik dat er een schietpartij was in de straat.(Serieus) Het was zo ontzettend luid. :hihi: Wildvreemde mensen die rondom mij scheten laten, daar ga ik van over mijn nek. Gek he? Bekende scheten stinken niet. Ik ben trouwens wel benieuwd of darmen op zich zo stinken, of het de standaard geur is daar van binnen. Lijkt me ook niet chill als je een arts bent met een darm gerelateerde operatie opdracht.
In bed is nog lang niet zo genant als de collega die een volle kantine in loopt en per ongeluk eentje laat vliegen.
Doodse stilte dan.
Heeft toch niets met schaamte te maken, wel met basisbeleefdheden richting een ander mens voor mij. Ik hoef andermans scheten niet te horen en te ruiken, zeker niet in bed. En andersom ook niet. Prima als je dat wel doet hoor, en het is heus geen drama als er eens een scheet ontsnapt, maar bewust liggen scheten vind ik voor mezelf vrij smakeloos.
Net als plassen met de deur open of waar de ander bij is. Voor mij niet nodig, ik ben volkomen op mijn gemak bij mijn partner, al 20 jaar, hij heeft bevallingen en andere ellende gezien en we hebben elkaar heus kotsend aangetroffen, maar dat zijn zaken waar je niet onderuit kunt. Daar doen we verder niet moeilijk over, levert geen schaamte op of andere ellende. Maar ik het normale dagelijkse leven als er geen mensen op de wereld gezet worden of mensen heel ziek zijn hou ik het graag een beetje beleefd qua lichaamssappen, gassen of andere functies.
Pipostippels schreef:
29-01-2019 23:28
Dat heb ik nog nooit een volwassene horen doen :P Voor de duidelijkheid, mijn zoon is ruim 1.5 ;-D
Hij doet het zelf ook, beide geen problemen mee. Teken van echt onszelf bij elkaar kunnen zijn. :-D

Boeren vind ik wel vies, dat doe ik nooit en kan me er ook aan ergeren als hij dat (express) doet.
Ik laat ze zelden, maar áls er eentje uit moet in bed ga ik op mn zij liggen, billen buiten de dekens (ik slaap naakt) en dan til ik met mijn hand mijn ene bil wat op en dan pufffffft de scheet er nagenoeg geruisloos uit ipv dattie klappert :whistle:
Werkt echt! En niet te veel bewegen, dan ruikt niemand um.
Gatekeeper* schreef:
29-01-2019 22:09
Doe ik ook, maar ik vang ze met de hand en vervolgens open ik mijn hand onder zijn neus.
:applause:
Non so perché gli altri si aspettano qualcosa da me.
Thordis* schreef:
29-01-2019 23:41
Heeft toch niets met schaamte te maken, wel met basisbeleefdheden richting een ander mens voor mij. Ik hoef andermans scheten niet te horen en te ruiken, zeker niet in bed. En andersom ook niet. Prima als je dat wel doet hoor, en het is heus geen drama als er eens een scheet ontsnapt, maar bewust liggen scheten vind ik voor mezelf vrij smakeloos.
Net als plassen met de deur open of waar de ander bij is. Voor mij niet nodig, ik ben volkomen op mijn gemak bij mijn partner, al 20 jaar, hij heeft bevallingen en andere ellende gezien en we hebben elkaar heus kotsend aangetroffen, maar dat zijn zaken waar je niet onderuit kunt. Daar doen we verder niet moeilijk over, levert geen schaamte op of andere ellende. Maar ik het normale dagelijkse leven als er geen mensen op de wereld gezet worden of mensen heel ziek zijn hou ik het graag een beetje beleefd qua lichaamssappen, gassen of andere functies.
Toilet in de badkamer.
Ik plas rustig terwijl hij zijn tanden staat te poetsen.
Sjulia schreef:
29-01-2019 23:39
Mensen van wie ik hou mogen scheten laten bij mij. En ik laat ook scheten bij de mensen van wie ik hou. De eerste x dat mijn ex een scheet liet bij mij dacht ik dat er een schietpartij was in de straat.(Serieus) Het was zo ontzettend luid. :hihi: Wildvreemde mensen die rondom mij scheten laten, daar ga ik van over mijn nek. Gek he? Bekende scheten stinken niet. Ik ben trouwens wel benieuwd of darmen op zich zo stinken, of het de standaard geur is daar van binnen. Lijkt me ook niet chill als je een arts bent met een darm gerelateerde operatie opdracht.
Ja die geur zit ook vanbinnen. Mondkapjes hebben een dubbel doel ;-D En ‘t is niet het goorste dat ik ooit heb geroken :whistle:
Gatekeeper* schreef:
29-01-2019 23:27
Zo een heb ik er nu ook rond lopen en dan heb ik er ook een die de hele tijd zegt “IK WIL NIET”.
Zie je. Dat bedoel ik nou. Geen land mee te bezeilen.
pipootje schreef:
29-01-2019 23:37
Ik laat werkelijk waar nooit een scheet. Alleen op de wc vlak voor ik moet poepen, anders echt nooit dus. Ben ik de enige dan?
Als je nooit scheten laat zou ik als ik jou was maar even een bezoekje aan de huisarts brengen.. Dat is namelijk echt niet normaal en/of gezond.
Belg007 schreef:
29-01-2019 23:47
Toilet in de badkamer.
Ik plas rustig terwijl hij zijn tanden staat te poetsen.
Dat mag. Ik ga dan wel even beneden of ik wacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven