Zeker weten of niet zeker weten

zondag 10 maart 2019 om 10:23
Het valt me op dat bepaalde mensen je bloed wel kunnen drinken als je iets zeker weet, waarom is dat denken jullie?
Weet je wel, dezelfde mensen die bovenop je springen omdat je geen disclaimer erbij plaatste waarin je verduidelijkt dat het jouw opvatting is en niet die van een ander.
Waarom zijn sommige mensen zo?
Weet je wel, dezelfde mensen die bovenop je springen omdat je geen disclaimer erbij plaatste waarin je verduidelijkt dat het jouw opvatting is en niet die van een ander.
Waarom zijn sommige mensen zo?

zondag 10 maart 2019 om 10:36
Dan sta je onder negeer.kopjechino schreef: ↑10-03-2019 10:26Freja waarom kan ik jou niet loepen? Ik krijg deze melding: Er is iets misgegaan! Je wordt over 3 seconden automatisch doorgestuurd.
Ik blijkbaar ook, want ik kan haar ook niet loepen.

zondag 10 maart 2019 om 10:37
kopjechino schreef: ↑10-03-2019 10:26Freja waarom kan ik jou niet loepen? Ik krijg deze melding: Er is iets misgegaan! Je wordt over 3 seconden automatisch doorgestuurd.
Even getest; ik kan TO gewoon loepen.

zondag 10 maart 2019 om 10:39
Ik ook blijkbaarredbulletje schreef: ↑10-03-2019 10:36Dan sta je onder negeer.

Toch mooi. Stellingen poneren en dan gewoon het halve forum blokken zodat je alleen nog de antwoorden leest van mensen die nog niet doorhebben wat voor vlees ze in de kuip hebben. Zo hou je een beetje een onbevangen publiek ipv mensen die denken ‘oh zij weer, laat maar, daar kun je geen kaas van maken’

zondag 10 maart 2019 om 10:40
Oh okay! Apart. Thanks!redbulletje schreef: ↑10-03-2019 10:36Dan sta je onder negeer.

zondag 10 maart 2019 om 10:41
redbulletje schreef: ↑10-03-2019 10:36Dan sta je onder negeer.
Is dat zo? Heb ik weer iets geleerd vandaag.

zondag 10 maart 2019 om 10:43
Ik denk dat het probleem bij degene ligt die er een probleem van maakt, en dan met name de manier waarop zo'n persoon er een probleem van maakt is vaak verhelderend.

zondag 10 maart 2019 om 10:45
Geen idee of het zo werkt, wel een mooi systeem. Moet wel frustrerend zijn voor trollen etc.

zondag 10 maart 2019 om 11:00
Ik ook.
En blijkbaar ben ik ook geblokt.
To kan dit dus niet lezen. Maar ze moet prima in staat zijn om haar eigen vraag te beantwoorden.
Aangezien ze blijkbaar het bloed van veel mensen wel kan drinken.
Grappig hoeveel mensen nu kunnen zien hoe sneu to is. Door de hoeveelheid mensen die ze heeft geblokt.
Zal op die manier wel saai zijn om op het forum te zitten.

zondag 10 maart 2019 om 11:05
Als ik lees wat er in dit topic gebeurd :
Je verpakt een mening als een vraag en als dan vervolgens antwoorden worden gegeven op je vraag dan lees je dat niet als antwoord maar als argument. Dan ligt het probleem niet bij degene die er een probleem van maakt.

zondag 10 maart 2019 om 11:07
Kun jij concreet benoemen waar je dat ziet gebeuren?
zondag 10 maart 2019 om 11:13
Tijdens een training heb ik ooit de spreuk geleerd: het gedrag dat je ziet heb je zelf veroorzaakt.
Tot nu toe heeft mij dat aardig wat inzicht gegeven in hoe ik mezelf presenteer. Wellicht heb jij er ook wat aan, want het kan niet alleen aan de ander liggen.

zondag 10 maart 2019 om 11:14
Werkelijk, wat was de naam van die cursus?
Het ligt dus altijd aan jezelf?
Ik hoop dat iedereen dit goed in zich opneemt.
zondag 10 maart 2019 om 11:19
In iedere interactie (face to face of in schrift ) zijn er twee mensen betrokken en beide kanten hebben alleen zichzelf waarop zij invloed kunnen uitoefenen. Dus je hebt altijd een aandeel in elke interactie.
enn wijzigde dit bericht op 10-03-2019 11:19
7.11% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.