Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Heeft iemand het boek Dames voor Darwin gelezen en zo ja, is het de moeite waard?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Vesper- schreef:
22-04-2019 20:09
Geen appel, of producten waar appel in zit sadbuttrue, zoals appelstroop of appelsap
Ook noten zijn uit den boze, dus ook geen pindakaas ed.
Beter ook geen aardbeien.
Dit helpt mij al.
In de ochtend mijn neus van binnen een beetje insmeren met vaseline en savonds schijfjes komkommer op mijn ogen.
Geen ramen open en je haren wassen als je naar bed gaat I.v.m. Stuifmeel op je kussen. Ik word er niet gelukkig van, ik vind het ergelijk. Kun je er ooit van afkomen?
DuchessMeganMarkle schreef:
22-04-2019 20:46
Geen ramen open en je haren wassen als je naar bed gaat I.v.m. Stuifmeel op je kussen. Ik word er niet gelukkig van, ik vind het ergelijk. Kun je er ooit van afkomen?
Bij mij neemt het elk jaar toe lijkt wel .
Ga me eens verdiepen in voeding die het kan verminderen .
Of ga kijken naar intapen doen ze hier bij de fysiotherapeut .
Ik heb dit jaar voor het eerst hooikoorts.
Afgelopen donderdag en vrijdag had ik het heel erg, zaterdag werd het minder en zondag en vandaag heb ik geen last gehad. Heb wel cetrizine geslikt, maar alleen vrijdag m'n ventolin hoeven gebruiken.
Yildizlar schreef:
22-04-2019 20:51
Bij mij neemt het elk jaar toe lijkt wel .
Ga me eens verdiepen in voeding die het kan verminderen .
Of ga kijken naar intapen doen ze hier bij de fysiotherapeut .
Ik heb een flink opgezette keel. Het schijnt dat je immuunsysteem overdreven reageert. Ik ga proberen deze week te detoxen, geen gluten, lactose en tomaten.
Solomio schreef:
22-04-2019 20:38
Hier was alles zaterdag al uitverkocht. Wat een drama.
Ja, supermarkten kopen steeds krapper in, is mij ook al opgevallen.
RikM schreef:
22-04-2019 17:54
Eerst hadden we de Angels, nu de Demons? :-D
Zou wel een leuke naam zijn voor een nieuwe motorbende gezelligheidsvereniging: Heaven’s Demons
22-04-2019 20:55
Ik heb een flink opgezette keel. Het schijnt dat je immuunsysteem overdreven reageert. Ik ga proberen deze week te detoxen, geen gluten, lactose en tomaten.
Welk effect heeft dat op hooikoorts denk je ? Het is momenteel in elk geval flink heftig .
22-04-2019 20:55
Dat helpt geen bal hoor. Geen gluten, tomaten en lactose.
Life is short. Eat dessert first.
Dit jaar is er een extreme hoeveelheid pollen, al sinds februari. Bij mijn lief ga ik momenteel echt kapot door de enorme hoeveelheid berk.
Ja het is drama op het moment.
En ja hoor het N-woord is weer gevallen (narcist, topic over die rijke ex-vriend)
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
22-04-2019 21:34
En ja hoor het N-woord is weer gevallen (narcist, topic over die rijke ex-vriend)
Ik zag het. Gewoon een gierige vent. Een narcist is wel wat destructiever helaas.
Ik zit trouwens met tranen in mijn ogen naar die docu over Irak te kijken. Nu weet ik weer waarom ik meestal liever ‘domme’ tv kijk :facepalm:
Moire schreef:
22-04-2019 21:37
Ik zag het. Gewoon een gierige vent. Een narcist is wel wat destructiever helaas.

Precies. Gierig, niet empathisch en op z’n pielemuis getrapt nu ze het uit heeft gemaakt. Meer niet.
Malagueña schreef:
22-04-2019 21:37
Ik zit trouwens met tranen in mijn ogen naar die docu over Irak te kijken. Nu weet ik weer waarom ik meestal liever ‘domme’ tv kijk :facepalm:
Capharnaüm Is zo’n prachtig film. Over overleven als kind in LIbanon.
Moire schreef:
22-04-2019 21:29
Dit jaar is er een extreme hoeveelheid pollen, al sinds februari. Bij mijn lief ga ik momenteel echt kapot door de enorme hoeveelheid berk.
Hier een berkenbos achter ons huis. Zo leuk. :roll:
Life is short. Eat dessert first.
Moire schreef:
22-04-2019 21:44
Capharnaüm Is zo’n prachtig film. Over overleven als kind in LIbanon.

Ik zal het een keer proberen. Eindigt het nog een beetje hoopvol?

Ik ben zo’n gevoelige muts die er nog nachten wakker van kan liggen en dan steeds meer gaat doemdenken over dat de wereld kut is, dat mensen elkaar altijd kapot zullen blijven maken om de domste dingen en dat het nooit meer goed gaat komen.
Malagueña schreef:
22-04-2019 21:50

Ik ben zo’n gevoelige muts die er nog nachten wakker van kan liggen en dan steeds meer gaat doemdenken over dat de wereld kut is, dat mensen elkaar altijd kapot zullen blijven maken om de domste dingen en dat het nooit meer goed gaat komen.
Ach zo een. Een realist.
Murrmurr schreef:
22-04-2019 22:01
Ach zo een. Een realist.

Een pessimist volgens man
doornroosje9 schreef:
22-04-2019 21:49
Hier een berkenbos achter ons huis. Zo leuk. :roll:
Hier net zo.
Malagueña schreef:
22-04-2019 21:50

Neuh, is gewoon het echte leven.
22-04-2019 20:46
Het schijnt na je 40ste minder te worden.
Als ik mezelf thuis een realist noem, dan krijg ik de ‘alle pessimisten vinden zichzelf realisten’ |-)
Vesper- schreef:
22-04-2019 22:04
Het schijnt na je 40ste minder te worden.
Hoeft niet. Je ka juist als volwassene allerlei allergieën ontwikkelen. Ik heb een aardige waslijst opgebouwd sinds mijn 30ste. Als ik mijn moede achterna ga heb ik na mijn 50ste geen normaal leven meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven