leeftijdsverschil
dinsdag 30 april 2019 om 10:46
Iedereen kan over twee jaar geen interesse meer hebben. Garanties daarover zul je niet krijgen.
Maar ik denk ook dat je dit meisje moet loslaten. Inderdaad vooral door de manier waarop je over haar praat.
Maar jij bent met 15 jaar naar de universiteit gegaan, begrijp ik dat goed? Betekent dat dat jij bijna gaat werken?
Maar ik denk ook dat je dit meisje moet loslaten. Inderdaad vooral door de manier waarop je over haar praat.
Maar jij bent met 15 jaar naar de universiteit gegaan, begrijp ik dat goed? Betekent dat dat jij bijna gaat werken?
dinsdag 30 april 2019 om 10:47
Jeetje.
Je schrijft zoals mijn man zou doen. Die is 54 jaar.....
Los daarvan; jij hebt een meisje op het oog. Heeft zij jou eigenlijk ook wel op het oog?? Realiseer je goed dat schooljaren minder voorbehouden is aan een héél erg kleine groep. Als je iemand wilt die even intelligent is als jij, wordt de keuze behoorlijk beperkt. Het is aan jou om naar beneden te komen en je aan te passen aan het gros van de mensheid.
Gedoemd te mislukken? Waarschijnlijk wel. Maar intussen kun je ook gewoon van het leven genieten.
Je schrijft zoals mijn man zou doen. Die is 54 jaar.....
Los daarvan; jij hebt een meisje op het oog. Heeft zij jou eigenlijk ook wel op het oog?? Realiseer je goed dat schooljaren minder voorbehouden is aan een héél erg kleine groep. Als je iemand wilt die even intelligent is als jij, wordt de keuze behoorlijk beperkt. Het is aan jou om naar beneden te komen en je aan te passen aan het gros van de mensheid.
Gedoemd te mislukken? Waarschijnlijk wel. Maar intussen kun je ook gewoon van het leven genieten.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
dinsdag 30 april 2019 om 10:50
Wanneer is het gelukt een wanneer is het mislukt, volgens jou?
Misschien wil ze nu al wel niks van je weten, waarom kijk je twee(?) jaar vooruit? Krijgt ze dan plots een ander karakter? Wat bedoel je met die rare opmerking over beïnvloedbaar zijn?
Ik weet dat je dit topic opent omdat je een antwoord zoekt maar het roept bij mij enkel wedervragen op, sorry TO.
Misschien wil ze nu al wel niks van je weten, waarom kijk je twee(?) jaar vooruit? Krijgt ze dan plots een ander karakter? Wat bedoel je met die rare opmerking over beïnvloedbaar zijn?
Ik weet dat je dit topic opent omdat je een antwoord zoekt maar het roept bij mij enkel wedervragen op, sorry TO.
dinsdag 30 april 2019 om 11:01
Oeh.. gooi je haar los en probeer eens uit wat een meisje uit het secundair zou kunnen betekenen voor jou. Jeemig drie jaar leeftijdsverschil? Ja ik lees dat zij een jaar is blijven zitten en jij er twee hebt overgeslagen maar denk je nu echt dat schoolverloop bepaalt of jullie het samen goed kunnen vinden? Trouwens ik vind dat jij jezelf situationeel vastzet in het hoger.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 30 april 2019 om 11:02
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Onderwi ... _Nederland
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 30 april 2019 om 11:04
Het gaat over een mogelijk relatiecontract waarbij TO vooraf overweegt of het voor deze voor hem situationeel geschikt is. Gezien haar tot nu toe extra jaar onderwijs en zijn tot nu toe 2 jaren minder onderwijs. Dus meisje is klaar met middelbare school op 19 jarige leeftijd en hij is op dat tijdstip 22 en klaar met de uni. Dat geeft natuurlijk wél te denken (Lucifer2018 schreef: ↑30-04-2019 10:50Verder geen idee wat je aan het raaskallen bent in je OP. Zal wel aan mijn IQ liggen.
enn wijzigde dit bericht op 30-04-2019 11:10
30.41% gewijzigd
dinsdag 30 april 2019 om 11:08
3 jaar verschil is niet veel. Ik scheel 9 jaar met mijn man. Zat op middelbaar toen hij al bij a klaar was met uni.
Maar hij had respect voor mij. We lieten elkaar in onze waarde en hij haalde elkaar niet naar beneden. En dat doen we nog steeds. Respect is zeer belangrijk en dat is in jouw stukje hierboven ver te zoeken.
Wat is het precies dat je wel in haar ziet want behalve haar verschijning zie ik je werkelijk niks beschrijven waaruit blijkt dat je haar leuk vind.
Dus is dit gedoemd te mIslukken ? Jazeker. Sterker nog dit gaat vanaf dag 1 niet werken.
Maar hij had respect voor mij. We lieten elkaar in onze waarde en hij haalde elkaar niet naar beneden. En dat doen we nog steeds. Respect is zeer belangrijk en dat is in jouw stukje hierboven ver te zoeken.
Wat is het precies dat je wel in haar ziet want behalve haar verschijning zie ik je werkelijk niks beschrijven waaruit blijkt dat je haar leuk vind.
Dus is dit gedoemd te mIslukken ? Jazeker. Sterker nog dit gaat vanaf dag 1 niet werken.
dinsdag 30 april 2019 om 11:13
Oké. Ik ken weinig “mannen” van 20 met zulke woorden, maargoed even terug naar je vraag.
Ik scheel 6 jaar met mijn vriend. En nee, dat is geen enkel probleem. Heb wel het idee dat het jou wel uitmaakt; je spreekt over haar alsof ze jouw “mindere” is. Vergeet niet dat de meeste meisjes/vrouwen zich sneller ontwikkelen dat de meeste mannen.
Ik scheel 6 jaar met mijn vriend. En nee, dat is geen enkel probleem. Heb wel het idee dat het jou wel uitmaakt; je spreekt over haar alsof ze jouw “mindere” is. Vergeet niet dat de meeste meisjes/vrouwen zich sneller ontwikkelen dat de meeste mannen.
dinsdag 30 april 2019 om 11:15
Enn schreef: ↑30-04-2019 11:04Het gaat over een mogelijk relatiecontract waarbij TO vooraf overweegt of het voor deze voor hem situationeel geschikt is. Gezien haar tot nu toe extra jaar onderwijs en zijn tot nu toe 2 jaren minder onderwijs. Dus meisje is klaar met middelbare school op 19 jarige leeftijd en hij is op dat tijdstip 22 en klaar met de uni. Dat geeft natuurlijk wél te denken ()
Aha.
dinsdag 30 april 2019 om 11:15
Als hij maar niet vergeet dat ze nog maar 17 is.Stephanie05 schreef: ↑30-04-2019 11:13Oké. Ik ken weinig “mannen” van 20 met zulke woorden, maargoed even terug naar je vraag.
dinsdag 30 april 2019 om 11:16
ik heb moeite om niet iets over het vermoedelijke tempo van de sociaal/emotionele ontwikkeling van TO te insinuerenStephanie05 schreef: ↑30-04-2019 11:13Vergeet niet dat de meeste meisjes/vrouwen zich sneller ontwikkelen dat de meeste mannen.