Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
02-05-2019 12:26
Ik denk blafhoest.

Is ki*k nu ook al een scheldwoord??
anoniem_374045 wijzigde dit bericht op 02-05-2019 13:24
0.78% gewijzigd
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
02-05-2019 13:12
Is kink nu ook al een scheldwoord??
Ja, ik zou het weghalen als ik jou was.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
02-05-2019 13:15
Ja, ik zou het weghalen als ik jou was.

Ik heb het maar gauw aangepast. Hoewel, op dit moment zou een ban geen slecht idee zijn.. heb zoveel te doen |-)
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
02-05-2019 13:25
Ik heb het maar gauw aangepast. Hoewel, op dit moment zou een ban geen slecht idee zijn.. heb zoveel te doen |-)
Volgens de Lees ook moet je ook wat vaker masturberen. Neem het even mee op je to do list.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Malagueña schreef:
02-05-2019 13:12
Is ki*k nu ook al een scheldwoord??
Er is vast iemand die daar op aanslaat ja.
There is always something happening, and it's usually right now
Malagueña schreef:
02-05-2019 13:25
Gelukkig staat het nog in de quote.
Laat ik lekker staan. :biggrin:

David Dunning
Oudblond schreef:
02-05-2019 13:27
Volgens de Lees ook moet je ook wat vaker masturberen. Neem het even mee op je to do list.

Oh ja dat gaat prima tussen het inpakken en de baby verschonen door! Gewoon even snel tussen de verhuisdozen gaan liggen, ik zet het direct op mn lijst.
Oudblond schreef:
02-05-2019 13:27
Yep, en de mei maand is masturbatie maand, volgens Lees Ook
Hier geloof ik helemaal niks van.

relaties/kiezen-tussen-gezin-en-soulmat ... ges/441936
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
02-05-2019 13:56

Geen woord.
Ik had net bedacht mijn robotstofzuiger op marktplaats te zetten. Gebruik hem nauwelijks meer, inmiddels zijn de kinderen oud genoeg om te kunnen stofzuigen zonder brokken te maken.
charlottew88 schreef:

De schrijfstijl klopt ook niet. Moeilijke woorden zijn correct gespeld en dan ineens ‘sorrie’ en ‘kenniz’ :yawnee:
charlottew88 schreef:

Komt regelrecht van GS.

En hij verast zijn vrouw. Creepy.
Geen bijzonderheden
-Red- schreef:
02-05-2019 14:48
Ik had net bedacht mijn robotstofzuiger op marktplaats te zetten. Gebruik hem nauwelijks meer, inmiddels zijn de kinderen oud genoeg om te kunnen stofzuigen zonder brokken te maken.
Ik wil hem wel overkopen!
Iemand vraagt om recepten omdat ze eten wilt brengen naar een vriendin in het ziekenhuis, vervolgens wordt er pagina lang gediscussieerd of dit wel of niet te veel van het goede is. Blijft mij verbazen :blond:
yasmijn schreef:
02-05-2019 15:59
Komt regelrecht van GS.

En hij verast zijn vrouw. Creepy.
Waarschijnlijk niet alleen haar; verasdagen doet-ie. Weer eens wat anders dan de doldwaze Bijenkorf.
Diediear schreef:
02-05-2019 17:32
Iemand vraagt om recepten omdat ze eten wilt brengen naar een vriendin in het ziekenhuis, vervolgens wordt er pagina lang gediscussieerd of dit wel of niet te veel van het goede is. Blijft mij verbazen :blond:
En een bepaald iemand zou zo verstandig moeten zijn uit zo’n topic weg te blijven.
Onnodig kwetsend .
coolpack2 schreef:
02-05-2019 17:54
Waarschijnlijk niet alleen haar; verasdagen doet-ie. Weer eens wat anders dan de doldwaze Bijenkorf.
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Yildizlar schreef:
02-05-2019 17:57
En een bepaald iemand zou zo verstandig moeten zijn uit zo’n topic weg te blijven.
Onnodig kwetsend .
Ze heeft een ban van 48 uur gekregen.
charlottew88 schreef:
02-05-2019 18:41
Ze heeft een ban van 48 uur gekregen.
Terecht in deze
Ik zag net in het bantopic dat provoceren een lastig woord is.
ava75 schreef:
02-05-2019 18:59
Ik zag net in het bantopic dat provoceren een lastig woord is.

Het is ook het woord van de dag geloof ik. Weinig variatie in de bannen zeg maar.
Wat werd er gezegd dan? Is er echt iemand die lelijk heeft gedaan over een ziek kind, nee toch??
Malagueña schreef:
02-05-2019 19:21
Wat werd er gezegd dan? Is er echt iemand die lelijk heeft gedaan over een ziek kind, nee toch??
Volgens mij kun je het nog lezen in een quote.
Ik vond het nogal meevallen eerlijk gezegd. Tenminste: niks anders dan anders.

David Dunning
Ah gevonden. Provocerend niet per se, onmenselijk wel een beetje :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven