1e date en hij wil weinig moeite doen?

09-06-2019 14:03 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,

Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...

Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.

Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?

Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.

Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
TO verdient het gewoon om een date te hebben in Lisse, bij de plaatselijke afhaalchinees waarna haar date kromligt van de buikkrampen. Die gasvorming is helaas onvermijdelijk. Collateral damage, ofzo.

Hierna zegt ze voortaan enthousiast ja op elk voorstel waarvoor ze moet afreizen. Aldus is haar volgende date in het wonderschone, doch zeer romantische Spijkenisse
stouteschoenenenzo schreef:
09-06-2019 21:49
Ja maar wij moeten daar heen om een date rape te voorkomen en dan kan jij gelijk je kont laten tatoeëren .
Gaan we daarna afzakken in Den Haag
Die daterape was in Den Haag met Markyboy dus dan hoeven we niet naar Lisse :idee:
(Daar komt die jam met dat poppetje toch vandaan, hoe heette dat ook alweer, Flipje ofzo?? Ik word oud geloof ik...)

Laat ik in Den Haag mn kont wel tatoeëren, ergens in de Schildersbuurt of zo, bij een illegaal tattooshopje, gaat ie lekker ontsteken enzo...
(Geen idee wat ik nou dom ga ouwehoeren... ;-D)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 22:08
4.93% gewijzigd
Maya85 schreef:
09-06-2019 19:46
Jouw beschrijving vind ik beklemmend overkomen. Een man die mij niet alleen door het donker naar huis laat gaan klinkt als een creap en dan is het direct over wat mij betreft. En natuurlijk moet een man je niet dwingen om hem te kussen, dat zijn normale omgangsvormen.
Maar dan hebben we het ook wel over een man waar de date goed mee is gegaan he! Vind het zelf wel fijn als iemand even mee wandelt naar de taxi of auto als het donker is en ik moet een eindje. Vind het attent en niet creepy. Als ik het niet wil kan ik dat zeggen en verwacht ik ook dat hij dat accepteert. Maar een aanbod vind ik erg attent :)

Klopt, maar er zijn toch mannen die een verwachting opleggen eind van de date, in de vorm van een zoen of seks. Gelukkig zelf nooit tegengekomen maar je hebt er gekkies tussen zitten hoor.
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-06-2019 21:58
:rofl:

Daten in Lisse vindt TO vast een goed idee; kan ze tenminste ook nog bloemen verwachten eisen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Ik ga toch mee.. ;-D, ff een paar fuchsia's meejatten...
En dan eten en dansen in Den Haag en pitten bij dat chique gedoe in Scheveningen hoe heet dat toch, zit aan het strand.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 22:12
18.72% gewijzigd
MinkeDeWit schreef:
09-06-2019 14:49
De rekening betalen is voor mij dan wel een harde eis.
.
En dat is voor mij de reden om niet meer te daten :)

Hoe graag ik ook zou willen, ik ben er gewoon niet toe in staat dus afgeschreven in het datingcircuit.
Niet geschoten is altijd mis
chaoticinternetnerd schreef:
09-06-2019 22:07
Maar dan hebben we het ook wel over een man waar de date goed mee is gegaan he! Vind het zelf wel fijn als iemand even mee wandelt naar de taxi of auto als het donker is en ik moet een eindje. Vind het attent en niet creepy. Als ik het niet wil kan ik dat zeggen en verwacht ik ook dat hij dat accepteert. Maar een aanbod vind ik erg attent :)

Klopt, maar er zijn toch mannen die een verwachting opleggen eind van de date, in de vorm van een zoen of seks. Gelukkig zelf nooit tegengekomen maar je hebt er gekkies tussen zitten hoor.
Geef ze een knietje, probleem opgelost.
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2019 21:18
En de ene man kan niet tegen de andere zeggen 'spreek bij mij af?'

Waarom dan niet? Ik ben echt retebenieuwd.
:HA:
Phoebemeaculpa schreef:
09-06-2019 22:06
Die daterape was in Den Haag met Markyboy dus dan hoeven we niet naar Lisse :idee:
(Daar komt die jam met dat poppetje toch vandaan, hoe heette dat ook alweer, Flipje ofzo?? Ik word oud geloof ik...)

Laat ik in Den Haag mn kont wel tatoeëren, ergens in de Schildersbuurt of zo, bij een illegaal tattooshopje, gaat ie lekker ontsteken enzo...
(Geen idee wat ik nou dom ga ouwehoeren... ;-D)
Flipje uit Tiel.
Murrmurr schreef:
09-06-2019 19:41
Ja maar dan is er wel weer een leeftijdsverschil van een half jaar of heeft 'ie gekke sokken of zo, of hij is geboren op een dinsdag.
Oh nee, van die mannen die geboren zijn op dinsdag!
Echt.. Begin er niet aan!

:hihi:
Hij heeft gebeld.

Korte samenvatting van het gesprek

- ex heeft zelfmoordpoging gedaan
- hij heeft in schuldincasering gezeten
- collega’s hebben zelfmoord gepleegd
- hij heeft burn out gehad en heeft in therapie gezeten.

Oh en hij wil best naar Amsterdam komen.

Muwhahaha
Wat is schuldincasering?
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
roos2019 schreef:
09-06-2019 14:10
Nog nooit meegemaakt. Gelukkig waren mijn exen wel allemaal gentlemans.
Maar het zijn wel je exen :lightbulb:
roos2019 schreef:
09-06-2019 23:50
Muwhahaha
Wat een eng lachje. :wtf:
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Phoebemeaculpa schreef:
09-06-2019 22:10
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Ik ga toch mee.. ;-D, ff een paar fuchsia's meejatten...
En dan eten en dansen in Den Haag en pitten bij dat chique gedoe in Scheveningen hoe heet dat toch, zit aan het strand.
Kurhaus
roos2019 schreef:
Hij heeft gebeld.

Muwhahaha
Wat ontzettend onaardig en onsympathiek dit.
Hatchi schreef:
09-06-2019 22:51
Flipje uit Tiel.
Ik heb hier niets mee te maken, ik ontken alles!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Als ik jou was zou ik al je potentiële dates vooraf een vragenlijst laten invullen? Scheelt jou maar vooral je dates een hoop (verspilde) tijd/interesse/moeite.
roos2019 schreef:
Hij heeft gebeld.

Muwhahaha
Heb je die arme jongen nou al geblokkeerd?
Kikkertje79 schreef:
09-06-2019 23:58
Wellicht passen ze bij elkaar? ;-)
roos2019 schreef:
Hij heeft gebeld.

Muwhahaha
en dit deel je hier omdat...?
DillKarlings schreef:
09-06-2019 20:50
Goed punt.

Waarom hou je dit aan TO? Het is duidelijk dat hij nu al niet aan je eisen voldoet — en de eerste date moet nog plaatsvinden.
Vind je niet dat je beter verdient?
Waarschijnlijk omdat niemand anders geinteresseerd is en ze zich zo nog beetje gewild kan voelen.
Kikkertje79 schreef:
09-06-2019 23:58

Dit. Onvoorstelbaar.

TO, ik ga je melden. Eigenlijk hoop ik dat je aan t trollen bent want zo'n berichtje plaatsen over wat hij je heeft verteld zonder enig empathisch vermogen.... Dat is heel naar.
roos2019 schreef:
Muwhahaha
De 'schuldincasering' nog wel. En wat mag dat dan wel niet wezen?
benmamma schreef:
09-06-2019 17:22
Ik ben er behoorlijk van geschrokken maar ben het echt volkomen met je eens!!
:hihi:

Ik ben het voor de verandering ook een keer met je eens Pejeka.
roos2019 schreef:
09-06-2019 19:53
Je bent niet verplicht dit topic te lezen noch te reageren. Hou het netjes of ik rapporteer je
O_O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven