Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
31-08-2019 09:29
Het is geen kritiek. Gewoon een vraag. Maar het antwoord zal te moeilijk zijn.
Ik zeg ook niet dat het kritiek is, maar ze vatten het wel zo op.
Niks mis met kritiek trouwens, vind ik.
the_Wicked_Witch schreef:
31-08-2019 09:22
Ze schrijft op een "grappige" manier (vind ik niet trouwens). Ik kan me voorstellen dat het idee ontstaat dat ze AnnA wil kopiëren.
Dat snap ik, dacht ik ook gelijk.
Neemt niet weg dat ze best mag benoemen dat ze kracht put uit Anna's topic. Even aangenomen dat het waar is, waar ik vooralsnog van uitga.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Coconuts12 schreef:
31-08-2019 08:41
Het kan snel gaan, een diagnose krijgen. Maar op dezelfde dag, daar heb ik ook mijn twijfels bij. Op dezelfde dag kan een arts wel zijn vermoeden uitspreken.
Daarbij: ze heeft een verdachte plek aan de buitenkant en baarmoederhalskanker zit nou juist binnenin.
Maar goed, wat weet ik er nou van?

Maar ik heb toen het topic weggeklikt, want als het wel klopt is het natuurlijk zeer ongepast als mensen twijfelen.
Dus twijfel ik hier.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Diagnose op dezelfde dag kan heel goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solomio schreef:
31-08-2019 09:48
Daarbij: ze heeft een verdachte plek aan de buitenkant en baarmoederhalskanker zit nou juist binnenin.

Maar ik heb toen het topic weggeklikt, want als het wel klopt is het natuurlijk zeer ongepast als mensen twijfelen.
Dus twijfel ik hier.

Dit dus. Dan is het vulva kanker, geen baarmoeder.
Nouschi schreef:
31-08-2019 09:50
Precies, bij het AVL kan dat bijvoorbeeld. Ligt natuurlijk aan hoe goed het te zien is maar het idee daar is dat je daar s'ochtends meld en voor je naar huis gaat weet wat er is. Soms lukt het het niet. Maar dat is dan de uitzondering daar.
Solomio schreef:
31-08-2019 09:48

Dus twijfel ik hier.

Dat was mijn eerste gedachte ook inderdaad. Mijn baarmoederhals zit na twee bevallingen niet tussen mijn schaamlippen. Maar goed, ik weet er ook niks van verder.
Nouschi schreef:
31-08-2019 09:50
Dat is op zich wel heel fijn dat dat kan. Al zijn de omstandigheden dat natuurlijk niet.
Wat the_Wicked_Witch zegt. Verder is het natuurlijk heel bijzonder dat iemand die sowieso al voor een negatieve sfeer op het forum zorgt met twéé overtredingen (want: twee OP's verwijderd) gematst wordt, terwijl forummers die al jarenlang actief meeforummen en tot de vaste inboedel zijn gaan behoren met een (subjectieve!) overtreding als 'op de man' wél een maand- of permaban krijgen. Gun dat vaste meubilair liever het voordeel van de twijfel, vooral bij van die overtredingen die van (de bui van) de moderator afhangen, in plaats van iemand die er bewust op uit is om de sfeer te verzieken.
Trotter schreef:
31-08-2019 10:14
Wat the_Wicked_Witch zegt. Verder is het natuurlijk heel bijzonder dat iemand die sowieso al voor een negatieve sfeer op het forum zorgt met twéé overtredingen (want: twee OP's verwijderd) gematst wordt, terwijl forummers die al jarenlang actief meeforummen en tot de vaste inboedel zijn gaan behoren met een (subjectieve!) overtreding als 'op de man' wél een maand- of permaban krijgen. Gun dat vaste meubilair liever het voordeel van de twijfel, vooral bij van die overtredingen die van (de bui van) de moderator afhangen, in plaats van iemand die er bewust op uit is om de sfeer te verzieken.
Plus één.
Geen bijzonderheden
Weer verplaatst. Kunnen die mods nou niet eens gewoon antwoorden? Of gewoon zeggen: we weten het niet. Dat is ook een antwoord.

Je wordt als een kleuter in de hoek gezet hier. Ik krijg er zo langzamerhand genoeg van.
Geen bijzonderheden
Trotter schreef:

Maar de moderators lezen niet mee op het forum dus ze hebben waarschijnlijk geen idee wie tot het vaste meubilair behoren of wie bewust de sfeer aan het verzieken zijn. Ze handelen uitsluitend op basis van de stafjes die ze krijgen. Volgens mij kun je je daar beter bij neerleggen want veranderen gaat het niet.
Trotter schreef:

Waarom verwijderen jullie mijn bericht? Het is niet offtopic, want ik reageer op een bericht van de moderator aan mij. Dat ik moet mailen over het beleid slaat nergens op. Ten eerste zijn meer mensen het hiermee eens en die vragen zich vast ook af hoe het kan dat die willekeur alleen de verkeerde kant op werkt. En ten tweede krijg je toch nooit antwoord als je mailt, dus dat hele 'over beleidsvragen kun je mailen' is gewoon een wassen neus, een dooddoener.
Waarom zijn jullie zo wispelturig in het handhaven van jullie eigen regels? En waarom wordt er nu juist in dit geval een uitzondering gemaakt? Hoe kun je verwachten dat forummers zich aan regels houden als die niet consequent worden toegepast? Laat dan sl die strakke regeltjes los en modereer gewoon alleen als het echt uit de klauwen loopt. En laat forummers gewoon meepraten over beleidszaken, in plaats van ze monddood te maken door hun berichten te verwijderen. Dat riekt naar censuur, terwijl een forum juist befoelde is om met elkaar van gedachten te wisselen.
the_Wicked_Witch schreef:
31-08-2019 09:18
Wat je eigenlijk zegt is dat jullie leuk een paar regels opgesteld hebben, je van de forummers verwacht dat ze zich daar als robots aan houden (want, 1 verkeerd woord en hop! een ban) maar dat jullie diezelfde regels aan je laars lappen.
Ok.
Je weet dat die Vinkeveen niet anders doet dan beledigen en zuigen in reltopics? De OP weghalen is daar een onderdeel van. Hij beledigt en kwetst en haalt vervolgens zijn topics leeg, niet alleen de OP.

Je geeft een signaal dat dit dus ok is. Zal vast helpen voor de door jullie gewenste positieve sfeer!
Ik quote mezelf maar even zodat het duidelijk is dat ik van het modtopic gezwiept wordt.
Trotter schreef:
31-08-2019 10:26
Waarom verwijderen jullie mijn bericht? Het is niet offtopic, want ik reageer op een bericht van de moderator aan mij. Dat ik moet mailen over het beleid slaat nergens op. Ten eerste zijn meer mensen het hiermee eens en die vragen zich vast ook af hoe het kan dat die willekeur alleen de verkeerde kant op werkt. En ten tweede krijg je toch nooit antwoord als je mailt, dus dat hele 'over beleidsvragen kun je mailen' is gewoon een wassen neus, een dooddoener.
Waarom zijn jullie zo wispelturig in het handhaven van jullie eigen regels? En waarom wordt er nu juist in dit geval een uitzondering gemaakt? Hoe kun je verwachten dat forummers zich aan regels houden als die niet consequent worden toegepast? Laat dan sl die strakke regeltjes los en modereer gewoon alleen als het echt uit de klauwen loopt. En laat forummers gewoon meepraten over beleidszaken, in plaats van ze monddood te maken door hun berichten te verwijderen. Dat riekt naar censuur, terwijl een forum juist befoelde is om met elkaar van gedachten te wisselen.
Zo, dan staat het hier maar vast, hoeven de mods het niet te verplaatsen. Stelletje kleuterjuffen.
Trotter schreef:
31-08-2019 10:29
Zo, dan staat het hier maar vast, hoeven de mods het niet te verplaatsen. Stelletje kleuterjuffen.
En wij waren hier al toen zij nog op de peuterzaal zaten of nog niet eens geboren waren.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
31-08-2019 10:32
En wij waren hier al toen zij nog op de peuterzaal zaten of nog niet eens geboren waren.

Waarschijnlijk wel ja.
yasmijn schreef:
31-08-2019 10:32
Dit.
Trotter schreef:
31-08-2019 10:34
Waarschijnlijk wel ja.
Ongetwijfeld.
Geen bijzonderheden
Maar goed, we weten nu dat meerdere keren je OP leeghalen max 24 uur oplevert.
Een waar paradijs om te trollen lijkt me.
Zo hehe, daar ben ik weer. Ik kwam er gisteravond laat pas achter dat ik op het strafbankje zat, dus ik ben de hele nacht op gebleven om mijn zonden te overdenken. Ik ben nu een gelouterd mens.
Lady*Voldemort schreef:
31-08-2019 10:38
Zo hehe, daar ben ik weer. Ik kwam er gisteravond laat pas achter dat ik op het strafbankje zat, dus ik ben de hele nacht op gebleven om mijn zonden te overdenken. Ik ben nu een gelouterd mens.
Er was niets om te overdenken ik begreep totaal niets van om voor een lolletje een ban uit te delen.
Lady*Voldemort schreef:
Goed zo.
Heb je jezelf ook wel een beetje geslagen? Met een riem ofzo?
Dat het wel ff doordringt dat je Heel Fout Bezig was.
Lady*Voldemort schreef:
Ik heb een prachtig boek gelezen. En toen keek ik net in het boerkatopic waar het over Amnesty gaat en toen dacht ik wat heeft het voor zin. Hoe vaak is nu "uitgelegd" wat het standpunt van AI is en waarom komt het niet aan. Kortom ik begin in mijn volgende biebboek.
Trotter schreef:
31-08-2019 10:29
Gelukkig wordt er àltijd naar de context gekeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven