Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
RamsayStreet schreef:
05-12-2019 11:27
Daar ben ik weer! Even minder gespeeld want druk. Ben nu bij 3/4 en probeer deze af te krijgen vandaag.

Ben ik nu vrienden in het spel met alle forummers hier? Mijn nikc daar begint met een p
Wij zijn volgens mij nog geen vrienden in wu.
Ik stuur je een pb met mijn code.
streepjessokken schreef:
06-12-2019 10:22
Volgens mij bedoelt Studentje dat je de kamer aantikt, en dat er dan heel lang niks lijkt te gebeuren, heb ik ook.

Wat een pestweer, en ik heb geen goud meer voor extra sleutels dus zal toch veel moeten lopen...
Precies dat bedoel ik! Is beetje jammer maar ach dan maar iets langer wachten.
MarvelousMrsMaisel schreef:
06-12-2019 10:34
Ohhh. Daar heb ik geen last van. Irritant lijkt me dat.

Ben je trouwens nog steeds blij met Dawdle Draught gifts? Ik probeer 'm elke keer als ik er een heb naar jou te sturen. Als je eens wat anders wilt, let me know.
Haha, zeker, nog nooit zoveel potions kunnen brouwen! Thx!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
fiona2018 schreef:
06-12-2019 11:47
Oh wat vervelend zeg, ik heb daar nog geen last van gehad.

Handig MMM, om met de bus te gaan! Maar reis jij dan gratis? Want anders wordt het een dure grap. Hier zijn sowieso geen bussen in de buurt. Ik heb wel om de hoek een speeltuintje met herberg ontdekt waar ik droog kan zitten :-)
Nee, niet gratis. Maar ik kom met de bus ook langs veel inns om weer energie te halen. Eerder ging ik met de bus voor m'n werk, toen betaalde de baas. Maar nu ga ik met de auto en hoewel ik in de file nog wel eens wat energie pak, is dat toch niet helemaal de bedoeling ;).
Ben bij stap 4. Maar de gnomes zijn ineens zeldzaam. En ook Hermione en Viktor zijn schaars.
Met die portkeys was ik er ook ingestonken. Had ze klaar staan, maar ze waren dus al ontgrendeld. Moest ik er weer drie.
Communitydag moet ik me nog in verdiepen. Maar met dit weer is spelen niet zo leuk. Speel vooral in huis.
Nog één viavia, dan en ik deel 4 af. Hopelijk morgen, als mijn surprise en gedichten af zijn :hihi:
In memoriam AnnA_C
Hier nog twee brilliant traces om alles compleet te hebben. Dat moet lukken. Ga ik nu eens kijken naar CD.
natemy schreef:
05-12-2019 17:04
Ik heb tot dusver pas twee vrienden gescoord en weet eigenlijk niet zo goed hoe ik meer vrienden krijg voor het spel, maar ik post hier mijn code en ik hoop dat jullie mij willen toevoegen.
3061 4440 7372.
Ik ben level 21
Heb je uitgenodigd, ben dr..1
Ik kreeg vanavond een sorteerhoed als surprise :rofl:
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
07-12-2019 21:50
Ik kreeg vanavond een sorteerhoed als surprise :rofl:
Haha, heel goed! Ik had vorig jaar een Magikarp-hoed. Moest je 'm ook op? En in welk huis kwam je terecht?
Ik moest m wel op maar werd niet ingedeeld. Zal morgen nog eens vragen wat het oordeel was :fortune:
Ik heb ook al eens een pokemon surprise gekregen ja ;-D
In memoriam AnnA_C
Hah ik dacht al dat hier een topic over zou zijn...

Ik ben (net) level 23. Speel soms veel, soms ook een week bijna niet. Ik heb alleen maar één vriend, mijn eigen vriend (die eigenlijk niet meer speelt en nu van mij me steeds moet ontvrienden en weer opzoeken :P ) Ik ben nu bij deel 2 van de challenge waar je 5 kadootjes weg moet geven, dus daar wil ik hem niet meer mee lastig vallen eigenlijk.

Wil iemand hier vrienden met me worden? Ik woon tegenover een inn dus heb genoeg spell energy te geven. Een paar ingrediënten nu en een runesteen :)

En wat bedoelen jullie met 'harry's nodig' om iets zilver of goud te krijgen? Dat zegt me niks!
Ik heb hier nog niet mee geschreven, maar wel gebruik gemaakt van alle tips, waarvoor dank :-D

Elein, ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Je kan mij wel toevoegen als vriend mijn vriendcode is: 6176 4356 1488. Als andere mensen mij toe willen voegen, voel je vrij.
@ideetje: ik heb je een uitnodiging gestuurd. @elein: je hebt een PB.
@streepjesmetsokken wat een gave surprise!
@ideetje ik heb je uitgenodigd, @elein ik stuur je een PB
Ik ben nu met de bonusopdracht bezig, hopelijk rond ik die nog af in de komende twee dagen.
Vandaag de bonus afgerond, ging toch vrij snel.
Ik vind het wel erg handig dat je een gevecht in een vesting kunt beginnen en dan weglopen (als in doorlopen). Het gebied loopt zover dat ik daarna thuis op de bank meerdere gevechten kan doen.
In memoriam AnnA_C
elein schreef:
08-12-2019 09:46
Hah ik dacht al dat hier een topic over zou zijn...

Ik ben (net) level 23. Speel soms veel, soms ook een week bijna niet. Ik heb alleen maar één vriend, mijn eigen vriend (die eigenlijk niet meer speelt en nu van mij me steeds moet ontvrienden en weer opzoeken :P ) Ik ben nu bij deel 2 van de challenge waar je 5 kadootjes weg moet geven, dus daar wil ik hem niet meer mee lastig vallen eigenlijk.

Wil iemand hier vrienden met me worden? Ik woon tegenover een inn dus heb genoeg spell energy te geven. Een paar ingrediënten nu en een runesteen :)

En wat bedoelen jullie met 'harry's nodig' om iets zilver of goud te krijgen? Dat zegt me niks!
Als je een pagina compleet hebt, dan kun je die prestigen. Hij verandert dan van kleur. Eerst naar hout, dan zilver en dan goud. Dus soms heb je nog een paar van één nodig (bijv. Harry's) om de pagina op goud te krijgen.

Ik was wel blij met een WU-vrij weekend. Heb alleen de dagelijkse opdrachten gedaan.
14 december weer Community Day zag ik. Als dat weer zo'n bende is als die van November dan sla ik over.
@studentje ik heb je uitgenodigd en @elein: je hebt een pb
@ideetje88 heb je ook een uitnodiging gestuurd
anoniem_392028 wijzigde dit bericht op 09-12-2019 17:43
Reden: Aanvulling
28.83% gewijzigd
Ik heb wel zin in Community Day! Ik hoef nog maar 6 buckbeaks en dan kan ik die pagina prestigen voor de eerste keer. Dat moet zaterdag wel lukken.

Gaat me alleen niet lukken om alle portkeys leeg te krijgen vóór zaterdag, vrees ik. Of ik moet een flink eind gaan fietsen.

Dat heb ik dus niet zo handig gepland. Maar ga m'n best doen. Zo veel mogelijk van die speciale 1km portkeys ook overhouden aan het eind van de drie uur. Nu ik erover nadenk.... denk dat ik tijdens Community Day ook ga fietsen.
Hier was de afgelopen week zo druk, dat ik straks nog even naar buiten moet om 2 viavia’s uit te lopen, dan heb ik t event ook af :facepalm:
Ik ben wat minder actief vanwege andere verplichtingen, ook de cadeautjes komen er heel even niet van. Komt goed.
Zijn we klaar voor morgen? Het wordt zo te zien wel prutweer.... Kijken of ik ergens een cafeetje kan vinden om te zitten.

Ik heb veel exstimulo's gebrouwen en wat dawdles. Ik hoop snel 6 buckbeacks te kunnen vangen om daarna te prestigen en de rest weer te vangen.

Ik laat alle extravagant gifts staan tot morgen: 3x XP met een Baruffio. Dus ook voldoende Baruffio's klaar staan.

Zin in weer!
Ik weet niet zeker of ik morgen tussen elf en twee kan spelen, dus ik heb zojuist maar alvast een Baruffio's aangezet en al mijn portkeys en cadeaus uitgepakt. Een portkey oprapen moet sowieso lukken. Voor de zekerheid wel een lading potions gebrouwen: die komen anders vanaf dinsdag wel weer van pas. En er zit ook nog een kerst-event aan te komen zag ik, leuk! Ik heb helaas geen extravagant gifts om te sturen voor morgen, hopelijk komt spell energy ook een beetje van pas. Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven