Nintendo Switch

11-12-2019 19:12 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben naar de nintendo switch aan het kijken en vroeg me af wat jullie nu echt aanraders vinden om te hebben.
Via marktplaats heb ik op een advertentie gereageerd waar sowieso mario odyssey bij zit en die lijkt mij heel leuk.
@Wageningen: Welk spel heb je erbij gekocht?
Shiverrr schreef:
09-01-2020 22:00
@Wageningen: Welk spel heb je erbij gekocht?
Mario odessey! Ge-wel-dig
Heeft hier iemand ervaring met ring fit? Schijnt sporten nog leuk te maken ook.
Wageningen1985 schreef:
09-01-2020 22:28
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar.
Heeft iemand ook al ervaring met braintraining? Dat is ook met een stylus. Is nog niet zo lang uit gekomen
Wageningen1985 schreef:
09-01-2020 22:08
Mario odessey! Ge-wel-dig
Die heb ik ook, leek me heel geweldig maar valt me beetje tegen.
Het lukt mij niet goed om die manen te vinden. Ik heb soms echt zo'n walkthrough nodig.
Gaat dat bij jou wel goed?
Shiverrr schreef:
09-01-2020 22:44
Die heb ik ook, leek me heel geweldig maar valt me beetje tegen.
Het lukt mij niet goed om die manen te vinden. Ik heb soms echt zo'n walkthrough nodig.
Gaat dat bij jou wel goed?
Nou iK ben pas net begonnen, maar ik kwam niet verder en ik beken, ik heb valsgespeeld door op YouTube te spieken, maar dat ga ik vanaf nu niet meer doen! Maar het is wel lastig ja, hoe ver ben jij nu?
Okami is trouwens in de aanbieding voor €11,99 nu in de eShop. Twaalf jaar oud, maar echt een waanzinnig mooi spel als je van Zelda-achtige games houdt.
Wageningen1985 schreef:
09-01-2020 23:13
Nou iK ben pas net begonnen, maar ik kwam niet verder en ik beken, ik heb valsgespeeld door op YouTube te spieken, maar dat ga ik vanaf nu niet meer doen! Maar het is wel lastig ja, hoe ver ben jij nu?
Haha nouja ik moet soms ook youtube gebruiken. Dat vind ik dus het irritante van dit spel en wilde ik eigenlijk liever super mario bros deluxe. Want daar moet je gewoon levels halen en heb je geen open wereld. Volgens mij ben ik nu in het 3e rijk. Maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die youtube nodig heeft :p
Wageningen1985 schreef:
Ik heb het zelf niet, maar een vriendin van mij is hier heel enthousiast over. Ze zei dat het best intensief is.
Iemand hier gisteren de Nintendo Direct over Pokémon gekeken? Er komt een nieuwe Pokémon Mystery Dungeon aan, en (betaalde) DLC voor Sword en Shield. Worden 200 Pokémon toegevoegd in het spel.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
10-01-2020 09:44
Iemand hier gisteren de Nintendo Direct over Pokémon gekeken? Er komt een nieuwe Pokémon Mystery Dungeon aan, en (betaalde) DLC voor Sword en Shield. Worden 200 Pokémon toegevoegd in het spel.
Ja gezien. Ziet er heel gaaf uit. Verwacht veel van de expansion pass. Heb de speciale slowpoke ook al gevangen. En ook de expansion in pre order staan. Wat was jouw indruk daarvan?
BowGirl35 schreef:
10-01-2020 10:00
Ja gezien. Ziet er heel gaaf uit. Verwacht veel van de expansion pass. Heb de speciale slowpoke ook al gevangen. En ook de expansion in pre order staan. Wat was jouw indruk daarvan?
Vond de gebieden wel gaaf, ik vind het alleen duur. Zonder die DLC kan je de toegevoegde Pokémon niet zelf vangen, alleen krijgen door trades. Dat vind ik gewoon zonde. :(
Uiteindelijk ga ik die pass wel kopen, maar momenteel geen budget voor. ;-D
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
10-01-2020 10:57
Vond de gebieden wel gaaf, ik vind het alleen duur. Zonder die DLC kan je de toegevoegde Pokémon niet zelf vangen, alleen krijgen door trades. Dat vind ik gewoon zonde. :(
Uiteindelijk ga ik die pass wel kopen, maar momenteel geen budget voor. ;-D
Ik heb het “spaarprogramma” van Nintendo. En kan de pass met korting kopen. Het is niet veel maar iedere euro is er 1. En het duurt nog ff voor die uitkomt dus je hebt nog tijd om te sparen ;)
BowGirl35 schreef:
10-01-2020 11:19
Ik heb het “spaarprogramma” van Nintendo. En kan de pass met korting kopen. Het is niet veel maar iedere euro is er 1. En het duurt nog ff voor die uitkomt dus je hebt nog tijd om te sparen ;)
Oh ja, die punten. Volgens mij heb ik die ook nog ergens, haha. Einde deze maand kan ik hem pre-orderen, dat ga ik dan meteen doen. :D
¡Apagando las luces!
Wageningen1985 schreef:
Ja hier.
Vooral door mijn zoon.

Maar het is een leuk alternatief voor de sportschool.
Je moet echt je best doen en je spieren gebruiken.

Mijn zoon speelt/traint een uur per dag en zweet echt als hij klaar is.

Wij zijn enthousiast.
Ik kon het toch niet laten en heb er een aantal dagen over nagedacht. Toch maar New Super Mario Bros. U Deluxe gekocht.

Een tip: www.allyourgames.nl is vaak goedkoper dan bol.com bijv.
Shiverrr schreef:
10-01-2020 20:06
Ik kon het toch niet laten en heb er een aantal dagen over nagedacht. Toch maar New Super Mario Bros. U Deluxe gekocht.

Een tip: www.allyourgames.nl is vaak goedkoper dan bol.com bijv.
Hm, ik zou zelf niet op die website bestellen. https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/a ... 23157d87e0
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
10-01-2020 20:48
Hm, ik zou zelf niet op die website bestellen. https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/a ... 23157d87e0
Oh dat had ik niet gezien. Ik heb daar eerder een spel besteld en die had ik gewoon de volgende dag binnen. Vandaar dat ik dacht dat het wel goed zat. Dan hoop ik dat het deze keer ook goed gaat.

Edit: Op trustpilot worden ze weer best goed beoordeeld.
Shiverrr schreef:
10-01-2020 21:10
Oh dat had ik niet gezien. Ik heb daar eerder een spel besteld en die had ik gewoon de volgende dag binnen. Vandaar dat ik dacht dat het wel goed zat. Dan hoop ik dat het deze keer ook goed gaat.

Edit: Op trustpilot worden ze weer best goed beoordeeld.
Ja, ik zag het. Misschien is het wel gewoon beter geworden het afgelopen jaar, kan natuurlijk :)
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
10-01-2020 22:32
Ja, ik zag het. Misschien is het wel gewoon beter geworden het afgelopen jaar, kan natuurlijk :)
Ja ik hoop het! Nu ben ik wel benieuwd of mn bestelling gewoon goed aankomt.
Iemand hier ook bekend met Mario Party? Heb vroeger wel eerdere versies gehad op andere console, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik hem nu ook op de switch wil aanschaffen. Wat is jullie ervaring?
Sansi schreef:
10-01-2020 23:55
Iemand hier ook bekend met Mario Party? Heb vroeger wel eerdere versies gehad op andere console, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik hem nu ook op de switch wil aanschaffen. Wat is jullie ervaring?
Ja zeker doen, is echt heel gaaf om te spelen, zeker met 2 of meer spelers, maar dan heb je ook meerdere joy-cons nodig. Heb je iemand die ook een switch heeft met dat spel dan kan je ook de schermen tegen elkaar leggen en kan je speciale banen maken om te racend enzo. Ik speel het regelmatig met iemand als we in de auto zitten en we een lange rit hebben.
BowGirl35 schreef:
11-01-2020 00:13
Ja zeker doen, is echt heel gaaf om te spelen, zeker met 2 of meer spelers, maar dan heb je ook meerdere joy-cons nodig. Heb je iemand die ook een switch heeft met dat spel dan kan je ook de schermen tegen elkaar leggen en kan je speciale banen maken om te racend enzo. Ik speel het regelmatig met iemand als we in de auto zitten en we een lange rit hebben.
Wat bedoel je met speciale banen maken om te racen? Je krijgt niet een nieuw speelbord dan ofzo? Vrienden van ons hebben ook een switch, dus wil die eens een keer bij elkaar leggen en kijken wat het doet. Maar ik zie op internet dat er dan andere minigames te spelen zijn.

Ik vind Mario party erg leuk! Zeker met meerdere spelers inderdaad. Vind alleen het aantal speelborden vrij beperkt. Dat hadden er meer mogen zijn of dat je nieuwe borden kon vrijspelen ofzo. De overige optie’s zijn ook leuk, zoals een game waarbij je moet raften en onderweg minigames moet spelen om het eind te halen! Hij wordt hier iig regelmatig gespeeld :)

Ik heb sinds deze week Professor layton’s mystery journey. Nog niet heel veel gespeeld, maar het begin ziet er al goed uit! Ik heb voor het eerst ook op de switch zelf gespeeld ipv via de tv. Vergeet vaak dat je dat schermpje kan pakken en het niet via de tv hoeft :proud:
Klopt, je krijgt dan een ander speelbord als je 2 switchen tegen elkaar aan legt. Enige wat ik me kan herinneren van wat ik op YouTube heb gezien is dat je een racebaan krijgt. Maar er zullen ook wel meer spelletjes te spelen zijn.

Dat raften is ook wel leuk, je moet alleen wel goed nadenken welke route je wil nemen voor je bij het eind bent. Ook het online mini games spelen vind ik een leuke optie omdat ik vaak in m’n eentje speel
Oké, ik ga hem toch maar aanschaffen ;-D Layton heb ik ook, vind de puzzels echt heel leuk. Soms vind ik het allen iets te veel gepraat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven