Nintendo Switch

11-12-2019 19:12 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben naar de nintendo switch aan het kijken en vroeg me af wat jullie nu echt aanraders vinden om te hebben.
Via marktplaats heb ik op een advertentie gereageerd waar sowieso mario odyssey bij zit en die lijkt mij heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn nu in de e-shop weer flinke aanbiedingen op leuke spellen, zoals Mario rabbids 15 euro en raymann 10 euro
Alle reacties Link kopieren
Ja, leuke aanbiedingen nu! Kind wilde graag Overcooked 2, we spelen het af en toe samen en dan is het hilarisch! Niet al te serieus nemen dit spel ;) Het spel was nu 15,00 en je kunt ook nog korting krijgen met spaarpunten. Die punten krijg je bij iedere aankoop. Dus nu helemaal niet duur.
Kent iemand het spel Civilization? Is het wat?
Alle reacties Link kopieren
Het spel: “Another lost telephone: Laura’s story” is echt een aanrader. Is wel maar een keer te spelen, want een tweede keer weet je de clues al. En ik was ook vrij snel klaar, maar het zit goed in elkaar en kost ook maar een paar euro.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben we sinds kort ook een Switch !
Heeft iemand toevallig al een Just Dance unlimited account? Dat lijkt me zo leuk!
Alle reacties Link kopieren
elninjaa schreef:
24-12-2019 17:34
Hier hebben we sinds kort ook een Switch !
Heeft iemand toevallig al een Just Dance unlimited account? Dat lijkt me zo leuk!
Ja, ik! Alhoewel, nog de trial version :) Heb nog 50 dagen volgens mij. Ik vind het leuk! Je hoeft alleen de nieuwste Just Dance te hebben, Unlimited en je kan op alle oudere nummers dansen. :D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
24-12-2019 17:36
Ja, ik! Alhoewel, nog de trial version :) Heb nog 50 dagen volgens mij. Ik vind het leuk! Je hoeft alleen de nieuwste Just Dance te hebben, Unlimited en je kan op alle oudere nummers dansen. :D
aha! Ja het lijkt me zo leuk, we hebben een zoon van 8 en we speelden het al eens toen hij 5 was (op onze smartphones). Lijkt me ideaal kerstvakantievermaak!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
24-12-2019 17:36
Ja, ik! Alhoewel, nog de trial version :) Heb nog 50 dagen volgens mij. Ik vind het leuk! Je hoeft alleen de nieuwste Just Dance te hebben, Unlimited en je kan op alle oudere nummers dansen. :D
aha! Ja het lijkt me zo leuk, we hebben een zoon van 8 en we speelden het al eens toen hij 5 was (op onze smartphones). Lijkt me ideaal kerstvakantievermaak!
Alle reacties Link kopieren
Mijn favorieten zijn Breath of the Wild en Splatoon :heart: En momenteel ben ik bezig met Pokémon Sword.
Verkeerde topic.
Alle reacties Link kopieren
Pokemon sword gekregen met de kerst dus daar nu druk mee bezig!

Verder vind ik professor Layton ook leuk. Heb de switch versie ook gekregen met de kerst. Bestaat uit allemaal puzzels oplossen. Soms nog best lastig
Alle reacties Link kopieren
Ik heb breath of the wild gespeeld op de switch, daarna skyrim en xenoblade chronicles 2. Erg leuk! Ik ga ook animal crossing kopen in maart :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook erg uit naar animal crossing! Heb het nu op mijn telefoon en vindt het echt heel leuk om te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu my time at portia gekocht via aanbieding via de webshop. Het spel vind ik eigenlijk nog best lastig en de opdrachten niet heel duidelijk. Meer mensen hier ervaring mee?
Kan iemand helpen?

Van de zomer een Switch gekocht. Deze werkt prima. In December Het spel Mario Kart deluxe Gekocht + 2 racestuurtjes van Nintendo zelf zodat we met zijn 2en tegen elkaar kunnen racen....
Maar: de blauwe controller/stuur doet het prima, reageert uitstekend als je wil sturen. Maar de rode controller/stuur reageert nergens op. Je kan wel gas geven, maar sturen doet hij totaal niet! Niet los als controller maar ook niet in het stuurtje?

Heeft iemand enig idee hoe dit probleem op telossen?
Alle reacties Link kopieren
Love2hike schreef:
02-01-2020 18:57
Kan iemand helpen?

Van de zomer een Switch gekocht. Deze werkt prima. In December Het spel Mario Kart deluxe Gekocht + 2 racestuurtjes van Nintendo zelf zodat we met zijn 2en tegen elkaar kunnen racen....
Maar: de blauwe controller/stuur doet het prima, reageert uitstekend als je wil sturen. Maar de rode controller/stuur reageert nergens op. Je kan wel gas geven, maar sturen doet hij totaal niet! Niet los als controller maar ook niet in het stuurtje?

Heeft iemand enig idee hoe dit probleem op telossen?
Je hebt waarschijnlijk de instellingen verkeerd staan. Als je je autootje kiest, kun je instellen of hij moet reageren op bewegen of alleen op het pookje. Ik denk dat het daar verkeerd gaat.
Alle reacties Link kopieren
Heb je voor juist dance unlimited Nintendo online nodig? Of is alleen unlimited aankopen genoeg?
Alle reacties Link kopieren
stokbootje schreef:
03-01-2020 12:58
Heb je voor juist dance unlimited Nintendo online nodig? Of is alleen unlimited aankopen genoeg?
https://support.ubi.com/en-us/Faqs/0000 ... t-Dance-JD

Voor multiplayer niet, in elk geval. Verder durf ik er weinig over te zeggen.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met Super Mario Bros Deluxe U? Wat is je ervaring ermee?
Shiverrr schreef:
04-01-2020 21:13
Iemand ervaring met Super Mario Bros Deluxe U? Wat is je ervaring ermee?
Wij vinden hem heel leuk. Het is gewoon een nieuwe versie van de oudere Mario spellen. Als je de vroegere Mario leuk vond dan dit waarschijnlijk ook.
Alle reacties Link kopieren
Illinois schreef:
04-01-2020 21:19
Wij vinden hem heel leuk. Het is gewoon een nieuwe versie van de oudere Mario spellen. Als je de vroegere Mario leuk vond dan dit waarschijnlijk ook.
Ik heb nu Mario Odyssey en ik vind het open wereld aspect niet heel leuk. Dat heb ik eigenlijk ook gekocht omdat ik veel positieve reacties daar op hoorde.

Vroeger vond ik een mario spel leuk waarbij je door levels heen moest. Dus dan zou Mario Bros Deluxe wel een aanrader zijn?
Alle reacties Link kopieren
Bovenstaand spel heb ik niet, maar ben wel opzoek naar nieuwe Mario games. Aantal spellen ook in de sale van Nintendo nu...maar hou je ook wel wat van puzzelen/zoeken? Dan is Toad Treasure Tracker misschien ook wel wat? Gaat per level. Elk level moet je 3 diamanten in die scène/wereld zien te vinden en moet je daarna naar de ster zien te lopen en elk level heeft een bonus opdracht.
Shiverrr schreef:
04-01-2020 22:06
Ik heb nu Mario Odyssey en ik vind het open wereld aspect niet heel leuk. Dat heb ik eigenlijk ook gekocht omdat ik veel positieve reacties daar op hoorde.

Vroeger vond ik een mario spel leuk waarbij je door levels heen moest. Dus dan zou Mario Bros Deluxe wel een aanrader zijn?
Ja ik vind Mario odyssey wel leuk, maar het heeft eigenlijk weinig met de ouderwetse Mario te maken. Terwijl Mario deluxe mij echt terug brengt naar de oude spellen.
Alle reacties Link kopieren
@Sansi: Dat vind ik juist niet leuk aan Mario Odyssey, het zoeken naar die sterren in die grote wereld. Want vaak liggen die niet op logisch plekken of moet je iets uitvoeren wat niet zo voor de hand liggend is. Dus ik denk niet dat dat een spel voor mij is.

@Illinois: Dat wil ik dus graag, beetje terug naar de oude spellen! Ik ga er nog eens een nachtje over slapen. Maar hij lijkt me iig wel meer wat ik zoek.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met de sale Yoshi's Crafted World gekocht. Ook een platformer waarin je van links naar rechts (en andersom) door levels rent. Qua concept is het eigenlijk nog hetzelfde als Yoshi's Island (en voorganger Super Mario World) vroeger op de SNES. Alleen zonder baby Mario en met wat meer dingen om te verzamelen. :)

Erg schattige stijl ook, dat knutselgebeuren.

Afbeelding

Minder moeilijk dan bijvoorbeeld Donkey Kong Country: Tropical Freeze (technisch gezien ook een game in het Mario universum, en een links-naar-rechts platformer, mocht je specifiek zoiets zoeken), maar dat vind ik juist wel eens fijn. Gewoon lekker relaxed spelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven