Gierige acties deel X
dinsdag 13 augustus 2019 om 16:45

donderdag 16 januari 2020 om 10:09
Nee inhoud van Blokker is verschillend en van prenetal ook.. bij prenatal krijg je bijv een flesje en speen en 22 luiers. Zou handiger zijn om dan meteen voor het ander kindje ook het zelfde flesje te hebben.Lidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑16-01-2020 10:02Nee op zich heel gierig niet, wat mij betreft. Maar krijg je die überhaupt dan, 2 dozen? En er zitten waarschijnlijk ook dingen in waar je niks aan hebt dubbel?
ik las op internet verschillende verhalen ene kreeg ‘m wel bij een tweeling twee keer en de andere filiaal zei nee.
Wil niet voor schut staan haha aangezien ik het toch al gratis krijg.

donderdag 16 januari 2020 om 10:12
Niet gierig, maar je hebt er ook niet veel aan. Het grootste deel zijn kortingsbonnen, tijdschriften etc. Je kunt altijd eerst even kijken, en er later nog een halen als er wel dingen in zitten die je graag dubbel wilt?cranberryjuice schreef: ↑16-01-2020 09:54Binnenkort ga ik de blije doos van prenatal ophalen en bij de Blokker een andere gratis doos. Alleen.. ik krijg een tweeling. Is het gierig als ik om 2 dozen vraag ?
(Kleine tip: ik vond de doos van de Babydump het meest nuttig, daar heb ik echt allerlei spulletjes nog steeds van in gebruik)

donderdag 16 januari 2020 om 10:15
Okee! Ben niet echt bekend met baby dump even op website kijken dan waar de filialen zitten. Thanks voor de tip!nausicaa schreef: ↑16-01-2020 10:12Niet gierig, maar je hebt er ook niet veel aan. Het grootste deel zijn kortingsbonnen, tijdschriften etc. Je kunt altijd eerst even kijken, en er later nog een halen als er wel dingen in zitten die je graag dubbel wilt?
(Kleine tip: ik vond de doos van de Babydump het meest nuttig, daar heb ik echt allerlei spulletjes nog steeds van in gebruik)

donderdag 16 januari 2020 om 10:31
Berekenend misschiencranberryjuice schreef: ↑16-01-2020 09:54Binnenkort ga ik de blije doos van prenatal ophalen en bij de Blokker een andere gratis doos. Alleen.. ik krijg een tweeling. Is het gierig als ik om 2 dozen vraag ?

Enne, er zijn meer blije dozen. Gewoon allemaal aanvragen

donderdag 16 januari 2020 om 10:53
Die blije dozen zijn echt niet de moeite waard vind ik, en al helemaal niet als je speciaal naar die winkel er voor moet. Als je toch al in de specifieke winkel moet zijn zal ik het wel doen maar er voor omrijden nee. Ik denk trouwens dat het maar 1 doos per zwangerschap is, het is allemaal zooi puur voor reclame doeleinde en niet om jouw baby uitzet te vergroten. Je krijgt bijvoorbeeld een klein Avent flesje, en dan zal je toch er nog een bij moeten kopen als je dezelfde soort fles wilt gebruiken voor je andere baby. Teminste zo neem ik aan hoe het werkt.
In mijn doos zat dus een flesje, een pak luiers en een i love mama speen. Alleen de luiers gebruikt uiteindelijk. En een shitload aan reclame wat ik gelijk kon weggooien.

donderdag 16 januari 2020 om 10:55
Echo?cranberryjuice schreef: ↑16-01-2020 10:10En vraag me af hoe je dit eigenlijk überhaupt kan aantonen dan kan iedereen wel 2 vragen ..
Een collega van mij heeft vorig jaar een tweeling gekregen en zij kreeg overal wel 2 dozen.
donderdag 16 januari 2020 om 11:19
Bij de zeeman kun je een gratis rompertje ophalen, als je de bon online aanvraagt word er vervaagt of je in verwachting bent van een tweeling of nietcranberryjuice schreef: ↑16-01-2020 10:15Okee! Ben niet echt bekend met baby dump even op website kijken dan waar de filialen zitten. Thanks voor de tip!

donderdag 16 januari 2020 om 11:19
Ik vind het wel wat gierig. Waarom 2? Volgens mij is het 1 doos per zwangere, niet per kind.
En als je dan perse hetzelfde flesje wil dan koop je die er toch bij? Kost echt niet de hele wereld.
85% van die dozen bestaat uit een tijdschrift en een hoop reclame. Daar heb je er geen 2 dezelfde van nodig lijkt mij.
En als je dan perse hetzelfde flesje wil dan koop je die er toch bij? Kost echt niet de hele wereld.
85% van die dozen bestaat uit een tijdschrift en een hoop reclame. Daar heb je er geen 2 dezelfde van nodig lijkt mij.
-Wit beyond measure is man's greatest treasure.-
Rowena Ravenclaw
Rowena Ravenclaw

donderdag 16 januari 2020 om 14:12

donderdag 16 januari 2020 om 14:28
Dat denk ik ook.RavenclawLady schreef: ↑16-01-2020 11:19Ik vind het wel wat gierig. Waarom 2? Volgens mij is het 1 doos per zwangere, niet per kind.
donderdag 16 januari 2020 om 16:45
Ik niet hoor. Gewoon bon invullen en klaar.
Overigens zal het die producenten echt aan hun reet roesten of jij er twee wilt hoor. Je krijgt het inderdaad voor je gegevens (ik heb gewoon nooit mijn mobiele nr gegeven, en een apart e-mail adres aangemaakt, nergens last van gehad) en als reclame. Als het kleine Avent flesje bevalt, is de kans groot dat je de grotere koopt. Als het eerste pak luiers bevalt, is de kans groot dat je dat merk blijft gebruiken. Die fabrikanten zijn helemaal tevreden als jij twee gratis pakken krijgt, en vervolgens luiers voor een tweeling bij hen af neemt hoor.
Inhalig vind ik het eigenlijk ook niet. Als je 2x zwanger bent, mag je wel twee keer, maar als die kinderen toevallig tegelijk in je buik zitten niet? Lijkt me al zwaar genoeg, dan mag je best de normale hoeveelheid gratis luiers per kind krijgen dunkt me.

donderdag 16 januari 2020 om 17:19
Ben ik het mee eens. Het is alleen maar reclame en de bedoeling dat je dat voortaan gaat kopen, promotie dus. Denk dat TO gewoon moet vagen om 2 dozen, dan kijken of ze dat krijgt. Niet geschoten is altijd misnausicaa schreef: ↑16-01-2020 16:45Overigens zal het die producenten echt aan hun reet roesten of jij er twee wilt hoor. Je krijgt het inderdaad voor je gegevens (ik heb gewoon nooit mijn mobiele nr gegeven, en een apart e-mail adres aangemaakt, nergens last van gehad) en als reclame. Als het kleine Avent flesje bevalt, is de kans groot dat je de grotere koopt. Als het eerste pak luiers bevalt, is de kans groot dat je dat merk blijft gebruiken. Die fabrikanten zijn helemaal tevreden als jij twee gratis pakken krijgt, en vervolgens luiers voor een tweeling bij hen af neemt hoor.
Inhalig vind ik het eigenlijk ook niet. Als je 2x zwanger bent, mag je wel twee keer, maar als die kinderen toevallig tegelijk in je buik zitten niet? Lijkt me al zwaar genoeg, dan mag je best de normale hoeveelheid gratis luiers per kind krijgen dunkt me.
donderdag 16 januari 2020 om 18:35
Wat een onzin. Dan kan iemand met een drieling/vierling/tienling een heel dozenstelsel mee naar huis nemen.
De doos is per zwangerschap bedoeld, niet per kind.
Het is gewoon iets leuks maar vooral als reclame.
Maar ach als iemand blij wordt van 2x een doos vol oud papier + 1 kleine verpakking luiers a €3 dan vooral lekker doen. Maar inhalig is het wel.
Persoonlijk vind ik het ook beetje sneu overkomen, alsof je aan 1 niet genoeg hebt.
Rowena Ravenclaw
Rowena Ravenclaw
donderdag 16 januari 2020 om 18:39
Eerlijk gezegd vind ik 2 boxen willen hebben of er zelfs om vragen ook wel sneu
Ik ken iemand die had een tijd geleden als "hobby" klachten indienen bij levensmiddelenproducenten
ook als er geen klacht was: Klagen over saus of kroepoek bij Conimex leverde een pakketje met Conimexspul op. enzovoort.
Deed ze bij diverse merken.
Nu is dat al jaren geleden, dus weet niet of het nog steeds zo makkelijk gaat
Ik ken iemand die had een tijd geleden als "hobby" klachten indienen bij levensmiddelenproducenten
ook als er geen klacht was: Klagen over saus of kroepoek bij Conimex leverde een pakketje met Conimexspul op. enzovoort.

donderdag 16 januari 2020 om 18:47
Ik hou jullie op de hoogte hahaLidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑16-01-2020 17:19Ben ik het mee eens. Het is alleen maar reclame en de bedoeling dat je dat voortaan gaat kopen, promotie dus. Denk dat TO gewoon moet vagen om 2 dozen, dan kijken of ze dat krijgt. Niet geschoten is altijd mis

donderdag 16 januari 2020 om 18:49
Okay!minnimouse schreef: ↑16-01-2020 10:55Echo?
Een collega van mij heeft vorig jaar een tweeling gekregen en zij kreeg overal wel 2 dozen.

donderdag 16 januari 2020 om 18:59
Dat is dan wel weer, Ehm.. bijzonder
donderdag 16 januari 2020 om 19:16
pearle schreef: ↑16-01-2020 18:39Eerlijk gezegd vind ik 2 boxen willen hebben of er zelfs om vragen ook wel sneu

Of echt geen cent te makken en mort je zo aan eten komen.
Rowena Ravenclaw
Rowena Ravenclaw