Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Zo! Hele productieve community day gehad!

Level up naar 40 en alles vol op brons. Was leuk zo. Koud maar zonnig. Dan is t nog wel te doen buiten.

Hoe ging t bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hier ging het ook wel goed maar ik had het na een uur zo koud dat ik weer naar binnen ben gegaan. Ik heb de auto, beukwilg en het vijandvizier wel vol (de eerste pagina dan), maar toen ben ik gestopt. Ik heb de eerste pagina bijna op goud, maar had geen geduld/zin meer om op zoek te gaan naar die bomen en harpen.

Dinsdag weer een nieuw briljant evenement!
MarvelousMrsMaisel schreef:
18-01-2020 16:23
Zo! Hele productieve community day gehad!

Level up naar 40 en alles vol op brons. Was leuk zo. Koud maar zonnig. Dan is t nog wel te doen buiten.

Hoe ging t bij jullie?
Poeh level 40. Das hoog. Kon huis niet uit want ben beetje ziek. Maar in huis opdracht af kunnen maken. Energienivo nu wel laag. Q
Twee keer een half uurtje gespeeld, met tonic en baruffio's en zes dark detectors. Dus de opdrachten gehaald en ook mijn eerste vliegende auto's binnen, hè hè! Wel veel drankjes gebruikt, dat wordt brouwen voor dinsdag. Ik vond het leuk en goed te doen in je eentje ook. Level 40, pfoe! Hoeveel levels zijn er eigenlijk?
Ik ben lvl 30.
Ik heb de eerste pagina op zilver en de opdrachten voltooid, ging best vlot, in een uurtje waren de opdrachten wel klaar.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik vind die tijd van zo'n dag wel jammer, dat werkt voor mij helemaal niet.

Uiteindelijk om 13:40 tijd gevonden, toen maar alles of niets: trace detection, 3 gluiposcopen aan, maar na 5 minuten dacht ik dat ik toch maar beter kon gaan lopen. Op 4 foundable's na (die waar je 30 moest hebben, weet niet meer wat het was) alles afgekregen, maar helaas dus niet de boeken en de punten.
Ik ben zelf geen level 40 hoor, ik reageerde op het level van MMM. Ik ben 35. Jammer van die vier foundables, Elein.
Kak. Stop ik per ongeluk m'n gouden sleutel in een 10 km-viavia. Dar wordt lopen morgen...
MoWa24 schreef:
19-01-2020 20:08
Kak. Stop ik per ongeluk m'n gouden sleutel in een 10 km-viavia. Dar wordt lopen morgen...
Wat wou je anders met die viavia doen dan?
In memoriam AnnA_C
Ik had de gouden sleutel willen bewaren voor alle 2 km-viavia's die ik had opgespaard voor het briljante event dat dinsdag begint, en wilde eigenlijk met een zilveren sleutel die 10 km alvast zo ver mogelijk uitlopen. Nu moet ik morgen 9 kilometer maken, kijken of dat lukt.
Lekker begonnen aan het evenement. Ben nu bij stap 3. Moet nog 3 viavia's en wat dumbledores vangen. Heb een hoop viavia's lopen nu, ook vast voor de bonusopdracht.
Ik ben ook bij stap 3. Nog 1 Dumbledore en 1 portkey te gaan (ik heb toch mijn zilveren sleutels maar opgeofferd).
Ik had vanmorgen om half 10 al de gewone opdrachten af. Ging heel vlot dit keer. Nu dus nog de speciale opdrachten, maar morgen is er weer een dag. De opdrachten van CD gingen ook al zo vlot, iets meer dan een half uur. Zijn de opdrachten zoveel makkelijker dan eerder of word ik er handiger in? Vandaag ook een level omhoog, naar 31.
Tsonge wat gaan jullie snel. Zal er nog even uit gaan wat wandelen. Maar perkamentus is hier schaars. En 5 via via’s uitlopen en straks nog tien. Dat moet wel met zilveren sleutels. Tien us heel veel. Dus ik ben nog wel even bezig.
Zo enorm veel briljante gevondelingen zitten hier ook weer niet. Wel steeds eentje, maar ik heb Perkamentus (11) en Felix (14) nog net niet compleet. Moet ook nog gewoon werken af en toe :whistle: anders waren ze wel compleet en de viavia's ook klaar.
In memoriam AnnA_C
Moet je voor die bonus 10 via via’s uitlopen. Het staat er zo gek. Verkrijg 10 via via’s door 10 viaviaprisma’s te ontgrendelen. Maar alleen iets oppakken heeft geen zin.
Ja, je moet ze echt uitlopen. Alleen openen werkt ook niet, heb ik door schade en schande geleerd. Dus dat is nog wel een klusje... Ik moet er morgen nog eentje van 3 kilometer voor stap 3, en dan kan ik aan de 10 beginnen.
Ik krijg vandaag trouwens aan de lopende band extravagant spell gifts uit mijn in-huis-inn, typisch!
10 viavia's voor de bonus? o_o

Ik heb nu al sleutels in drie gestopt voor opdracht 3/4, dus ik betwijfel of ik dat ga redden, maar goed nog 5 dagen...

Felix heb ik (over)compleet, perkamentus(11) nog niet, maar dat zijn de enige briljante event gevondelingen die ik hier ben tegengekomen.
Dat zijn voor nu ook de enige. De rest krijg je als beloning, uit viavia's of uit een vesting.
In memoriam AnnA_C
Ik wou echt dat mijn bank dichter bij een vesting lag. Net buiten gelopen, maar het is lastig spelen met mist (vochtig scherm) en verkleumde vingers ;-D

Wel alle vivia's voor de 3e challenge gelopen nu, en alvast mijn gouden sleutel in een 5 km viavia gestopt. Nu hopen dat ik deel 4 af heb voor ik per ongeluk 4,2 km gelopen heb, dan kan hij nog mee voor de bonus
Ik ben bij de bonus nu. Je krijgt bij de eerste opdracht van de bonus ook weer 3 zilveren sleutels, dus dat gaat helpen. 1 down, 9 to go.

Ik vind het wel écht suf dat die brilliant viavia's alleen maar 300xp geven. Of hebben jullie er iets anders uit gekregen? Heb er drie opengemaakt: allemaal 300 XP en verder niets. Geen ingrediënten of wat. Wel een mooie ruimte om in rond te kijken (Dumbledore's office).
MarvelousMrsMaisel schreef:
23-01-2020 09:56
Ik ben bij de bonus nu. Je krijgt bij de eerste opdracht van de bonus ook weer 3 zilveren sleutels, dus dat gaat helpen. 1 down, 9 to go.

Ik vind het wel écht suf dat die brilliant viavia's alleen maar 300xp geven. Of hebben jullie er iets anders uit gekregen? Heb er drie opengemaakt: allemaal 300 XP en verder niets. Geen ingrediënten of wat. Wel een mooie ruimte om in rond te kijken (Dumbledore's office).
Ik zag inderdaad staan dat er alleen maar XP uit zou komen, geen andere dingen. Alleen dan is 300 wel erg weinig
Ik vond de CD opdrachten ook best goed te doen.

De opdrachten nu van het event gaan ook best hard, net als mijn drankjes helaas :$
Goed om te weten van de bonus opdrachten, dan spaar ik qua munten even door tot ik er weer 4 tegelijk kan kopen, dat is prettig.
LilyAldrin schreef:
23-01-2020 09:57
Ik zag inderdaad staan dat er alleen maar XP uit zou komen, geen andere dingen. Alleen dan is 300 wel erg weinig
Ik heb er 2 open gemaakt, en idd maar 300 xp verder niets. Ik had nog wel een elixer aanstaan, maar dan nog vond ik het weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven