Nintendo Switch

11-12-2019 19:12 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben naar de nintendo switch aan het kijken en vroeg me af wat jullie nu echt aanraders vinden om te hebben.
Via marktplaats heb ik op een advertentie gereageerd waar sowieso mario odyssey bij zit en die lijkt mij heel leuk.
Ik had er ook nog nooit van gehoord haha. Die heb ik dan vast niet gedaan. Dat is ook in die stad?
Shiverrr schreef:
19-01-2020 17:49
Ik had er ook nog nooit van gehoord haha. Die heb ik dan vast niet gedaan. Dat is ook in die stad?
Nope, na de stadmissie kun je kiezen en ik heb strand gekozen, je kunt dan in zo een buis en kunt voelen waar je iets moet doen, blijkt dat je moet jumpen en hard, maar het is al gelukt, ben wel benieuwd hoe lang het spel nog duurt.
Wageningen1985 schreef:
19-01-2020 17:54
Nope, na de stadmissie kun je kiezen en ik heb strand gekozen, je kunt dan in zo een buis en kunt voelen waar je iets moet doen, blijkt dat je moet jumpen en hard, maar het is al gelukt, ben wel benieuwd hoe lang het spel nog duurt.
Ik ben ook op het strand! Of nja daar moet ik nog aan beginnen.
Ga jij altijd voor alle sterren die er zijn? Of alleen de sterren die je nodig hebt voor het volgende lvl?
Shiverrr schreef:
19-01-2020 22:11
Ik ben ook op het strand! Of nja daar moet ik nog aan beginnen.
Ga jij altijd voor alle sterren die er zijn? Of alleen de sterren die je nodig hebt voor het volgende lvl?
Ik ga alleen voor de manen die nodig zijn, dat is al moeilijk genoeg, ook die trandmissie is een pittige, ben nog niet klaar, ben wel benieuwd wat er nog volgt, wanneer ga jij eraan beginnen?
Wageningen1985 schreef:
19-01-2020 22:16
Ik ga alleen voor de manen die nodig zijn, dat is al moeilijk genoeg, ook die trandmissie is een pittige, ben nog niet klaar, ben wel benieuwd wat er nog volgt, wanneer ga jij eraan beginnen?
Ik zag een keer op een site dat er best veel werelden waren voor mario odyssey. Ben benieuwd hoe de strandmissie is, ik ga denk ik van de week er aan beginnen.
Vindt het wel knap als mensen alle sterren kunnen vinden want je moet er echt lastige dingen voor doen. Vond trouwens de stad wel een heel leuk gebied om manen te vinden. Daar heb ik ook amper youtube gebruikt.
Shiverrr schreef:
19-01-2020 22:30
Ik zag een keer op een site dat er best veel werelden waren voor mario odyssey. Ben benieuwd hoe de strandmissie is, ik ga denk ik van de week er aan beginnen.
Vindt het wel knap als mensen alle sterren kunnen vinden want je moet er echt lastige dingen voor doen. Vond trouwens de stad wel een heel leuk gebied om manen te vinden. Daar heb ik ook amper youtube gebruikt.
Ja vond vooral het einde van de stadmissie geweldig, hoe ze dat in elkaar hebben gezet met die show en die muziek magnifiek.
Rocket league voetballen met radio grafische bestuurbare auto's met turbo's het idee klinkt nogal maf en dat is het zeker. Kan online met maximaal 4 tegen 4 en via splitscreen thuis met maximaal 4 spelers maar dan ziet het er een stuk minder mooi uit.

Overcooked jij en 3 andere teamgenoten hebben de regie over een keuken in een restaurant maar je raadt het al dit gaat natuurlijk nooit goed maar dat maakt het er niet minder om. Iemand zal vlees/groente moet snijden iemand anders zal moeten afwassen en natuurlijk iemand moet het brengen bij de afhaalbalie maar ondertussen kan er van alles mis gaan in de keuken van brand tot aardbevingen. Erg leuk en verslavend met meerderen mensen
Een tijdje terug ging het hier over ringfit adventure toch? Ik heb hem sinds een aantal dagen in huis. Ik vind het erg leuk gedaan, zit slim in elkaar en de besturing werkt goed. Maar je moet het wel echt kopen als fitness-programma+, niet als spel. Want het draait wel echt vooral om het fit worden, maar dan in een leuk jasje gestopt. Maar het meerendeel is toch gewoon echt trainingsoefeningen, squaten enzo. De minigames zijn geinig maar maar een relatief klein onderdeel.
@Wageningen: Heb nu 4 manen verzameld bij de strandwereld. Maar hij is wel lastig hoor met zoeken! Dit ga ik niet rennen zonder youtube denk ik.

@Stokbootje: Dat is enige nadeel van de switch lite dat je geen ringfit kan kopen. Want het lijkt me best leuk om zoiets te doen. Andere kant denk ik ook weer, hoe vaak zou ik dit nu werkelijk doen. Dus ik vond het niet waard om een 'normale' switch te kopen.
Shiverrr schreef:
21-01-2020 11:54
@Wageningen: Heb nu 4 manen verzameld bij de strandwereld. Maar hij is wel lastig hoor met zoeken! Dit ga ik niet rennen zonder youtube denk
Ja inderdaad heel lastig, ik heb ook YouTube gebruikt, het is minder leuk maar soms gewoon niet te doen. Vind vooral die beestjes in de ballonnen irritant. Als je die manen gevonden hebt ben je er trouwens nog niet, dan moet je een monster verslaan wat ook lastig is.
Wageningen1985 schreef:
21-01-2020 12:28
Ja inderdaad heel lastig, ik heb ook YouTube gebruikt, het is minder leuk maar soms gewoon niet te doen. Vind vooral die beestjes in de ballonnen irritant. Als je die manen gevonden hebt ben je er trouwens nog niet, dan moet je een monster verslaan wat ook lastig is.
Ik moet nog 2 manen en die ga ik via youtube doen. Heb echt geen flauw idee waar ik nog moet zoeken. Hopelijk valt het monster een beetje mee!

Edit: Uiteindelijk voor 1 kurk youtube moeten gebruiken en even om te zien hoe je het monster verslaat. Valt me uiteindelijk nog mee.
Inmiddels al op het kookeiland aangekomen, ook niet makkelijk.
Wageningen1985 schreef:
21-01-2020 21:31
Inmiddels al op het kookeiland aangekomen, ook niet makkelijk.
Ja ik was er net aan begonnen, maar ik kom totaal niet verder. Zie vast iets over het hoofd. Ga morgen maar even met youtube kijken hoe ik verder kom want dit schiet niet op haha.
Shiverrr schreef:
21-01-2020 21:41
Ja ik was er net aan begonnen, maar ik kom totaal niet verder. Zie vast iets over het hoofd. Ga morgen maar even met youtube kijken hoe ik verder kom want dit schiet niet op haha.
Ja die is echt lastig! Zo veel verschillende dingen door elkaar, terwijl die sneeuwstorm daar was ik zo doorheen.
Wageningen1985 schreef:
21-01-2020 21:55
Ja die is echt lastig! Zo veel verschillende dingen door elkaar, terwijl die sneeuwstorm daar was ik zo doorheen.
Ja dat sneeuwrijk was goed te doen idd! Die race vond ik ook wel heel grappig om te doen.

Ik vind de ene wereld ook leuker dan de andere. Bijv. dat bos vond ik echt niet leuk en liep ik op vast. Ik wilde zelfs mn spel gaan verkopen omdat ik het gewoon niet leuk vond. Ben wel blij dat ik verder ben gaan spelen want uiteindelijk vind ik het wel een leuk spel.

Edit: Kookrijk is wel heel leuk om te doen, maar lastig zeg! Ik zit al een hele tijd vast bij die draaiende platvormen.
Vandaag animal crossing alvast gepre-orderd. Leverdatum 20 maart. Nu geduldig afwachten
Iemand hier die Mario the odyssey speelt? Ik kijk wat lets plays ervan en het lijkt me super leuk! Ik hoor graag ervaringen :)
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
BowGirl35 schreef:
24-01-2020 15:44
Vandaag animal crossing alvast gepre-orderd. Leverdatum 20 maart. Nu geduldig afwachten
Leuk! Die wil ik ook nog pre-orderen. Waar heb jij het gedaan?
Lee_ schreef:
24-01-2020 16:30
Iemand hier die Mario the odyssey speelt? Ik kijk wat lets plays ervan en het lijkt me super leuk! Ik hoor graag ervaringen :)
Ik speel Mario Odyssey. In begin vond ik het niet zo'n leuk spel. Ik vond het erg lastig en snapte het niet zo goed. De manen kon ik nooit vinden en ik kwam naar mijn idee ook niet verder. Uiteindelijk heb ik toch verder gespeeld en nu vind ik het leuk. Weet ook beter waar ik de manen moet zoeken. Ik behaal vaak alleen het minimum aantal manen en daarna reis ik door naar de volgende wereld. Om ze allemaal te vinden, zou ik wel erg lastig vinden. Maar het is wel een spel waarin je veel uitdaging hebt. Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wil. Want wil je wel alle manen per wereld vinden, dan ben je langer bezig en heb je veel uitdaging.

Wanneer je vastloopt kan je altijd dingen vinden op youtube.
Shiverrr schreef:
24-01-2020 16:46
Leuk! Die wil ik ook nog pre-orderen. Waar heb jij het gedaan?
Ik bestel al m’n spellen bij bol.com. Gewoon omdat ik dan zeker weet dat het aankomt en de service is gewoon goed. Misschien iets duurder dan bij andere webwinkels maar heb weinig zin om overal te gaan kijken want het toevallig een euro goedkoper is.
BowGirl35 schreef:
24-01-2020 15:44
Ga ik zo ook doen. Gisteren al de Pokémon DLC gepre-ordered. :) Hopelijk wordt Animal Crossing niet weer uitgesteld.
¡Apagando las luces!
BowGirl35 schreef:
24-01-2020 16:54
Ik bestel al m’n spellen bij bol.com. Gewoon omdat ik dan zeker weet dat het aankomt en de service is gewoon goed. Misschien iets duurder dan bij andere webwinkels maar heb weinig zin om overal te gaan kijken want het toevallig een euro goedkoper is.
Het scheelt ongeveer maar 4 euro met een goedkope site. Dan ga ik hem denk ik ook pre orderen bij bol.com. Bij de andere sites vertrouw ik er niet op dat ik hem ook echt die dag heb.
2 van de 3 spellen heb ik bij allyourgames.nl besteld en die zijn wel (snel) aangekomen. Maar ik las in dit topic (was jij dat?) die een link stuurde met veel negatieve reviews. Dus daar durf ik geen pre order te doen.
SombraOnline schreef:
24-01-2020 17:01
Ga ik zo ook doen. Gisteren al de Pokémon DLC gepre-ordered. :) Hopelijk wordt Animal Crossing niet weer uitgesteld.
Er staat dat ie op 20 maart geleverd wordt, dus ik ben voorzichtig hoopvol ;)
Shiverrr schreef:
24-01-2020 17:03
Het scheelt ongeveer maar 4 euro met een goedkope site. Dan ga ik hem denk ik ook pre orderen bij bol.com. Bij de andere sites vertrouw ik er niet op dat ik hem ook echt die dag heb.
2 van de 3 spellen heb ik bij allyourgames.nl besteld en die zijn wel (snel) aangekomen. Maar ik las in dit topic (was jij dat?) die een link stuurde met veel negatieve reviews. Dus daar durf ik geen pre order te doen.
Nee dat was ik niet. Heb zelf nog nooit op die site gekeken. Ik blijf lekker bij bol.com dan weet ik tenminste zeker dat ik het krijg wanneer afgesproken. En alles wat je wil vind je er wel.
BowGirl35 schreef:
24-01-2020 17:07
Nee dat was ik niet. Heb zelf nog nooit op die site gekeken. Ik blijf lekker bij bol.com dan weet ik tenminste zeker dat ik het krijg wanneer afgesproken. En alles wat je wil vind je er wel.
Ja daar heb je gelijk in hoor, bol.com is wel heel betrouwbaar!

Weet 1 van jullie of je voor animal crossing een online lidmaatschap nodig hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven