Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Miskotto schreef:
20-02-2020 20:00
Kwam die Rachel bij Elldn en Andre over de vloer dan ?
Ik ken het levensverhaal niet, maar het klinkt als een soap, kan iemand mij in Jip dn Janneke taal vertellen hoe Rachel aan Andre is gekomen?
Want zo te lezen was hij destijds broke ass.
Ouders van Rachel waren fan van die ouwe Hazes.
Op een gegeven moment werd Rachel de oppas van Melvin (zoon van Hazes en Ellen).
Hazes bedroog Ellen met Rachel.
Miskotto schreef:
Ik ken het levensverhaal niet, maar het klinkt als een soap, kan iemand mij in Jip dn Janneke taal vertellen hoe Rachel aan Andre is gekomen?
Ze was de oppas geloof ik
Miskotto schreef:
Lees eens de laatste pagina’s terug.
minnimouse schreef:
20-02-2020 20:02
Ouders van Rachel waren fan van die ouwe Hazes.
Op een gegeven moment werd Rachel de oppas van Melvin (zoon van Hazes en Ellen).
Hazes bedroog Ellen met Rachel.
Ergens had Ellen dit wel incalculeren, trouwens als Andre niet werkte hoezo moest er uberhaupt een oppas komen.
Gemeen hoor,
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
20-02-2020 20:33
Ergens had Ellen dit wel incalculeren, trouwens als Andre niet werkte hoezo moest er uberhaupt een oppas komen.
Gemeen hoor,
Tuurlijk :bonk:
Miskotto schreef:
Gemeen hoor,
Hij schnabbelde zich een slag in de rondte en zij werkte gewoon , geloof ook niet dat die Hazes ook maar iets in de opvoeding van zijn kinderen betekend heeft .
Zie hem in die docu nog zitten met zijn bier aan de keukentafel ‘s ochtends vroeg .
Als Ellen dit op haar 21e had moeten realiseren hadden we ook wel wat meer van Bridget kunnen verwachten op haar 45e want denk dat André aardje naar zijn vaartje is .
Yildizlar schreef:
20-02-2020 20:45
Hij schnabbelde zich een slag in de rondte en zij werkte gewoon , geloof ook niet dat die Hazes ook maar iets in de opvoeding van zijn kinderen betekend heeft .
Zie hem in die docu nog zitten met zijn bier aan de keukentafel ‘s ochtends vroeg .
Als Ellen dit op haar 21e had moeten realiseren hadden we ook wel wat meer van Bridget kunnen verwachten op haar 45e want denk dat André aardje naar zijn vaartje is .
En niet te vergeten dat je mag verwachten dat je man geen 12 - 13jarig meisje pakt.
Miskotto schreef:
Gemeen hoor,
Die ouders van Rachel waren compleet verknipt hebben hun dochter zijn bed ingewerkt en moeder heeft zelf ook bij hem in bed gelegen, daar was Ellen niet tegen opgewassen tegen deze mafklappers,
minnimouse schreef:
20-02-2020 19:48
Heeft die ouwe Hazes zijn toenmalige 'schoonouders' bedreigd en Ellen onder dreiging van een pistool meegenomen? Pff ...
Ja! Ik weet niet meer of het een mes of een pistool was maar wel zoiets.
Ze was zo goed als klaar met haar studie aan de pabo maar een diploma was niet nodig volgens sr. Echt hij was zoooo primitief!
Miskotto schreef:
Het is in boekvorm uitgegeven en een docu. Google ze eens ,die moeder was echt heel erg.Die ouders van Rachel hadden een meterkast los.Dat dat zo maar kon is niet te geloven, Zij als kind al sex met hem,terwijl hij veel ouder was. Met haar vader heeft ze geen contact meer. Met haar zus volgens mij ook niet? Moeder van die sidekick Djarno.Hazes was ook nooit eerder zo populair als hij ná zijn dood geworden is. Ik denk dat het afscheid in dat voetbalstadion er ook wel aan bijgedragen heeft. En nu lift vooral zijn jongste zoon er nog op mee. ( en de weduwe die eigenlijk wilde scheiden vlak voor zijn dood)
Zijn oudste zoon is niet snel in het nieuws maar die heeft meer klasse in zijn oorlel dan de rest van de (schoon)familie bij elkaar. Wat een contrast Hazes senior zingend op dat groentekistje als klein jochie ,levend in armoede en zijn kleinzoon zingend in een spiderman pakje achter een speelgoedmicrofoon in een villa. Alles wat er nu nog uit voort vloeit danken ze aan die "ouwe zuipschuit die echt van niets , iets werd" Het is niet echt mijn muzieksmaak maar dat levensverhaal vind ik wel interessant.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Ellen kwam ook uit een heel ander milieu dan die Hazes. Daarom was het zo gek dat ze iets in hem zag, en het was een hele knappe meid! Erg aardig ook.
Haar zoon zal na de scheiding Bij zijn moeder een andere opvoeding hebben genoten dan die hazes jr.
Het is vreselijk dat ze zo jong is overleden notabene aan dezelfde ziekte als haar eigen moeder.
Echt erg ja dat Hazes sr te veel eer krijgt. Niet naar wat hem toekomt. Enge man met een hoek eraf.
Evenals die ouders van Rachel en Rachel zelf. Die is toch niet voor niks zo verknipt als wat.

De enige die ik op gezond verstand kan betrappen is Rox. Ik vind het een leuke meid
mabelle schreef:
20-02-2020 22:43
Echt erg ja dat Hazes sr te veel eer krijgt. Niet naar wat hem toekomt. Enge man met een hoek eraf.
Evenals die ouders van Rachel en Rachel zelf. Die is toch niet voor niks zo verknipt als wat.

De enige die ik op gezond verstand kan betrappen is Rox. Ik vind het een leuke meid
Rox lijkt me ook een leuk mens !
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
bisto schreef:
20-02-2020 21:38
Ellen kwam ook uit een heel ander milieu dan die Hazes. Daarom was het zo gek dat ze iets in hem zag, en het was een hele knappe meid! Erg aardig ook.
Haar zoon zal na de scheiding Bij zijn moeder een andere opvoeding hebben genoten dan die hazes jr.
Het is vreselijk dat ze zo jong is overleden notabene aan dezelfde ziekte als haar eigen moeder.
Melvin en zijn halfzus (kind van Ellen en haar 2e man), schijnen het heel goed gehad te hebben (en nog steeds) bij die 2e man. Is ook een leuke vent.
Miskotto schreef:
Gemeen hoor,
Ga anders gewoon jezelf eerst eens echt inlezen ipv hier naar de bekende weg te vragen en dan dit soort rare opmerkingen maken.
Is genoeg te vinden op Google.
Miskotto schreef:
Gemeen hoor,
Pfffff. Zo was het niet. Ga je inlezen.
Waarom het uit is omdat Bridget heeft toegegeven dat hun levensstijlen te verschillen. Dat Hazes na optredens wil stappen en niet netjes naar huis aan het hand van ma ijskonijn.

Dat had ze 3 maanden ook kunnen bedenken maar jeuk in het kruis overstemd het verstand. Wat een puinhoop hebben ze er van gemaakt.

Ik kon gisteren maar een woord bedenken en dat is schaamteloos. Daarbij is Monique ook niet helemaal goed in haar bovenkamer om hem weer zo te laten plaats nemen op haar bank. Kort geheugen heeft deze vrouw. Maar denk dat dit normaal is in die kringen stand by your man ondanks alle vernederingen.

En Bridget mediageil als zij is gaat maar door en door en door...wat mediastop...
Inmiddels vind ik met Monique meer mis dan met bridget .
Bridget handelde vanuit een alles overheersende verliefdheid en had denk ik amper idee van hoe gek ze deed.

Monique weet gewoon heel goed wie ze nu terugneemt en heeft dus blijkbaar nul eigenwaarde.

En dan dat kinderachtige gedoe op Instagram van allemaal. Blehh
minnimouse schreef:
21-02-2020 01:37
Melvin en zijn halfzus (kind van Ellen en haar 2e man), schijnen het heel goed gehad te hebben (en nog steeds) bij die 2e man. Is ook een leuke vent.
Ja dat is een leuke man ( een vriend van mijn vader) Melvin noemt hem altijd zijn vader en André Hazes zijn verwekker.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Maar wie zegt nu dat hij terug is bij Monique ?
Ja hij is daar geweest maar zijn kind woont daar dus dat zegt nog niets .
Keuken1987 schreef:
21-02-2020 09:29
Ja dat is een leuke man ( een vriend van mijn vader) Melvin noemt hem altijd zijn vader en André Hazes zijn verwekker.
Joppe de Ree
Yildizlar schreef:
21-02-2020 09:31
Ze hebben toch gesekst op Curaçao en omdat het hier op het forum staat😬
Ik snap niet wat twee 40+ vrouwen zien in een kleuter met nagellak.

Maar het zal wel aan mij liggen, ik loop behoorlijk achter, want heb niet eens een insta account.
Yildizlar schreef:
21-02-2020 09:31
Precies, ik wacht op de verdere (Instagram) ontwikkeling van dit verhaal.
Hoe gaat het met Be?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven