Nintendo Switch

11-12-2019 19:12 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben naar de nintendo switch aan het kijken en vroeg me af wat jullie nu echt aanraders vinden om te hebben.
Via marktplaats heb ik op een advertentie gereageerd waar sowieso mario odyssey bij zit en die lijkt mij heel leuk.
Ik had hem via Gamemania gepre-orderd, Dollycat. Die hebben besloten vanwege het coronavirus de pre-orders vandaag en morgen te sturen. :)
¡Apagando las luces!
De download kun je ook nog niet spelen jammer genoeg. De patch kon je binnen halen maar het spel is nog niet op te starten.

Als je samen op 1 console wilt spelen maar met meerdere switches heb je wel een abonnement nodig.

Je hebt nog lokale multiplayer (meerdere consoles in 1 ruimte) of online multiplayer (meerdere consoles over de hele wereld), weet iemand of je bij lokale multiplayer al een abonnement nodig hebt?
SombraOnline schreef:
18-03-2020 16:49
Ik had hem via Gamemania gepre-orderd, Dollycat. Die hebben besloten vanwege het coronavirus de pre-orders vandaag en morgen te sturen. :)
Oh... jammer.... ! Zit nu te twijfelen of ik Bol.com laat staan zo of ook nu bij GameMania bestel...
Heb 'm nu ook bij GameMania besteld hoor, Bol kon geen antwoord geven of ze 'm ook daadwerkelijk vrijdag gaan versturen. Het kon ook niet eerder. Dus ja, we willen 'm zo graag dus we spelen op safe :-D
Ik heb hem ook via game mania besteld. Hopelijk morgen binnen.
BowGirl35 schreef:
18-03-2020 17:40
Ik heb hem ook via game mania besteld. Hopelijk morgen binnen.
Ja, ik hoop het ook! Zou even een welkome afleiding hier zijn voor ons. Dochter kijkt er al zo lang naar uit en we hebben wel zin om even ergens anders aan te denken dan aan al die ellende op het moment...
Dollycat schreef:
18-03-2020 17:05
Heb 'm nu ook bij GameMania besteld hoor, Bol kon geen antwoord geven of ze 'm ook daadwerkelijk vrijdag gaan versturen. Het kon ook niet eerder. Dus ja, we willen 'm zo graag dus we spelen op safe :-D
Op de site van hun staat gewoon nog 20 maart. Dus ik ga er ook vanuit dat ik hem vrijdag krijg.
Ik heb een topic aangemaakt voor de mensen die animal crossing gaan spelen.
Ik heb me gisteren nog eens flink uitgeleefd met Just Dance, en dat hielp wel echt goed om de ellende even te verdrijven :)
Ik zit ook te twijfelen over Just Dance. Ik heb wat filmpjes opgezocht, klopt het dat het echt alleen maar top 40 rap/pop troep muziek is of zijn er ook nog andere genres waarop je kunt dansen?
Ik vind het juist behoorlijk divers! Ook rare dingen uit Rusland enzo, ik hou ervan :cheer2: Maar op de 2020 editie staat bijv. ook "always look on the bright side of life'. Als je unlimited erbij neemt (is een abonnementsvorm, je koopt toegang voor 1 mnd, 3 mnd, of 1 jaar) heb je keuze uit alle liedjes van alle vorige edities, dan heb je sowieso ook echt veel golden oldies. Ik vind unlimited wel het geld waard, maar dat ligt ook aan je portemonnee natuurlijk. Maar daarmee heb je echt heel veel liedjes om uit te kiezen.

Is er een specifiek genre wat je leuk vindt?
Maar ik wil geen oude pop, ik wil eigenlijk helemaal geen pop. Liever reggaeton, techno, rock en metal en zo. Ik probeer nu te vinden of die er in zitten maar het is niet heel duidelijk tot nu toe.
Ugli schreef:
19-03-2020 10:34
Maar ik wil geen oude pop, ik wil eigenlijk helemaal geen pop. Liever reggaeton, techno, rock en metal en zo. Ik probeer nu te vinden of die er in zitten maar het is niet heel duidelijk tot nu toe.
Hier kan je per genre zoeken:
https://justdance.fandom.com/wiki/Category:Reggae_Songs (niet echt reggaeton, maar komt meer in de buurt...)
https://justdance.fandom.com/wiki/Category:Rock_Songs

Niet echt metal en techno te vinden.
¡Apagando las luces!
Ah precies wat ik zocht, dank je wel!

Nou die "rock" is dus ook gewoon pop met Katy Perry en zo...Ik sla toch maar over denk ik. Jammer!
Vind de genres die zij gebruiken wel vaag, hoor! Er zit bijvoorbeeld ook Skrillex tussen, die zie ik zo snel niet terug.
¡Apagando las luces!
Animal crossing binnen van GameMania!!
:cheer2:

entertainment/animal-crossing-new-horiz ... #p31122975
¡Apagando las luces!
BowGirl35 schreef:
19-03-2020 09:49
Ik heb een topic aangemaakt voor de mensen die animal crossing gaan spelen.
Leuk!
Ugli schreef:
19-03-2020 12:01
Ah precies wat ik zocht, dank je wel!

Nou die "rock" is dus ook gewoon pop met Katy Perry en zo...Ik sla toch maar over denk ik. Jammer!
Er zit wel Queen in enzo, maar metal ben ik niet tegengekomen en echt hardere rock ook niet. Wel EDM, niet echt techno. Wel latin ook, weet niet of je dat wat vindt.
stokbootje wijzigde dit bericht op 19-03-2020 13:27
7.28% gewijzigd
per ongeluk mezelf gequote ipv gewijzigd
stokbootje schreef:
19-03-2020 13:26
Er zit wel Queen in enzo, maar metal ben ik niet tegengekomen en echt hardere rock ook niet. Wel EDM, niet echt techno. Wel latin ook, weet niet of je dat wat vindt.
Heel lullig, maar dat verkoopt amper natuurlijk. Lijkt me ook moeilijk daar dansjes op te verzinnen, om eerlijk te zijn. ;-D
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
19-03-2020 13:42
Heel lullig, maar dat verkoopt amper natuurlijk. Lijkt me ook moeilijk daar dansjes op te verzinnen, om eerlijk te zijn. ;-D
Ja een geregisseerd dansje op metal lijkt me ook best lastig :D Het dansje op 'I love rock and roll' is wel geniaal trouwens, mag je luchtgitaar spelen met je been ;-D maar dat is nog steeds niet echt harde rock, laat staan metal.
Ik hoef ook geen black metal of zo, gewoon op zijn minst iets als Linkin Park of Nightwish of zo zou ik al blij mee zijn haha!
Ik kan zo snel maar 1 nummer van Linkin Park vinden in Just Dance. Crawling heet het nummer. Nightwish niet te vinden.
¡Apagando las luces!
Ja helaas pindakaas, dan maar niet haha. Vind er niks aan om op muziek die ik niet leuk vind te dansen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven