Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 5 mei 2020 om 18:37
deze is gratis: https://www.gratislerentypen.nl/

dinsdag 5 mei 2020 om 18:54
Mooie nick in dit verband

dinsdag 5 mei 2020 om 19:20
Hier was het vandaag bezorgfriet. Wat dat betreft is die corona een zegen voor de luie kok: voor die tijd was er hier maar één frietboer die bezorgde en die was alleen onder dreiging met standrechtelijke executie te bewegen de IJssel over te steken, maar tegenwoordig staan ze te dringen om je friet te mogen brengen al moeten ze ervoor naar Oeken.

dinsdag 5 mei 2020 om 19:21
Die had ik al gevonden, maar vind ik niet leuk.

dinsdag 5 mei 2020 om 19:23
Oeken??Lady*Voldemort schreef: ↑05-05-2020 19:20Hier was het vandaag bezorgfriet. Wat dat betreft is die corona een zegen voor de luie kok: voor die tijd was er hier maar één frietboer die bezorgde en die was alleen onder dreiging met standrechtelijke executie te bewegen de IJssel over te steken, maar tegenwoordig staan ze te dringen om je friet te mogen brengen al moeten ze ervoor naar Oeken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 5 mei 2020 om 19:32
ja leuk he? jarenlange meelezer en nu eindelijk maar eens account aangemaakt...
heb trouwens jarenlang bij de HAND gewerkt, toevallig

dinsdag 5 mei 2020 om 19:33
Engelenburg staat in Brummen (ook al zo'n metropool), dus dat kan wel kloppen.Cookielover schreef: ↑05-05-2020 19:31Volgens mij ben ik wel eens door Oeken gefietst, kwam ik van kasteel Engelenburg.
Of ligt Oeken in Drenthe of Oost-Groningen ofzo?
Brummen en Oeken liggen overigens in Gelderland

anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 05-05-2020 19:33
1.02% gewijzigd

dinsdag 5 mei 2020 om 19:34
Cookielover schreef: ↑05-05-2020 19:31Volgens mij ben ik wel eens door Oeken gefietst, kwam ik van kasteel Engelenburg.
Of ligt Oeken in Drenthe of Oost-Groningen ofzo?
Nee hoor, kan goed vanuit Engelenburg. Ze hebben er ook een voetbalclub

dinsdag 5 mei 2020 om 19:49
dinsdag 5 mei 2020 om 19:50
Haha, dat wist ik wel, maar ik dacht dat ik Oeken misschien met Oene verwarde ofzoLady*Voldemort schreef: ↑05-05-2020 19:33Engelenburg staat in Brummen (ook al zo'n metropool), dus dat kan wel kloppen.
Brummen en Oeken liggen overigens in Gelderland![]()

dinsdag 5 mei 2020 om 19:55
Wij kwamen toen tijdens die verdwaaltocht een bushalte tegen, waarvandaan een buurtbus reed die ons terug kon brengen naar het mondaine Zutphen. Maar die buurtbus zou pas een uur later langskomen, dus besloten wij een biertje te halen bij de belendende herberg. Alwaar drie boerenjongens op brandewijn ons al die tijd dreigend aanstaarden, het wachten was alleen nog op de brandende rieken en zeisen waarmee we verjaagd zouden worden. Altijd gezellig, daar in Oeken.Cookielover schreef: ↑05-05-2020 19:49Thx dames, ik was te lui om te googelen.
Ik kan me het nog vaag voor de geest halen, ik weet alleen dat het vorig jaar met 32 graden was en man en ik op zoek waren naar een ijssalon oid met die warmte. Kwamen we dus in Oeken, wat een drukte daar![]()
dinsdag 5 mei 2020 om 19:55
Sterker: het hoort allemaal bij dezelfde gemeente.Lady*Voldemort schreef: ↑05-05-2020 19:33Engelenburg staat in Brummen (ook al zo'n metropool), dus dat kan wel kloppen.
Brummen en Oeken liggen overigens in Gelderland![]()
dinsdag 5 mei 2020 om 19:57
430 inwoners zegt Google.Cookielover schreef: ↑05-05-2020 19:49Thx dames, ik was te lui om te googelen.
Ik kan me het nog vaag voor de geest halen, ik weet alleen dat het vorig jaar met 32 graden was en man en ik op zoek waren naar een ijssalon oid met die warmte. Kwamen we dus in Oeken, wat een drukte daar![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

dinsdag 5 mei 2020 om 19:58
Gemeenten doen we hier niet aan. Het tuindorp waar ik woon wil nog steeds niet weten dat het al jaren geleden geannexeerd is door Zutphen. Ze hebben ons zelfs weer eigen plaatsnaamborden gegeven om van het gemeier af te zijn.