Napraattopic deel 128

17-04-2020 00:35 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Weet iemand een leuke typecursus voor weinig?
Nemain• schreef:
05-05-2020 17:58
Weet iemand een leuke typecursus voor weinig?
deze is gratis: https://www.gratislerentypen.nl/
Trouvaille schreef:
05-05-2020 18:37
Mooie nick in dit verband :D
Merys schreef:
05-05-2020 12:40
Doet me denken aan die forummer die ook steeds 's avonds in de napraat kwam zuigen, Anyo? Anco? Zoiets?
ja met al die muzieklinkjes
S-Meds schreef:
05-05-2020 19:12

Nee toch? Of was dat dezelfde met een andere nick?
Hier was het vandaag bezorgfriet. Wat dat betreft is die corona een zegen voor de luie kok: voor die tijd was er hier maar één frietboer die bezorgde en die was alleen onder dreiging met standrechtelijke executie te bewegen de IJssel over te steken, maar tegenwoordig staan ze te dringen om je friet te mogen brengen al moeten ze ervoor naar Oeken.
Trouvaille schreef:
05-05-2020 18:37
Die had ik al gevonden, maar vind ik niet leuk.
IrishCassady was van de muzieklinkjes. En die zuigert met een perma was een andere nick.
Lady*Voldemort schreef:
05-05-2020 19:20
Hier was het vandaag bezorgfriet. Wat dat betreft is die corona een zegen voor de luie kok: voor die tijd was er hier maar één frietboer die bezorgde en die was alleen onder dreiging met standrechtelijke executie te bewegen de IJssel over te steken, maar tegenwoordig staan ze te dringen om je friet te mogen brengen al moeten ze ervoor naar Oeken.
Oeken??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
05-05-2020 19:23
Oeken??
Ja, ik had er ook nooit van gehoord hoor maar ik kwam er jaren geleden een keer terecht bij het verdwalen. Sindsdien is Oeken voor mij synoniem geworden met the middle of nowhere.
S-Meds schreef:
05-05-2020 19:12
Nee dat was alleen op vrijdagavond.
Nouschi schreef:
Oeken??
Ongelooflijk Enorm KloteEind Noordwaards.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Volgens mij ben ik wel eens door Oeken gefietst, kwam ik van kasteel Engelenburg.

Of ligt Oeken in Drenthe of Oost-Groningen ofzo?
Lady*Voldemort schreef:
05-05-2020 18:54
Mooie nick in dit verband :D
ja leuk he? jarenlange meelezer en nu eindelijk maar eens account aangemaakt...
heb trouwens jarenlang bij de HAND gewerkt, toevallig :-)
Nemain• schreef:
IrishCassady was van de muzieklinkjes. En die zuigert met een perma was een andere nick.

Die zuigert kwam steeds 's avonds laat. Lalde wat sneren rond en ging dan weer.
Cookielover schreef:
05-05-2020 19:31
Volgens mij ben ik wel eens door Oeken gefietst, kwam ik van kasteel Engelenburg.

Engelenburg staat in Brummen (ook al zo'n metropool), dus dat kan wel kloppen.

Brummen en Oeken liggen overigens in Gelderland :rofl:
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 05-05-2020 19:33
1.02% gewijzigd
.
Cookielover schreef:
05-05-2020 19:31

Nee hoor, kan goed vanuit Engelenburg. Ze hebben er ook een voetbalclub :P
Thx dames, ik was te lui om te googelen.

Ik kan me het nog vaag voor de geest halen, ik weet alleen dat het vorig jaar met 32 graden was en man en ik op zoek waren naar een ijssalon oid met die warmte. Kwamen we dus in Oeken, wat een drukte daar :nope:
Lady*Voldemort schreef:
05-05-2020 19:33

Haha, dat wist ik wel, maar ik dacht dat ik Oeken misschien met Oene verwarde ofzo :)
Cookielover schreef:
05-05-2020 19:49

Ik kan me het nog vaag voor de geest halen, ik weet alleen dat het vorig jaar met 32 graden was en man en ik op zoek waren naar een ijssalon oid met die warmte. Kwamen we dus in Oeken, wat een drukte daar :nope:
Wij kwamen toen tijdens die verdwaaltocht een bushalte tegen, waarvandaan een buurtbus reed die ons terug kon brengen naar het mondaine Zutphen. Maar die buurtbus zou pas een uur later langskomen, dus besloten wij een biertje te halen bij de belendende herberg. Alwaar drie boerenjongens op brandewijn ons al die tijd dreigend aanstaarden, het wachten was alleen nog op de brandende rieken en zeisen waarmee we verjaagd zouden worden. Altijd gezellig, daar in Oeken.
Lady*Voldemort schreef:
05-05-2020 19:33

Sterker: het hoort allemaal bij dezelfde gemeente.
Cookielover schreef:
05-05-2020 19:49

430 inwoners zegt Google.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wilhetnietweten schreef:
05-05-2020 19:55
Sterker: het hoort allemaal bij dezelfde gemeente.
Gemeenten doen we hier niet aan. Het tuindorp waar ik woon wil nog steeds niet weten dat het al jaren geleden geannexeerd is door Zutphen. Ze hebben ons zelfs weer eigen plaatsnaamborden gegeven om van het gemeier af te zijn.
En dat weet ik, omdat ik aan de andere kant van het pontje, in de gemeente Bronckhorst woon. (Niet in het stadje)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven