Napraattopic 132
zaterdag 11 juli 2020 om 08:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 12 juli 2020 om 15:48
Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑12-07-2020 15:46Jup.
'Ik zoek een man die tenminste vruchtbaar is en ook een kinderwens heeft. Liefst communicatief vaardig, flexibel en handig in huis. Beloning bestaat uit tenminste wekelijks seks en een privékok'.![]()
En een behoorlijk inkomen en bereid om straks minstens 1 dag minder te gaan werken, zodat hij zijn deel van de zorgtaken kan doen
zondag 12 juli 2020 om 15:57
Ik vraag me af hoe degenen die een napraat-zonder-geklets willen in het dagelijks leven een gesprek voeren?
Elke verandering van onderwerp aankondigen? Steeds van stoel wisselen?
Of hangt dat dan van de dag af?
Elke verandering van onderwerp aankondigen? Steeds van stoel wisselen?
Of hangt dat dan van de dag af?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 12 juli 2020 om 16:03
Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑12-07-2020 15:46Jup.
'Ik zoek een man die tenminste vruchtbaar is en ook een kinderwens heeft. Liefst communicatief vaardig, flexibel en handig in huis. Beloning bestaat uit tenminste wekelijks seks en een privékok'.![]()

zondag 12 juli 2020 om 16:04
zondag 12 juli 2020 om 16:10

zondag 12 juli 2020 om 16:22
Waarom zeggen ze dan niet gewoon Yasmijn en haar hofhouding?
Hoe meer ik hier lees, hoe meer ik bevestigt zie dat ik niet naar 2.0 hoef. Dat scheelt, want dat geeft mij weer tijd voor andere dingen. Bedenken wat we gaan eten, bijvoorbeeld.
Later is nu

zondag 12 juli 2020 om 16:31
Ja heb je al een idee? Ik twijfel over de bezorgthai of een hapje in de stad. Het is zalig weer.
Geen bijzonderheden

zondag 12 juli 2020 om 16:35
Erg hè. Iemand die alleen goede bedoelingen heeft zo naar en negatief de maat nemen. Bah.Lady*Voldemort schreef: ↑12-07-2020 16:32Ik lees net een OP van iemand die d'r vader graag chauffeur wil worden in het groepsvervoer, en daar gaat iemand compleet los over VOG's en dat je niet zomaar iedereen kunt laten werken met zo'n kwetsbare groep en dat vader dan maar een opleiding had moeten doen![]()

zondag 12 juli 2020 om 17:10
Tòtdat het kind er is uiteraard. Alles slechts puur wat nodig is voor de zakelijke transactie.Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑12-07-2020 15:46Jup.

zondag 12 juli 2020 om 17:29
Lady*Voldemort schreef: ↑12-07-2020 16:32Ik lees net een OP van iemand die d'r vader graag chauffeur wil worden in het groepsvervoer, en daar gaat iemand compleet los over VOG's en dat je niet zomaar iedereen kunt laten werken met zo'n kwetsbare groep en dat vader dan maar een opleiding had moeten doen![]()
Bizarre reactie. Ik heb 3x de OP gelezen op zoek naar het criminele verleden van vader, omdat ik dacht dat ik iets gemist had of zo.
Ik vind t vermoeiend, 2x napraten. Ik geef t op bij die andere.
zondag 12 juli 2020 om 17:39