Napraattopic 132

11-07-2020 08:59 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
12-07-2020 15:46
Jup.
'Ik zoek een man die tenminste vruchtbaar is en ook een kinderwens heeft. Liefst communicatief vaardig, flexibel en handig in huis. Beloning bestaat uit tenminste wekelijks seks en een privékok'. :proud:

En een behoorlijk inkomen en bereid om straks minstens 1 dag minder te gaan werken, zodat hij zijn deel van de zorgtaken kan doen
Ik vraag me af hoe degenen die een napraat-zonder-geklets willen in het dagelijks leven een gesprek voeren?
Elke verandering van onderwerp aankondigen? Steeds van stoel wisselen?
Of hangt dat dan van de dag af?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
Jup.
'Ik zoek een man die tenminste vruchtbaar is en ook een kinderwens heeft. Liefst communicatief vaardig, flexibel en handig in huis. Beloning bestaat uit tenminste wekelijks seks en een privékok'. :proud:
:biggrin:
Solomio schreef:
12-07-2020 15:57
Ik vraag me af hoe degenen die een napraat-zonder-geklets willen in het dagelijks leven een gesprek voeren?

De nemen verschillende petten mee op date.
-Shifty- schreef:
12-07-2020 16:04
De nemen verschillende petten mee op date.
Petten flatteren mij niet. :(

David Dunning
Wil iemand mij ff bijpraten over wie die Napraatmod is?

David Dunning
Solomio schreef:
12-07-2020 15:57
Dat vraag ik mij ook af.
Geen bijzonderheden
Solomio schreef:
12-07-2020 16:07
Zijn er meerderen denk ik. Ik verdenk LV en nouschi en jou en mijzelf.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
12-07-2020 16:11
Zijn er meerderen denk ik. Ik verdenk LV en nouschi en jou en mijzelf.
Tijd voor een teamuitje wat mij betreft.

David Dunning
We zijn in 1 dag 40 pagina's verder in napraat 2.0 wat specifiek bedoeld zou zijn om even snel bij te kunnen lezen. Succes.
Merys schreef:
12-07-2020 15:10
Ze bedoelen jou denk ik. In koninklijk meervoud :P

Waarom zeggen ze dan niet gewoon Yasmijn en haar hofhouding?

Hoe meer ik hier lees, hoe meer ik bevestigt zie dat ik niet naar 2.0 hoef. Dat scheelt, want dat geeft mij weer tijd voor andere dingen. Bedenken wat we gaan eten, bijvoorbeeld.
Later is nu
Solomio schreef:
12-07-2020 16:07
Jij. Geef het maar toe.
Ik lees net dat mods in napraat niet de baas zijn, alleen in het modtopic. Geinig :biggrin:
Solomio schreef:
12-07-2020 16:13
Tijd voor een teamuitje wat mij betreft.
Ik hou niet van teamuitjes.
Geen bijzonderheden
Dreamer schreef:
12-07-2020 16:22
Waarom zeggen ze dan niet gewoon Yasmijn en haar hofhouding?

Hoe meer ik hier lees, hoe meer ik bevestigt zie dat ik niet naar 2.0 hoef. Dat scheelt, want dat geeft mij weer tijd voor andere dingen. Bedenken wat we gaan eten, bijvoorbeeld.
Ja heb je al een idee? Ik twijfel over de bezorgthai of een hapje in de stad. Het is zalig weer.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
12-07-2020 16:31
Ja heb je al een idee? Ik twijfel over de bezorgthai of een hapje in de stad. Het is zalig weer.

Er wordt voor mij gekookt. Door een leuke meneer en ik denk dat hij ook wijn heeft. :flirting:
Ik lees net een OP van iemand die d'r vader graag chauffeur wil worden in het groepsvervoer, en daar gaat iemand compleet los over VOG's en dat je niet zomaar iedereen kunt laten werken met zo'n kwetsbare groep en dat vader dan maar een opleiding had moeten doen :O
Lady*Voldemort schreef:
12-07-2020 16:32
Ik lees net een OP van iemand die d'r vader graag chauffeur wil worden in het groepsvervoer, en daar gaat iemand compleet los over VOG's en dat je niet zomaar iedereen kunt laten werken met zo'n kwetsbare groep en dat vader dan maar een opleiding had moeten doen :O
Erg hè. Iemand die alleen goede bedoelingen heeft zo naar en negatief de maat nemen. Bah.
Ik snap steeds minder van die mod nou wil. Het verschil tussen kliek en klets is toch niet heel moeilijk of zo?
-Shifty- schreef:
12-07-2020 16:37
Ik snap steeds minder van die mod nou wil. Het verschil tussen kliek en klets is toch niet heel moeilijk of zo?
Daar zijn de meningen over verdeeld ben ik bang.
Geen bijzonderheden
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
Jup.
Tòtdat het kind er is uiteraard. Alles slechts puur wat nodig is voor de zakelijke transactie.
Lady*Voldemort schreef:
12-07-2020 16:32

Bizarre reactie. Ik heb 3x de OP gelezen op zoek naar het criminele verleden van vader, omdat ik dacht dat ik iets gemist had of zo.

Ik vind t vermoeiend, 2x napraten. Ik geef t op bij die andere.
yasmijn schreef:
12-07-2020 16:29
Ik hou niet van teamuitjes.
Nee, wie wel.

David Dunning
yasmijn schreef:
12-07-2020 16:31
Man is nu wat aan het ontdooien voor hem en zoon. Ik maak denk ik een salade. Heb niet echt veel zin.
Later is nu
Solomio schreef:
12-07-2020 17:32
Nee, wie wel.

IK!
Maar geen zorgen, die doe ik rustig in m'n eentje, als het zo uitkomt.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven