Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

woensdag 13 mei 2020 om 11:45

donderdag 30 juli 2020 om 13:36
Dat is zwaar k*t zeg. Hopelijk vinden ze snel iets waar ze iets aan kunnen doen.blablamana schreef: ↑30-07-2020 12:35Beatea: gatverdamme
Ik ben die medische molen zat. Ik ben mijn slechte lichamelijke situatie zat. Ik ben nog steeds niet de oude van de spoedopname op de ic vorige maand. Of van de opname 2 weken terug.
Ik wou dat ze gewoon wisten wat er met me is.

donderdag 30 juli 2020 om 13:45
Ze heeft mijn frietjes gekregen en het mandje brood met smeersels. Dan opende ze met haar handen het breekbroodje, besmeerde het, likte haar mes af en gebruikte dat mes weer voor een volgend broodje

Ik ben wel weer even genezen van dineren met anderen.

donderdag 30 juli 2020 om 13:47
blablamana schreef: ↑30-07-2020 12:35Beatea: gatverdamme
Ik ben die medische molen zat. Ik ben mijn slechte lichamelijke situatie zat. Ik ben nog steeds niet de oude van de spoedopname op de ic vorige maand. Of van de opname 2 weken terug.
Zo’n opname kan lang emmeren

donderdag 30 juli 2020 om 13:51
@beatea: getver wat smerig.
Ik heb een schoonzus die dat ook altijd doet (“Oh is dat lekker?” *steekt voordat je antwoord kunt geven een aangevreten stuk eten pats in je saus*)
En dan ook nog beledigd zijn als ik op de vraag “Ben je vies van mij?” ook met ‘Ja’ antwoord. En mijn eten laat staan want dat hoef ik echt niet meer (moet dan kotsen al bij het idee). De enige die in mijn eten mag ‘dippen’ of een stuk kan proeven van mijn vork is mijn kind. En mijn man. Voor de rest wil ik met niemand lichaamssappen uitwisselen.
Op de een of andere manier zijn dat in mijn omgeving ook altijd die figuren met smerige aandoeningen zoals krentenbaard of spruw die dat doen. Of weer Pfeiffer hebben. Sowieso smerig, als je hele gezin onder de krentenbaard zit om dan gewoon op bezoek te gaan. Ze heeft mijn kind één keer besmet met die ranzigheid, de Italiaanse lockdown was nog mild vergeleken bij het regime dat ik toen heb aangelegd. Sowieso hebben de kinderen van schoonzus altijd van die ‘kinderziektes’ die met een beetje basic hygiëne zijn te voorkomen of flink in te dammen. Maar dan zou ze van haar luie reet moeten komen om die kinderen de handen fatsoenlijk te laten wassen na buitenspelen in een gemeentelijke zandbak voordat ze ze laat graaien in hapjes.
Ik heb een schoonzus die dat ook altijd doet (“Oh is dat lekker?” *steekt voordat je antwoord kunt geven een aangevreten stuk eten pats in je saus*)
En dan ook nog beledigd zijn als ik op de vraag “Ben je vies van mij?” ook met ‘Ja’ antwoord. En mijn eten laat staan want dat hoef ik echt niet meer (moet dan kotsen al bij het idee). De enige die in mijn eten mag ‘dippen’ of een stuk kan proeven van mijn vork is mijn kind. En mijn man. Voor de rest wil ik met niemand lichaamssappen uitwisselen.
Op de een of andere manier zijn dat in mijn omgeving ook altijd die figuren met smerige aandoeningen zoals krentenbaard of spruw die dat doen. Of weer Pfeiffer hebben. Sowieso smerig, als je hele gezin onder de krentenbaard zit om dan gewoon op bezoek te gaan. Ze heeft mijn kind één keer besmet met die ranzigheid, de Italiaanse lockdown was nog mild vergeleken bij het regime dat ik toen heb aangelegd. Sowieso hebben de kinderen van schoonzus altijd van die ‘kinderziektes’ die met een beetje basic hygiëne zijn te voorkomen of flink in te dammen. Maar dan zou ze van haar luie reet moeten komen om die kinderen de handen fatsoenlijk te laten wassen na buitenspelen in een gemeentelijke zandbak voordat ze ze laat graaien in hapjes.

donderdag 30 juli 2020 om 13:59
lemoos2 schreef: ↑30-07-2020 13:51@beatea: getver wat smerig.

donderdag 30 juli 2020 om 14:55
Die vond ik juist heel leuk.
(Ik kan maar beter helemaal geen flauwe grapjes meer maken)
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

donderdag 30 juli 2020 om 15:01
Superleuk dat jullie me op willen komen zoeken maar vakantie in eigen land is nog steeds vakantie en die loopt zo langzaam vol met bezoekjes van weliswaar leuke mensen en het wordt zoals altijd vast wel gezellig maar ik wil eigenlijk gewoon met rust gelaten worden en ik vind mezelf stom dat ik dat niet eerder heb bedacht en uitgesproken.

donderdag 30 juli 2020 om 17:02
Oh je! Dat had ik graag willen zien.BeaTea schreef: ↑29-07-2020 16:33Ik heb van de week bijna zo’n wiebelige Stella bejaarde doodgereden. Ze stond al een tijdje langs een 60km weg te wachten om over te steken en vond dat ze lang genoeg had gewacht en stuurt haar Stella zo een paar meter de weg op. Binnen 1 omwenteling van de trappers zat ze voor mijn auto. De rest van haar clubje wachtte gewoon.
Het bizarre was dat er uit mijn richting gewoon aan één stuk door auto’s reden. Er was helemaal geen optie om over te steken. Maar nadat ik een noodstop had gemaakt en had gevraagd wat haar bezielde zei ze dat ze vond dat ze te lang moest wachten. De arrogantie. Ik heb haar helemaal het rimpelige vel volgescholden.
Op hetzelfde punt steken vaak de bejaarde mannen van de bejaarde vrouwen nog even snel over. Waarna de vrouw aarzelend nog een paar meter doorschiet en besluit te stoppen. Als er dan verkeer van de andere kant zou komen is zo’n vrouw morsdood. Ze hebben die fietsen helemaal niet onder controle. Gaat veel te snel.
Ook een stukje het fiets/wandel gebied in zijn er zo vaak Stella fietsen rechtdoor een sloot in gereden ipv met een flauwe bocht naar links dat de boer hooibalen heeft neergezet“Dan landen die oudjes nog een beetje zacht" aldus de boer.

donderdag 30 juli 2020 om 17:03
Gatver! Wat smeerig! In jouw saus nog ook?BeaTea schreef: ↑30-07-2020 08:23Ik ben een domme koe.
Ik heb mij over laten halen om te gaan dineren in een restaurant. En ik wist wel dat mijn gezelschap te achteloos zou zijn om een beetje veilig te kunnen dineren. Maar tja... ik ben al maanden de spelbreker.
Zit ik daar, iedereen heeft aparte porties, reikt er iemand naar mijn bakje friet (welke 1,5 meter?) pakt een frietje, dipt deze in de mayo, neemt een hap en dipt deze met de overgebleven helft weer in de mayo.![]()
Dat is normaal al goor maar nu ook nog gevaarlijk.

donderdag 30 juli 2020 om 17:05
Ik hoop dat ze gauw erachter komen wat er aan de hand is. Sterkte meid!blablamana schreef: ↑30-07-2020 12:35Beatea: gatverdamme

donderdag 30 juli 2020 om 18:36

haha ik ben heel gierig als het op eten aan komt, mijn vriend mag niet eens aan mijn bord komen zonder toestemming

dit was eer gister even in de stad ben nog net niet gillend weggerend

Relax we're all crazy, it's not a competition

donderdag 30 juli 2020 om 21:57
dank dames
ontopic:
iedereen op FB die loopt te miepen over mondkapjes in de winkelstraten en dat het ''niet verplicht '' is DAN DOE JE HET TOCH LEKKER NIET!!!!! maar dan niet gaan miepen als we in total lockdown gaan en kom niet met die onzin over vrijheid en dat er voor gestreden is
zo klaar met die klote corona

ontopic:
iedereen op FB die loopt te miepen over mondkapjes in de winkelstraten en dat het ''niet verplicht '' is DAN DOE JE HET TOCH LEKKER NIET!!!!! maar dan niet gaan miepen als we in total lockdown gaan en kom niet met die onzin over vrijheid en dat er voor gestreden is

zo klaar met die klote corona

Relax we're all crazy, it's not a competition

donderdag 30 juli 2020 om 22:05
+1Rouge__ schreef: ↑30-07-2020 21:57dank dames![]()
![]()
ontopic:
iedereen op FB die loopt te miepen over mondkapjes in de winkelstraten en dat het ''niet verplicht '' is DAN DOE JE HET TOCH LEKKER NIET!!!!! maar dan niet gaan miepen als we in total lockdown gaan en kom niet met die onzin over vrijheid en dat er voor gestreden is![]()
zo klaar met die klote corona![]()
Ik geniet met volle teugen van het feit dat alle gezinnen hier in de buurt met krijsende koters kinderen momenteel op vakantie zijn (maar idd achteraf niet gaan mauwen als je ziek wordt omdat je zo nodig burgelijk met het halve land tegelijk op vakantie mot, je bent gewaarschuwd..)
Wat een heerlijke rust hier, thuis op vakantie.
Blijf maar lekker lang weg...

anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 30-07-2020 22:11
6.74% gewijzigd

donderdag 30 juli 2020 om 22:06
Zo precies dit..! Vergeleken met andere landen hebben wij het hier echt nog goed hoor.. En dan bedoel ik de maatregelen.Rouge__ schreef: ↑30-07-2020 21:57dank dames![]()
![]()
ontopic:
iedereen op FB die loopt te miepen over mondkapjes in de winkelstraten en dat het ''niet verplicht '' is DAN DOE JE HET TOCH LEKKER NIET!!!!! maar dan niet gaan miepen als we in total lockdown gaan en kom niet met die onzin over vrijheid en dat er voor gestreden is![]()
zo klaar met die klote corona![]()

donderdag 30 juli 2020 om 22:09