Trouwen in 2020!

26-09-2018 18:09 2409 berichten
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe :) . Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd :cheer2: . Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic :applause: :hihi: :cheer: !
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
Wij zouden vandaag gaan trouwen. Gek idee.
Baby, van harte gefeliciteerd!! Klinkt als een hele mooie dag, top dat je zo relaxed kon blijven!

Oeh, wat balen dat je schoonouders zo reageren, wat teleurstellend zeg, jeetje.. die zetten hun gevoel boven die van hun kind, onbegrijpelijk. Tuurlijk mogen ze er even verdrietig om zijn maar laat het op een gegeven moment los, als je kind maar gelukkig is. Dit is jullie keus, en dit maakt jullie gelukkig. Dat is toch het belangrijkste zou je denken..
kindrebel schreef:
10-10-2020 08:01
Wij zouden vandaag gaan trouwen. Gek idee.
Aaahh :hug:
Gaan jullie nog iets doen vandaag?
Zomerwarmte schreef:
10-10-2020 09:30
Aaahh :hug:
Gaan jullie nog iets doen vandaag?
Mijn schoonmoeder is ook jarig vandaag. Dus we gaan met ze uiteten.
Vanmiddag komt mijn zusje lunchen.
Gisteren werden we verrast door vrienden die met bloemen langs kwamen (en borrelen).
Morgen gaan we borrelen met andere vrienden.\

Genoeg leuke dingen dus. #blessed :)
Baby, gefeliciteerd! Klinkt als een heerlijke dag. Superstoer dat jullie gewoon foto's hebben gemaakt in de regen, die worden vast gaaf! :heart:
Zo jammer dat je schoonouders het geluk van hun kind niet voorop kunnen zetten. Vast geen verrassing voor jullie, maar wel heel naar dat ze zich zelfs rondom jullie huwelijk zo laten kennen :-(

Kindrebel, fijne dag vandaag! Lijkt me heel vreemd, wij gaan het ook meemaken volgende maand. Lief dat jullie vrienden gisteren langskwamen. Er wordt aan jullie gedacht! :hug:
Wat naar zeg Baby. Ik begrijp ook niet hoe iemand zo kan zijn of doen. Wat schiet je daar nou mee op? En waar gaat het nu helemaal om? Shit voor jou en je man, maar laat je niet kisten. Zij laten zich kennen, jullie staan gewoon samen sterk.

Kindrebel, gek gevoel hè? Wel leuk dat jullie wat ondernemen en dat er aan jullie gedacht wordt! Dat merkten wij in het voorjaar ook en doet je toch wel goed!
Doet goed, maar ik ben er nu ook wel klaar mee. Al 2 dagen gelul over dat huwelijk. Begint m’n neus wel uit te komen moet ik zeggen. 😂
Haha ook dat is dan weer herkenbaar. Wij wilden 'het feestelijke' gewoon doorschuiven naar de echte dag, en vervolgens moesten we toch nog vaak vertellen over wat voor leuks we allemaal gedaan hadden, en de vraag beantwoorden of we dan in het voorjaar "toch wel uit eten zijn gegaan?" Nou, nee, alle horeca was dicht, i.v.m. de intelligente lockdown.... Oja ;)
Haha wij kregen een bos bloemen en 2 kaarten en hebben ook niks bijzonders gedaan in juni hoor :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Wij kregen heel veel kaarten (initiatief van de ceremoniemeesters) en we hebben toen zo’n dinerbox gekregen van onze ouders dus wel een soort van uit eten :proud:

Maar wij hadden de dag ervoor ons wettelijk huwelijk dus wij hadden opzich ook wel wat te vieren.
Ik heb 5 bossen bloemen staan. En straks komt de laatste ronde visite.... pfff.
Super lief allemaal, maar 3 dagen aandacht is zelfs voor mij een beetje te veel van het goeie.
kindrebel schreef:
11-10-2020 15:46
Ik heb 5 bossen bloemen staan. En straks komt de laatste ronde visite.... pfff.
Super lief allemaal, maar 3 dagen aandacht is zelfs voor mij een beetje te veel van het goeie.
Wel lief dat iedereen aan jullie denkt! Maar kan mij voorstellen dat 3 dagen wat veel is.

Mijn schoonouders hebben al het contact gebroken en zijn moeder zit alles weer zo te draaien dat alles onze schuld is enz...blabla zo vermoeiend. Daarom gaan wij er verder ook niet meer op reageren.

We zijn weer met onze volgende stap bezig. Klussen in onze volgende woning haha. Druk druk druk
Jeetje, wat laten ze zich kennen zeg!
Ben benieuwd wat ze als reden geven als vrienden vragen waarom ze geen contact meer met jullie hebben: ja, ze hebben de verkeerde achternaam gekozen.
:bonk:

Goed dat jullie het van je af kunnen zetten.
Heel bizarre gang van zaken met die schoonouders van jou Baby. Hoe is je man eronder? Heel jammer dat ze een voor júllie zo belangrijke dag, zo over hen laten gaan. Ik hoop dat over een tijdje de emotie gaat liggen en dat jullie rust ervaren.
Baby12345 schreef:
13-10-2020 07:56
Mijn schoonouders hebben al het contact gebroken en zijn moeder zit alles weer zo te draaien dat alles onze schuld is enz...blabla zo vermoeiend. Daarom gaan wij er verder ook niet meer op reageren.
Mijn hemel, wat een treurnis. En wat een teleurstelling. Bah.
Mijn man vond het de vorige keer na de bevalling heel zwaar toen zijn ouders geen contact meer wilde. Na 1,5 jaar weer contact (dat was nu 4 maanden) en nu weer ellende.

Zijn moeder geeft als reden dat wij hun niet in ons leven laten. Terwijl dat onzin is, ik kan moeilijk mijn dochter dwingen naar je toe te gaan. En als je niet uit jezelf met haar gaat spelen. En je hebt haar het eerste 1,5 jaar niet gekend. Denk even na... En we de familie hebben verraden en kapot gemaakt hebben door de achternaam.

Omdat het nu weer gebeurt kan mijn man het wel nu sneller loslaten gelukkig. Zoveel negatieve energie.
Jeetje Baby wat heftig.. Ik kan me zo niet voorstellen dat je als ouders zo met je kind omgaat en zo'n bijzondere dag moedwillig probeert te verpesten. Wat een armoe als je zo weinig empathisch bent. Ik hoop dat jullie dit snel achter jullie kunnen laten en met een frisse blik naar jullie toekomst kijken. Jullie zijn getrouwd, yeah!
Bruiloften mogen nu nog maar met 4 personen :o echt heftig.
Dus ook jij was toch nog precies op tijd ;-)

En gelukkig dat de latere trouwers het allemaal uitgesteld hebben toch?
Baby, jeetje wat een domper zo zeg na jullie mooie dag! Zo naar! :hug:

Las dat er bij ceremonies nu wel weer 30 mensen mogen maar verder mag je niks. Zo'n heftige tijd, maar ben zo blij dat wij het wel door konden laten gaan!
Heeft iemand van jullie een snoeptafel gehad? Zo ja, hoeveel soorten en hoeveel gram hadden jullie per persoon?

Het is echt alleen een snoeptafel ( geen deserteren, taart staat er ook los van) voor de hele dag.
Mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik dat graag.
Volgens mij is het nu klaar met de doorgaande bruiloften van dit jaar. Hoop dat ik niemand vergeet nu.

Hier geen sweet table. Hoe ziet de rest van je dag eruit Rory? Dan kunnen we meedenken.
RoryG schreef:
18-10-2020 20:09
Heeft iemand van jullie een snoeptafel gehad? Zo ja, hoeveel soorten en hoeveel gram hadden jullie per persoon?

Het is echt alleen een snoeptafel ( geen deserteren, taart staat er ook los van) voor de hele dag.
Mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik dat graag.
Wij hadden ook geen snoeptafel.
Ja, volgens mij trouwt er verder niemand meer dit jaar. Het uitstellen is echt de juiste keuze geweest voor het najaar, gelukkig! Nu maar hopen dat volgend najaar wel alles zo kan doorgaan als we hebben gepland.

Rory, leuk idee zo'n snoeptafel. Wij doen een sweet table als dessert na een avondvullend diner, niet met snoep maar met macarons, cheesecake, soesjes en dergelijke. Jullie snoeptafel zou de hele dag blijven staan begrijp ik, zodat mensen kunnen pakken wanneer ze willen?
Wij hadden alleen vlaai als zoetigheid. En dessert na het diner.
Ben wel eens op een bruiloft geweest met een snoep tafel maar daar werd niet veel van gegeten, bij een biertje of een wijntje past het toch niet echt.
Dus het ligt denk ik een beetje aan je type bruiloft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven