Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
moeras schreef:
18-04-2021 21:39
Vandaag moeilijk gesprek gehad met die vriendin. Ze is verdrietig en boos. En ze belde net dat hij een of ander stom smoesje had dat hij samen met al zijn collega's een profiel hadden aangemaakt zomaar voor de lol.

Dat verzin je toch niet, wat een zachtgekookt ei.
Oh wat naar voor je vriendin..
En dan zo'n smoes, hoe komt hij erop..
alongwiththesunshine schreef:
19-04-2021 01:04
Ben ook zeer benieuwd of er vrouwen bestaan die wielrenners sexy vinden.
Whaha dit inderdaad 🙈 Al zie ik regelmatig fietsen en strakke pakjes voorbijkomen op tinder. En toevallig heb ik ook aardig wat ex dates gehad die aan wielrennen deden. Het is niet mijn ding, maar geen dealbreaker. In ieder geval teken dat ze nog beetje sportief zijn haha
Ik vind wielrenners heel irritant en alles behalve sexy. Brrr vaak van die dunne benen. Nee, mij mogen ze snel voorbij fietsen.

Lullig voor je vriendin moeras. Ik lees en hoor iets te vaak zulke verhalen. Gelukkig zijn er ook echt wel leuke mannen, hoewel ik nu ook even niet zou weten waar die te vinden :proud:
Sorry Rubberlaars, maar ik heb er een ingepikt hahaha.
Dat is je heel erg gegund datertje. Mijn (onze) tijd komt nog!
Zekerrrr weten komt helemaal goed.
Rubberlaars schreef:
19-04-2021 16:48
Ik vind wielrenners heel irritant en alles behalve sexy. Brrr vaak van die dunne benen. Nee, mij mogen ze snel voorbij fietsen.

Lullig voor je vriendin moeras. Ik lees en hoor iets te vaak zulke verhalen. Gelukkig zijn er ook echt wel leuke mannen, hoewel ik nu ook even niet zou weten waar die te vinden :proud:
Ik dus ook 🙈en idd Tinder staat er vol mee, mountainbiken of wielrennen schijnt het helemaal te zijn haha..

Ik weet ook niet meer waar te zoeken haha..
Ik heb weer matches en zelfs eentje die iets stuurde. Maar het is niks van mijn gading. Ik vraag me af of ik ze geliked heb..vreemd.
Of ik was in een goede bui ofzo, dat ik gewoon zoveel mogelijk geliked heb. En daar heb je dus niks aan, zo blijkt.
Julus schreef:
19-04-2021 19:27
Ik heb weer matches en zelfs eentje die iets stuurde. Maar het is niks van mijn gading. Ik vraag me af of ik ze geliked heb..vreemd.
Of ik was in een goede bui ofzo, dat ik gewoon zoveel mogelijk geliked heb. En daar heb je dus niks aan, zo blijkt.
Jammer, ik had net ook weer een match en ik ga nu eens even achterover leunen..
Bij mij blijft het oorverdovend stil aan de overkant en ik heb zelf weinig zin om iets aan te zwengelen.
Rubberlaars schreef:
19-04-2021 16:48
Ik vind wielrenners heel irritant en alles behalve sexy. Brrr vaak van die dunne benen. Nee, mij mogen ze snel voorbij fietsen(...)
Qua bouw vind ik handballers denk ik wel het meest sexy. Bij professionele sporters.
wij slapen nooit.
Ik vind geschoren benen zo niet mannelijk!
19-04-2021 20:08
Qua bouw vind ik handballers denk ik wel het meest sexy. Bij professionele sporters.
Zwemmers ook wel! Bovenlichaam dan haha
19-04-2021 01:04
Ben ook zeer benieuwd of er vrouwen bestaan die wielrenners sexy vinden.
Niet echt!

Vooral niet als er een foto van op tinder staat. Ieder zijn hobby’s, maar ik snap de behoefte niet om er foto’s van op te zetten.
( zelfde geldt voor kite-surfen, hardlopen, mud-races ( brrrr) etc)
Julus schreef:
19-04-2021 20:13
Ik vind geschoren benen zo niet mannelijk!
Née! Ooit eens in bed beland met iemand van wie ik dit niet had verwacht. Schrok echt toen ik wakker werd naast een paar vrouwenbenen.
Vivi3338 schreef:
19-04-2021 20:28
Zwemmers ook wel! Bovenlichaam dan haha
Of ijshockeyers 😀

https://youtu.be/HSUdZ9sOQRU

(Sommige sporten zijn zo raar eigenlijk)
wij slapen nooit.
fladder schreef:
19-04-2021 21:07

mud-races (brrrr)
Oh die is ook echt classic ja, zo'n foto van een uitgeputte man vol met modderspetters of tijgerend in de modder.
wij slapen nooit.
19-04-2021 21:15
Of ijshockeyers 😀

https://youtu.be/HSUdZ9sOQRU

(Sommige sporten zijn zo raar eigenlijk)
Kan niet goed beoordelen, teveel kleding 😂
Ze willen graag laten zien hoe sportief ze zijn en zullen ook een sportieve vrouw zoeken. Dus dat trekt elkaar vanzelf aan.
Ik sla dan over.
Julus schreef:
19-04-2021 21:47
Ze willen graag laten zien hoe sportief ze zijn en zullen ook een sportieve vrouw zoeken. Dus dat trekt elkaar vanzelf aan.
Ik sla dan over.
Ik ook🙈..

Bij mij blijft het ook weer stil dus ben blij dat ik niks gestuurd heb..
Vivi3338 schreef:
19-04-2021 21:45
Kan niet goed beoordelen, teveel kleding 😂
Ja die outfits vind ik juist aantrekkelijk. 😂
Dat iemand in zo'n sportpak ook op date zou komen haha.
wij slapen nooit.
Julus schreef:
19-04-2021 21:47
Ik sla dan over.
Hahaha dit inderdaad! Wat ik ook minder vind is als er in hun tekst iets staat als '' degene die de match maakt, praat als eerste'' . Blehh
Ik vind wielrenners geen no go. Maar dat komt misschien omdat ik uit een wielren dorp kom haha. Als het overigens goeie fietsers zijn, hebben ze juist gespierde benen :biggrin: Alleen die geschoren benen hoeven van mij dan ook niet zo. Geschoren bovenlichaam mag weer wel :flirting:
Wat mijn ervaring van een tijd geleden was dat als mannen met een gesprek beginnen ze wel serieuzer zijn dan als ik met een gesprek begin. Maar kan ook puur toeval zijn geweest.
Is ook mijn ervaring. Als ik begin komt daar vaak geen reactie op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven