Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

dinsdag 20 april 2021 om 21:39
Mijn moeder zegt altijd, als je maar lang genoeg wacht komt het gewoon weer in de mode.alongwiththesunshine schreef: ↑20-04-2021 21:36Een bandana was vroeger ook hip, die heb ik ook nog gehad. Met spiegeltjes erop.
Nu is alleen mijn oversized vintage leren jas, zonder dat ik het doorhad, hip. Ik was dit weekend sinds lange tijd in de stad en toen zag ik een heleboel jonge vrouwen in zwarte lange leren jassen dus blijkbaar doe ik ongevraagd mee aan een trend.
Dus je bent hip met je jas

dinsdag 20 april 2021 om 21:39
Verschrikkelijk. Hoop dat je weer veel aan de therapie gaat hebbenmoeras schreef: ↑20-04-2021 21:34Ik kan het je van harte aanbevelen. Ik heb een tijd therapie gehad, toen een tijdje niet en nu weer opnieuw in therapie. Het heeft mij al veel geholpen.
Loop nu op sommige punten toch weer vast vandaar opnieuw in therapie.
(mijn ex heeft mij meermaals lichamelijk mishandeld)
wij slapen nooit.

dinsdag 20 april 2021 om 21:41
Ik denk het wel, mijn eerdere ervaring met therapie is heel positief geweest.alongwiththesunshine schreef: ↑20-04-2021 21:39Verschrikkelijk. Hoop dat je weer veel aan de therapie gaat hebben
dinsdag 20 april 2021 om 21:59
Notebook is een film naar een boek van Nicholas Sparks. Daar zijn meerdere mooie films van, allen heel romantisch met een meestal verrassend einde: The Lucky One, the Best of me, Save Haven, the Longest Ride, the Choice, the Last Song..
Heb ze niet allemaal gezien nog.

dinsdag 20 april 2021 om 22:36
Ja echt prachtig... Daar dromen we allemaal van

dinsdag 20 april 2021 om 22:45
Ken de film niet maar ik droom van een "romantische man" en mijn vader is het perfecte voorbeeld, met 88 jaar koopt nog bijna elke maand bloemen voor mijn moeder, zegt nog vaak hoe mooi hij haar vindt en op haar verjaardag staat hij ook nu op zijn leeftijd nog heel vroeg op om slingers op te hangen zodat de kamer gezellig versierd is als ze uit bed komt, zo lief en dat na 60 jaar huwelijk!!! maar goed misschien zijn dit soort types eigenlijk een beetje uitgestorven, of iig moeilijk te vinden

dinsdag 20 april 2021 om 22:49
Ik vind de notebook ook erg mooi! Standaard tranen op het eind..
@Sodermalm, lastig allemaal! Ik herken het beetje, ik kan ook aardig onzeker worden als ik iemand écht leuk begin te vinden en zet iemand dan op een voetstuk. Maar dit waren allemaal ook vrij overheersende types, gevoel dat ik moest bijbenen. Dus ergens zijn dat situaties die vanaf begin niet goed zitten. In jouw geval zou je kunnen proberen om wat te relaxen, datefase is gewoon om elkaar te leren kennen en juist genieten! Nu zonde dat je het in je hoofd bijna beetje aan het verpesten bent en haar gaat afschrikken. Je kan geen controle hebben op de liefde, klinkt zweverig maar is wel zo.. (heb vaak genoeg zelf geprobeerd om de controle te hebben over iets).
@Moeras, wat heftig zeg van je ex. Goed dat je therapie hebt gevolgd, knuffel
En hopen dat dit weekend weer leuke date gaat worden! Wat gaan jullie eigenlijk doen?
Hier wat leuke contacten op tinder inmiddels
Merk dat ik eentje wel het ‘leukste’ vind en daar waarschijnlijk morgen mee bellen (zijn idee). Wel fijn, iemand z’n stem horen is erg belangrijk en kan het maken of breken. En het scheelt dan ook weer in echt afspreken als die klik er niet is
@Sodermalm, lastig allemaal! Ik herken het beetje, ik kan ook aardig onzeker worden als ik iemand écht leuk begin te vinden en zet iemand dan op een voetstuk. Maar dit waren allemaal ook vrij overheersende types, gevoel dat ik moest bijbenen. Dus ergens zijn dat situaties die vanaf begin niet goed zitten. In jouw geval zou je kunnen proberen om wat te relaxen, datefase is gewoon om elkaar te leren kennen en juist genieten! Nu zonde dat je het in je hoofd bijna beetje aan het verpesten bent en haar gaat afschrikken. Je kan geen controle hebben op de liefde, klinkt zweverig maar is wel zo.. (heb vaak genoeg zelf geprobeerd om de controle te hebben over iets).
@Moeras, wat heftig zeg van je ex. Goed dat je therapie hebt gevolgd, knuffel

Hier wat leuke contacten op tinder inmiddels

dinsdag 20 april 2021 om 22:51
Hoe lieffff is dat ..kes49240 schreef: ↑20-04-2021 22:45Ken de film niet maar ik droom van een "romantische man" en mijn vader is het perfecte voorbeeld, met 88 jaar koopt nog bijna elke maand bloemen voor mijn moeder, zegt nog vaak hoe mooi hij haar vindt en op haar verjaardag staat hij ook nu op zijn leeftijd nog heel vroeg op om slingers op te hangen zodat de kamer gezellig versierd is als ze uit bed komt, zo lief en dat na 60 jaar huwelijk!!! maar goed misschien zijn dit soort types eigenlijk een beetje uitgestorven, of iig moeilijk te vinden![]()
dinsdag 20 april 2021 om 23:48
Lekker van genieten!! Ben wel benieuwd naar m’n belletje van morgen, een stem is zo belangrijk.. Ben waar wel eens op afgeknapt, ik hou ook echt wel van een mooie diepe stem en leuke lach

woensdag 21 april 2021 om 07:29
Klopt wij hebben op zaterdag gebeld en zondag hadden we de date. Ik had zijn stem al gehoord van alle audio's. Toch is het fijn om met iemand te spreken om te kijken of je lekker kan kletsen met iemand.
woensdag 21 april 2021 om 13:30
Zou een beetje raar zijn mocht ik aan mijn wandel afspraak vragen om eerst eens te bellen denk ik
Hij stuurde me gisteravond wel 'slaap zacht' en hebben deze ochtend even over en weer gebabbeld over alles en nogwat.
Normaal gaat het niet verder dan 'op die dag daar op die parking voor een wandeling van zoveel km'.

Hij stuurde me gisteravond wel 'slaap zacht' en hebben deze ochtend even over en weer gebabbeld over alles en nogwat.
Normaal gaat het niet verder dan 'op die dag daar op die parking voor een wandeling van zoveel km'.

woensdag 21 april 2021 om 20:30
Die uit Eindhoven? Was inderdaad een schatje haha. Wel wat moeilijk te verstaan soms