Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

donderdag 29 april 2021 om 15:14
Mijn date is altijd zo lief om iets lekker mee te nemen wat hij zelf bakt. Daar is natuurlijk tijd en aandacht ingestoken. Nu leek het me leuk om ook iets speciaals te doen voor hem, bakken van lekkere dingen laat ik maar aan hem over.
Nu dacht ik misschien kan ik wel een houtskool tekening maken van onze eerste ontmoeting.
Zouden jullie dat leuk vinden om te krijgen?
Nu dacht ik misschien kan ik wel een houtskool tekening maken van onze eerste ontmoeting.

donderdag 29 april 2021 om 15:16
Het is iets persoonlijks dus dat zou ik waarderen. En het is leuk om een herinnering van de eerste date te hebben. Leuk idee!moeras schreef: ↑29-04-2021 15:14Mijn date is altijd zo lief om iets lekker mee te nemen wat hij zelf bakt. Daar is natuurlijk tijd en aandacht ingestoken. Nu leek het me leuk om ook iets speciaals te doen voor hem, bakken van lekkere dingen laat ik maar aan hem over.
Of misschien is er een bepaald drankje wat hij graag drinkt en kun je dat meenemen?

donderdag 29 april 2021 om 15:20
Hij drinkt net als ik graag kruidenthee, ik kan wel water en kruiden mee nemen en dan maak ik ook die houtskool tekening.
Nu de date dichterbij komt krijg ik er meer zin in. Dat is positief

donderdag 29 april 2021 om 15:38
Kan idd maar net zijn hoe je het uitlegt ja die zin..moeras schreef: ↑29-04-2021 15:07Het klinkt misschien gek wat ik nu zeg, je openingszin had op de een of andere reden toch zelf een kleine hint naar seks. Hoop dat je snapt wat ik daarmee bedoel. Als je jou zin vergelijkt met die zin die ik als suggestie gaf hoop ik dat het je het verschil in seksuele lading kan herkennen.
En verder wat een sukkel zeg, het gaat bij hem alleen om de seks. Die ben je ook liever kwijt dan rijk moet je maar denken.
Misschien kan je beter overstappen op een betaalde datingsite, daar zitten naar mijn mening meer serieuze mannen tussen.
Nou betaalde sites zijn niet veel beter hoor.. Ik heb Lexa een tijd geprobeerd maar loop ik tegen dezelfde dingen aan..
Dit was toevallig Facebook dating, maar op Tinder en Happn met abonnement hetzelfde..
1 pot nat haha..

donderdag 29 april 2021 om 15:41
Ja dat is leuk idd..
Leuk dat je er naar uitkijkt, zeker een goed teken.. Wanneer heb je de date?

donderdag 29 april 2021 om 15:42
Heel positief en leuk idee om dat zo te doen. Thermosfles heet water en kruidentheezakjes en misschien een lekkere koek er bij? Ik gok dat hij ook zal houden van havermoutpannenkoekjes? Lekker en gezond. Makkelijk te maken. Die heb ik ooit een hele stapel gebakken en meegenomen als lunch.

donderdag 29 april 2021 om 15:47
Goede ideeën, hier kan ik wel wat mee. Dank jeJulus schreef: ↑29-04-2021 15:42Heel positief en leuk idee om dat zo te doen. Thermosfles heet water en kruidentheezakjes en misschien een lekkere koek er bij? Ik gok dat hij ook zal houden van havermoutpannenkoekjes? Lekker en gezond. Makkelijk te maken. Die heb ik ooit een hele stapel gebakken en meegenomen als lunch.

donderdag 29 april 2021 om 15:49
Ik denk dat het een kwestie is van geluk hebben, soms moet je een hoop kikkers kussen voor je je prins tegen komt.Mimali schreef: ↑29-04-2021 15:38Kan idd maar net zijn hoe je het uitlegt ja die zin..
Nou betaalde sites zijn niet veel beter hoor.. Ik heb Lexa een tijd geprobeerd maar loop ik tegen dezelfde dingen aan..
Dit was toevallig Facebook dating, maar op Tinder en Happn met abonnement hetzelfde..
1 pot nat haha..

donderdag 29 april 2021 om 16:02
10 per jaar klinkt nou ook weer niet echt als veel.