Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1

Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.

Heftig dit wel..
Sophiever schreef:
11-07-2021 12:37
Dat ze geemotioneerd is door de aanslag op Peter en daarom haar zangkwaliteiten niet goed kan aanspreken. Ze kreeg poep reacties, laat zich kisten en laat haar tokkie kant zien.

Oh en behoorlijk tokkie ook zeg. Yuk.
We're just two lost souls
Raazz schreef:
11-07-2021 11:57
Waar gaat het nu over? Over Peter of racisme?
Dit topic gaat alle kanten op
Wat gaat de tijd snel. Over 2 dagen ligt Peter alweer een week in het ziekenhuis. Wat bid ik voor die man :gift:
redbulletje schreef:
11-07-2021 11:45
We wonen niet allemaal in de randstad...
Hebben onze allochtone burgemeesters wel jouw goedkeuring?
Een van hen is zelfs genomineerd voor beste van de wereld.
Turtlerain schreef:
11-07-2021 11:03
Het is maar de vraag hoe die sollicitant dat gezegd heeft. Hier wordt dat zo gezegd door een forumster, maar misschien is het vooral eigen interpretatie van die poster.
Daar heb je wel gelijk in.
Vooral omdat die forumster ook later zei hoe het echt was gezegd.
'het gaat niet om mij' maar wel huilend voor de camera. Het kan natuurlijk ook met een klein zinnetje op social media.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Lachattenoir schreef:
11-07-2021 13:00
Wat gaat de tijd snel. Over 2 dagen ligt Peter alweer een week in het ziekenhuis. Wat bid ik voor die man :gift:
Ja, het gaat heel snel.
Ben benieuwd wat de toekomst brengt.
Ik denk dat de oplossing simpel is, als niemand meer drugs afneemt verdwijnen de dealers en de grote jongens vanzelf.
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
*Hestia* schreef:
11-07-2021 13:46
Ik denk dat de oplossing simpel is, als niemand meer drugs afneemt verdwijnen de dealers en de grote jongens vanzelf.
Nee, want Nederland is ook doorvoerland en productieland.
watdachtjehiervan schreef:
11-07-2021 11:58
Dan heb je denk ik nog niet gehoord wat Glennis heeft gezegd over de aanslag op Peter?

Heb dat filmpje van Glennis bekeken en verwachtte iets heel schokkends of stoms…maar nee hoor, ze is inderdaad emotioneel en reageert daarna op haar manier op haters. Maar goed, mensen mogen haar nou eenmaal niet en dan is alles wat ze doet stom.
Ik vind die opmerking van Olcay nog steeds stommer :biggrin:
amarna schreef:
11-07-2021 13:13
Aboutaleb vind ik een prima burgemeester en die valt in 't kader de juiste man op de juiste plek.
redbulletje schreef:
11-07-2021 15:35
Aboutaleb vind ik een prima burgemeester en die valt in 't kader de juiste man op de juiste plek.
Inderdaad net als Marcouch.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
redbulletje schreef:
11-07-2021 15:35
Volledig met je eens
minnimouse schreef:
11-07-2021 09:24
Ja sinds een paar maanden. Echt verschrikkelijk.
Ja volgens mij sinds de ophef rond Bilal is zet ze zichzelf in the picture.
Is in het roddeltopic ook al een keer gezegd maar zij raakt steeds meer naar de achtergrond en probeert op deze manier in beeld te blijven. Ondertussen ook haar eigen kleding promoten.
Soms moeten mensen gewoon accepteren dat ze geen ster zijn en het ook niet gaan worden.
Olçay is bevriend met vriendin Peter R en met Peter zelf dus enig recht van spreken heeft ze wel. Enkele medewerkers daar zijn oud-collega’s van mij. Ik wed dat ze wel wilden uitzenden maar niet mochten. Ik weet ook dat ze alles zullen aangrijpen om niet de mond gesnoerd te worden. Bommelding, aanslag…het mag wel eens klaar zijn. 3 maanden in een isoleercel met Taghi
huiskwijt65 wijzigde dit bericht op 11-07-2021 16:16
1.47% gewijzigd
Rosabella1 schreef:
11-07-2021 15:39
Inderdaad net als Marcouch.
Idd! Weet niet hoe die verkiezing is afgelopen,maar een uitstekende burgemeester
"Ahmed Marcouch maakt kans op titel beste burgemeester van de wereld "
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -de-wereld
Vraag blijft,why is the rum gone?
Huiskwijt65 schreef:
11-07-2021 16:15
Olçay is bevriend met vriendin Peter R en met Peter zelf dus enig recht van spreken heeft ze wel. Enkele medewerkers daar zijn oud-collega’s van mij. Ik wed dat ze wel wilden uitzenden maar niet mochten. Ik weet ook dat ze alles zullen aangrijpen om niet de mond gesnoerd te worden. Bommelding, aanslag…het mag wel eens klaar zijn. 3 maanden in een isoleercel met Taghi

Olcay heeft geen enkel recht van spreken, dan kan de vriendin van Peter echt prima zelf.
Daarnaast blijft die al 6 jaar in de anonimiteit en ook daar zal ze zelf over beslist hebben.
Huiskwijt65 schreef:
Gewoon z'n eten laten vergiftigen en het melden als een hartstilstand.
Nighttripper schreef:
11-07-2021 16:16
Idd! Weet niet hoe die verkiezing is afgelopen,maar een uitstekende burgemeester
"Ahmed Marcouch maakt kans op titel beste burgemeester van de wereld "
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -de-wereld
Bijzonder gezien Rotterdam DE drugshaven van Nederland is.
Marcouch ken ik niet, maar Aboutaleb komt regelmatig op een positieve manier in 't nieuws. Toen met die grote demonstraties die hij wél in de kiem wist te smoren terwijl Femke een slappe vaatdoek beleid voert bijv.
Huiskwijt65 schreef:

Ja, dus. en? Dit is niet aan vrienden om uit te spreken.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Huiskwijt65 schreef:
11-07-2021 16:26
Bijzonder gezien Rotterdam DE drugshaven van Nederland is.
Uh… hij is burgemeester van Arnhem
Lilly1234 schreef:
11-07-2021 15:59
Ja volgens mij sinds de ophef rond Bilal is zet ze zichzelf in the picture.
Is in het roddeltopic ook al een keer gezegd maar zij raakt steeds meer naar de achtergrond en probeert op deze manier in beeld te blijven. Ondertussen ook haar eigen kleding promoten.
Soms moeten mensen gewoon accepteren dat ze geen ster zijn en het ook niet gaan worden.
Ik vind het vooral onsmakelijk omdat zij drama bij anderen (Hazes, Lil Kleine, Peter R. de Vries) aangrijpt om zichzelf in the picture te zetten terwijl ze tot op zekere hoogte zelf ook onderdeel was van die showbizzkliek. En nu ze in de vergetelheid dreigt te raken gaat ze dit doen.
Inderdaad, accepteer dat dit niets wordt en zoek een normale baan.
amarna schreef:
11-07-2021 13:13

Aboutaleb, fijne man vind ik dat.
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
Lachattenoir schreef:
11-07-2021 13:00
nou idd time flies. En hopelijk gaat het zometeen de betere kant op voor hem en fam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven