De verraders 2026
zondag 15 maart 2026 om 19:55
Klopt het dat er hier nog geen topic over is? (Als wel, dan mag ie weer weg.) Kijkt er nog iemand?! Ik ben zelf net begonnen, vandaar dat ik er een topic over zocht. Dit zijn de kandidaten in ieder geval:
Robert van Hemert (zanger)
Beau Schneider (acteur) verbannen
Geza Weisz (acteur)
Boyan Ephraim (nieuwslezer) verbannen
Milo ter Reegen (zanger) vermoord
Sjaak (rapper) verbannen
Amy Vol (zanger) verbannen
Roos Schlikker (columnist)
Kimmylien Nguyen (realityster) vermoord
Ellemieke Vermolen (schrijver)
Mariana Verkerk (voormalig model) verbannen
Raisha Zeegelaar (presentator) vermoord
Juultje Tieleman (influencer) vermoord
Denise Laan (opsporingsdeskundige) ontmaskerd
Emms (rapper) vermoord
Tess Wester (voormalig atleet) vermoord
London Loy (kok)
Roelof Hemmen (voormalig nieuwslezer) ontmaskerd
Danielle van Grondelle (model) dubbele beenbreuk
Birgit Schuurman (zanger) vermoord
Henk Krol (voormalig politicus) verbannen
Thomas van der Vlugt (presentator) verbannen
Het is nu elke dinsdag, woensdag en donderdag op RTL4.
Robert van Hemert (zanger)
Beau Schneider (acteur) verbannen
Geza Weisz (acteur)
Boyan Ephraim (nieuwslezer) verbannen
Milo ter Reegen (zanger) vermoord
Sjaak (rapper) verbannen
Amy Vol (zanger) verbannen
Roos Schlikker (columnist)
Kimmylien Nguyen (realityster) vermoord
Ellemieke Vermolen (schrijver)
Mariana Verkerk (voormalig model) verbannen
Raisha Zeegelaar (presentator) vermoord
Juultje Tieleman (influencer) vermoord
Denise Laan (opsporingsdeskundige) ontmaskerd
Emms (rapper) vermoord
Tess Wester (voormalig atleet) vermoord
London Loy (kok)
Roelof Hemmen (voormalig nieuwslezer) ontmaskerd
Danielle van Grondelle (model) dubbele beenbreuk
Birgit Schuurman (zanger) vermoord
Henk Krol (voormalig politicus) verbannen
Thomas van der Vlugt (presentator) verbannen
Het is nu elke dinsdag, woensdag en donderdag op RTL4.
marindah wijzigde dit bericht op 01-04-2026 22:10
18.14% gewijzigd
Such fun!1
zondag 15 maart 2026 om 20:01
Nou daar twijfel ik niet over hoor
Ja veel kandidaten inderdaad. Maar ik vind het wel weer leuk.
zondag 15 maart 2026 om 20:21
Ik kijk dan weer graag naar de UK versie vanwege claudia Winkleman. Misschien moet ik toch de amerikaanse nog een kans geven. Heb hem vorig seizoen niet afgekeken,
Hele grote groep idd deze keer en de helft kende ik niet
zondag 15 maart 2026 om 20:37
Ik kijk ook.
Ik vind het ook een hele grote groep.
Ik vind de verraders geen leuke mensen.
Het past ook niet bij Roelof, vind ik.
Ik heb hem nog in mijn hoofd zitten van Expeditie Robinson.
En Denise vind ik niet sympathiek. Ik hoop dat zij snel ontmaskerd wordt .
Ik vroeg me ook af of ze nou echt in die kist een hele nacht moesten doorbrengen.
Maar ze zagen er goed uit bij het ontbijt. Dus het lijkt me niet.
Ik vind het ook een hele grote groep.
Ik vind de verraders geen leuke mensen.
Het past ook niet bij Roelof, vind ik.
Ik heb hem nog in mijn hoofd zitten van Expeditie Robinson.
En Denise vind ik niet sympathiek. Ik hoop dat zij snel ontmaskerd wordt .
Ik vroeg me ook af of ze nou echt in die kist een hele nacht moesten doorbrengen.
Maar ze zagen er goed uit bij het ontbijt. Dus het lijkt me niet.
zondag 15 maart 2026 om 20:44
Nee, natuurlijk hebben ze niet de hele nacht in de kist gelegen. Ik vond het juist zo flauw dat ze dat ons wilde doen geloven. Maar blijkbaar trappen sommige kijkers er toch in.
Ik vind de UK serie het leukst, daar kwamen ook de doodskisten in voor, maar ik vond deze afleveringen toch ook wel vermakelijk.
Ik vind de UK serie het leukst, daar kwamen ook de doodskisten in voor, maar ik vond deze afleveringen toch ook wel vermakelijk.
zondag 15 maart 2026 om 20:52
Mousse28 schreef: ↑15-03-2026 20:44Nee, natuurlijk hebben ze niet de hele nacht in de kist gelegen. Ik vond het juist zo flauw dat ze dat ons wilde doen geloven. Maar blijkbaar trappen sommige kijkers er toch in.
Die hebben wij ook dit jaar gezien, dat was echt de beste die ik ooit gezien heb!
Such fun!1
zondag 15 maart 2026 om 20:54
Uiteraard lagen ze niet een hele nacht in die doodskisten. Ik vond het ook erg theatraal en raar om het zo te doen lijken.
Wat is die Emms trouwens een vervelend mannetje. Zo aanvallend en drammerig/pesterig doorgaan tegen Boyan, terwijl Boyan al een paar keer excuses had aangeboden. En Roelof en Elsemieke zitten ook in mijn irritatiezone. Dat kattige en onaardige gedoe toen ze in het bos schilden mochten verdelen, bah. Ze gunnen een ander niks. Ik vind het geen leuke club mensen dit keer. Jammer.
Wat is die Emms trouwens een vervelend mannetje. Zo aanvallend en drammerig/pesterig doorgaan tegen Boyan, terwijl Boyan al een paar keer excuses had aangeboden. En Roelof en Elsemieke zitten ook in mijn irritatiezone. Dat kattige en onaardige gedoe toen ze in het bos schilden mochten verdelen, bah. Ze gunnen een ander niks. Ik vind het geen leuke club mensen dit keer. Jammer.
zondag 15 maart 2026 om 22:46
Ik kijk ook weer.
Ellemieke en Denise zitten in mijn irritatiezone. Ik begrijp Denise niet met haar achtergrond dat ze denkt dat ze er mee weg kan komen om niemand te verdenken. Zo ongeloofwaardig en niet bepaald tactisch. Het voelt alsof ze geen enkel moeite doet om het spel te spelen.
Ellemieke poew pittig ding. Ze is leuker als ze niets zegt.
Ik ben wel heel benieuwd hoe ver dit grote groep kan gaan en of het spannend gaat worden. Minst leuke aan verraders vind ik het spel gedeelte dus ik hoop op iets meer spanning of korte spellen.
Ellemieke en Denise zitten in mijn irritatiezone. Ik begrijp Denise niet met haar achtergrond dat ze denkt dat ze er mee weg kan komen om niemand te verdenken. Zo ongeloofwaardig en niet bepaald tactisch. Het voelt alsof ze geen enkel moeite doet om het spel te spelen.
Ellemieke poew pittig ding. Ze is leuker als ze niets zegt.
Ik ben wel heel benieuwd hoe ver dit grote groep kan gaan en of het spannend gaat worden. Minst leuke aan verraders vind ik het spel gedeelte dus ik hoop op iets meer spanning of korte spellen.
maandag 16 maart 2026 om 09:05
maandag 16 maart 2026 om 11:08
Ellemieke vind ik ook irritant. Ik kan niet naar haar luisteren (en ook niet naar haar kijken overigens).
Denise vind ik ook irritant.
Birgit en nog een paar zijn inderdaad nauwelijks in beeld. Mijn theorie is dat ze er dan voorlopig nog niet uitliggen.
Jammer dat Thomas verbannen is.
Milo zit aardig op het juiste spoor, maar moet daardoor wel uitkijken.
maandag 16 maart 2026 om 14:50
Ik deel jou theorie. Vaak degene die er snel uitliggen komen die aflevering vaak in beeld. Maar mijn god wat lijkt Birgit veel op haar zus.Pelle schreef: ↑16-03-2026 11:08Ellemieke vind ik ook irritant. Ik kan niet naar haar luisteren (en ook niet naar haar kijken overigens).
Denise vind ik ook irritant.
Birgit en nog een paar zijn inderdaad nauwelijks in beeld. Mijn theorie is dat ze er dan voorlopig nog niet uitliggen.
Jammer dat Thomas verbannen is.
Milo zit aardig op het juiste spoor, maar moet daardoor wel uitkijken.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Ok, ik word een probleem.
dinsdag 17 maart 2026 om 08:15
Dat programma ken ik niet. Maar London heb ik ook gezien in Special forces en expeditie Robinson.
En hij heeft ook meegedaan aan Dance dance dance. En uiteraard aan diverse kookprogramma’s.
Maar bij de meeste deelnemers kun je zo’n lijstje maken.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in