Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic - 4

02-05-2026 09:12 655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Ik heb ook een pakketje die terugkomt.
Eind Juni verstuurd met vinted go. Dame wou het snel hebben (waarom kies je dan voor vinted go denk ik dan) en wat denk je - weken over gedaan om eindelijk afgeleverd te worden

nu komt ie retour. Want mevrouw is met vakantie
zo irritant
gelukkig is het een item wat ik daarna weer makkelijk verkocht ga krijgen, maar toch...
Azijnpisser kocht een boek van me. €1 zonder verzendkosten. Het isbn nummer stond er uiteraard bij en het is een boek uit 2016 in de staat 'goed'.
Echt helemaal keurig, de rug zonder deuken, kaft helemaal gaaf. ja het papier was al iets verkleurd. Drie foto's van het boek in de advertentie.

Geeft die man me 3 sterren :roll: het boek was een beetje oud maar wel blij mee.

Als ik dat geweten had had ik dat boek bij het oud papier gegooid.
fanatic schreef:
18-07-2026 10:28
Ik heb ook een pakketje die terugkomt.
Eind Juni verstuurd met vinted go. Dame wou het snel hebben (waarom kies je dan voor vinted go denk ik dan) en wat denk je - weken over gedaan om eindelijk afgeleverd te worden

nu komt ie retour. Want mevrouw is met vakantie
zo irritant
gelukkig is het een item wat ik daarna weer makkelijk verkocht ga krijgen, maar toch...
Oh ja dat is wel irritant inderdaad. Ik heb dat ook vaak. De vraag of ik snel kan versturen want snel nodig en dan kiezen ze vervolgens vinted go. Heel bijzonder...

Mijn pakketje is volgens de track en trace gisterenavond weggebracht in een locker, dus het is in elk geval onderweg. 🎉

En die 3 sterren bij dat boek zijn ook flauw idd.
In Frankrijk zijn overal Mondial relay punten dus snap de populariteit.

Het mondial relay punt hier is met de noorderzon vertrokken. Veel gedupeerden, ook UPS enz.
Ja hier zit gelukkig wel een punt in de buurt, maar mijn koper van net gaat nu ook even moeten wachten tot ik donderdag weer op kantoor ben. 🫣
En als koper vind ik mondial trouwens zeker wel fijn. Over het algemeen gaat dat best snel vanuit België en Frankrijk.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven