HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
vrijdag 31 juli 2009 om 22:49
quote:minny schreef op 31 juli 2009 @ 22:47:
Hey, dat is leuk van man, Zuig. Ik zou dat aanbod aannemen hoor Tuurlijk Min, wat dacht je wat? Ik neem van hem elk aanbod aan, wat dat ook moge zijn...
Hey, dat is leuk van man, Zuig. Ik zou dat aanbod aannemen hoor Tuurlijk Min, wat dacht je wat? Ik neem van hem elk aanbod aan, wat dat ook moge zijn...
zuigstengel wijzigde dit bericht op 31-07-2009 22:49
Reden: hangen hangen hangen hangen.................
Reden: hangen hangen hangen hangen.................
% gewijzigd
vrijdag 31 juli 2009 om 22:52
quote:Nijntje schreef op 31 juli 2009 @ 14:34:
Demo, waarom ga je niet meee!?!Veel te grote groep voor mij, ben ik te verlegen voor ... kun je kleine Nijn thuis laten, heb je mij aan je rokken klitten
Ik weet niet hoe hyves werkt
Demo, waarom ga je niet meee!?!Veel te grote groep voor mij, ben ik te verlegen voor ... kun je kleine Nijn thuis laten, heb je mij aan je rokken klitten
Ik weet niet hoe hyves werkt
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
vrijdag 31 juli 2009 om 23:13
quote:Demoiselle schreef op 31 juli 2009 @ 22:52:
[...]
Veel te grote groep voor mij, ben ik te verlegen voor ... kun je kleine Nijn thuis laten, heb je mij aan je rokken klitten
Ik weet niet hoe hyves werkt er zijn vast wel forummers die je dat haarfijn kunnen uitleggen
[...]
Veel te grote groep voor mij, ben ik te verlegen voor ... kun je kleine Nijn thuis laten, heb je mij aan je rokken klitten
Ik weet niet hoe hyves werkt er zijn vast wel forummers die je dat haarfijn kunnen uitleggen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 31 juli 2009 om 23:26
quote:summerxx schreef op 31 juli 2009 @ 22:39:
Hee dames, ik vind het niet zo prettig dat ik elke keer mijn naam voorbij zie komen bij het reistraject. Kunnen we ons wat betreft reistrajecten bespreken / afspraken maken daarover beperken tot de hyve? Dat wilde ik ook al opmerken maar zie dat het al veranderd is. De groep wordt steeds groter, leuk hoor!
Hee dames, ik vind het niet zo prettig dat ik elke keer mijn naam voorbij zie komen bij het reistraject. Kunnen we ons wat betreft reistrajecten bespreken / afspraken maken daarover beperken tot de hyve? Dat wilde ik ook al opmerken maar zie dat het al veranderd is. De groep wordt steeds groter, leuk hoor!
vrijdag 31 juli 2009 om 23:29
MdK is aangemeld, door de ballotasie en heeft zich in het voorstelrondje gemeld. Niet zeuren dat ik er irl zo uitzie, mijn ladyshave was toen stuk:
/ Heeft de meisjes van Afvallen met Boer Zoekt Vrouw (inmiddels boeren, bieren en bitterballen) ontmoet en da's erg goed bevallen. Werd zelfs op de verjaardag van een van hen voorgesteld als: "Nou en dit is MdK, da's een van mijn gedownloade vriendinnen"
/ Heeft de meisjes van Afvallen met Boer Zoekt Vrouw (inmiddels boeren, bieren en bitterballen) ontmoet en da's erg goed bevallen. Werd zelfs op de verjaardag van een van hen voorgesteld als: "Nou en dit is MdK, da's een van mijn gedownloade vriendinnen"
vrijdag 31 juli 2009 om 23:37