Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 13 augustus 2009 om 18:27
donderdag 13 augustus 2009 om 19:55
Nou ik heb een DIP. Word nu meegesleept naar een verjaardag, heb echt zin in al die tantes. NOT...
Baas van Mr X belde ook nog (had mijn nummer aan iemand ontfutseld), waarom ik daar nooit meer kom chillen. Baas weet niet dat wij buiten werktijd van Mr X heel andere dingen deden dan een beetje kletsen...
*zucht*
Baas van Mr X belde ook nog (had mijn nummer aan iemand ontfutseld), waarom ik daar nooit meer kom chillen. Baas weet niet dat wij buiten werktijd van Mr X heel andere dingen deden dan een beetje kletsen...
*zucht*
donderdag 13 augustus 2009 om 20:29
Djeez Frizz, tantes EN een sms van baas van X zou hier ook genoeg reden zijn om in een dip te schieten ja...
Kan je echt niet onder die verjaardag uit om je vervolgens te verschansen op de bank met een wijntje en een heule grote reep chocolade?
*newsflash*
Date is hier officieel....zondagavond 20.00 op het strand
Ben ik een onwijze droeftoeter als ik zeg dat ik er eigenlijk niet zo heel veel zin in heb?
Kan je echt niet onder die verjaardag uit om je vervolgens te verschansen op de bank met een wijntje en een heule grote reep chocolade?
*newsflash*
Ben ik een onwijze droeftoeter als ik zeg dat ik er eigenlijk niet zo heel veel zin in heb?
donderdag 13 augustus 2009 om 20:30
Hey Frizzy, ben ik weer! Haha, ben echt te kansloos bezig vandaag, zit al de hele dag te studeren (lees:forummen). Aangezien ik vandaag in de relativeermodus zit, wil ik je even een hart onder de riem steken. Ik ben vrij nieuw op het forum, althans ik word steeds actiever, maar ik weet niet de achtergrond van mr X. Alleen dus dat hij geen relatie wil. Lastig is dat he. Maar zolang je nog met mr X in je hoofd zit, loop je straks de ware mis. Je verdient iemand die honderd procent voor je gaat en voor minder moet je het niet doen! Geloof me ik heb ook in dergelijke situaties gezeten en nog soms heb ik het moeilijk met de laatste man die ik uit mijn leven heb moeten bannen. Maar you know what, tijd heelt alle wonden, het klinkt heel cliche i know, maar echt het gaat over. Wel met ups en downs, maar het gaat over. En daarbij voel je je in the end alleen maar beter en sterker! Er zijn nu hele dagen dat ik niet aan hem denk, dat hij niet eens in mij opkomt als ik bv een slok op heb (tja dat zijn voor mij altijd de lastige momenten haha). En als jullie bij elkaar passen komt hij echt wel weer terug hoor! Echt. En anders blijft hij maar lekker, zijn verlies! En wat betreft verjaardag, tja het leven bestaat nou eenmaal ook uit verplichtingen. Even doorbijten, je gezicht laten zien, dat vindt familie nou eenmaal fijn. Dan heb jij ook weer een goede daad gedaan. Het is niet anders..Nou, kop op! Je bent al de hele dag zo goed bezig. Schouders eronder en gaan!
donderdag 13 augustus 2009 om 20:34
Mwahh....gevoelletje
Ik weet het echt niet precies, geloof dat tie een tikkie te niet mijn type is.
Waarom ik in godsnaam wilde afspreken weet ik eigenlijk ook niet
Aan de andere kant,tis maar een drankje.
Ben zo weer in de casa als het niets is
*duikt op de bank voor lipstick jungle*
Ik weet het echt niet precies, geloof dat tie een tikkie te niet mijn type is.
Waarom ik in godsnaam wilde afspreken weet ik eigenlijk ook niet
Aan de andere kant,tis maar een drankje.
Ben zo weer in de casa als het niets is
*duikt op de bank voor lipstick jungle*
donderdag 13 augustus 2009 om 20:37
donderdag 13 augustus 2009 om 20:43
quote:Kym schreef op 13 augustus 2009 @ 20:42:
Hah, Summer, you didn't change at all
Ga dan niet muts, zonde van je avond!
Tis niks en het wordt niks met mij hihihi...
En tis ook wel waar wat Sky zegt, de buit is binnen...niet meer interessant...
Waar is Suup als je haar nodig hebt.
Die heeft gewoon mannen afgezworen...HEERLIJK lijkt me dat!
Hah, Summer, you didn't change at all
Ga dan niet muts, zonde van je avond!
Tis niks en het wordt niks met mij hihihi...
En tis ook wel waar wat Sky zegt, de buit is binnen...niet meer interessant...
Waar is Suup als je haar nodig hebt.
Die heeft gewoon mannen afgezworen...HEERLIJK lijkt me dat!
donderdag 13 augustus 2009 om 21:33
Goed VWM,
We hebben weer 2x gedate en toen zijn we gaan praten
Echt gaan praten
En das moeilijk want wat ken je elkaar nu?
Hij vertelde dat hij schrik van de heftigheid aan gevoelens, maar ook zag dat ik nogal tegen die 180 km zat aan te hikken.
Daar kwam voor mij bij dat hij nu een hele drukke baan heeft,en als hij eventueel deze kant op komt dat niet minder gaat worden.
Kortom beren op de weg.
Stolconclusie:
We vinden elkaar heel leuk en willen best moeite voor elkaar doen, maar niet zoveel moeite
Er zitten te veel dingetjes momenteel.
Verwachting is dat hij begin volgend jaar deze kant op komt en hier zijn eigen zaak op gaat zetten.
Als het meant to be is komen we elkaar wel tegen.
Affin weken geen contact gehad, en sinds de Tour de France (waar hij was voor werk) weer een beetje aan het bellen.
Niets afgesproken, gewoon elke keer van doe praatje pot verhaaltjes
We hebben weer 2x gedate en toen zijn we gaan praten
Echt gaan praten
En das moeilijk want wat ken je elkaar nu?
Hij vertelde dat hij schrik van de heftigheid aan gevoelens, maar ook zag dat ik nogal tegen die 180 km zat aan te hikken.
Daar kwam voor mij bij dat hij nu een hele drukke baan heeft,en als hij eventueel deze kant op komt dat niet minder gaat worden.
Kortom beren op de weg.
Stolconclusie:
We vinden elkaar heel leuk en willen best moeite voor elkaar doen, maar niet zoveel moeite
Er zitten te veel dingetjes momenteel.
Verwachting is dat hij begin volgend jaar deze kant op komt en hier zijn eigen zaak op gaat zetten.
Als het meant to be is komen we elkaar wel tegen.
Affin weken geen contact gehad, en sinds de Tour de France (waar hij was voor werk) weer een beetje aan het bellen.
Niets afgesproken, gewoon elke keer van doe praatje pot verhaaltjes
donderdag 13 augustus 2009 om 22:04
donderdag 13 augustus 2009 om 22:50
quote:matamata schreef op 13 augustus 2009 @ 22:33:
Hallo Allemaal,
Een nieuw topic dus
. Schone, schone, schone lei!!!!
Eventjes snel gepost, maar ik zal binnenkort weer wat posten. Ben jullie niet vergeten hoor. En oja, haha, jong blaadje is nog steeds in beeld.
YES! Blij jou hier te zien!
Kom je gauw vertellen over JB? Nieuwsgierig!
Hallo Allemaal,
Een nieuw topic dus

Eventjes snel gepost, maar ik zal binnenkort weer wat posten. Ben jullie niet vergeten hoor. En oja, haha, jong blaadje is nog steeds in beeld.
YES! Blij jou hier te zien!
Kom je gauw vertellen over JB? Nieuwsgierig!
donderdag 13 augustus 2009 om 22:53
quote:Summerdance schreef op 13 augustus 2009 @ 22:04:
Kan ook gewoon zijn dat ik dacht dat ik het opschreef hoor....gister al een flesje wijn op tijdens het forummen.
Wel onwijs lekker dat je gewoon (of nou ja gewoon,als het niet wegvalt dan) internet daar hebt zeg...
Mis je Nederland heel erg?
Ah, aan die wijn kan het dus ook nog eventueel liggen ja
Ja, inderdaad dolgelukkig hier ook met internet. Wat moet ik immers zonder?
En NL missen, nee, niet echt. Hoeft toch ook helemaal niet, met internet!
Kan ook gewoon zijn dat ik dacht dat ik het opschreef hoor....gister al een flesje wijn op tijdens het forummen.
Wel onwijs lekker dat je gewoon (of nou ja gewoon,als het niet wegvalt dan) internet daar hebt zeg...
Mis je Nederland heel erg?
Ah, aan die wijn kan het dus ook nog eventueel liggen ja
Ja, inderdaad dolgelukkig hier ook met internet. Wat moet ik immers zonder?
En NL missen, nee, niet echt. Hoeft toch ook helemaal niet, met internet!
donderdag 13 augustus 2009 om 23:19
quote:Summerdance schreef op 13 augustus 2009 @ 20:29:
Djeez Frizz, tantes EN een sms van baas van X zou hier ook genoeg reden zijn om in een dip te schieten ja...
*newsflash*
Ik ben braaf gegaan. En weet je wat? Het viel wel mee. Kon met de 'jonkies' chillen, tantes ver uit de buurt. En thank god, neef is ook weer single dus was niet de enige zieligerd (want de familie vindt het maar wát raar dat ik zo lang single ben).
Sum geen zin? Ik ga ff lezen of je jezelf verderop nader verklaart.
*newsflash*
Ik ben braaf gegaan. En weet je wat? Het viel wel mee. Kon met de 'jonkies' chillen, tantes ver uit de buurt. En thank god, neef is ook weer single dus was niet de enige zieligerd (want de familie vindt het maar wát raar dat ik zo lang single ben).
Sum geen zin? Ik ga ff lezen of je jezelf verderop nader verklaart.
donderdag 13 augustus 2009 om 23:22
quote:sky04 schreef op 13 augustus 2009 @ 20:30:
Hey Frizzy, ben ik weer! Haha, ben echt te kansloos bezig vandaag, zit al de hele dag te studeren (lees:forummen). Aangezien ik vandaag in de relativeermodus zit, wil ik je even een hart onder de riem steken. Ik ben vrij nieuw op het forum, althans ik word steeds actiever, maar ik weet niet de achtergrond van mr X. Alleen dus dat hij geen relatie wil. Lastig is dat he. Maar zolang je nog met mr X in je hoofd zit, loop je straks de ware mis. Je verdient iemand die honderd procent voor je gaat en voor minder moet je het niet doen! Geloof me ik heb ook in dergelijke situaties gezeten en nog soms heb ik het moeilijk met de laatste man die ik uit mijn leven heb moeten bannen. Maar you know what, tijd heelt alle wonden, het klinkt heel cliche i know, maar echt het gaat over. Wel met ups en downs, maar het gaat over. En daarbij voel je je in the end alleen maar beter en sterker! Er zijn nu hele dagen dat ik niet aan hem denk, dat hij niet eens in mij opkomt als ik bv een slok op heb (tja dat zijn voor mij altijd de lastige momenten haha). En als jullie bij elkaar passen komt hij echt wel weer terug hoor! Echt. En anders blijft hij maar lekker, zijn verlies! En wat betreft verjaardag, tja het leven bestaat nou eenmaal ook uit verplichtingen. Even doorbijten, je gezicht laten zien, dat vindt familie nou eenmaal fijn. Dan heb jij ook weer een goede daad gedaan. Het is niet anders..Nou, kop op! Je bent al de hele dag zo goed bezig. Schouders eronder en gaan!Sky wat ben je een lieverd zeg! En wat je schrijft is een waarheid als een koe. Ik verdien natuurlijk iemand die helemaal voor mij gaat... Nu lijk ik meer opvulling voor hem, als ie een gaatje over heeft mag ik het opvullen. Eigenlijk geloof ik dat ik nu hém niet echt mis, meer de smsjes, haha...
Hey Frizzy, ben ik weer! Haha, ben echt te kansloos bezig vandaag, zit al de hele dag te studeren (lees:forummen). Aangezien ik vandaag in de relativeermodus zit, wil ik je even een hart onder de riem steken. Ik ben vrij nieuw op het forum, althans ik word steeds actiever, maar ik weet niet de achtergrond van mr X. Alleen dus dat hij geen relatie wil. Lastig is dat he. Maar zolang je nog met mr X in je hoofd zit, loop je straks de ware mis. Je verdient iemand die honderd procent voor je gaat en voor minder moet je het niet doen! Geloof me ik heb ook in dergelijke situaties gezeten en nog soms heb ik het moeilijk met de laatste man die ik uit mijn leven heb moeten bannen. Maar you know what, tijd heelt alle wonden, het klinkt heel cliche i know, maar echt het gaat over. Wel met ups en downs, maar het gaat over. En daarbij voel je je in the end alleen maar beter en sterker! Er zijn nu hele dagen dat ik niet aan hem denk, dat hij niet eens in mij opkomt als ik bv een slok op heb (tja dat zijn voor mij altijd de lastige momenten haha). En als jullie bij elkaar passen komt hij echt wel weer terug hoor! Echt. En anders blijft hij maar lekker, zijn verlies! En wat betreft verjaardag, tja het leven bestaat nou eenmaal ook uit verplichtingen. Even doorbijten, je gezicht laten zien, dat vindt familie nou eenmaal fijn. Dan heb jij ook weer een goede daad gedaan. Het is niet anders..Nou, kop op! Je bent al de hele dag zo goed bezig. Schouders eronder en gaan!Sky wat ben je een lieverd zeg! En wat je schrijft is een waarheid als een koe. Ik verdien natuurlijk iemand die helemaal voor mij gaat... Nu lijk ik meer opvulling voor hem, als ie een gaatje over heeft mag ik het opvullen. Eigenlijk geloof ik dat ik nu hém niet echt mis, meer de smsjes, haha...
donderdag 13 augustus 2009 om 23:23