Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 26 augustus 2009 om 22:25
woensdag 26 augustus 2009 om 22:28
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2009 @ 22:23:
Das toch ook grappig, ik las steeds Bea maar er staat Bella... Sorry!
Oh ik ken het, werk ook in een mannenwereld en pakte het eerst ook zo aan. Weet je wat het ook is, wij vrouwen maken er een heel ding van, van dat afwijzen. We gaan ons helemaal bezig houden met die ander. Alsof we in zijn hoofd kunnen kijken!
Maar vaak is tegen een man zeggen: 'Dit wil ik niet.', of 'Dit vind ik niet leuk/prettig/fijn.', of 'Hier ben ik niet van gediend.' al genoeg, MITS je een serieus gezicht trekt en ze erbij aankijkt. Hele verhalen zijn niet nodig.
Das denk ik het belangrijkste.
als je serieus genomen wilt worden zal je zelf ook serieus over moeten komen.
Weten jullie dat dat een fout is die ik zelf jaren lang gemaakt heb.
Alles maar met een lach zeggen, omdat ik bang was niet aardig gevonden te worden.
Maar het is moeilijk een grens aangeven met een lach die eigenlijk wil zeggen, lach gezellig met me mee, je hoeft me niet serieus te nemen.
Dat was 1 van de wijste lessen die ik heb geleerd van mijn psych.
Wees serieus over voor jou belangrijke zaken!
Das toch ook grappig, ik las steeds Bea maar er staat Bella... Sorry!
Oh ik ken het, werk ook in een mannenwereld en pakte het eerst ook zo aan. Weet je wat het ook is, wij vrouwen maken er een heel ding van, van dat afwijzen. We gaan ons helemaal bezig houden met die ander. Alsof we in zijn hoofd kunnen kijken!
Maar vaak is tegen een man zeggen: 'Dit wil ik niet.', of 'Dit vind ik niet leuk/prettig/fijn.', of 'Hier ben ik niet van gediend.' al genoeg, MITS je een serieus gezicht trekt en ze erbij aankijkt. Hele verhalen zijn niet nodig.
Alles maar met een lach zeggen, omdat ik bang was niet aardig gevonden te worden.
Maar het is moeilijk een grens aangeven met een lach die eigenlijk wil zeggen, lach gezellig met me mee, je hoeft me niet serieus te nemen.
woensdag 26 augustus 2009 om 22:29
@ frizz.. Oke je hebt ook wel gelijk..
Ik denk dat mevrouwtje X zichzelf in de problemen heeft gewerkt.. Want in haar situatie kan ze ook geen stappen meer ondernemen.. grote kans dat als zij nu eerlijk gaat zijn, en om raad gaat vragen bij supervisie dat ze op het matje geroepen wordt.. en dat het miss wel haar baan gaat kosten..
Omdat ze vanaf het begin eerlijk had moeten zijn.. iniedergeval tegenover supervisie en collegas over haar gevoelens..
Dus ik denk dat zij nu ook mijn laatse maanden ' aan het uit zitten is"
En inderdaad doordat zij vanwege welke reden dan ook niet naar behoren gehandelt heeft, ben ik nu wel de dupe van haar keuzes...
En dan moet ik dus inderdaad voor mezelf opkomen!!
Dank je voor het relativeren weer! had ik weer even nodig...
Ik zei al Verliefdheid en assertiviteit .........................................................................
Maar goed Pina is dus exit..
Maar hoe zit het dan met gevoelens voor mister X??
want ik las even terug en las dat gevoelens minder zijn ??!!??
Ik denk dat mevrouwtje X zichzelf in de problemen heeft gewerkt.. Want in haar situatie kan ze ook geen stappen meer ondernemen.. grote kans dat als zij nu eerlijk gaat zijn, en om raad gaat vragen bij supervisie dat ze op het matje geroepen wordt.. en dat het miss wel haar baan gaat kosten..
Omdat ze vanaf het begin eerlijk had moeten zijn.. iniedergeval tegenover supervisie en collegas over haar gevoelens..
Dus ik denk dat zij nu ook mijn laatse maanden ' aan het uit zitten is"
En inderdaad doordat zij vanwege welke reden dan ook niet naar behoren gehandelt heeft, ben ik nu wel de dupe van haar keuzes...
En dan moet ik dus inderdaad voor mezelf opkomen!!
Dank je voor het relativeren weer! had ik weer even nodig...
Ik zei al Verliefdheid en assertiviteit .........................................................................
Maar goed Pina is dus exit..
Maar hoe zit het dan met gevoelens voor mister X??
want ik las even terug en las dat gevoelens minder zijn ??!!??
woensdag 26 augustus 2009 om 22:32
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2009 @ 22:28:
[...]
Wees serieus over voor jou belangrijke zaken!Superherkenbaar!
[...]
Wees serieus over voor jou belangrijke zaken!Superherkenbaar!
woensdag 26 augustus 2009 om 22:35
woensdag 26 augustus 2009 om 22:36
Hahahhaa inderdaad Sneeze. Maar ja, wat voor soort mensen doet tegenwoordig nog aan dit soort programma's mee?
Inderdaad Boem, als jij niet voor jezelf zorgt, doet niemand het!
Iedereen moet zichzelf op nr 2 zetten.
Gevoelens voor MX zijn relaxter. Geen last meer van buikpijnveroorzakende vlinders en alle acties die daarbij horen. Lekker hoor! Nu nog zorgen dat dat zo blijft. Merk de laatste uurtjes dat ik zin heb om te smsen, puur voor de aandacht, maar heb besloten dat ik dat niet ga doen. Veel lekkerder om af te wachten tot HIJ initiatief neemt. Straks lekker vroeg slapen...
Inderdaad Boem, als jij niet voor jezelf zorgt, doet niemand het!
Iedereen moet zichzelf op nr 2 zetten.
Gevoelens voor MX zijn relaxter. Geen last meer van buikpijnveroorzakende vlinders en alle acties die daarbij horen. Lekker hoor! Nu nog zorgen dat dat zo blijft. Merk de laatste uurtjes dat ik zin heb om te smsen, puur voor de aandacht, maar heb besloten dat ik dat niet ga doen. Veel lekkerder om af te wachten tot HIJ initiatief neemt. Straks lekker vroeg slapen...
woensdag 26 augustus 2009 om 22:37
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2009 @ 22:29:
Ach sneezeltje, je mot je ergens druk om maken
Onze levens zijn al helemaal uitgerelativeerd Zo is het maar net Summetje! Nou deze Sneezel gaat toch maar lekker naar bed, en dan maar hopen dat de hoofdpijn morgen over is! Slaap lekker lieve mensen!
Ach sneezeltje, je mot je ergens druk om maken
Onze levens zijn al helemaal uitgerelativeerd Zo is het maar net Summetje! Nou deze Sneezel gaat toch maar lekker naar bed, en dan maar hopen dat de hoofdpijn morgen over is! Slaap lekker lieve mensen!
woensdag 26 augustus 2009 om 22:38
nee summerdance dit heb ik ook moeten leren!!
Maar omdat je je ongemakkelijk voelt onder de situatie..( welke situatie dat ook mag zijn in iedergeval 1tje waarin je serieus genomen wilt worden,) ga je dingen "weg(glim)lachen"..
En dan word het moeilijk. maar zodra ik dit bij mezelf merk denk ik : Even jezelf terug roepen boemen STRAIGHT TO THE POINT.. without smiling!
En dan lukt het wel weer
Maar omdat je je ongemakkelijk voelt onder de situatie..( welke situatie dat ook mag zijn in iedergeval 1tje waarin je serieus genomen wilt worden,) ga je dingen "weg(glim)lachen"..
En dan word het moeilijk. maar zodra ik dit bij mezelf merk denk ik : Even jezelf terug roepen boemen STRAIGHT TO THE POINT.. without smiling!
En dan lukt het wel weer
woensdag 26 augustus 2009 om 22:39
woensdag 26 augustus 2009 om 22:42
Ik heb het net allemaal even terug gelezen Boemen, ik wist het ongeveer maar ben weer helemaal bij
Frizz, waar haal jij de wijsheid vandaan van Monique zo'n stoeipoes is geworden dan?
Trusten Sneez, slaap lekker
Stroller ook een sweet dreams
Enne...Lole; ?????????????
Frizz, waar haal jij de wijsheid vandaan van Monique zo'n stoeipoes is geworden dan?
Trusten Sneez, slaap lekker
Stroller ook een sweet dreams
Enne...Lole; ?????????????
woensdag 26 augustus 2009 om 22:51
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2009 @ 22:28:
[...]
Inderdaad super herkenbaar! Maar goed, ik zie wel wat er morgen gebeurt.
@ Boemen...op die jongen kom ik nog wel terug, haha!
Nu eerst slapen, morgen zit ik tenslotte alweer om 7.00 uur een vergadering te notuleren.
Truste allemaal!
[...]
Inderdaad super herkenbaar! Maar goed, ik zie wel wat er morgen gebeurt.
@ Boemen...op die jongen kom ik nog wel terug, haha!
Nu eerst slapen, morgen zit ik tenslotte alweer om 7.00 uur een vergadering te notuleren.
Truste allemaal!
Huts!

woensdag 26 augustus 2009 om 23:00
Even tussendoor, ga zo slapen. Ik houd het niet meer bij ....zal morgen weer een poging wagen.
@Frizz, liefje dank je wel dat ik mee mag naar de tempel, zat zelf te denken aan niet komende zaterdag, maar de zaterdag daarop. Laat me maar weten wanneer je kan, mijn mobiele nummer heb ik naar je gestuurd via pb. Heb voor mijzelf besloten dat ik de laatste tijd veel in mijn comfortzone heb geleefd en nu het een goed plan is om mij weer in situaties/omgevingen te plaatsen waar ik niet zo snel kom.
@Madhe, lief wij zijn nu dinnetjes en succes morgen!!
@Sneeze, beterschap en neem nu eens een keer een paracetamol ga je lekker van slapen en minder onrustig. Het is helemaal niet goed dat je tijdens ziek zijn zo druk in de weer bent met al dat gerelativeer en nutteloze televisieprogramma's bekijken.
@Sum, lieverd voor jou hetzelfde. Hup naar bed!!
@Frizz, Oja way to go met MX
@ Boemen succes morgen op je werk
@Sam, succes met verven
@Kym, Hoe is het met de Fransoos?
@ Stroller....euhm...weet ik eigenlijk niks te zeggen...maarja geen nieuws is goed nieuws, toch (of gaat deze niet op?)
@ de rest, welkom en forumse!
Even update van mij. Ik heb gister (schaam, schaam, schaam) een gefrustreerde e-mail verstuurd aan MI, dat ik het hele gedoe zat was, dat ik het zat ben dat hij mij teveel op zijn ex vindt lijken en dat het wat mij betreft klaar is. Én nog steeds geen spijt van dat ik de e-mail heb verstuurd.
Sessie van gister kan ik nog steeds niks mee, maar het hardlopen van de net heeft wel weer wat lucht in mijn hoofd gegeven en dat is ook fijn.
En nu ga ik terug naar mijn boek waar ik met moeite van heb weten losrukken
@Frizz, liefje dank je wel dat ik mee mag naar de tempel, zat zelf te denken aan niet komende zaterdag, maar de zaterdag daarop. Laat me maar weten wanneer je kan, mijn mobiele nummer heb ik naar je gestuurd via pb. Heb voor mijzelf besloten dat ik de laatste tijd veel in mijn comfortzone heb geleefd en nu het een goed plan is om mij weer in situaties/omgevingen te plaatsen waar ik niet zo snel kom.
@Madhe, lief wij zijn nu dinnetjes en succes morgen!!
@Sneeze, beterschap en neem nu eens een keer een paracetamol ga je lekker van slapen en minder onrustig. Het is helemaal niet goed dat je tijdens ziek zijn zo druk in de weer bent met al dat gerelativeer en nutteloze televisieprogramma's bekijken.
@Sum, lieverd voor jou hetzelfde. Hup naar bed!!
@Frizz, Oja way to go met MX
@ Boemen succes morgen op je werk
@Sam, succes met verven
@Kym, Hoe is het met de Fransoos?
@ Stroller....euhm...weet ik eigenlijk niks te zeggen...maarja geen nieuws is goed nieuws, toch (of gaat deze niet op?)
@ de rest, welkom en forumse!
Even update van mij. Ik heb gister (schaam, schaam, schaam) een gefrustreerde e-mail verstuurd aan MI, dat ik het hele gedoe zat was, dat ik het zat ben dat hij mij teveel op zijn ex vindt lijken en dat het wat mij betreft klaar is. Én nog steeds geen spijt van dat ik de e-mail heb verstuurd.
Sessie van gister kan ik nog steeds niks mee, maar het hardlopen van de net heeft wel weer wat lucht in mijn hoofd gegeven en dat is ook fijn.
En nu ga ik terug naar mijn boek waar ik met moeite van heb weten losrukken
woensdag 26 augustus 2009 om 23:01
Pffff notuleren om 7 uur smorgens!!! SUCCES!!!
@ sum ... ja heb wel het een en ander verwijdert i.v.m herkenbaarheid....
Ik denk dat ik ook zo maar lekker ga pitten dan kan ik even wat eerder opstaan om te bedenken wat ik aantrek morgen..
Wil der wel Woest aantrekkelijk uitzien tijdens mijn confrontatie (ennnn JA ik houdt het netjes.. geen decollete voor mij en Ook geen TE kort rokje zonder panty. waarvan het laatste het geen is wat mijn crush de laatste tijd nogal graag draagt, terwijl ik haar heb gezegd dat het mij enorm afleid!!! soms lijkt het alleen maar alsof ik haar gemotiveerd heb om nog kortere te dragen!!)
Ahhhh FRIZZZZZZZ waar hebben we het nou net over gehad ..
DUIDELIJKHEID is HEEUL belangrijk.. Dus hup!!1 geef die pinda er van langs
@ sum ... ja heb wel het een en ander verwijdert i.v.m herkenbaarheid....
Ik denk dat ik ook zo maar lekker ga pitten dan kan ik even wat eerder opstaan om te bedenken wat ik aantrek morgen..
Wil der wel Woest aantrekkelijk uitzien tijdens mijn confrontatie (ennnn JA ik houdt het netjes.. geen decollete voor mij en Ook geen TE kort rokje zonder panty. waarvan het laatste het geen is wat mijn crush de laatste tijd nogal graag draagt, terwijl ik haar heb gezegd dat het mij enorm afleid!!! soms lijkt het alleen maar alsof ik haar gemotiveerd heb om nog kortere te dragen!!)
Ahhhh FRIZZZZZZZ waar hebben we het nou net over gehad ..
DUIDELIJKHEID is HEEUL belangrijk.. Dus hup!!1 geef die pinda er van langs