Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
OOOoo, Lapin! Ik heb in mijn jonge en wilde jaren twee boys tegelijk gedate. Ja, op dezelfde date. En dan arm om beiden heen, en ze alletwee tegelijk knijpen. Ik zeg niet waar.

Eigenlijk ben ik heel zedig
Alle reacties Link kopieren
Allah allah, we hebben er een sloerie bij hoor (Lapin), en wat voor eentje. Eens een sloerie, altijd een sloerie en 3 mannen tegelijk? Nee, dat doe ik je niet na, mijn record is gewoon 2 kerels.
Specu, ik lach me rot! Herinnert mij aan een date in Spanje.

Ik sprak af met een lekkere Spanjaard (jaja, die bestaan!) waarop mijn dochter zei: "mama, je hebt nu 2 afspraken op hetzelfde tijdstip en dezelfde plaats met 2 verschillende mannen."

Ik:"nee joh, echt? Heb IK dat gedaan?"

En daar zaten ze die avond, naast elkaar, mijn 2 dates. Ik vond ze beiden niks dus ben na een kwartier al weggegaan en heb ze samen laten zitten. Nu maar hopen dat ze beiden latent aanwezige homoseksuele gevoelens hadden, dan heb ik toch nog iets goed gedaan die avond.
Lapin, collega? Huh? Dat zou betekenen dat je gewerkt hebt! Weet je dat zeker? Ik kan trouwens ook echt genieten van Mac of Burger King. Lekker snaaien. Alleen word ik er echt vet van.

Anais, ik doe mijn best, maar het wachten is op die slome kerels. Dat met de buurman loopt al sinds februari! Ik maak het goed, als het eenmaal zo ver is. Echt. Maar ehm, ik ga af op jouw voorspelling, dus ik kan er niets aan doen dat het zo lang duurt .
Oke, ik trek me terug, als ubersloerie zijnde. Anais wint samen met Specu.

Ine, doe je best.

Maar nu zonder gekheid, sinds ik getrouwd ben met mijn grote liefde ben ik zo trouw als ik weet niet wat, zonder er moeite voor te hoeven doen. Die van mij is gewoon echt heel erg leuk. Toen ik een week of 2 wat met hem had heb ik zelfs tegen een vriendin gezegd 'deze hou ik'.
Specu, haha.. Ja, heul zedig. Jaaaaaja! 2 mannen op 1 date. Dat heb ik zelfs nog nooit gedaan.

Nu heb ik eigenlijk ook nog nooit echt veel dates gehad. Het was meestal meer een treffen met een van de SV's die ik in mijn wilde jaren had.
Zeg Leni, hou jij je eens even in. Toevallig weet ik dat Lapin tot haar veertigste 5 dagen per week keihard heeft gewerkt. Dat er daar zoveel leuke mannen rondliepen daar kan zij ook niets aan doen. Ze heeft bijna echt niet het hele kantoor afgewerkt.
Ja, zedig he, Leni? Ik vond het destijds wel grappig, nu zou ik dat echt niet meer doen. Ben overigens niet met die twee in bed gedoken. Zo lekker waren ze toch ook weer niet. Hoewel het natuurlijk sex-technisch wel apart zou zijn.

En ik wil Specuman houden, dus geen tussendoortjes.

duh Nou ja, hij komt iig niets te kort.
cker erg apart.... kan er overmee praten maar doe dat liever niet op het forum :p
Disco, dat was toch die keer op Gran Canaria? Dat herinner ik me nog wel.

Anais, je moet ook niet bij je thuis afspreken. Gewoon lekker een hapje gaan eten ergens. Bij je thuis is ook van TB, veel te prive.

Een kapper.... is dat sexy? Wel gezellig natuurlijk.

Ine, wat klote dat je dieet niet werkt. Ik had al lang de handdoek in de ring gegooid. Knap dat je toch doorzet!

Ik ga maandag met je meelijnen, kunnen we elkaar motiveren. Pfffft....... heb nu al honger!
Zojuist een leuke film gekeken..man had een heerlijk hapje gemaakt.

Chicha, alweer aan het nachtbraken...

Anais, ik zou ook niet bij me thuis gaan uitnodigen. Ik zou het ook ergens anders doen.

SFO, het is hier ook warm, waarschijnlijk niet zo warm als bij jullie. Maar het is benauwd, ook in huis...gaan jullie voor de herfst nog kamperen dan moeten jullie wel snel zijn..of bij ons in de achtertuin.

Anais, ik geloof best dan je goed contact met je dochter hebt, ik bespreek nu meer met mijn moeder dan toen we in Nederland woonden. En ik denk dat ik nog het meeste met mijn ouders heb terwijl de anderen in een straal van 60 km wonen..
@Raccoon de komende weken gaan we bespreken wat we gaan doen, Sfo-vrouw gaat aanstaande woensdag haar moeder op sleeptouw nemen richting een family-reunion in de midwest.

Ik ga lekker genieten van de week maar start morgenvroeg eerst even in San Francisco.

Heb hier zonet even hele afleveringen van Wegmisbruikers bekeken wat op YouTube wordt geposted. Heerlijk om dit op de big as screen TV te zien.

Zo ga maar eens maffen want morgenvroeg richting The City.
Bedankt voor de adviezen, jullie hebben gelijk: ik moet niet thuis afspreken. Ik zat in dubio omdat ik thuis afspreken soms heel gezellig vind en dit in NL gewoon zou doen zonder het een seconde te overwegen. Maar ik leef hier en moet me aanpassen, bovendien is het een feit dat Tb het niet bepaald leuk zou vinden.
Specu, hoe zit dat met vreemdgaan in het MO dan? Want ook dat gebeurt in het MO vast en zeker wel. Is het dan einde relatie?

Maar ik hoor het al.. jij bent ook nooit het braafste meisje van de klas geweest ;). Voor Specuman ook wel wennen, denk ik, of niet? Moest ook wel heel erg lachen om jullie smsjes. Dat hij dan gaat bellen of het wel goed met je gaat. Op zich doet vooral de buurman hier leuk mee met sexy smsjes. Vooral in de winter, toen we net begonnen met smsen en ik ook wel eens in de bank langsging. Dan kwam zelfs ik er met rode oortjes weer uit.. poe! Hij is tot nu toe wel de eerste man hier die niet bepaald een blad voor zijn mond neemt en er niet echt omheen draait. En dat terwijl de buurman er echt heeeeel braaf uitziet..

Chicha, ik moet wel. Anders pas ik straks ook die laatste drie broeken niet meer. En heb ik nog maar 2 shirtjes die ik aankan, zonder dat het al teveel spant en trekt of scheurt..

Het moet echt, er moet minstens 10 kilo af, liever 15, maar 10 is al een goed begin.

Ik ben nu aan het opschrijven wat ik zo op een dag eet en punten van de WW aan het tellen. Ook dat klopt perfect binnen het schema, dus ik baal echt. Maar gelukkig heb ik tot nu toe nog wel plezier (zegt zij, die echt jaaaaarenlang niets aan sport heeft gedaan!) in het lopen, zelfs toen het gisteren regende. Dus het komt vast ooit wel goed. Als ik straks geen oppas meer heb, neem ik zoon mee naar een groot meer in de buurt. Daarom ligt een pad, wat helemaal vlak is, dus daar kan ik hem in de wandelwagen prima meenemen. Dat moet toch ook werken, of niet?

Hoeveel wil jij er af? Jij bent toch heel slank?? Of heb je die foto's gefotoshopt :P.

Anais, ik zou ook buitenshuis doen. Of je moet iemand ongezien mee kunnen smokkelen, maar dat is lastig, denk ik, in zo'n huis waar jij woont.

Hier heb ik het geluk dat het stikdonker is, en mijn garage ligt een beetje buiten zicht van het grote woonblok tegenover (alleen de buurman heeft een klein beetje zicht, volgens mij, maar dat zal ik checken als hij me zijn huis laat zien ;)).

En stel dat TB er achter komt, dan zal hij vast en zeker woest zijn. Ookal zijn je bedoelingen eerbaar, dat gelooft hij wrs nooit. Dat is het ook niet waard, denk ik..

Rubis, bij jou begint het nu ook rustiger te worden he? Lekker. Ik ben ook wel weer blij dat het seizoen is afgelopen. De zomer mag nog wel langer duren, maar even geen gasten is wel heel fijn. Het heeft me veel privacy gekost, merk ik, en op een gegeven moment is het genoeg geweest. De laatste fam met kinderen waren ook intensief, de hele tijd ruzie maken enzo, schreeuwen in de tuin.. en tja, dat vreet energie.

Alleen mijn vrienden wonen hier nu nog en ze willen aan de ene kant wel weg, zodat zoon naar een nieuwe school kan, maar durven die gok ook nog niet te nemen, omdat ze nog niet zeker zijn van hun nieuwe woonplek. Het is wel gezellig zo. Van mij mogen ze nog wel eventjes blijven .

SFO, je bent uiteraard van harte welkom!!! Deze zomer had ik voor het eerst echt heel veel gasten, en heb ik 2 weken volgezeten. Maar dat is echt begin augustus geweest. Verder heb ik altijd wel een plekje over gehad. En als je zou willen komen, zou ik je deze periode aanraden, half aug tot half sept. Dan gebeurt er nog iets in het dorp, is het weer meestal aangenaam (geen of weinig regen). Tussenseizoenen zijn heeeel rustig, mensen gebruiken die tijd echt om op te laden voor het volgende seizoen. Dan is het een beetje uitgestorven. En jullie zijn echt van harte welkom!!

Raccoon, hoe is het met je?
I didi it! Zojuist de afspraak voor vanavond afgezegd en aangegeven dat hij een keer moet bellen als hij overdag vrij is om buitenshuis wat te drinken. Tb weet wel dat we elkaar een keer willen zien om bij te praten dus dan zeg ik het wel vooraf. Dit leek me de beste optie.

Goed plan Ine, wandelen met zoon in de wandelwagen als je geen oppas meer hebt. Beweging is toch een van de beste methoden om af te vallen naast oefeningen doen elke dag en gezond eten. Vooral van frisdranken en alcohol (oh jee...) word je dik, de suiker die erin zit is natuurlijk killing.
Ha meiden & man! @Ine, vreemdgaan gebeurt in het MO volgens mij aan de lopende band, maar het moet niet uitkomen, want dan schijnt de pleuris uit te breken, en idd einde relatie. Maar de verhalen die ik hoor wie het met wie doet/gedaan heeft etc, oef! Volgens een Nl vriendin heeft dat te maken met de temparatuur hier, daar gaat je hormoonspiegel navenant van omhoog. Mooi excuus Het duurt bij mij wel even voordat ik los ga, maar Man was snel gewend En verder zenden wij geen echt explicitiete sms'jes, alleen ondeugende. Haha, er braaf uitzien, en het niet zijn, is de leukste verrassing!

@Ine, zou je niet naar dietiste gaan? Ik heb een lijst met dingen die ik op een dag mag eten, Maar ik mag maar 3 eenheden koolhydraten per dag (misschien zo weinig vanwege mijn suiker).

Oo, al zo laat, ik moet weg naar de uni. Laterzzz
@ ine volhouden!! ga nu sinds begin maart naar de sportschool en er is totaal geen verandering te zien. maar voel me wel beter in mn vel zitten, gewoon een stukje fitter, bovendien heb ik het idee dat mn haar meer glanst en mn huid ietsje beter is.

en voila.. zomaar ineens de afgelopen 2-3 weken wat kilo's afgevallen. je lichaam heeft ook even de tijd nodig...

@ chica, zucht.. ja... hahaha...

voor de rest heb ik echt een huisdag, wassen, stofzuigen, afwassen opruimen... de hele rimram moet gedaan worden...
SFO, leuk dat je de tickets voor de reis van de kinderen en vriend geboekt hebt. En nu lekker plannen maken. Wanneer komen ze precies, dan kunnen we allemaal helpen met aftellen.

Raccoon, hoe gaat het, afgezien van je onstuitbare verslaving aan bitterballen, met je?

Ine, vervelend die migraine? Wel goed dat je toch doorgaat met bewegen en zelfs gerend hebt. Nog even zo doorgaan, het werkt echt verslavend. En als je zo goed bezig bent, krijg je vanzelf minder zin in snaaien. Er zijn voldoende topics hier die over afvallen gaan, die misschien wel motiverend kunnen werken. Ik heb me nu sinds een week helemaal op de mini-trampoline geworpen. Elke dag minimaal een half uur springen om die blubberbenen en -buik wat strakker te krijgen. Afvallen wil ik niet, want dat ga je bij mij altijd meteen in mijn gezicht zien, en daar heb ik het nu juist niet nodig.

Anais, als die kapper van jou nou gewoon ook even heel duidelijk zichtbaar iets aan je haar doet, dan is er toch niks aan de hand. Het is gewoon een thuiskapper, daar kunnen de buren toch niks van zeggen. Ik zit op mijn klapstoeltje je verhalen van de kapper te volgen, maar zie nu ook weer dat je de boel afgeblazen hebt voor vanavond. Jammer. Ik ben namelijk erg benieuwd of je een onweerstaanbare, donkere italiaanse look-a-like kan weerstaan.

Disco, ik heb net je foto's van de ballonnen op FB bekeken? Ik heb iets met luchtballonnen hoewel ik er nog nooit in gezeten heb. In Bristol waar ik 5 jaar gewoond heb, zit een luchtballonnenfabriek en er kwamen daar altijd de gekste ballonnen over. Niet gewoon van die ronde maar ballonnen in de vorm van een fles, een stripfiguur, een gebakje, een koe, noem maar op. Net zoiets als die apekopballon.

Specu, doe je wel voorzichtig daar tussen al die rellende gelovigen.

Kan je mij trouwens een korte uitleg geven over de nargile. Ik hoor jou daar maar steeds over, nu weer passievrucht, hoe werkt zo'n ding en hoe (on)gezond is het ? Ik rook zelf niet maar een nargile klinkt mij wel heel lekker in de oren. Volgens mij raak je er heerlijk relaxed van.

Vanmorgen zijn de bijdehandjes vertrokken. Ik heb me drie slagen in de rondte genoten met die twee. Ze vonden die paar dagen bij oom en tante toch vééél leuker dan de vakantie aan de Spaanse kust. Dus weer een gezin erbij dat zich voortaan elk jaar hier laat zien. Heerlijk.

En nu is voor mijn gevoel het seizoen voorbij. We hebben nog wat kleine boekingen staan, en dat gaat nog wel een paar maanden zo door, maar de echte drukte hebben we nu wel gehad. Ik zit met een hele lijst van dingen die ik nu wil gaan doen, van dagtochtjes tot schoonmaken in huis, tot nieuwe kleren kopen. Daar is nu allemaal weer tijd voor.

Wanneer begint bij jou het winterseizoen Ine?
Hehe, Rubis, gezellig weer. Oke, de nargile. Is natuurlijk echt niet gezond, want het is toch roken. En je rookt langer dan een sigaret, en het water filtert ook niet alles, hoor. wikipedia over waterpijp Drie kwartier roken staat gelijk aan ongeveer 1 sigaar, en niet 100-200 sigaretten, duh. Zoetige smaken zijn toegevoegd aan tabak- ik vind dubbelappel, druiven, banaan, passievrucht lekker, die zijn allemaal zacht en zoet. Ik heb een keer een pakje mint gekocht, blegh, zo scherp. Ik vind het heel ontspannend, als je stevig doorrookt, word je wel wat licht in je hoofd
Dank je Specu, voor de uitleg. Ik hoorde dus bij die overgrote meerderheid mensen die denkt dat een waterpijp minder schadelijk is dan sigaretten. Ik vind het ook van die mooie dingen om te zien, maar om er nou een aan te schaffen alleen voor de sier dat zag ik niet zo zitten. Het lijkt me zo gezellig om samen een beetje aan zo'n nargile te lurken, maar ik denk dat ik het maar bij mijn glaasje wijn houdt en er verstandig aan doe om de Nargile te laten voor wat het is. Mocht ik ooit een keer bij je langskomen dan zou jij me altijd nog kunnen 'ontgroenen'.
@Raccoon het is hier vannacht eindelijk afgekoeld, er kwam een stevige bries de Bay in en het warme weer is voorbij.

@Ine als we inderdaad een trip maken dan komen we het liefst rond mei/juni of september. Echter heb volgens mij een paar mensen beloofd dat mijn lieve schat en ik de halve marathon lopen en dat is het eerste weekend van mei. Misschien kunnen we er een combinatie trip van maken.

@Rubis ze komen zondag de 11 oktober dus we hebben nog even om plannen te smeden. We hebben Disney al van onze lijst afgehaald aangezien het voor twaalf daagse reis gewoon rennen wordt.

@ Anias ik denk dat je er persoonlijk goed aan heb gedaan om buitenshuis af te spreken. Ik zeg altijd tegen mijzelf, zou het mij overkomen dan doen ik het ver van huis.

Sfo-vrouw weet van mijn online vriendenkring en heeft er geen moeite mee. Vertaal af en toe paar geinige dingen die hier worden geschreven en ze vindt het maar prachtig.

Zo heb ik voor twee jaar zelfs een Viva-Girl met haar vriend (nu man) hier opbezoek gehad. Klikte online en dacht oke waag de stap, het was reuze gezellig en nog steeds als wij naar Nederland komen dan zoeken ze ons op bij de aankomst hal van Schiphol waar de bewuste dame vlakbij werkt.

Zo ik hijs mij maar eens in de kleren zodat de hond even een fatsoenlijke wandeling krijgt.

Daarna richting San Francisco om met een stel gekken de Formule 1 race te kijken (reeds vanmiddag gehouden) die is opgenomen. Vervolgens nog even naar mijn stiefzoon die naast Golden Gate Park woont, wil even de electrische installatie van zijn apartement checken, zag namelijk teveel gebreken toen hij er in trok.
Rubis vroeg het.. en ik vroeg het me ook al af.. ben blij met de opheldering (dacht dat het een likeurtje was ofzo)

SFO: anderen hebben t ook al gezegd, maar ik ben superblij dat je kids komen, ze gaan zich zeker vermaken. Vergeet niet dat 'Ameríka' echt een hele grote coolheidsfactor is voor de jeugd hier in NL. (en niet alleen jeugd trouwens)

Specu; ik moest weer om jouw berichtje lachen. Ik heb vriendinnen dit ook met smaak verteld en laten weten dat ik dus niet mee doe. Die hadden het al over uitzendingen knippen en plakken en You tube enzo. Gelukkig begrpen ze het en vonden het al heel wat dat ik gegaan ben. (Het was in de buurt en ik hoefde maar een kwartiertje eerder weg van werk, dus kleine moeite,) Laten we zeggen dat ik een weloverwogen beslissing heb gemaakt. (en hij valt weer onder het kopje ik wil later niet denken had ik maar)

Die verhalen over mannen en dates, geweldig meermeer....

(Mijn mannenleven bestaat zo goed als niet de laatste jaren dus heb niets te vertellen)

Chica+Ine: je staat er niet alleen voor, ook ik ga verder met de gezond eten tour morgen. Het is de hele week best goed gegaan. Ik skip ook een gedeelte koolhydraten. Alleen heb ik een moeder die het allemaal niet zo begrijpt. Moet je nog wat aan boodschappen? Nee dank je, ik heb weer bergen groente en fruit gehaald, moet gezonder eten en voor mij hoef je dan ook niets te halen. En dan toch met die koekjes/chips/snoepjes/zoete sappen thuiskomen die ik lekker vind en ook ik alleen eet. Ach ja maar je vind het toch zo lekker.... NEE ma ik wil het niet. Ach maar je bent toch niet dik, nee maar ik wil het ook graag zo houden. Ze is zelf heel dun dus snapt dat gewoon niet. En slappe ik zit nu toch weer Nibbits te vreten. En gister vegashoarma met bergen knoflooksaus...hmmmm. (1x per week mag dat)

De capoeiragroep was nog steeds met vakantie, dus kan nog steeds niet besluiten Of capoeria of de sportschool zit ondertussen op de bank en groeit lekker dicht
Even rust in de tent, de anderen zijn net met zijn allen naar de sportschool gegaan. Morgen ga ik misschien ook weer beginnen, maar eerlijk gezegd heb ik er gewoon een ontzettende hekel aan.

SFO, fijn vooruitzicht voor jullie. Disney, was wel leuk geweest maar inderdaad je kunt niet alles doen. En je hoeft natuurlijk ook niet elke dag wat te doen, door komen ze denk ik ook niet voor. Ze komen voor jullie..

Anais, ik denk dat je verstandig gehandeld hebt. Eerlijk gezegd zou ik het zelf ook niet fijn vinden..als mijn man gezellig zat te doen in ons appartement.

En nu voel je jezelf ook rustiger..

Ine, ik heb ooit het streepje slank dieet gedaan.. Als je wilt kan ik je een internet versie sturen..je krijgt ongeveer 1200 calorien per dag en het werkt.

JJ, ik kan me haast niet voorstellen dat jij geen spannend mannen leven hebt...ik heb je foto's op facebook gezien..en ziet er stralend uit..

Ik ga me douchen..
Ja maar Raccoon, de sportschool is misschien tijdens het sporten lichtelijk irritant maar erna voel je je toch heel lekker? Door te sporten krijg ik altijd direct de neiging om ook heel gezond te gaan eten en minder te gaan roken en drinken. In Antalya is de fitness goed geregeld, je kunt voor 60 euro de hele maand naar de fitness, inclusief Turkse Hamam, zwembad en sauna. Veel 5*hotels bieden dat concept aan.

Het verraderlijke is dat je geneigd bent om gelijk een dagkaart te kopen om er de hele dag te relaxen na het sporten, te eten en drinken. Zo komen gelijk de de weggewerkte kalorietjes er weer aan dus dat schiet niet op.

Tb heeft net gebeld, ehm... 2 x achter elkaar. Moest direct aan de workshops van Specu denken. Tijdens het eerste telefoontje merkte ik al dat hij in de kroeg zat. Ik wilde hem dus een beetje teasen en op zijn vraag of ik nog wat leuks ging doen vanavond, zei ik van niet, dat ik alleen maar ging daten met een lekkere vent en daarna zou gaan slapen.

Eerst reageerde hij niet en we sloten af waarna hij 2 minuten later belde (het was kennelijk - beetje laat - toch tot hem doorgedrongen). Hij zei:"Je weet dat ik alles door heb he? Als je gaat feesten als ik er niet ben, dan voel ik dat zo als ik weer thuis ben." Hihihi, waarom vind ik het toch zo leuk om hem een beetje uit de tent te lokken? Hij moest eens weten hoe braaf ik dankzij jullie adviezen ben ondanks de snode plannen die er gisteren lagen en die ik hier ventileerde.
September wordt dus een spannende maand voor jou en je gezin, Raccoon. Alvast veel sterkte en ik ga duimen voor alleen maar positieve berichten! Vind wel dat je er heel dapper mee omgaat, dat zou ik je niet nadoen en vind het grote klasse.

Sfo, ik denk dat Sfo-vrouw heel vrijdenkend is en je (terecht) kan vertrouwen met je online contacten. Door e.e.a. voor haar te vertalen, betrek je haar er ook bij, dat vind ik wel heel goed. Hoe vind ze het dat je genomineerd bent als forummer van de maand en tot nu toe bij de eerste 3 kanshebbers zit?

JJ, ik heb je gemaild vanavond, sorry voor de vertraging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven