Theehuis
dinsdag 22 september 2009 om 16:00
dinsdag 22 september 2009 om 16:03
Was ist los Star?
Inad, leuk van iErenouders!
Kess, ik ben blij dat je mijn leed begrijpt! Kreeg trouwens van AgentL nog www.teez.nl door, staan ook wel grappige tassen op. Heb je die laarzen van laatst nog gevonden trouwens?
Vish
Ik heb voor 1 euro schoenen gekocht op eBay
Peas on earth!
dinsdag 22 september 2009 om 16:07
Ja die tassen zijn leuk, maar ik héb al leuke tassen. Ik juist op zoek naar een vervanging voor mijn mooie, strakke, lederen, klassieke schoudertas, die helaas kapot is. En ik heb vandaag wel een heul mooie gezien, maar die was 180 euro. En ik was eigenlijk niet van plan om zoveel uit te geven aan een tas.
Laarzen niet meer gevonden trouwens. Dus op shopfront wil het niet zo lukken.
Jou wel! Schoenen voor 1 euro! Ben zó trots op je!
Laarzen niet meer gevonden trouwens. Dus op shopfront wil het niet zo lukken.
Jou wel! Schoenen voor 1 euro! Ben zó trots op je!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 22 september 2009 om 16:09
quote:Kess schreef op 22 september 2009 @ 16:00:
Waar heb je last van, Star? Van Vish?
Inad, leuk dat ierenouders zo snel komen.
Erwt, haaaaai! Heb vandaag nog aan je gedacht, want op zok geweest naar De Tas, maar niet gevonden. Ik voelde een heel diepe verbondenheid met je!
Waar heb je last van, Star? Van Vish?
Inad, leuk dat ierenouders zo snel komen.
Erwt, haaaaai! Heb vandaag nog aan je gedacht, want op zok geweest naar De Tas, maar niet gevonden. Ik voelde een heel diepe verbondenheid met je!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 22 september 2009 om 16:12
Op zok
Schoenen waren 7 euro verzendkosten, dus in totaal 8 euro! *trots*
Jammer alleen dat ze bij de buren afgeleverd zijn, maar die wonen hier nog niet (zijn aan't klussen), dus moet nu wachten tot ze er weer zijn. Tssk!
Hmm hier 't zelfde probleem: vond dat leuke tassen, maar ik wil ook een 'echte tas'! MevrouwDeKees had laatst ook een linkje van een tassensite met 'serieuze tassen'. Zal haar nog es even vragen
Schoenen waren 7 euro verzendkosten, dus in totaal 8 euro! *trots*
Jammer alleen dat ze bij de buren afgeleverd zijn, maar die wonen hier nog niet (zijn aan't klussen), dus moet nu wachten tot ze er weer zijn. Tssk!
Hmm hier 't zelfde probleem: vond dat leuke tassen, maar ik wil ook een 'echte tas'! MevrouwDeKees had laatst ook een linkje van een tassensite met 'serieuze tassen'. Zal haar nog es even vragen
Peas on earth!
dinsdag 22 september 2009 om 16:25