Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:bambino schreef op 05 oktober 2009 @ 09:19:

[...]

proest!! hopelijk zet ze dat later niet door ; )Jawel dan wordt ze gewoon chirurg
Mamax, volgens mij komen wij ook wel een paar duizend euro tekort hoor, als we die richtlijnen aanhouden. Scheelt dat we een lease-auto hebben dus we hoeven daar niks aan te repareren of kopen als hij stuk gaat. Zolang je geen schulden hebt en je hoeft niet naar een dubbeltje op zijn kant, zou ik me niet te druk maken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mamax, ik heb brownies en boterkoek voor op de tribune
Gelukkig Star, was al bang dat wij de enige onverantwoordelijke waren. Nu werkt vent ook alleen natuurlijk, hij verdient wel leuk, maar niet zo leuk dat we daar zomaar even 20.000 van kunnen sparen.
Halloweenfeestje is wel erg leuk zeg! Jammer genoeg is schoonhekszus jarig. Laten we de wankele band nou maar niet om zeep helpen
Bij ons net zo Mamax. Ik heb minder inkomsten de laatste maanden (kredietcrisis) en dan moeten we het van 1 inkomen doen. Dan komt er van sparen gewoon minder terecht.

Jonathan heeft bijna net zoveel spaargeld als dat wij gezamenlijk hebben (alle kinderbijslag en zakgeld bij elkaar gespaard op 1 rekening)
Star, wel goed dat je naar de dokter bent geweest.

quote:mamax schreef op 05 oktober 2009 @ 09:25:

Halloweenfeestje is wel erg leuk zeg! Jammer genoeg is schoonhekszus jarig. Laten we de wankele band nou maar niet om zeep helpen Schoonheks? Dat moet je haar juist meenemen
Jeuj, krijgt Jonathan al zakgeld? Ik doe iets verkeerd vrees ik
quote:Star schreef op 05 oktober 2009 @ 09:29:

Jeuj, krijgt Jonathan al zakgeld? Ik doe iets verkeerd vrees ik Van opa. Toen hij geboren was kreeg hij 10 euro per maand en elk jaar verhoogd hij het (ik vraag me af wanneer dat verhogen stopt trouwens )
Ik ook, kinderen hebben wel meer spaargeld dan wij (bij geboorte ieder 1000 euro van mijn opa en oma gekregen), maar zakgeld is hier nog overgebleven muntjes.

Ik vind al dat wel heel goed bezig zijn door nu eerst allerlei spullen op Marktplaats te zetten en daar het huis van te schilderen. Meestal koop ik gewoon en lopen we dat weer in .
Mal, bij mijn ouders ligt ook een dvd van de Teletubbies. Eerlijk gezegd vermijd ik het meekijken liever, maar volgens mij staat de dierenparade er wel op. Vraag m'n vader wel even of hij hem zo meeneemt, dan kijk ik even voor je.
O dat verhogen klinkt mooi

O kleingeld voor spaarpot, dacht even elke week zakgeld

Wow Mamax, je wordt nog verstandig op je oude dag
Goed hè ! Het duurt even, maar het komt wel!
Dan wacht ik nog even af
al iets van Suze gehoord?
Ja, baby in vruchtwater gepoept maar doet het goed.
oh, is ze al geboren?????
oh bijgelezen. Ik had de helft gemist

Is het opgewekt of toch nog spontaan?
Tjonge, tenenkrommend dat mens Z in het kind geslagen topic.
Amoebe Mal, amoebe. Ze weet niet beter.
de TO mal?
Maar goed, aangezien ik hier zit om te voor Suus, vind ik het wel even lekker, zeiken tegen zo'n wicht.
quote:bambino schreef op 05 oktober 2009 @ 10:32:

de TO mal?Nee, Zennah.
quote:bambino schreef op 05 oktober 2009 @ 10:32:

de TO mal?

Ja die ook, maar nu komt er weer een ander wicht melden dat moeders die zeggen hun kind niet te slaan, schijnheilig zijn.

Denk dat wij dan allemaal schijnheilig zijn met zijn allen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven