het leeftijdsverschil topic!

19-02-2007 00:40 869 berichten
Regelmatig duiken hier topics op.... in de trant van Oudere man, jongere vriend, 22 jaar leeftijds verschil e.d. Ik volg die topics omdat ik zelf ook in een leeftijdsverschil situatie zit. Wat me opvalt is dat veel van onze angsten, twijfels en problemen op elkaar lijken. Is het een idee om er een centraal topic van te maken waarin een ieder die met leeftijdsverschil in de relatie te maken heeft en er met 'lotgenoten' over wil kletsen terecht kan?

Als het een suf idee is kan de moderator dit topic weer dichtgooien.

Ik trap wel af. Ben zelf 24 en mn verloofde (yeeeah ben nog steeds blij dat ik dat kan zeggen) is 41. We hebben in het begin problemen gehad die in de acceptatie sfeer lagen (mijn familie was er niet blij mee etc) en nu nog reageert niet iedereen even leuk maar we zitten nu in het stadium dat we daar écht lak aan hebben omdat we heel blij met elkaar zijn.

Ook vind ik wel leuk om te weten hoe je in de relatie terecht bent gekomen, of je het  tegen hebt proberen te houden toen je achter het leeftijds verschil kwam etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:

quote: nippo reageerde

Het valt mij op dat eigenlijk nagenoeg iedereen vindt dat TTM een verkeerde keuze heeft gemaakt, en dat ze beren op de weg zien die er niet zijn. Daar ben ik het niet mee eens, ik vind haar keuze verstandig en moedig.

Nagenoeg iedereen die hier reageert dat het bij hun wel goed gaat, is in de 20 met een partner van in de 40. Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, dan zijn de beren nog niet langs geweest. Ik ken ook zo'n stel; ze kregen een relatie toen zij begin 20 was en hij een jeugdige veertiger. Nu is het 20 jaar later, en zij is in de bloei van haar leven (je zou haar als dertiger inschatten) en die leuke vlotte vent van toen is een zeurende bejaarde (en dat had zij ook niet verwacht). Ze is al jaren niet meer gelukkig met hem, maar een bejaarde in de steek laten doe je niet snel. Haar leven is heel anders gelopen dan zij zich had voorgesteld toen ze als twintiger de problemen van het leeftijdsverschil niet zag. Ze heeft geen gezin (dat ging niet meer) en geen aansluiting meer bij haar partner. En spijt.

Ik zou wel eens willen weten hoeveel van die stellen met een groot leeftijdsverschil nog zo gelukkig zijn als de jongste partner 40+ is (en dus nog een half leven voor de boeg heeft) terwijl de oudste partner al bejaard is. Stel je voor, je bent begin 40 en om je heen krijgen je vriendenstellen nog kinderen, maken carriere of gaan samen sporten, terwijl jij ook in de bloei van je leven bent maar een bejaarde als geliefde hebt. Geen aanlokkelijk vooruitzicht.

TTM, goed dat je jezelf de kans geeft om gelukkig te worden met iemand van je eigen generatie. Die knoop nu doorhakken is moedig, en beter dan dat doen als de problemen rondom het leeftijdsverschil voelbaar worden. Dan is het te laat.

Ik vind het fijn dat je dit even opmerkt. Niet dat ik niet tegen andere meningen kan, maar het is fijn dat er ook even aan de andere kant wordt gedacht.

Want het was zeker geen makkelijk besluit. Het was doodeng om mijn brief aan hem voor te lezen. Hem naast me te hebben liggen, huilend. Iemand zoveel pijn te doen waar je van houdt. Echt geloof me ik heb het geen seconde makkelijk gevonden.

Ik heb uren, dagen, weken nagedacht. Gehuild, gepraat, geschreven. En ben tot de conclusie gekomen hier niet voor te kunnen gaan.

Een week geleden dit aan hem verteld. Afgelopen week was rumoerig. Het deed pijn toen hij zei het op te geven. En mijn reactie heeft hem weer om doen slaan. Hij vecht weer, wil alles opgeven voor mij...

En ik weet niet of ik nu gelukkig wordt. Ik weet het echt niet. Ik moet het zien, ervaren. Misschien ga ik gigantisch op mijn bek en moet ik weer opkrabbelen. Maar voor nu denk ik dat het beter is zo. En ik wil dat hij ook verder gaat, gelukkig wordt.

Ik heb er zo goed over nagedacht en wil niet meer beinvloed worden door de meningen/gedachten van anderen, inclusief die van hem. Ik waardeer het overigens wel enorm dat iedereen meedenkt dus vat het niet verkeerd op.

Maar ik heb nu rust nodig. Rust om te zien wat ik wil. Met mijn leven, met de liefde. Ik ben nog jong, net een lange relatie achter de rug en gewoon nog niet klaar voor een relatie met zoveel complicaties, hoe erg het me ook spijt....

Liefs,

TTM

Meid, het is jouw leven en jouw geluk. Als jij niet wilt, dan is dat oke.

je bent nog jong. geniet van het leven. doe andere ervaringen op. leef en geniet. er lopen genoeg jongere mannen op deze aardbol rond die je nog tegen kan komen met wie je je leven kan gaan delen. jouw tijd komt nog. laat je niks aanpraten alsof je je laatste adem kwijt bent met deze man.
bericht verwijderd
quote:

Dus het had je ook niet uitgemaakt als hij 81 was?

Ik vind 27 en 41 trouwens wel wat anders dan 24 en 48, dat is echt een hele generatie verschil. Dan was ik er niet aan begonnen nee. Maar dan had ik hem ook nooit ontmoet. Want op de plek waar ik hem tegen ben gekomen had ie niet gestaan als hij al met pensioen was geweest.
quote:

quote: _zaza_ reageerde

quote: sunshine142 reageerde

Het gaat niet om de cijfers maar het gevoel. Hahhaahaa, daar geloof ik nou geen reet van. Jouw grote liefde is een generatie jonger. Had je haar ook zien staan als ze 24 jaar ouder was? Praat je dan ook zo dat leeftijdsverschil niks uit maakt? Mannen roepen dat vaker als hun vriendin veeeel jonger is maar de praktijk is nog altijd dat leeftijd en uiterlijk voor mannen wel belangrijk is. Kijk eens goed om je heen. Let eens op hoe mannen open staan voor een jonge vrouw, hoe gesloten voor een oudere vrouw, terwijl ze zelf al niet meer jong zijn. Als mannen aan de 2e leg beginnen dan is het altijd met een veel jongere vrouw. Voor veel vrouwen maakt leeftijd misschien niks uit maar voor mannen wel hoor.

Misschien heb je in eerste in stantie wel gedeeltelijk gelijk, je moet toch op elkaar afstappen en met elkaar beginnen te praten. Maar geloof mij, dan zouden veel van de mannen zoals jij ze nu afschildert alleen maar seks willen.

Gedeeltelijk? Nee, het is gewoon zo. Mannen selecteren nog altijd in eerste instantie met hun pik. Kijk eens goed om je heen. Als je uitgaat, stappen mannen nog altijd af op een jonge vrouw of staan ze open voor een jonge vrouw als ze zelf niet het initiatief nemen. er lopen zat 40+,50+,60+ vrouwen langs voor de oude mannen. Maar daar word niet eens naar omgekeken. Er zijn veel leuke vrouwen in deze leefdscategorie, maar zij krijgen niet eens een kans. Doe dus niet alsof het alleen om je persoonlijkheid gaat. En ik bedoel dat deze mannen niet alleen een jonge of veel jongere vrouw zoeken voor de sex, maar ook voor een relatie. Ik ben zelf ook jong geweest en ben het met mijn 35 jaar nog steeds. Hee, mijn vrouwelijke collega's van 50+ krijgen de aandacht niet die ik wel krijg, en niet omdat ik zoveel leuker ben dan zij. In zijn geheel niet, maar toch komen de mannen eerder naar mij toe omdat ik jonger ben, niet omdat ik leuker ben.

De ellende van een relatie die je in het begin over je heen krijgt moet je wel er voor over hebben. Als ik kon kiezen werd mijn vriend morgen 10/20 jaar jonger (of ik 10/20 ouder, maar liever andersom, hebben we nog wat langer samen).

Als je dat kon doen, dan zou je vriend je niet eens zien staan. wil hij ook iemand van zijn gelijke leeftijd? betwijfel ik. prima als jij gelukkig bent met een oude vent, maar je praat alsof het allemaal om liefde draait. dat is dus niet zo. als jij veel ouder zou zijn of van zijn leeftijd zou die je niet eens opmerken of misschien wel, maar ik betwijfel of die in jou relatiemateriaal zou zien.

Maar we kunnen niet kiezen. Wij hebben maanden alleen maar gepraat, verder niets, om er uit te komen hoe we het moesten doen in zo'n relatie. En geloof mij, dan had hij ook wel meiden van mijn leeftijd kunnen krijgen alleen voor de seks. Had je de discussie niet hoeven hebben, veel makkelijker toch? En dan moet je relatie natuurlijk uit wijzen of het lukt of niet.

Ik snap niet hoe jij daar over kan oordelen zonder ons te kennen.
quote:We hebben vannacht tot drie uur samen huilend op msn gezeten. Het is over, over, over. De laatste hoop vervlogen. Ik respecteer haar besluit. Ik leg me erbij neer. We gaan allebei verder. We zijn weer twee personen. Niet meer samen één.Ik moet even zeggen, ik ga uit van what is meant to be will be. Daar heb je zelf bitter weinig invloed op. Als jullie alsnog voor elkaar gemaakt blijken te zijn komt het ooit goed. En zo niet dan is dat ook weer ergens goed voor. Voor iets wat je nu nog niet kan overzien. Wat me alleen wel even raakt is je opmerking dat je niet meer samen één bent. Ik vind dat je in een goeie relatie nooit samen één bent. Ik vind dat je juist samen twee bent. Allebei je eigen ikje en een relatie als kers op de slagroom.

@ sunshine, ik blijf er bij, wat doe je hier als je het allemaal zó goet weet, wat mijn vent denkt doet en beleeft. Ten eerste is ie niet op mij afgestapt bewust en ten tweede..ten derde... ach daar ga ik weer. Ik denk dat ik maar tegen mijn vissen ga praten die snappen het nog beter dan jij. Ik vind de frustratie er echt afspatten bij jouw posts.
X
ThinkToMuch, dat begreep ik inderdaad uit een ander topic van je. Dat maakt de zaak wat mij betreft wat anders. Ik begrijp je nu wat beter. Mensen hebben nu zeker over jullie een oordeel klaar. Mensen uit jou omgeving zien hem negatief, uit zijn omgeving zien jou negatief. Ik denk dat dat moeilijker is dan de situatie die ik gehad heb met mijn vriend. Een leeftijdsverschil hoeft geen probleem te zijn.

Ik vind het heel jammer voor jullie beide dat het zo gelopen is. *;
Ehm hij is nog steeds getrouwd? Plannen om te scheiden of dat niet? Ik vind het inderdaad zo wel wat lastiger worden. Dat hij nog gewoon getrouwd is verdient niet echt de schoonheidsprijs. Toen ik mijn lief tegenkwam was hij ook nog getrouwd. Daardoor hielden we op romantisch vlak altijd de boot af en hielden we ons voor dat we 'gewone vrienden' waren. Ik heb destijds nooit uitgesproken meer voor hem te voelen en hij ook niet. Dus als het om de seks was gegaan...  Pas toen ik hem min of meer uit het oog was verloren en we elkaar toevallig weer spraken hoorde ik dat hij inmiddels gescheiden was. Pas toen gingen we elkaar met andere ogen bekijken en bleek dat hij die klik ook gevoeld had destijds. Hij is niet om mij gescheiden. Dus naar mijn omgeving kan ik ook normaal doen. Er valt mij niks te verwijten.
quote:

quote: _zaza_ reageerde

Het gaat niet om de cijfers maar het gevoel. Hahhaahaa, daar geloof ik nou geen reet van. Jouw grote liefde is een generatie jonger. Had je haar ook zien staan als ze 24 jaar ouder was? Praat je dan ook zo dat leeftijdsverschil niks uit maakt? Mannen roepen dat vaker als hun vriendin veeeel jonger is maar de praktijk is nog altijd dat leeftijd en uiterlijk voor mannen wel belangrijk is. Kijk eens goed om je heen. Let eens op hoe mannen open staan voor een jonge vrouw, hoe gesloten voor een oudere vrouw, terwijl ze zelf al niet meer jong zijn. Als mannen aan de 2e leg beginnen dan is het altijd met een veel jongere vrouw. Voor veel vrouwen maakt leeftijd misschien niks uit maar voor mannen wel hoor.

Misschien heb je in eerste in stantie wel gedeeltelijk gelijk, je moet toch op elkaar afstappen en met elkaar beginnen te praten. Maar geloof mij, dan zouden veel van de mannen zoals jij ze nu afschildert alleen maar seks willen.

Gedeeltelijk? Nee, het is gewoon zo. Mannen selecteren nog altijd in eerste instantie met hun pik. Kijk eens goed om je heen. Als je uitgaat, stappen mannen nog altijd af op een jonge vrouw of staan ze open voor een jonge vrouw als ze zelf niet het initiatief nemen. er lopen zat 40+,50+,60+ vrouwen langs voor de oude mannen. Maar daar word niet eens naar omgekeken. Er zijn veel leuke vrouwen in deze leefdscategorie, maar zij krijgen niet eens een kans. Doe dus niet alsof het alleen om je persoonlijkheid gaat. En ik bedoel dat deze mannen niet alleen een jonge of veel jongere vrouw zoeken voor de sex, maar ook voor een relatie. Ik ben zelf ook jong geweest en ben het met mijn 35 jaar nog steeds. Hee, mijn vrouwelijke collega's van 50+ krijgen de aandacht niet die ik wel krijg, en niet omdat ik zoveel leuker ben dan zij. In zijn geheel niet, maar toch komen de mannen eerder naar mij toe omdat ik jonger ben, niet omdat ik leuker ben.

De ellende van een relatie die je in het begin over je heen krijgt moet je wel er voor over hebben. Als ik kon kiezen werd mijn vriend morgen 10/20 jaar jonger (of ik 10/20 ouder, maar liever andersom, hebben we nog wat langer samen).

Als je dat kon doen, dan zou je vriend je niet eens zien staan. wil hij ook iemand van zijn gelijke leeftijd? betwijfel ik. prima als jij gelukkig bent met een oude vent, maar je praat alsof het allemaal om liefde draait. dat is dus niet zo. als jij veel ouder zou zijn of van zijn leeftijd zou die je niet eens opmerken of misschien wel, maar ik betwijfel of die in jou relatiemateriaal zou zien.

Maar we kunnen niet kiezen. Wij hebben maanden alleen maar gepraat, verder niets, om er uit te komen hoe we het moesten doen in zo'n relatie. En geloof mij, dan had hij ook wel meiden van mijn leeftijd kunnen krijgen alleen voor de seks. Had je de discussie niet hoeven hebben, veel makkelijker toch? En dan moet je relatie natuurlijk uit wijzen of het lukt of niet.

Mijn posting over de wijze waarop mannen reageren naar jonge(re) vrouwen gaat niet perse alleen over jouw vriend. Ik hoef jouw vriend en andere mannen niet persoonlijk te kennen. het is een algemeen feit dat mannen veel belang hechten aan leeftijd en uiterlijk. hun voorkeuren gaan over het algemeen nog altijd uit naar jongere vrouwen. kijk eens goed om je heen.
quote:Hij is niet om mij gescheiden. Dus naar mijn omgeving kan ik ook normaal doen. Er valt mij niks te verwijten.soms kan een andere persoon gevoelens bij je oproepen en je doen beseffen dat je niet meer verder wilt met je vrouw. ook al is die ander dan niet fysiek in beeld of in relatie/verhouding zin, maar ze kan wel een aanleiding zijn op een indirecte manier. hij heeft zijn zaken wel goed afgerond eer hij zich beschikbaar stelde voor anderen. dat pleit alleen voo rhem.
Ja dat klopt wel Sunshine. Maar de scheiding was uiteindelijk omdat zij verliefd was geworden op een ander. Hij vond mij ook wel leuk maar vond een verliefdheid op een toen 20 jarige geen reden om 3 kinderen in een scheiding te storten. Noem het angst, noem het verantwoordelijkheids gevoel... hij liep in ieder geval niet zijn pik achterna.

Mijn posting over de wijze waarop mannen reageren naar jonge(re) vrouwen gaat niet perse alleen over jouw vriend. Ik hoef jouw vriend en andere mannen niet persoonlijk te kennen. het is een algemeen feit dat mannen veel belang hechten aan leeftijd en uiterlijk. hun voorkeuren gaan over het algemeen nog altijd uit naar jongere vrouwen. kijk eens goed om je heen.

Doordat je het over 'je vriend' en daarbij reageert op mijn posting ging ik er van uit dat het dus op mijn vriend doelde.

Mannen in het algemeen  kan ik niet voor spreken. Zoals ik al zei, gedeeltelijk ben ik het met je eens.

hello, daar zijn we weer, drukjes geweest vandaar.....

heb een leuk lang weekend gehad... vrijdagmiddag had ik heerlijk vrij genomen, op zoek naar een nieuwe tv en had een beetje baaldag:D daarna lekker uit eten gegaan met n vriendinnetje en haar as. man, gezellig in de kroeg, waar ik altijd kom. aangezien ik dat ook tegen die jongen zei (mn pedovrindje), hadden we zoiets van we zien wel of we elkaar zien daar, aangezien mn vriendin niet zo'n stapster is en we al vroeg aan het eten waren daar, was het nog maar de vraag of we elkaar daar zouden zien..Nou ja dus niet, we gingen alweer vroeg terug naar mn huis... Kreeg ik een sms van hem of ik nog kwam naar t cafe, maar tja ik had niet zo;n zin om er alleen naar toe te gaan, vond hij erg jammer...kreeg ik snachts een sms van hem of hij langs mocht komen haha..het was dus erg gezellieg in de kroeg..niet gedaan dus ben gaan slapen....

okay zaterdag was ik dus helemaal dood van t gesms snachts, maar heb mn tv gescoord dus ik was erg blij..

zondag heerlijk op de bank gehangen, echt zo;n tutteldagje;)... leuke horrorfilm gekeken haha..en daarna kreeg ik n sms van die jongen dat hij in een kroeg was en of ik zin had om te komen (was tegen 12-en), dus ik twijfel twijfel, de laatste tram reed net weg en ik moest me nog opkalevateren haha, ben dus gegaan was erg gezellig met zn vrienden en zijn daarna de stad ingegaan met hem en nog een vriend van hem, echt ontzettend gelachen..

Ik weet niet wat tis, maar dr is zo;n klik tussen die jongen en mij...of is het aantrekkingskracht? (beiden)...maar goed we stonden dus erg gezellig samen en hij pakte mn hand steeds vast...zooo lief..en ehh ja we hebben dus staan zoenen, kleine kussies geven, heerlijk..en dat was nog in de eerste kroeg waar we afspraken....daarna dus de stad in, dus daar stonden we alleen maar vastgeplakt aan elkaar..:P

oo zo snoezig, hij moest zn fiets nog ophalen bij de 1e kroeg, mocht ik achterop terug, nou ik heb genoten...echt zo leuk... hij is dus met me mee naar huis gegaan en is dus gebleven de hele nacht, zucht...zucht, zucht ik moet nog bijkomen..

hij is daarna naar huis gegaan (omdat anders zn mams ongerust zou worden), ik ging daarna knock out op de bank en hebben we nog een beetje lopen sms-en...

ik wilde niet sms-en als eerste, meeste tijd doet hij het, maar ik had zoiets van effe afwachten hoe en wat en ja hoor vanmiddag een sms van hem hoe t ging.. etc...

jeetje ik weet gewoon niet wat ik moet doen!!!! hij is erg leuk, ik had ook een goed gesprek met zn vriend die mee was en die zei ook al, dat hij erg ouwelijk is voor zn leeftijd, serieus, altijd geintresseerd in de mensen, heeft een goede opleiding, leuke job en wil een eigen zaak hierin opstarten (aannemer)..

t tis ook dat ik ook niet precies weet wat hij nu van me wilt en dat is iets wat ik eigenlijk wil vragen nog aan hem, gisteren ging het niet echt omdat hij naar huis moest en ik ga het ook iet per sms vragen haha.

hij loopt natuurlijk al een tijdje achter me aan en vroeg ook steeds of ik naar de kroeg kwam, dus wil dat ook wat zeggen..

kijk hier komt de onzekere miep uit de aarde.
;)

En hoe is het met de 37 jarige man?? :P
quote:

;)

En hoe is het met de 37 jarige man?? :P

Tja dat is een ander verhaal...het is erg complex allemaal... we hebben elkaar begin feb. ontmoet, maar hij was 2 jaar single en toen ontmoetten wij elkaar en toen was t patsboem! hij was op slag verliefd op mij...ik moest nog erg wennen aan iemand die zo gek op mij was...maar hij is erg onzeker en dat is niet echt lekker gelopen, erg jammer want ik vond hem erg leuk....

toevallig kwam hij afgelopen zaterdag op msn en vertelde dat hij bij de P liep voor zijn problemen (overlijden moeder, toestanden met pa en broers, werktoestanden) tis te veel voor hem geworden en toen kwam ik er ook nog eens bij... ach ik heb een goed gesprek gehad met de man van mijn vriendin en die zei ook al, juist in dit soort tijden is het oh zo fijn om gewoon iemand naast je te hebben die je steunt, juist ik die zijn ogen geopend had door te zeggen dat hij zo niet door kon gaan dat hij eronder doorging om voor alles en iedereen altijd maar klaar te staan en te zeggen dat hij met iemand moest praten.

maar heb ik er zelf iets aan gehad? nee niet echt en das jammer...maar ik moet ook verder..
Hallo allemaal!

Hier nog een meelezer... en opeens hoor ik ook bij dit 'groepje' !! Hoewel het leeftijdsverschil niet zo heel groot is.....

Nog maar heel recent zijn mijn man en ik uit elkaar gegaan.... Het ging niet meer en wederzijds is er het besluit geweest om ermee te stoppen.

Maar nu ben ik tijdens een chat in contact gekomen met iemand.....

Jullie raden het al: met een héél leuk iemand.... Die dus 5 jaar jonger blijkt te zijn... Ik ben 33, en heb twee kinderen en hij is 28 en is de vrijgezel die een druk leven heeft met cariére en andere dingen....

We hebben een paar weken gemaild en gesmst, en uiteindelijk vorige week afgesproken.......... En in no time was het érg gezellig;)!

Het is heel vreemd, omdat ik ook met een heleboel andere dingen bezig ben.... en eigenlijk helemaal niet zit te wachten op een 'nieuwe liefde'! En ik weet niet zo goed wat zíjn bedoelingen zijn....

Maar we hebben nog steeds meerdere malen per dag contact via de mail en sms (en soms bellen we), en ik moet zeggen dat we elkaar wel erg leuk vinden.....

We zeggen ook steeds: Wat moet je toch met mij???

Maar ik durf het niet zo goed over mijn kinderen te hebben.... weet ook wel dat hij dáár niet op zit te wachten...

Maar het klikt zo goed!!!!

Pffff....

Wat moet ik nu met hem?????

Haha!! Besides the obvious:P

Hallo allemaal,

Het is even geleden dat ik hier was. Dus ik dacht laat ik even een update houden.

Ik hoor inmiddels tot jullie clubje. Hoewel het pas een paar weken duurt, voelt het al als jaren.  Zo vertrouwd 9en dus niet zo een sleur )

Toen we van de week in de stad liepen en de verkoopster tegen hem begon over zijn vrouw straalde we beide van trots. Maar zover is het nog niet. Het was voor mij wel een teken dat het niet zo raar is 19 jaar leeftijdsverschil, als dat ik van te voren had gedacht.

En natuurlijk gaat het niet makkelijk worden, maar is dat een relatie normaal wel? Denk van niet. We zijn ons beide erg bewust van de situatie en hebben misschien ook wel meer bewust voor elkaar gekozen.

Anyway, ik ben nu totally in love, en wat de toekomst brengen zal kan niemand ons vertellen. Dus genieten we er nu extra van.

Ik zag dat jullie het over kinderen hadden gehad hier. Hij weet hoe gek ik op kinderen ben. Heeft zelf geen kinderen (bewust keuze in vorige relatie), maar zegt ook niet dat hij ze pretinent niet wil.

@ Puk, ben ik toch benieuwd wie van de 2 het geworden is...

De 'tweede' zeg maar. En nu ik beide beter ken is dat ook de beste match gebleken. Die andere man daaraan ontdekt ik steeds meer 'moeilijkheden'.

Ja ik heb je topic destijds ook wel gevolgd en in de eerste instantie leek het dat je voor de tweede ging omdat hij er werk van maakte en die ander niet. Maar als dit een betere match blijkt, dan is het toch goed? Soms heb je liefde op t eerste gezicht en soms op het tweede gezicht. Geniet ervan zou ik zeggen en focus je niet teveel op het verschil. Zoals ik al zei, qua levenshouding en leefwijze scheelde ik meer met de jongen die een half jaar ouder was, dan met mijn huidige vriend. Wat ook wel grappig is, soms begin ik in gezelschap over bepaalde muziek die ik te waus en te woepie vind. Krijg ik meewarige blikken van 'ach ga jij nu helemaal in die oude zooi van hém mee?' blijkt hij de artiest in kwestie nieteens te kennen. Of zit ik zowat alles op Veronica of Arrow mee te zingen, zie ik zijn verbaaste blik 'hoe kén jij al die teksten uit mijn jeugd'

Mijn verklaring, ik ben gewoon rond mn 40e overleden en gereincarneerd. Dus eigenlijk zijn we even oud :P
Dat moet natuurlijk zijn rond mijn 17e. Anders zou IK nu 17 jaar ouder zijn dan hem. Rekenen is ook een vak....hahahah
bericht verwijderd
Maar ben je nou ook nog getrouwd of niet?
X
bericht verwijderd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven