HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
zondag 25 oktober 2009 om 18:38
zondag 25 oktober 2009 om 18:39

zondag 25 oktober 2009 om 18:46
quote:chocolover schreef op 25 oktober 2009 @ 18:32:
Nu staat het er dus ik moet wel. Zal even op hyves kijken wat ik nu moet doen.
Ik ga, ik ga, ik ga. Met heel veel chocola, dan vind iedereen me vast leuk! En voor kip neem ik een flesje water mee. Goed?Ik heb iedereen van de Hyves een mailtje gestuurd waarop men kan replyen of men al dan niet komt. Zij die wel komen krijgen een mail terug met een code en de lokatie
Nu staat het er dus ik moet wel. Zal even op hyves kijken wat ik nu moet doen.
Ik ga, ik ga, ik ga. Met heel veel chocola, dan vind iedereen me vast leuk! En voor kip neem ik een flesje water mee. Goed?Ik heb iedereen van de Hyves een mailtje gestuurd waarop men kan replyen of men al dan niet komt. Zij die wel komen krijgen een mail terug met een code en de lokatie
zondag 25 oktober 2009 om 20:03
Ik zal morgen de knoop doorhakken. Ben vandaag zo ontzettend moe, dat is wel een teken dat ik rustig aan moet doen komende tijd.
Als ik naar de meeting besluit te gaan, moet ik komende week wat rust inbouwen, anders wordt het teveel. Nieuwe mensen ontmoeten geeft mij nogal wat prikkels, kost veel energie. Ook als ik ze al 1000 x op het forum gezien heb.
Naja, desnoods ga ik in een hoek zitten en kijken.
En lijners: geef alles wat jullie over hebben maar aan mij. Geen probleem
Als ik naar de meeting besluit te gaan, moet ik komende week wat rust inbouwen, anders wordt het teveel. Nieuwe mensen ontmoeten geeft mij nogal wat prikkels, kost veel energie. Ook als ik ze al 1000 x op het forum gezien heb.
Naja, desnoods ga ik in een hoek zitten en kijken.
En lijners: geef alles wat jullie over hebben maar aan mij. Geen probleem
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
zondag 25 oktober 2009 om 20:10
zondag 25 oktober 2009 om 20:29
quote:mamalief schreef op 25 oktober 2009 @ 18:27:
[...]
Als Maroon Snaak niet ergens kwijt kan wel ja.
(Durf je dat wel? )
Durf jij wel bij mij in de auto?
Mijn moeder waarschuwde al dat ik een vreemde mee zou nemen. ("Denk je er wel een beetje om")
Als ik je niet vertrouw, rijd ik je gewoon voorbij! Haha!
[...]
Als Maroon Snaak niet ergens kwijt kan wel ja.
(Durf je dat wel? )
Durf jij wel bij mij in de auto?
Mijn moeder waarschuwde al dat ik een vreemde mee zou nemen. ("Denk je er wel een beetje om")

Als ik je niet vertrouw, rijd ik je gewoon voorbij! Haha!