M '06
maandag 26 oktober 2009 om 11:57
Hahaha, dat kan ik me eigenlijk ook wel voorstellen. Indian: "Altijd is K. ziek" kun je als geheugensteuntje gebruiken om je weeen weg te puffen. Anderen gebruiken "Deze wee komt nooit meer truuuuggg" enz enz enz.
Ik ben dus niet ziek, hoor. Maar toch bedankt
, Syl, op Mozart. Da's een stuk chiquer dan mijn Kortjakje.
Ik ben dus niet ziek, hoor. Maar toch bedankt
, Syl, op Mozart. Da's een stuk chiquer dan mijn Kortjakje.
maandag 26 oktober 2009 om 11:58
Oeh, spannend! Ik kwam even langs om te checken... Nou, hopelijk is Juul nu aan het uitrusten/genieten. Menomen spannend! Probeer zodra de kids slapen weer te kijken.
Merel, voor onze gemoedstoestand hier is een ks wel fijn trouwens, weten we tenminste waar we aan toe zijn
(duikt onder tafel want weet hoe fout deze opmerking is).
Merel, voor onze gemoedstoestand hier is een ks wel fijn trouwens, weten we tenminste waar we aan toe zijn
maandag 26 oktober 2009 om 19:05
Joepie eindelijk is ie er!!! Lieve Juul Juulman en Lynn gefelciteerd met jullie zoon en je broertje!! Ik ben ook erg benieuwd naar de naam en hoe het gegaan is allemaal. Ik hoop goed, volgens mij snel en geen keizersnee, dus dat klinkt goed!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
maandag 26 oktober 2009 om 21:15
Hij heet Sam!
Vanmorgen om 6 uur zijn we naar het ziekenhuis vertrokken, ik had toen weeen sinds half 2 's nachts en 3-4 cm ontsluiting. Ik had toen al goed stevige weeen die in het ziekenhuis echt enorm werden. Thuis al een uur onder de douche gestaan en in het ziekenhuis ook weer. Bij aankomst zat ik op 6 cm. Na het douchen op 7 cm, daar bleef ik even op hangen. Toen ineens in een kwartier naar 9 cm en vrij snel daarna naar 10 cm. Het hoofdje bleef heel hoog zitten en er volgde druk overleg over wat er gedaan moest worden, met het oog op mijn vorige bevalling. De ass.gyn ging een ok standby regelen voor een keizersnee. Toen ze teurgkwam was het hoofdje ineens naar beneden geschoten, voor ik het door had stond het hoofdje en na 5 minuten persen werd hij zo ongeveer gelanceerd en had ik een heerlijke baby op mijn buik. De bv komt al heel goed op gang, de kv noemt Sam een natuurtalent.
Ik had niet van iedereen het mobiele nummer, dus kon jullie niet alemaal smsen.
Vanmorgen om 6 uur zijn we naar het ziekenhuis vertrokken, ik had toen weeen sinds half 2 's nachts en 3-4 cm ontsluiting. Ik had toen al goed stevige weeen die in het ziekenhuis echt enorm werden. Thuis al een uur onder de douche gestaan en in het ziekenhuis ook weer. Bij aankomst zat ik op 6 cm. Na het douchen op 7 cm, daar bleef ik even op hangen. Toen ineens in een kwartier naar 9 cm en vrij snel daarna naar 10 cm. Het hoofdje bleef heel hoog zitten en er volgde druk overleg over wat er gedaan moest worden, met het oog op mijn vorige bevalling. De ass.gyn ging een ok standby regelen voor een keizersnee. Toen ze teurgkwam was het hoofdje ineens naar beneden geschoten, voor ik het door had stond het hoofdje en na 5 minuten persen werd hij zo ongeveer gelanceerd en had ik een heerlijke baby op mijn buik. De bv komt al heel goed op gang, de kv noemt Sam een natuurtalent.
Ik had niet van iedereen het mobiele nummer, dus kon jullie niet alemaal smsen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'