Jimmy Choo H&M
donderdag 12 november 2009 om 13:48
Wie is er van plan om zich in de gekte te storten zaterdag, anybody? Wat is jullie tactiek, voor de deur slapen of neem je gewoon een paintballgun mee om tot de eerste 160 te behoren die een armbandje bemachtigen..
Als je geen idee hebt waar dit over gaat:
http://www.hm.com/nl/fashion__fashion.nhtml#/jimmychoo/
Als je geen idee hebt waar dit over gaat:
http://www.hm.com/nl/fashion__fashion.nhtml#/jimmychoo/
donderdag 12 november 2009 om 17:00
donderdag 12 november 2009 om 17:13
quote:_MAR_ schreef op 12 november 2009 @ 17:02:
ik had trouwens vand e zomer van de collectie van m. w. een tuniek gekocht. dat ding heb ik twee uurtjes aan gehad en nooit meer gedragen. Hij hangt als nieuw in de kast :s, een echte miskoopIk heb bijna de hele zomer gelopen in de dingen van M. W. Helaas is het nu te koud (hoewel ik nu wel een jeans van aan heb toevallig)..
ik had trouwens vand e zomer van de collectie van m. w. een tuniek gekocht. dat ding heb ik twee uurtjes aan gehad en nooit meer gedragen. Hij hangt als nieuw in de kast :s, een echte miskoopIk heb bijna de hele zomer gelopen in de dingen van M. W. Helaas is het nu te koud (hoewel ik nu wel een jeans van aan heb toevallig)..
vrijdag 13 november 2009 om 18:56
quote:DJ Momo schreef op 13 november 2009 @ 15:04:
ik heb mijn keus gemaakt, de zebraatjes met strass steentjes worden van mij!
ja, die zijn leuk. In het zwart vind ik ze ook leuk. De rest van de schoenen vind ik niet mooi danwel niet praktisch voor de winter.
@ Flashy: nee, in Groningen geen Jimmy Choo. Volgens mij alleen in de vestigingen in de Randstad.
ik heb mijn keus gemaakt, de zebraatjes met strass steentjes worden van mij!
ja, die zijn leuk. In het zwart vind ik ze ook leuk. De rest van de schoenen vind ik niet mooi danwel niet praktisch voor de winter.
@ Flashy: nee, in Groningen geen Jimmy Choo. Volgens mij alleen in de vestigingen in de Randstad.
vrijdag 13 november 2009 om 19:33
Nee...deze sla ik zeker weten over; ik vind het eerlijk gezegd geen mooie collectie, net als dat ik die collecie van vorig jaar (Cavalli) ook helemaal niets vond. Vind de items ook vooral erg duur!! Oke, het is 'designerkleding' maar toch: het blijft H&M! Werk zelf bij H&M in de weekenden, maar zelfs met korting zou ik niets kopen omdat ik het simpelweg helemaal niets vind.
vrijdag 13 november 2009 om 19:35
vrijdag 13 november 2009 om 21:19
quote:traincha2 schreef op 13 november 2009 @ 18:56:
[...]
@ Flashy: nee, in Groningen geen Jimmy Choo. Volgens mij alleen in de vestigingen in de Randstad.ik bedoelde de heels met peep toe, niet de ballerina's...
[...]
@ Flashy: nee, in Groningen geen Jimmy Choo. Volgens mij alleen in de vestigingen in de Randstad.ik bedoelde de heels met peep toe, niet de ballerina's...
zaterdag 14 november 2009 om 08:25
zaterdag 14 november 2009 om 09:47
Nee, toen was het om 24:00 uur, maar toen kon je voor die tijd gewoon op de site en om 24:00 kon je echt shoppen. Alles ging super goed, site liep niet vast, en alle maten waren er gewoon en waren niet binnen 1 minuut uitverkocht. Nu kan ik ook niet eens naar de gewone collectie kijken. Ik kom gewoon niet verder dan de homepage.