***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Nou muis, ik ben hier gebleven

***APRIL 2007***

Het is wel superveel werk.

En datgene wat ik geplakt heb is ook nog een ^*(%#)bende. Het plakt en knipt namelijk niet prettig.

Mail jij eerst de angel of wij de tekst op een gemakkelijke manier kunnen krijgen? Of heeft iemand anders goede contacten met de angel?
Haha dropneus hoe schaamteloos kinderen wel niet kunnen zijn.

Op school wordt ik dagelijks aangesproken bij het ophalen van Xander. De gekste dingen flappen ze er het eerst uit.

Morgen bellen naar de therapie, zie ertegenop, zit zo met die slechte bril overal tegenaan te lopen, ben een gevaar op de baan. Beter dus ziekmelden tot woensdag, dan mag ik weer mijn lens dragen (heb een lui oog).

Heb de link van buitenmeisje nog eens aangeklikt en wat waren onze kindjes nog klein en afhankelijk las ik in de posts.
Fachat: Wat een weekend vol spanning. Is het nu zeker dat je morgen de brief krijgt? En ben je dan net op kantoor als de brief thuis komt? Belachelijk.

Drop: Brutale meiden. Kunnen ze niet vroeg genoeg mee beginnen Grappig. Ik geloof niet dat Koen zo'n held zou zijn. Die zit stil in een hoekje.

Laar: Wat een heerlijk weekend. Geniet er lekker van.

Witch: Wat naar van je bril. Hoe oud is ie. Kan me er zoweinig bij voorstellen dat je jezelf een gevaar vindt. Moet je veel moeilijke wegen passeren? Je gaat toch met de bus? Misschien toch kijken of het lukt om te gaan. De reden voor ziekmelden klinkt mij een klein beetje klungelig. Ik zou het gewoon overleggen.

Grappig trouwens he als je de oude verhalen terug leest. De kindjes waren toen nog geen jaar.

Esan: Klinkt als heel naar die begrafenis. Altijd heftig als er jonge mensen overlijden.

Hier een lekker rustig dagje gehad. Vanmorgen een rondje op de racefiets geweest. Stond wel heel veel wind dus we gingen niet heel hard. Vanmiddag een beetje in huis gerommeld. Genoten van onze prachtige mannetjes. Gijs gaat steeds langer los staan. Ben benieuwd wanneer de eerste stapjes een feit zijn. Koen kletst alles aan elkaar. Maar weet helaas ook heel goed hoe je nee moet zeggen.

Lievelust: Zet je wel je lijstje op hyves. Volgens mij verwoorde Esan het ook goed. Jij zou zelf ook iemand geholpen hebben die in deze situatie zou zitten.

Ga ff bankhangen en vroeg naar bed.
Muis heb je via hyves een twee mails gestuurd ivm sollicitatie...

Kan je geweldige kwaliteiten wel gebruiken
goedemorgen, vroege morgen

Iedereen heel veel succes vandaag!
Oog ziet er een pak beter uit, heb terug lens in gedaan. Bril was al zeker 6 jaar niet meer veranderd. Dus ik ga gaan, wel te laat, maar ja ....
Goed zo, Witch!

Drop, ik zal er straks of vanavond naar kijken. Krijg zo bezoek, vandaar!

Esan, die begrafenis klonk naar...Wat sneu voor je collega!

Fach, sterkte deze week! Ik hoop dat je heel snel (vandaag ofzo) uitsluitsel krijgt.

Steijn en Huug zitten voor de verandering vandaag op de peuterspeelzaal. Eigenlijk gaan ze nooit op maandag, maar ik hou ze morgen thuis in verband met de Mexicaanse prik die ze 's middags zullen krijgen. Het ging tegen mijn gevoel in om ze afgeknoedeld van een ochtend spelen een sporthal in te slepen om ze te laten prikken!

Steijn is aan het puzzelen geslagen en hoe! Hij heeft een Bob de Bouwer puzzel en hij kan ze alle vier maken. Zonder hulp! Hij is zo schattig als hij met zijn "poesjels" bezig is!

Huug wil ook puzzelen als Steijn bezig is, maar hij heeft er het geduld niet voor. Het gaat hem niet snel genoeg en na een seconde of twintig stopt hij ermee, om vervolgens met de Duplodieren te spelen. Hugo en zijn beestjes!
Muis: ik heb nog niks gemaild... Kan volgens mij geen attachments aan de mail hangen.. of staat je mailadres op de adrespagina? Ga meteen even vchecken
okidoki, heb het gevonden, dus alles is verzonden..
Drop, ik had net gekeken, maar ik kon inderdaad niets vinden! Op de een of andere stomme manier wil hyves mijn bericht niet verzenden, maar volgens mij staat mijn mailadres in de adressenlijst!

Wat een takkeweer zeg! Blegh!
hier ook takkeweer, ging net mijn bus even halen im de hoek en Fleur en ik zijn ondanks paraplu flink nat (Fleur omda ze door de plassen stampte natuurlijk!!!)
a.s. dinsdag worden de brieven pas verzonden! Belachelijk. De interim is ziek!
Jeetje Fach, wat een toestand. Dinsdag verzenden betekent op zijn vroegst woensdag een brief op de mat. Nog langer in onzekerheid en spanning. De interim directie is maar weinig invoelend en begaan met het personeel zeg! Gatver.

Hier ook een en al regen. Al een paar ritjes met de auto gedaan, heen en weer naar school.

Laar en Mich, succes in de RAI wat een massa mensen zeg. Ben benieuwd hoe het jullie is vergaan. Prikjes halen is nooit leuk, sterkte Puk, Nina, Morris en Lars.
Oh, ik was vergeten dat Nina, Puk, Morris en Lars naar de RAI moesten vandaag! Sterkte.

Morgen zijn wij aan de beurt en ik heb altijd zo'n offerlam-gevoel erbij: zo is alles leuk en gezellig, maar voor de jongens het weten staan ze op het schavot en worden er een paar prikken in die lijfjes gejast. Ik zie er nu al tegenop.
Nog wat vergeten:

Mees is vanochtend uit zichzelf gaan zitten! Ik weet het: het is laat. Op de een of andere manier ontwikkelen mijn kinderen zich in vreemde volgordes:

Hugo kon al een paar maanden lopen en ging toen pas kruipen. Tot hij liep, tijgerde hij. Kruipen deed hij tot bijna anderhalfjarige leeftijd niet aan! Huug zat met elf maanden.

Steijn ging zich pas optrekken toen hij kon lopen. Vraag me niet meer hoe hij het deed, maar ik kan me herinneren dat hij zich amper optrok! Hij zat met dertien maanden.

Mees kan zich al een paar maanden optrekken, maar uit zichzelf zitten deed hij niet. Nu dus wel!
Luuk gaat ook nog niet zitten en trekt zich ook wel op. Ik geloof dat het Fleur net andersom was,maar weet het niet meer zeker. Het blijft wel grappig dat ze het allemaal weer anders doen en uiteindelijk toch hetzelfde leren.... Fleur rolde overigens nog niet eens om rond deze tijd.... Dus ik blijf het shockerend vinden hoe snel het gaat bij Luuk....

Het get, met drie kinderen naar de RAi, dat is idd geen feest. Ik hoop dat alles goed is gegaan!
Muis heb je morgen nog fysieke en psychische ondersteuning mee bij het halen van de prikjes? Lijkt me een heel gedoe, drie kindjes en drie prikjes.
Ben ik weer. Hier ook al zo een rotweer.

Heb het idee dat die komende weken de weken op de therapie wel snel om zullen zijn. Morgen en overmorgen nog een half dagje en ben weer klaar voor deze week.

Als ik het zo lees ontwikkelen jullie kindjes zich wel heel snel. Xander zat op 8 maanden en liep op 17 maanden. Maar eens hij kon lopen sjeesde hij na een week de hele kamer rond. Kruipen doet ie af en toe nog eens.

Vrijdag is het in de namiddag pedagogische studiedag voor Xander dan gaat hij naar mijn schoonouders, waar ik hem om 13 u ga halen. Heb nl s morgens vrijwilligerswerk.
Wat is het stil hier.
Lievelust, nog gefeliciteerd!

Layla, gefeliciteerd met Yasemin!

Iedereen succes met de vaccinaties. Ik hoop dat B morgen even met Finn gaat.

Ikzelf mag niet vanwege de trial. Daarvoor mag ik morgen weer naar het ziekenhuis. Over twee weken dan eindelijk de scans. Pff, daar kijk ik echt naar uit. Mijn eigen verwachtingen zijn slechter en slechter.

Witchke, ik zou maar snel een nieuwe bril bestellen. Krijg je niet eens in de zoveel jaar een bril via de verzekering?

Hoe gaat het met solliciteren?

Fachat, belachelijk zeg. Kunnen ze alsnog niet de brieven gewoon versturen? Of het de mensen gewoon vertellen?

Grappig trouwens om de voorkeuren te veranderen. Ik heb nu 999 postings op een pagina. Gevolg is dat we nu pas op pagina 2 zijn!
Ik ben er!

Esan, ik heb versterking in de vorm van A.! Ik heb hem uitgelegd dat het een vorm van zelfkastijding is als ik in mijn eentje drie kinderen in een sporthal moet laten vaccineren en dat begreep hij. Morgen komt hij aan het begin van de middag naar huis en gaan we met z'n vijven naar de sporthal. Daarna gaan we ergens appelsap (De Olijke Tweeling), water (Mees) en cappuccino drinken (ik). Misschien mogen ze nog een boek uitzoeken, maar ik moet even kijken hoe mijn petje morgen staat.

Jemig! Steijn en Huug hebben niet geslapen vanmiddag (Huugs schuld), hebben heel de middag en avond met opa en oma gekeet en zijn nu dolgedraaid van vermoeidheid! Hugo is boven keihard aan het zingen, Steijn zit te kletsen en beiden maken ruzie met elkaar. Gezellig!

Het is tijd om te slapen. Ook voor mij!
Welterusten Muizenfamilie!

Wij moeten woensdag pas prikken, en gelukkig niet in de RAI maar in de plaatselijke sporthal van Landsmeer. Helaas kan S. echt geen vrij krijgen en moet ik alleen! Ik zit nu al te dubben over de volgorde. Trouwens, Nina is verkouden en heeft 38 graden verhoging, Lars is aan het bijkomen van de waterpokken, weet niet wat zijn temperatuur is. Kinderen met koorts mogen toch geen prikken? Nina moet 3 december ook nog haar 14-maandenprikken krijgen, en Lars de 17de zijn 4-jaarprikken.

Fachat, wat ontzettend slecht dat jullie nu nog niks weten zeg. Hoe voel je je onder dit alles, trek je het nog een beetje? Als je zin hebt in wat afleiding kom je maar deze kant op hoor!

Verder beetje herfstig hier, weinig zin, en druk leuk weekend achter de rug met vrienden te logeren. Nu even tsjillen, heerlijke dag binnen met drie wat zeurderige kinderen achter de rug.

Knuffels en zo!
inenting ging prima hier!

Ole keek ernaar en lachte ernaar! Stoere jongen!

Ongelofelijk (had echt verwacht dat ik hem in de houdgreep moest nemen!).

Ging ook erg snel. Binnen 10 minuten stonden we weer buiten!

Micha, kinderen met koorts mogen idd geen prikken!

Je mag trouwens ook op een andere dag/plaats/tijd komen, misschien dat S. dan wel vrij kan krijgen?

Vanavojd meer, moet weg naar cursus...
Voor Mich: Volgens mij worden de reguliere vaccinaties allemaal uitgesteld. Heb ik ergens gelezen. Misschien kun je even bellen met het cb. Hoef je namelijk ook niet te gaan. Kun je beter meteen een andere afspraak maken.
Oh en swiss... schrik zo van je bericht dat je het zelf somber inziet met de scan. Een hele hele hele dikke knuffel voor jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven