Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Oh, Esmee, is de ruzie wel opgelost?
Wij hebben met gourmetten ook een snoer over tafel, nergens last van.
Eh...nee. Ik ben boos, teleurgesteld en alles tegelijk. Ik kan niet tegen boos gaan slapen, dus dat helpt niet mee. Ben bang dat dit echt even moet bezinken.
Wat balen Esmee, van je nacht en ruzie. Is de lucht wel geklaard inmiddels?

Ank, fijn dat het allemaal goed is gegaan! Vier dagen in een ziekenhuis met zo'n kleintje is echt lang, hoop dat jullie wat sneller wegkunnen.

Ik heb net de laatste Sintcadeautjes gehaald, ook wat voor mezelf. Pamman moet ook wat voor zichzelf kopen want ik weet echt niet wat hij wil hebben.

Vanmorgen ook tweede prik gehaald. Mannie was nog erger over de emmer dan vorige keer. En Pamman er bij als 'hulp' schoot ook niet erg op. In plaats van even te handelen, trui uit, kind in houdgreep (ik zat met hem op schoot, zoveel mogelijk allerlei ledematen vast te klemmen) gaat hij lieve-zoete-gerritje spelen en acht mannetje dit en ach mannetje dat. Schiet niet op natuurlijk, die spuit moet er gewoon zo snel mogelijk in.

Daarna nog even naar de assistente gelopen om ab-oordruppels te vragen, hij heeft wéér een loopoor en ik heb geen zin om weer langs te gaan. Dokter belt vanmiddag en dan schrijft ze hopelijk een recept uit.

Nu ga ik de boodschappen opruimen en dan cadeaus inpakken.
Gourmet heeft ook een snoer. Nooit last van.

Slapen met ruzie is nooit leuk. Ist wel weer goed nu dan?
Och, Esmee
Oh, nog niet opgelost dus.

Mini was vanmorgen zo onwijs lief. Ze hebben altijd bonje over wie er als eerste en laatste naar de klas wordt gebracht. Nu zei ik dat ik Mannie als laatste zou brengen maar dat wilde zij ook. Ik hóór haar mokken. Zegt ze ineens: 'mama, ik had er gisteravond al over nagedacht en ik wil eigenlijk ook als eerste gebracht worden'. Ik weet dat ze dat eigenlijk helemaal niet wil maar omdat Mannie zo over de zeik was van die prik gaf ze er deze draai aan. Ik vond het zo lief en vooral groot van haar
Wat zoet zeg van Mini!

Moet ook nog iets voor Esman kopen, maar ik weet niets. Hij ook niet, dus dat schiet niet op. Hij haalt maar iets uit de kast en pakt het in, ik vind het wel prima want ik heb alles al geregeld.

Ga mijn verhaal even in de AK plempen. Misschien lucht het op . Mocht je kritisch willen reageren, dan graag. Geen zin in verhaal, ook prima natuurlijk.
Ik heb mijn mandarijnen op de pinautomaat bij de Appie laten liggen, mijn nieuwe nagelvijl lag ook nog bij de drogist... ik heb een goede ochtend...
Gaat lekker Pammie. Let je op dat je Mini en Mannie straks wel allebei meeneemt van school
Ik ben in de ak geweest.

Nu ga ik echt cadeaus inpakken.
Anky, fijn dat het goed is gegaan, ik hoop dat jullie gauw naar huis mogen.

Ook in AK geweest voor Esmee.

Wat lief van mini Pammie! En balen van het prikdrama.

Ik heb een elektrische fonduepan, bevalt prima hoor.
Als het goed is ligt mijn Mandarijntje ergens thuis over de grond te rollen.

Vanmorgen zei hij (ik kwam uit de douche): mama dikke buik, krijge niette dootjes sinteklaas. Bedankt jong
quote:citronella schreef op 02 december 2009 @ 11:35:

Als het goed is ligt mijn Mandarijntje ergens thuis over de grond te rollen.

Vanmorgen zei hij (ik kwam uit de douche): mama dikke buik, krijge niette dootjes sinteklaas. Bedankt jong

wat een etter!

voor Esmee. kan niet ik AK, maar heb je wel nodig.

voor Anky met lobby voor naar huis gaan; hoop dat het lukt!

en Pammie: balen dat het weer zo'n drama werd. misschien helpt het, maar Sokman zou precies dezelfde dingen doen: ipv efficient lopen tutten, waardoor eht drama nog groter wordt. tis vast een kenmerk van een motorrijder

An die arbeit!
Oef die Mandarijn zeg. Ik zou zeggen, in de zak ermee

Ik zit model voor Mini haha. Ze kamt al zeker een kwartier door mijn haar. Ik moet denkbeeldige speldjes en elastieken aangeven. Tuttebel. Verder hoor ik precies terug hoe ik haar altijd stil laat zitten!

Moppie slaapt maar door. Ik wilde nog even kaas halen voor ik Mannie moet halen, maar dat gaat niet lukken geloof ik.
Zit mijn tijd ondertussen te verdoen op een grappige voornaamsite. Je voert naam in van 1 kind en krijgt dan broetjes/zusjes namen. In mijn omgeving klopt er veel, grappig joh!
Alles is ingepakt en de sporen zijn uitgewist (hoop ik, ik zie nogal wat over het hoofd vandaag ). Het is weer een behoorlijk berg maar ik verheug me nu al op die koppies.

Nu een lost & found rondje door het dorp en dan het grut halen.
nog niets gehoord,dus duim nog even mee dat we vanmiddag mogen, want het is hier weer ouderwets saai,dus nog 4 dagen ga ik niet overleven . M.krijgt weer praats, heeft geen pijnstilling meer (bikkel) en is boos dat ze niet kan lopen.
Ik hoop het voor je Ank, en geef BikkelMaby een dikke knuffel!

Ik was natuurlijk wel wat vergeten, 2 zakjes chocolademuntjes lagen nog op tafel .

Mannie is niet zo gezellig. Hij ging net heel hard huilen omdat de buuf hem de fruitboer noemde; 'ik wihihihihihihil geeheeheen fruitboer zijhijhijn, ik wil gewoohoohoon Mannie zijhijhijhijhijn!'

Gelukkig geen speeldates want vanmiddag komt Sint bij de gastouder, druk zat. Nu kijken ze het Paard van Sinterklaas.
Hier doet het spul pietengym in de huiskamer. Meis flikkerde net al van de tafel

Hmm, paard van Sinterklaas kan ik ze hier ook wel even laten zien, als het straks helemaal mis is. Want dat gaat toch gebeuren.
Zo klinkt het wel Remma Mannie heeft gelukkig al pietengym op school gedaan. Ik proberen of ik hem zo even in bed kan gooien, hij is echt kapot.

Er moet nog opgeruimd worden, dat ga ik dan maar eens doen.
lekker, al die sint stress bij die kinderen

Limoen was gisterenavond in bed opeens intens verdrietig dat ze een rood pietengymdiploma had gekregen, ze wilde heel graag een roze Drama (met een hoofdletter)

Ik duim ook voor jullie Anky, 4 dagen ziekenhuis lijkt me een beetje lang. Waarom eigenlijk?
Ja, hier op school idd allebei Pietengym gehad. Vandaar het idee ook
morgen pas naar huis en ze mag 2! Weken niet lopen. Hoe we dat gaan doen...? Enfin,nog even veprvelen dus...
balen Anky, maar gelukkig geen 4 dagen.. blijf jij er bij slapen vannacht? hebben ze in het ziekenhuis geen tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven