Discussie over de biechtstoel

18-12-2009 20:36 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit topic mag je discussieren over of commentaar geven op iets dat je hebt gelezen op het biechttopic op de Psyche-pijler, zodat we het daar schoon en on topic kunnen houden.



Leef je uit, maar hou het leuk.



Two.
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 18-12-2009 20:38
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd
quote:Vinyl schreef op 18 december 2009 @ 22:50:

[...]



Heeft een van je verloofdes je wel eens slecht kledingadvies gegeven?



Ah.......dus ik ben de lelijke vriendin!
Alle reacties Link kopieren
quote:Vinyl schreef op 18 december 2009 @ 22:50:

[...]



Oh, en forummer van de maand? Boehoehoe, dat was ik ook ooit. Maar ik was de biechter niet hoor! , ik was het ook een keer dit jaar, maar was ook niet de biechter. Moet toch niet gekker worden dat we dat hier voor de zekerheid gaan melden hahahahah.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vinyl schreef op 18 december 2009 @ 22:50:

Oh, en forummer van de maand? Boehoehoe, dat was ik ook ooit. Maar ik was de biechter niet hoor!Ja, dat zeggen ze allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 22:52:

*wist zweet van voorhoofd*



Ik ben nog nooit forummer van de maand geweest, dus ik mag blijven nuanceren zonder dat ik in het verdachtenbankje hoef te gaan zitten.

Wacht maar.... je kunt ook heel geliefd zijn en het nooit tot FvdM zijn benoemd hoor!

Zó makkelijk kom je er niet van af!
Alle reacties Link kopieren
Oh nee wacht, niet in het lijstje ooit forummer van de maand geweest
Alle reacties Link kopieren
O, gatver, ik heb jou laatst nog een kledinglink gestuurd, Eleo.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 18 december 2009 @ 22:53:

[...]





Ah.......dus ik ben de lelijke vriendin!

Nou ja, als je slecht kledingadvies hebt gekregen waarschijnlijk wel ja!



Krijg je nooit slecht kledingadvies, dan ben je de vriendin niet, en is geen van je verloofdes de biechter!



(snappiehetnog?_
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 december 2009 @ 22:54:

O, gatver, ik heb jou laatst nog een kledinglink gestuurd, Eleo.

Mooi of lelijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 18 december 2009 @ 22:53:

[...]





Ah.......dus ik ben de lelijke vriendin!Nou ja, uit je posts kwam wel al een beetje naar voren dat je de biechter niet kon zijn. Tenzij je zit te liegen en bedriegen natuurlijk. Ho wacht eens... dat was precies de hele kern van de biecht toch?



Mensen, we hébben er een hoor! Wie doet even antecedenten-onderzoek?
Alle reacties Link kopieren
quote:loomii schreef op 18 december 2009 @ 22:38:

Mag je ook gaan raden naar de forumnick van vivabiechters, of valt dat onder de noemer "niet leuk"?

Voor alle duidelijkheid: dat valt onder de noemer "niet toegestaan".

Biechten is hier anoniem en dat blijft zo, anders gaat het topic haar doel voorbij m.i.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vinyl schreef op 18 december 2009 @ 22:55:

[...]



Mooi of lelijk?



In mijn idee mooi.

O, wacht....Meds vond het ook mooi.

helpt dat?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vinyl schreef op 18 december 2009 @ 22:53:

[...]



Wacht maar.... je kunt ook heel geliefd zijn en het nooit tot FvdM zijn benoemd hoor!

Zó makkelijk kom je er niet van af! Ho ho ho, zo makkelijk gaat dat niet hoor. Ik vind dat je voor die geliefdheid wel wat bewijs moet kunnen tonen!
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 22:55:



Mensen, we hébben er een hoor! Wie doet even antecedenten-onderzoek? Ik vind jou wel héél enthousiast andere forummerts naar voren schuiven Qtje.........
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva Angel5 schreef op 18 december 2009 @ 22:56:

[...]



Voor alle duidelijkheid: dat valt onder de noemer "niet toegestaan".

Biechten is hier anoniem en dat blijft zo, anders gaat het topic haar doel voorbij m.i.Dûhhh ,.... beetje overbodig, Vijf.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik geef nooit kledingadvies, want daar heb ik geen verstand van. Misschien eens op de mode/beauty pijler kijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 december 2009 @ 22:56:

[...]





In mijn idee mooi.

O, wacht....Meds vond het ook mooi.

helpt dat?Meds vond het mooi?



Ai ai ai... ik denk zelfs dat we hier te maken hebben met een complot!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je geen biechts krijgt te lezen die over de forummeet gaan, dat zou pas leuke paranoia opleveren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 december 2009 @ 22:56:

[...]





In mijn idee mooi.

O, wacht....Meds vond het ook mooi.

helpt dat?

Hmmmmm... als ik soms naar de Meds en Leo Hyves kijk....



*lampje*

Meds en Leo Hyves?

Meds vind het mooi? Leo krijgt het....?



We hebben een match!

quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 22:52:

*wist zweet van voorhoofd*



Ik ben nog nooit forummer van de maand geweest, dus ik mag blijven nuanceren zonder dat ik in het verdachtenbankje hoef te gaan zitten.



Zit jij nu in de bioscoop? Mmmmm....? Nou?

Nee toch?

Nou dan!



Glitterplaatje voor Q!



Alle reacties Link kopieren
quote:loomii schreef op 18 december 2009 @ 22:56:

[...]





Ik vind jou wel héél enthousiast andere forummerts naar voren schuiven Qtje.........





En jij begon heel "toevallig" met de verdachtmakingen, Loompje...



Ik wil niet vervelend doen, maarre.... we zitten op zijn minst in hetzelfde schuitje. (Gezellig! Theetje drinken? Varen we naar de Overtoom! )
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 december 2009 @ 22:56:

[...]



Dûhhh ,.... beetje overbodig, Vijf.Liever overbodig dan straks "wir haben es nicht gewusst" naar je toekrijgen.
Alle reacties Link kopieren
Morgen even kijken op het topic " welke film heb je voor het laatst gezien en wat vond je ervan "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg wel eens slechte haar-adviezen, telt dat ook?



Hmmm Sneeze gaat even nadenken over al haar knappe vriendinnen
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 december 2009 @ 22:56:

.

O, wacht....Meds vond het ook mooi.

Meds is niet eens d'r eigen naam, da's een alias. Niet te vertrouwen dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva Angel5 schreef op 18 december 2009 @ 22:58:

[...]



Liever overbodig dan straks "wir haben es nicht gewusst" naar je toekrijgen.Ohhhh, wat schat je ons laag in
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven