Vrouw groter dan de man?

11-01-2010 17:53 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forumlezers,

Allereerst, ik heb een andere nick om herkenbaarheid te voorkomen. Ik wil iets delen en daarbij mijn eigen nick geen rol laten spelen in de reacties over dit onderwerp.

Ik wil jullie mening horen over het volgende:

Ik heb onlangs een man ontmoet. Het klikte gelijk, hebben veel raakvlakken en ideeën over veel dingen van het leven.

Na de ontmoeting hebben we elkaar nog 2/3 keer gezien. Verder hebben wij veel contact dmv telefoon.

Interesse is er duidelijk van zijn kant en ook vanuit mijn kant laat zijn aanwezigheid mij niet koud.

Er is alleen één maar, Hij is zo'n 10cm korter.

Ik vind het moeilijk te bepalen wat ik hiervan vind. Het is toch een algemeen iets, dat in een relatie de man groter is dan de vrouw. Je ziet maar heel sporadisch anders.

Nu zit ik ermee, laat ik mij leiden door hoe ik vind dat hij kleiner is, of laat ik mij leiden door hetgeen wat als "normaal" wordt gezien in de maatschappij?

Één van jullie zelf ervaren? Of wat vinden jullie ervan?
Ik ben ook groter dan mijn vriend. Dat is nou eenmaal zo. Dat is niet leuk maar ja het is ook niet zo boeiend.
Als hij echt heel leuk is, zou ik hem niet laten lopen omdat hij kleiner is. Ik zou het erger vinden als ik 1.5 keer zoveel zou wegen ofzo. Je bent ook 1.85: dat is gewoon best lang, maar daardoor vind ik niet dat jullie er als stel niet goed uit zouden zien. Go for it!
Voor een man aan de kleine kant ja....

Maar aan de andere kant, mensen worden ook steeds langer
Aliquando et insanire lucundum est
't Is maar waar je verliefd op wordt, als de rest van de man je aanspreekt kan 't best zijn dat minpunten je niet/minder opvallen. Persoonlijk vind ik 'n man die langer dan mij is aantrekkelijker en als kleintje van 1.65 komt het gelukkig sowieso nauwelijks voor mannen te treffen die net zo klein of kleiner zijn als ik. Een man van 1.80/1.85 vind ik voor mijzelf ideaal.
Ik ben ook zonnetje, maar dubbelnicken ging mij niet goed af......Viel al na een paar posts door de mand

Tuurlijk wil ik iets helemaal zeker weten. Ik vind zijn innerlijk mooi, we hebben dezelfde ideeën over de toekomst, veel dezelfde raakvlakken en interesses. Uiterlijk vind ik het ook een lekker ding, alleen de lengte is iets waar ik aan denk. Moet wel zeggen dat het steeds "minder" opvalt.
Dus jij bent aan de lange kant, ipv dat hij aan de korte kant is.

Dan zou ik er maar heel gauw geen probleem meer van maken, want de kans dat je een leuke man tegenkomt die minstens 1.86 is, is niet zo groot.

Voor mij is het makkie: ik ben 1.63. Dus alles groter dan 175 is voor mij al heel leuk.
(...niet kunnen zien of deze er al bij staat, want ik heb wat problemen om alle berichten zichtbaar te krijgen.)

Tom Cruise is meest sexy kleine man

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebritie ... -man.dhtml

Ik vond het bericht wel grappig te plaatsen in de context van deze topic. Verder zou ik het geen bezwaar vinden die 10 cm.
quote:Zamirah schreef op 11 januari 2010 @ 19:15:

Dus jij bent aan de lange kant, ipv dat hij aan de korte kant is.

Dan zou ik er maar heel gauw geen probleem meer van maken, want de kans dat je een leuke man tegenkomt die minstens 1.86 is, is niet zo groot.

De meeste mannen zijn toch echt richting 1.90

Voor mij is het makkie: ik ben 1.63. Dus alles groter dan 175 is voor mij al heel leuk.
Ik ben zelf 1.86 en mijn man is toch echt bijna 10 cm kleiner. Dit weerhoudt me er echt niet van om hakken te dragen. Ik ben nu eenmaal langer, dan maken die centimeters van de hakken ook niet meer uit ;)
(ik vond haar mooier toen ze nog een xl-model was maar dat terzijde)

Totaal niet iets waar ik mijn potentieel grote liefde om zou laten lopen....
Ik ga maar gewoon door met daten en kijken hoe het zich ontwikkelt. Niet teveel erover nadenken.....
Ik ben ook iets groter dan mijn man, 3 cm. zoiets en mijn nichtje haar man is denk ik ook 10 cm kleiner.

Na een tijdje kijkt echt niemand er meer van op! En als de man leuk is maakt het ook niks meer uit!
Aan ene kant ben ik het met je eens dat je t gewoon even aan moet kijken (naar beneden kijken dus :-), maar aan de andere kant loop je t risico als je blijft doordaten dat je de man in kwestie uiteindelijk toch afwijst om zn lengte....en dat zou wel superzuur zijn voor hem natuurlijk.

Doe t rustig aan (beloofd?) en probeer voor jezelf snel uit te vinden of dit een onoverkoombaar probleem is voor je of niet.
Ik ben heel erg duidelijk naar de man in kwestie, hij weet dus waar hij aan toe is. Verder doen we rustig aan. Hij woont namelijk niet bij mij om de hoek maar een uur reizen van mijn woonplaats.

Ik ben goed aan het uitvinden of ik het een onoverkoombaar probleem vind of niet.
quote:Zamirah schreef op 11 januari 2010 @ 19:15:

In China misschien...

Je hoort dit wel vaak, dat vrouwen alleen mannen willen die groter zijn. Ik heb dat juist met gewicht, ik zou echt geen man willen die dunner is dan ik! Gelukkig is dat niet moeilijk Als mijn vriend 10 cm kleiner dan ik was geweest, dan had mij dat weinig uitgemaakt.
ikzelf val niet op kleinere mannen. ik ben zelf maar 1.67 dus t liefst een grotere vent
Beste forummers,

Het topic is opgeschoond.

Nog even @Lindy; iedereen mag in principe zoveel nicks nemen als men zelf nodig acht, mits ze maar niet in 1 topic gaan dubbelnicken, vergissingen daargelaten

Vriendelijke groet,

Angel 5
quote:HoiPippiLangkous schreef op 11 januari 2010 @ 18:05:

Och heden, ik vroeg me al af wanneer dat domme 'ik wil me veilig voelen en daarom moet ie langer zijn' verhaal eraan kwam.

Dat zit niet in iemands lengte, dat zit in zijn karakterHelemaal waar. Ik ben het hier zo mee eens
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 11 januari 2010 @ 18:08:

Dit weekend nog met elkaar getrouwd: Sophie Dahl en Jamie Cullum. Daar zit ook een aardig verschil tussen. Maar ik vind het wel een leuk stel.

[afbeelding]Volgens mij zit óf Sophie op haar knieen óf staat Jamie op een krukje...het lengteverschil is veel groter!
Kijk!

Mijn vriend is trouwens ook kleiner dan ik...ik denk zo'n 5 cm. ofzo (heb het eigenlijk nooit opgemeten). Geen problemen mee! Ik zou alleen niet zo snel hoge hakken aandoen, maar ik kan daar sowieso amper op lopen, dus daar ligt eigenlijk meer de reden.
Bernie Ecclestone en ex vrouw Slavica, hij is/was F-1 miljardair:

Sarko & Bruni:

Ah Quattro, maar zij mag dus nooit hakken aan bijvoorbeeld... Sarko daarintegen wel
Stallone en Brigitte Nielsen, er klopt iets niet aan foto's van die twee: Nielsen is 185 cm, 6 ft 1 inch, en Stallone iets van 170 cm dacht ik?

Op foto's lijken ze vaak erg weinig te schelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven