3000+Deel 26
zondag 24 januari 2010 om 21:54
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering
(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Veel plezier weer 3000plusserts.
dinsdag 26 januari 2010 om 04:18
dinsdag 26 januari 2010 om 04:20
Heb het begrepen Lunaan!
(en heeft gelijk de gedachte: help Lunaan is boos op mij ik moet iets doen of zeggen om het goed te maken) En dan gaan mijn reeele gedachten er gelijk weer tegenaan. In mijn hoofd is het altijd zo'n gevecht. Altijd druk zeg maar.
Hij is natuurlijk niks van mij en ik weet dat hij zijn woorden zo gekozen heeft dat we er allemaal onder vallen. Verstandelijk weet ik dat idd. maar het gevoel wil niet mee.
(en heeft gelijk de gedachte: help Lunaan is boos op mij ik moet iets doen of zeggen om het goed te maken) En dan gaan mijn reeele gedachten er gelijk weer tegenaan. In mijn hoofd is het altijd zo'n gevecht. Altijd druk zeg maar.
Hij is natuurlijk niks van mij en ik weet dat hij zijn woorden zo gekozen heeft dat we er allemaal onder vallen. Verstandelijk weet ik dat idd. maar het gevoel wil niet mee.
dinsdag 26 januari 2010 om 04:21
dinsdag 26 januari 2010 om 04:23
Nee laat me zeker niks aanpraten Iry. Heb het ook al heel vaak tegen hem gezegd. Lijkt me vreselijk om stemmen te horen. Vind dit al lastig genoeg.
Passie,
Ik woon momenteel nog in het huis waar ik met mijn moeder woonde sinds ik 3 was. Die is in 2003 plotseling overleden.
Nu hebben we een huis elders gekocht maar daar hebben we nogal veel tegenslag mee met de hypotheek.
Passie,
Ik woon momenteel nog in het huis waar ik met mijn moeder woonde sinds ik 3 was. Die is in 2003 plotseling overleden.
Nu hebben we een huis elders gekocht maar daar hebben we nogal veel tegenslag mee met de hypotheek.
dinsdag 26 januari 2010 om 04:32
Tja lastig is dat. 30 mensen roepen je haar zit leuk. (noem maar wat) 1 persoon zegt: nee het zit vreselijk stom dat je zo over straat durft. En dan begin ik direct te twijfelen en nee dat is geen reeel beeld en hij moet zelf ook idd. zijn issue hebben anders zeg je zoiets niet.
Vaak kloppen de negatieve gedachten niet. Soms wel en de truuk is om te gaan herkennen welke van de 2 per situatie de waarheid is. Of dat die er tussen in ligt.
Ben al een stuk rustiger dank jullie wel!
Vaak kloppen de negatieve gedachten niet. Soms wel en de truuk is om te gaan herkennen welke van de 2 per situatie de waarheid is. Of dat die er tussen in ligt.
Ben al een stuk rustiger dank jullie wel!
dinsdag 26 januari 2010 om 04:33
I know sweety, maar liefje dat zijn ook hardnekkige gedachte fouten.
En moeilijk te trotseren.En ook liggen ze op de loer vaak in tijden van stress, verandering etc...
Dat zal je weer op moeten vangen , weer toepassen wat je geleerd hebt, en ja ook knokken hoort daarbij.
Tuurlijk ben je moe, word je boos, alweer? verdomme zeg mag het klaar zijn?
Maar lieve iebs, ja je hebt een handicap daarin en die kan terug keren.
Hoe hard dat klinkt maar accepteren zal je wel helpen daarin( ik weet het klinkt makkelijker dan het is)
Maar zeg maar eens gewoon, oke Ibi, dit voelt kut.
Prima dat mag, dat is zo....
En moeilijk te trotseren.En ook liggen ze op de loer vaak in tijden van stress, verandering etc...
Dat zal je weer op moeten vangen , weer toepassen wat je geleerd hebt, en ja ook knokken hoort daarbij.
Tuurlijk ben je moe, word je boos, alweer? verdomme zeg mag het klaar zijn?
Maar lieve iebs, ja je hebt een handicap daarin en die kan terug keren.
Hoe hard dat klinkt maar accepteren zal je wel helpen daarin( ik weet het klinkt makkelijker dan het is)
Maar zeg maar eens gewoon, oke Ibi, dit voelt kut.
Prima dat mag, dat is zo....
dinsdag 26 januari 2010 om 04:39
En schattie.... het hoeft nooit vanaf nu altijd goed te gaan.
Als dat je doel of streven is.
Nou this is your wake up call!!!!!
Dat gaat niet gebeuren, en weet je bij geen enkel mens.
De truuk is dat je leert accepteren dat dingen zo werken bij jou en dat dat oke is.
Ikbenikhetisanders.... net als we allemaal anders zijn!!!
Gelukkig wel, stel dat wel allemaal net als ik zijn nou dan hadden we echt een rioleringsprobleem met al die kotsende mensen .
Of allemaal net als Luun, allemaal Lomp, nee dat is lekker
Meiske, je mag alles voelen het is oke, hang er geen oordeel aan dat het fout is .
Als dat je doel of streven is.
Nou this is your wake up call!!!!!
Dat gaat niet gebeuren, en weet je bij geen enkel mens.
De truuk is dat je leert accepteren dat dingen zo werken bij jou en dat dat oke is.
Ikbenikhetisanders.... net als we allemaal anders zijn!!!
Gelukkig wel, stel dat wel allemaal net als ik zijn nou dan hadden we echt een rioleringsprobleem met al die kotsende mensen .
Of allemaal net als Luun, allemaal Lomp, nee dat is lekker
Meiske, je mag alles voelen het is oke, hang er geen oordeel aan dat het fout is .